Сценарият за „Междузвездни войни VII“ще бъде готов през януари

| от |

Сценарият за „Междузвездни войни: Епизод VII“ трябва да бъде  завършен през януари, съобщиха от „Disney“.

2.

От филмовото студио освен това очакват бюджетът за“продукцията да е от порядъка на 200 милиона долара.   Сценарият за седмия епизод от поредицата „Междузвездни войни“ бе поверен на Майкъл Арндт („Оскар“ за „Мис Слънчице“) още преди компания „Disney“ да закупи „Lucasfilm“ през 2012 г. През октомври тази година обаче бе оповестено, че с написването“му ще се заемат режисьорът на „Междузвездни войни: Епизод VII“

J.J. Abrams и съсценариста на „Империята отвръща на удара“  и „Завръщането на джедаите“ Лорънс Каздан, които искат да направят някои промени.  На събитие, организирано от „Варайъти“ през уикенда, президентът на „Дисни“ Алън Хорн е разкрил очакванията на компанията за бюджет от порядъка на 200 милиона долара и готовност на сценария през януари.1

До завършването на сценария няма да стане ясно кои актьори ще участват в дългоочаквания седми филм от култовата поредица, въпреки че феновете очакват да видят отново на екран звездите на  оригиналната трилогия Марк Хамил, Харисън Форд и Кари Фишър.  Очаква се снимките за „Междузвездни войни: Епизод VII“ да започнат през пролетта на 2014 г. Филмът трябва да излезе на екран на 18 декември 2015 г.

 
 

Netflix пусна новия трейлър на „1922“

| от |

2017-а определено е годината на Стивън Кинг, за наша голяма радост.

Вече гледахме по кината „Tъмната кула“ и „ТО“, а тепърва ни чакат още „Играта на Джералд“ и „1922“.

Новият трейлър на „1922“ бе пуснат снощи от Netflix.

Действието в „1922“ се развива – изненадващо – през 1922 г., и разказва историята на Уилфред Джеймс, който уж признава, че е убил собствената си жена. След като обаче погребва трупа ѝ, той изведнъж се оказва тероризиран от свръхестествени сили.

„1922“ излиза по Netflix на 20 октомври, а в ролите ще видим Томас Джейн, Дилън Шмид, Кейтлин Бернард и др.

Stephen-Kings-1922

Ето го и трейлъра:

 
 

Причини да използвате контрацепция

| от |

Днес е Световният ден на контрацепцията. Можем да наричаме този празник „празник от ежедневен тип“, защото той е от тези събития, които някои хора трябва да отбелязват всеки ден до края на пречещия си живот. Тоест, да практикуват ползване на контрацепция, няколко вида едновременно (за предпочитане всичките), докато не дойда оная с косата. Част от социалната дейност на медията ни е да информираме хората по разни въпроси. Днес този въпрос е какво трябва да правим системно, за да сме сигурни, че не трябва да се размножаваме.

 

Ако гледате ВИП Брадър с желание и искрен интерес. Това разкрива една много неприятна черта у вас, която трябва да бъде изтръгната от еволюцията на човешкия вид. Тоест, не я предавайте на поколенията. Форматът ВИП Брадър, трябва да подчертаем, се прави (в голямата си част) от изключително умни хора, професионалисти. Но той привлича с циркаджийство (в лошия смисъл на думата). А ние имаме бясна нужда да се отървем от любопитството си към подобни дразнения.

 

Ако си хвърляте боклука през терасата. Използваме “боклука през балкона” като събирателно за „тоя тип хора“. Нали знаете – има един тип хора, които още родителите им не са прочели този текст и не знаят, че е трябвало да ползват контрацептиви. Заради тях сме на това ниско културно дередже – толкова ниско, че използваме думи като „дередже“.

 

Ако сте от ония хора, дето застават по средата на тротоара. Или вляво на ескалатора. Няма по-голяма плюнка в лицето на обществото от този маниер на поведение. Това е все едно ползвате без предупреждение чуждите компютри, за „копаене“ на криптовалута.Тези хора по-скоро имат нужда от куче водач. Не съм сигурен, че с контрацептиви ще се получи.

 

Ако буквално не знаете какво означава думата „контрацепция“. 

 

Ако сте неграмотен. Гледаш „The Notebook“, стигаш до момента където Райън Гослинг със съвършената си челюст казва „What do you want!“ и четеш в субтитрите „Къкво изкаш“. Лелеееее! Презервативи за тебе!

 

Ако злоупотребявате с положението си. Независимо дали сте автомонтьор или кмет, или родител, дори малката власт кара хората с дребни чепове или не толкова дребни неврози да се опитват да запушат канала на собствените си недостатъци с нервите и достойнството на другите хора.

 

Правото да имаш поколение е като правото на свобода на словото. Или като правото да се разболееш от грип. Когато се ползваш с тези права да съсипваш другите хората, може би те трябва да ти се отнемат. Може би ако бъдем по-стриктни в това какво позволяваме на неразумните хора, след 10 години ще живеем в един прекрасен свят, където никой не спира по средата на тротоара, за да гледа ВИП Брадър от телевизора на някоя витрина. Ако видите такъв човек,  може би е добре да си изхвърлете боклука върху главата му.

 
 

„Аз, Тоня“ ще излезе на екран през декември

| от |

Биографичният филм „Аз, Тоня“ за скандалната състезателка по фигурно пързаляне от САЩ Тоня Хардинг ще излезе на екран през декември.

Продукцията ще тръгне по кината в САЩ на 8 декември – навреме, за да се включи в наградния сезон, кулминация на който са „Оскар“-ите, след като получи ласкави отзиви от критиката след премиерата си на кинофестивала в Торонто по-рано през месеца.

Главната роля в „Аз, Тоня“ е поверена на Марго Роби. Във филма й партнира румънският актьор Себастиан Стан.

 
 

Червеният цвят на кенчетата „Кока-Кола“ няма нищо общо с Коледа

| от |

Ако в безсънна нощ, вместо да броите овце, умувате защо кенчетата „Кока-Кола“ са червени, в. „Дейли стар“ дава отговор на този въпрос.

Отличителният червен цвят не е резултат от случаен избор, нито пък има нещо общо с коледните празници, по време на които ни „заливат“ реклами на продукта.

Червеният цвят на кенчетата „Кока-Кола“ има общо със съвсем различно нещо – данъците.

Когато популярната безалкохолна напитка се „появява на сцената“ през 90-те години на 19-и век, тя се сервира на клиентите на магазини в САЩ от големи бурета. По това време газираните напитки не се облагат с данъци, за разлика от алкохола, който се съхранява в подобни съдове. За да не ги бъркат данъчните власти, от „Кока-Кола“ решават да боядисат буретата с напитката си червени.

Цветът се запазва и става емблематичен за бранда – факт, потвърден от компанията.