Сайтът Vice с нова посока и дизайн

| от |

Младежкият медиен бранд Vice обяви чисто новата си „журналистическа и визуална стратегия“, с която иска да ребрандира своя сайт. Сайтът планира да увеличи новините свързани с политика, LGBT, престъпления, изкуство и местни новини, а в същото време и да разшири секцията си с редакционни коментари.

Vice планира на наеме нови журналисти, писатели и фоторепортери, за да осъществи мисията си. Сайтът вече е стартирал нова рубрика с фоторепортажи, а освен нея планира и заснемане на повече собствени програми, включително и The Real, секция, която разказва за героите на култови телевизионни програми и филми. В редизайна се включват и разширяване на секцията за храна, наречена Munchies, и на тази за технология, известна като Motherboard.

Компанията пусна прессъобщение, в което се казва, че с развитието и растежа на марката Vice, сайтът Vice.com също еволюира. „Днешният редизайн е в следствие на уроците научени през последните години. Vice е медия, която е изцяло дигитална, и по този начин искаме да създадем едно безпроблемно пътуване на каквито и да е екрани между отделните ни канали.“

Новият сайт е достъпен за потребителите още от началото на миналата седмица. Рупърт Мърдок държи 5 процента от бранда.

 
 
Коментарите са изключени за Сайтът Vice с нова посока и дизайн