Защо Бионсе e туитнала само 8 пъти

| от |

Защото момичето има нещо, което се нарича „цифров мениджър“ така са преценили, че трябва.

Ако не сте фен на Бионсе вероятно не знаете, че тя има Twitter акаунт от април 2009-та, но до сега е туитнала само 8 пъти. Ако някой знае защо, то това е Вирцер Сивуд, жената, която управлява нейното онлайн съдържание.
„От решаващо значение е да се открият платформи, които са достатъчно ефективни за даден артист и кои не. За Бионсе това са  комбинациите Facebook и Instagram. Чрез тях е най-ефективно да предаваме съдържанието до нейните фенове.“

беъонце

Директорът на музикалния сектор на социалната платформа UrTurn е съгласен с това: Съвременните музиканти трябва да споделят съдържание, тъй като днес феновете смятат, че трябва да бъдат информирани. Гладни са и трябва да бъдат нахранени. Ако не работят в тази посока звездите рискуват да маргинализират феновете си. Акаунтите на Бионсе във Facebook и Instagram са активни, а Twitter не е, за някои други профили на звезди ситуацията е обратната „, казва Майкъл Шнайдер.

свифт

Пример на разумно използване на социалните мрежи е Тейлър Суифт, там тя успешно рекламира последния си албум. Историята беше разигравана главно в  Twitter и Instagram. Всеки ден пускаше по малко текстове от предстоящия албум, а след това пусна хаштаг #Taylurking, призовавайки феновете да участват със свои снимки, които след това да публикува в своя Instagram. В кампанията беше включеа и Tumblr, която умело беше използвана от фенове, които с удоволствие споделяха нейни песни, снимки и видео. За ценителите, Тейлър Суифт е един от най-умелите играчи в дигиталния свят, дотам, че имаше достатъчно смелост да спре цялата си музика от сървърите на стрийминг услугата Spotify.

„От друга страна, някои музиканти се ориентират изключително зле в дигиталния свят и не осъзнават каква е играта. Много просто прехвърлят собствените си Facebook статуси в Twitter и обратно и после се чудят защо не им върви“, твърдят от Wired.

 
 

Linkin Park направиха изявление след смъртта на Честър

| от chronicle.bg, БТА |

Музикантите от групата Linkin Park заявиха, че са с разбити сърца след смъртта на водещия й вокалист Честър Бенингтън.

Бандата отбеляза, че „вълни от мъка продължават да заливат семейството ни, докато се опитваме да си дадем сметка какво се е случило“.

41-годишният Бенингтън се обеси в спалнята в дома си близо до Лос Анджелис миналата седмица.

Групата увери, че Бенингтън е засегнал може би повече животи, отколкото човек може да си представи.

Linkin Park планираше да тръгне на турне тази седмица, но го отмени след смъртта на вокалиста й.

 
 

Юбилеят на „Титаник“ ще бъде отбелязан с нов документален филм

| от chronicle.bg |

Изминаха 20 години, но еуфорията около шедьовъра на Джеймс Камерън, „Титаник“, все още не ни пуска.

По случай юбилея на култовия филм от 1997 г. National Geographic е започнал преговори с Джеймс Камерън за нов документален филм за лайнера, отплавал от пристанището в Саутхамптън на 10 април 1912 г.

Titanic: 20th Anniversary трябва да излезе през декември тази година. В него ще участват режисьора на филма и екип от експерти, които правят обзор на откритията около луксозния кораб през изминалите двайсет години, откакто филмът спечели 11 Оскара, отбеляза приходи от на 1 млрд. долара и превърна Кейт Уинслет и Леонардо Дикаприо в звезди.

„Докато пишех сценария за филма, исках всеки детайл да бъде максимално точен.“ казва Камерън за „Титаник“. „създавах истинска история и трябваше да отдам почит към всички загинали и тяхното наследство. Но успях ли да направя това. Сега, с помощта на National Geografic и последните открития на науката и технология, ще мога да преценя.“

 
 

„Дюнкерк“ оглави бокс-офис класацията на САЩ

| от chronicle.bg, по БТА |

Филмът „Дюнкерк“ на режисьора Кристофър Нолан застана начело на бокс-офис класацията на Северна Америка този уикенд, предадоха световните информационни агенции.

Той отбеляза приходи от 50,5 милиона щатски долара, като 11,7 милиона от тях бяха от IMAX прожекции. Сюжетът му описва онова, което се смята за най-голямото поражение на Великобритания във Втората световна война – историята за евакуацията на 330 000 британски войници от Франция през 1940 г.

Получилата положителни отзиви комедия „Girls Trip“ надмина очакванията на критиците и зае второто място в класацията с печалба от 30,4 милиона щатски долара. В продукцията участват актрисите Реджина Хол, Куин Латифа, Тифани Хадиш и Джейда Пинкет Смит. Зрителската аудитория се състоя от 79 % представителки на нежния пол.

„Спайдърмен: Завръщане у дома“ остана на трета позиция с 22 милиона щатски долара, а веднага след него се нареди научнофантастичният филм „Войната за планетата на маймуните“ с 20,4 милиона щатски долара приходи.

Продукцията на Люк Бесон „Валериан и градът на хилядите планети“ претърпя неуспех и оформи челната петица на бокс-офис класацията на Северна Америка, като спечели едва 17 милиона щатски долара

 
 

Десет филма на Кристофър Нолан право в десятката

| от chronicle.bg |

За 19 години Кирстофър Нолан прави 10 филма, с което доказва, че количеството невинаги определя качеството. Зрелищата, сценографиите и брилянтните актьорски състави са само част от нещата, които правят филмите му шедьоври.

Режисьорът, който реабилитира филмите за супергерои, съвсем нормално, невинаги е бил големият играч в Холивуд. Въпреки че първите му два филма получават предимно добри мнения, Нолан постепенно си проправя пътя в лигата на големите кинодейци, за да може днес да прави чудовищно добри филми за широката публика.

В творчеството си поставя акцент на променящите се представи за времето и как емоционалният хаос може да доведе обществото до крах. Верен на принципите си, Нолан има пристрастия към някои теми, които винаги присъстват в лентите му, независимо от мащаба им.

Тази седмица светът е възхитен за пореден път от Кристофър Нолан. Този път заглавието е „Дюнкерк“. Филмът оглави бокс-офис класацията на САЩ и по всичко личи, че приходите ще продължават главоломно да се трупат. Нолан отново показа как се правят филми от такъв характер.
Неминуемо е в такъв момент да не обърнем поглед назад към „Мементо“, „Генезис“, „Интерстелар“ и още други.

Вижте в галерията горе най-доброто, което Кристофър Нолан ни даде през изминалите 19 години.