Телевизиите отвръщат на удара

| от |

Ерик Шерер, France televisions

Макар че за телевизията интернет ще промени всичко до 2020 г., не всичко е загубено. Защото според международната компания Accenture установените играчи в телевизионния сектор не са казали последната си дума.

Първоначалният шок от дигиталните технологии отмина, традиционните играчи остават в стабилна позиция благодарение на каталозите със съдържание, които могат да препродават на по-голям брой дистрибутори. По-ловките успяват да се измъкнат от трудната ситуация.

Още повече че макар Нетфликс, Ю Тюб и Амазон да продължават устремния си напредък, офанзивата на други нови играчи от дигиталните високи технологии показва признаци на колебание – Майкрософт и Интел изостават, а Епъл продължава да отлага появата си.

Последното изследване на Accenture показва мълниеносното издигане на OTT (over-the-top, т.е. доставяне на съдържание онлайн без намесата на интернет доставчика) и огромния потенциал на онлайн видеата за всички актьори, както нови, така и традиционни.

Констатацията? Не всичко е загубено за телевизиите, ако възприемат бързо нови рефлекси и се възползват от връзката със зрителите вместо да работят по стария начин с не много гъвкави IT процеси.

Разпространителите контраатакуват. Смятаха ги за осъдени в краткосрочен или средносрочен план от цифровите гиганти, но им остават боеприпаси, достатъчно връзки и партньорства, за да организират поне един отговор на предложенията на интернет компаниите.

Сп. „Варайъти“ обяснява след провалената сделка между Рупърт Мърдок и Тайм Уорнър защо дигиталните гиганти вече не могат да вземат собствеността на HBO и Си Ен Ен, припомняйки провала през 2000 г. с AOL.

Освен това неотдавнашен доклад на американския банкер Терънс Каваджа показва, че северноамериканският индустриален комплекс от съдържание/разпространение все още има солидни запаси, за да се финансира, най-вече като обвързва абонатите с договори, които „субсидират“ телевизиите, обединени в различни групи.

Accenture показва къде традиционните разпространители все още имат средства да се борят с другите видове актьори:

Дигиталните компании вече не се колебаят сами да произвеждат, а резултатът от това е намаляване на средната цена на час съдържание. По-евтино, също толкова популярно, дали това е печеливша формула?

Така че предизвикателствата са доста реални за аудио-визуалните компании, които няма да съумеят да помръднат, счита Accenture. Навиците от миналия век трябва да бъдат забравени и всички служители – от асистентката до генералния директор, трябва да се мобилизират в новата корпоративна култура, ако не искат да ги възприемат като динозаври.

В заключение:

Изграждайте солидни IT и цифрови компетенции в организацията си, прожектирайте програмите си върху колкото се може повече екрани, създайте ясна и мултиплатформена стратегия от права, преструктурирайте се като поставите потребителя в центъра, изследвайте възможности за партньорства, защото в наши дни не всичко може да се постигне сам, особено със скоростта, с която вече се развиват нещата, прегърнете новия свят, а тези, които не го разбират или се страхуват от него, нека се учат от младежите или да поискат от компетентен приятел да им помогне.

/БГНЕС

 

 
 

Хляб, любов и… София Лорен!

| от |

„Сексуалността не в това как изглеждаш, а в начина, по който се чувстваш.“ София Лорен

Помните ли онази сцена в началото на Pane, amore e… („Хляб, любов и…“, 1955 г.), когато непознатият новодошъл идва в селцето. Посреща го Тя. Темпераментната продавачка на риба, която вика, крещи и обижда всички. Върви към него с размъкната блуза, съвсем обикновена пола, рошава прическа и в ръката си носи поднос с риба. Пълна селянка. Буквално и преносно. Историята е подобна във „Вчера, днес и утре“ – София отново играе селянка, която е принудена да ражда деца, защото докато е в майчинство не може да я вкарат в затвора. Така че си представете как се влачи по улиците бременна или как крещи „Английски, американски, швейцарски“, на сергията за цигари. Да. Пак е красива, нали?

София Лорен е стопроцентова жена. Жена, след която не можеш да не се обърнеш. Жена, след която ще обикнеш облите форми. Тя е легендата, която ни научи какво е да излъчваш сексапил – такъв в огромни количества. Тя научи жените как да бъдат жени, на какво да залагат. Показваше къде се крие красотата, а на мъжете казваше колко са скучни и как няма да я имат.

Тя е актрисата на европейското кино. Киното на Европа няма друга чочарка (жена от областта Чочария, препратка към едноименния филм с нейно участие), нито друга такава звезда, която да обединява в едно тяло талант, визия, секс, достойнство и елегантност.

На днешния ден иконата на италианското кино, София Констанца Бриджида Шиколоне навършва 83 години. Ние млъкваме и си пускаме някой неин филм. Горещо ви съветваме да направите същото – изберете своето заглавие от галерията горе. Току виж към вас се зададе мръсна и груба продавачка на риба, която да ви донесе хляб, любов и…

ПП: Не описваме филмите, защото София няма нужда от описание
 
 

Най-зле облечените на наградите Emmy 2017

| от |

На тазгодишните награди Emmy имаше страхотни тоалети. И дамите, и господата се представиха страхотно!

Не всички обаче. Почти всички, но не всички. 

Някои от звездите рискуваха, стреляха, но удариха греда, удариха на камък, а някои направо удариха гредата с камък.

Първоначално не искахме да засягаме темата, за да не ни се обиди Хайди Клум, когато прочете. Но очевидно издържахме само 2 дни. Просто не може така!

Заповядайте някои от нашите мнения за някои от тоалетите, минали по червения килим на наградите Emmy 2017.

 
 

„Linkin Park“ ще изнесат концерт в памет на Честър

| от |

„Linkin Park“ ще изнесе концерт в памет на починалия си вокалист Честър Бенингтън.

От звукозаписната компания „Уорнър брос рекърдс“ оповестиха, че шоуто е планирано за 27 октомври в „Hollywood bowl“ в Лос Анджелис.

За пръв път „Linkin Park“ ще свири и пее от смъртта на Бенингтън на 20 юли.

От „Warner Bros Records“ поясниха, че членовете на бандата възнамеряват да предоставят на основаната от самата нея организация с идеална цел „Music for relief“ хонорарите си от шоуто в памет на Бенингтън.

Групата вече пусна видеоклипа за „One More Light“ – титулната песен от най-новия си албум. Видеото е с участието на Бенингтън, който пее, и включва архивни кадри.

Другият вокалист на бандата Майк Шинода заяви, че песента е своеобразно изпращане на любовно послание до онези, които са загубили някого.

 
 

Най-романтичният жест за съвременните жени е храната за вкъщи

| от |

Мъже, ако искате да спечелите сърцето на дамата, забравете розите и шоколада. Оказва се, че в представите на съвременните жени най-романтичният жест е да получат храна за вкъщи, пише в. „Дейли стар“, позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания.

За никого не е тайна, че представителките на нежния пол обичат да бъдат обсипвани с внимание – до такава степен, че близо две трети от тях биха изневерили на партньора си, ако се почувстват пренебрегнати от него.

Същевременно според британците галантността изглежда е мъртва – внушителните 90 процента от тях смятат, че партньорите им не са романтични.

За да установи каква все пак е съвременната представа за романтичен жест, сайтът Ваучър коудс про е направил допитване сред 1241 дами. Водещият отговор е изненадал авторите на проучването. Съдейки по него, пътят към сърцето на модерната жена минава през стомаха – 27 процента от участничките в анкетата са отговорили, че мъжът може да ги спечели, ако им поднесе храна за вкъщи.

Като потвърждение на това, че съвременните дами нехаят за големи жестове идват и следващите два отговора. Гледането на телевизия у дома, посочено от 23 процента от анкетираните жени, е второто най-популярно романтично нещо, което могат да правят партньорите заедно. На трето място с 15 процента е дългата разходка.

Класическите романтични жестове – букет и вечеря в изискат ресторант, съвременните жени поставят едва на четвърто и пето място, съответно с 13 процента и 11 процента.

Внушителните 90 процента от участничките в допитването признават, че за да се прояви като романтик, партньорът им не трябва да пести средства.

„В наши дни според някои хора романтичните жестове са евтини и смешни. Други обаче не могат без тях. Изненадващото обаче е, че според мнозинството дами романтиката има паричен израз, при положение, че част от жестовете, които смятат за най-галантни, са напълно безплатни“, казва говорителят на Ваучър коудс про Джордж Чарлс.