Samsung грабва аудиторията по света и у нас с увлекателната реклама на извития UHD телевизор

| от |

Новата и завладяваща реклама на Samsung Curved UHD телевизор успя да заинтригува зрителите по света, след като дебютира в Европа и постепенно си проправи път във всички региони на света. Рекламата стартира и в България в края на месец април заедно с официалното представяне у нас на първия в света Curved UHD телевизор.

2014-Curved-UHD-TV-Global-TVC-Screenshot-5

В центъра на колизеума в Древен Рим стоят баща и син – вероятно, за да се впуснат в смело приключение. Те са по пижами и с озадачени физиономии, докато многобройните гладиатори се готвят да нападнат. Заедно с музиката, овациите на публиката и напрежението постоянно се покачват.

Tочно когато изглежда, че са на път да се впуснат на георично и смело приключение, се оказва, че гладиаторите са просто цветове от екрана на извития телевизор на Samsung. Бащата и синът се усмихват, докато удобно се наслаждават на екшън сцената от лукса на собствения им дом.

30-секундната реклама, вдъхновена от извития дизайн на Samsung UHD телевизора, се фокусира върху това да достави интензивно пълно потапяне в картината, като поглъща зрителя в действието на екрана, обгръщайки сетивата му от всички страни.

Докато телевизорът предлага превъзходно визуално изживяване за публиката, уникалният и емоционален подход на рекламата е това, което наистина го отличава.

Мястото в Нова Зеландия, където са заснети и няколко популярни епични филми, осигурява идеален фон за грандиозната реклама на Samsung. Актьорът, играещ гигантския герой в началото на рекламата, е избиран за най-силния човек в Нова Зеландия в продължение на три последователни години. Големият му ръст и външен вид са перфектният щрих, който прави битката на гладиаторите да изглежда наистина реалистична, убедителна и вълнуваща.

За да бъдат създадени най-точните възможни изображения, рекламата е заснета в UHD формат.

„За тази телевизионна реклама се фокусирахме върху предоставянето на висококачествени изображения, които ще бъдат в унисон със Samsung Curved телевиозра, което наистина отваря нова ера в качеството на картината“, каза Yoonjung Lee, вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. „За да се покаже поглъщащият ефект на картината и оптималната извивка, които само Samsung Curved UHD телевизора може да предостави, се спряхме на емоционалния подход. С мащабните изображения и драматичен сюжет на рекламата приканваме потребителите да се насладят на огромното поглъщащо усещане за потапяне в действието, при това в своя собствен хол.“

Световната реклама на CurvedUHD телевизора първо бе излъчена в Европа, след това си проправи път през Близкия Изток до Източна Азия и Латинска Америка. Зрителите, които са пропуснали да я гледат или отново искат да й се насладят, могат да я видят тук:

Междувременно Samsung разширява своя емоционален маркетингов подход, като включва и практическия опит. Майкъл Бей – известният режисьор, който стои зад „Трансформърс”, създаде непоказвани кадри от дългоочаквания „Трансформърс” 4 специално за Curved UHD телевизора на Samsung.

 
 
Коментарите са изключени за Samsung грабва аудиторията по света и у нас с увлекателната реклама на извития UHD телевизор