„Вие трябва да направите продукта си толкова интересен, че хората сами да го търсят“

| от |

Автор: Петя Петрова, www.oib.bg

Две лекции се проведоха в екип Култура, като част от #идеите3 за първия активен работен ден. Сутринта младите културни дейци дебатираха заедно на фондация „Танцово изкуство – Илиев”. Екипът получи насоки за по-успешно реализиране на проекта, който трябва да оформят в рамките на „Идеите – това сме ние 3“.

20 премиери на български филми, 15 режисьори, организиране на прожекции, поддържане на сайт като PR-агенция на филмите /www.kinematograf.bg/. Без печалби, но с много ентусиазъм и желание за развитие.Юлиан Спасов сподели с екипа основните проблеми, до които той се е докоснал като част от „Кинематограф“. Първият, и може би най-важен, е липсата на популяризация чрез медиите, което се явява причина за липсата и на публика, и на възприемането на късометражното кино като част от масовия културен поток. „В късометражните филми има адски много идея, чиста, качествена, при това много добре пресъздадена. Позволява проблеми и решения да бъдат показани за много кратко време“, споделя Юлиан. Той коментира и неразличимостта между къс филм и клипче от масовата публика, което отказва повечето хора да опознаят първия тип, тъй като смятат, че е нещо твърде сложно.

Представителят на „Кинематограф“ презентира три късометражни филма – „Deathbuylemonade”, “Endingoverfishing” и “EON”, които могат да бъдат гледани на сайта им. След като прожекцията приключи, екипът сподели една от десетките свои идеи – прожектиранена филми в квартали върху самите блокове, и получиха обещание за подкрепа от страна на „Кинематограф“ при бъдещо реализиране на дейността. Екипът излезе в заслужена почивка след дълго дебатиране, нетърпеливо очакващи следващия лектор.

 
 
Коментарите са изключени за „Вие трябва да направите продукта си толкова интересен, че хората сами да го търсят“

Повече информация Виж всички