Samsung грабва аудиторията по света и у нас с увлекателната реклама на извития UHD телевизор

| от |

Новата и завладяваща реклама на Samsung Curved UHD телевизор успя да заинтригува зрителите по света, след като дебютира в Европа и постепенно си проправи път във всички региони на света. Рекламата стартира и в България в края на месец април заедно с официалното представяне у нас на първия в света Curved UHD телевизор.

2014-Curved-UHD-TV-Global-TVC-Screenshot-5

В центъра на колизеума в Древен Рим стоят баща и син – вероятно, за да се впуснат в смело приключение. Те са по пижами и с озадачени физиономии, докато многобройните гладиатори се готвят да нападнат. Заедно с музиката, овациите на публиката и напрежението постоянно се покачват.

Tочно когато изглежда, че са на път да се впуснат на георично и смело приключение, се оказва, че гладиаторите са просто цветове от екрана на извития телевизор на Samsung. Бащата и синът се усмихват, докато удобно се наслаждават на екшън сцената от лукса на собствения им дом.

30-секундната реклама, вдъхновена от извития дизайн на Samsung UHD телевизора, се фокусира върху това да достави интензивно пълно потапяне в картината, като поглъща зрителя в действието на екрана, обгръщайки сетивата му от всички страни.

Докато телевизорът предлага превъзходно визуално изживяване за публиката, уникалният и емоционален подход на рекламата е това, което наистина го отличава.

Мястото в Нова Зеландия, където са заснети и няколко популярни епични филми, осигурява идеален фон за грандиозната реклама на Samsung. Актьорът, играещ гигантския герой в началото на рекламата, е избиран за най-силния човек в Нова Зеландия в продължение на три последователни години. Големият му ръст и външен вид са перфектният щрих, който прави битката на гладиаторите да изглежда наистина реалистична, убедителна и вълнуваща.

За да бъдат създадени най-точните възможни изображения, рекламата е заснета в UHD формат.

„За тази телевизионна реклама се фокусирахме върху предоставянето на висококачествени изображения, които ще бъдат в унисон със Samsung Curved телевиозра, което наистина отваря нова ера в качеството на картината“, каза Yoonjung Lee, вицепрезидент на Visual Display Business в Samsung Electronics. „За да се покаже поглъщащият ефект на картината и оптималната извивка, които само Samsung Curved UHD телевизора може да предостави, се спряхме на емоционалния подход. С мащабните изображения и драматичен сюжет на рекламата приканваме потребителите да се насладят на огромното поглъщащо усещане за потапяне в действието, при това в своя собствен хол.“

Световната реклама на CurvedUHD телевизора първо бе излъчена в Европа, след това си проправи път през Близкия Изток до Източна Азия и Латинска Америка. Зрителите, които са пропуснали да я гледат или отново искат да  й се насладят, могат да я видят тук:

Междувременно Samsung разширява своя емоционален маркетингов подход, като включва и практическия опит. Майкъл Бей – известният режисьор, който стои зад „Трансформърс”, създаде непоказвани кадри от дългоочаквания „Трансформърс” 4 специално за Curved UHD телевизора на Samsung.

 
 

Седмицата на модата в Лондон: Burberry и Джонатан Андерсън

| от |

Въпреки терористичната атака в лондонското метро, знаменитости, манекенки и модни критици се стекоха в британската столица за Седмицата на модата пролет/лято 2018, съобщиха Асошиейтед прес и АФП.

Могъщата британска модна къща „Бърбъри“ демонстрира дързост и фантазия, като подмлади класиките си. Главният дизайнер Кристофър Бейли предложи прозрачни дъждобрани в жълто, розово, тюркоазено. Той украси полите с дантели, като не забрави и карето в бежаво, бяло и черно, което от 1924 г. е емблема на марката.

Шоуто в елегантна сграда от 18-и век изгледаха Кейт Мос, Наоми Кембъл, синът на Лиъм Галахър – Ленън.
Дизайнерът Джонатан Андерсън, смятан за един от най-талантливите от поколението на 30-годишните, представи колекцията на собствената си марка в удобен стил дзен, който избягва „истерията“ на медиите и технологиите. Неговите рокли от меки тъкани са много удобни, а грубите боти към тях напомнят за разходките сред природата. Джонатан Андерсън заложи на парадокса – моделите му са едновременно модерни и класически, скромни и дръзки.

Днес колекциите си представят „Армани“, „Топ шоп“, „Върсъс Версаче“.

 
 

Ryanair обяви кои са отменените полети

| от |

След като съобщи, че анулира над 2000 полета, Ryanair пусна пълен списък на всички отменени полети през следващите шест седмици.

Превозвачът първоначално публикува засегнатите полети до 20 септември, но сега след натиск от ирландското правителство и потребителски групи пусна всички подробности на сайта си до обявеният срок до 28 октомври (събота).

Пълният списък може да бъде намерен на сайта на авиокомпанита.

От и до София има няколко засегнати полета:

22 ceптeмвpи – F9961 Cтaнcтeд – Coфия и F9962 Coфия – Cтaнcтeд

28 ceптeмвpи, 5, 13,19 и 26 oĸтoмвpи – F9967 Cтaнcтeд – Coфия и F9968 Coфия – Cтaнcтeд

30 ceптeмвpи; 7, 14,21 и 28 oĸтoмвpи – F9967 Cтaнcтeд – Coфия и F9968 Coфия – Cтaнcтeд

Всички засегнати пътници (около 400 хил. души) ще получат обезщетения, като общият им размер достига 20 млн. евро.

Компанията предлага две възможности, ако вашият полет е сред анулираните – да подадете документи за възстановяване на средствата или безплатно да промените отменения полет.

 
 

„То“ продължава да е най-гледаният филм у нас

| от |

Заснетият по едноименния роман на Стивън Кинг и по телевизионната поредица от 90-те „То“ продължава да е най-гледаният филм у нас, сочат обобщените данни от киносалоните. Случващото се в Дери, щата Мейн, със седемте деца и изправилото се срещу тях чудовище-клоун е гледано вече от 47 235 зрители и е събрал 419 335 лева приходи от билетите им за десетте дни на екраните у нас.

Премиерният от миналата седмица български „12 А“, продължение на излезлия през миналата година на големия екран „11 А“, е на втора позиция по зрителски интерес. Историята на учителката по литература Лина, която се сблъсква с нови проблеми в учителстването си, е гледана от 14 312 зрители и има 112 896 лева приходи за първите три дни на екраните у нас.

На трета позиция в топ 10 е анимацията „Емоджи: Филмът“, която е от месец на екраните у нас. За това време животът на емотиконите в един смартфон е гледан от 73 188 зрители и има 615 082 лева от билетите им.

Четвърто място сред най-гледаните фими е на екшъна „Бари Сийл: Наркотрафикантът“. Том Круз в ролята на пилота Сийл, който едновременно е бил наркопласьор, трафикант на оръжие и шпионин на ЦРУ, е гледан от 46 464 зрители и е събрал 412 682 лева за месец на екраните у нас.

На пето място е втората премиера от миналия уикенд – екшънът „Американски убиец“, създаден по едноименния роман на Винс Флин за антитерористичния агент под прикритие Мич Рап. През първите си три дни на екраните у нас филмът е гледан от 3 038 зрители и има 28 348 лева приходи.

Шесто място е за анимацията „Крадци на ядки 2: Луди по природа“. Битката на катерицата Сръдльо срещу изграждането на увеселителен парк върху къщичката й е гледана от 7 396 зрители и има 63 985 лева приходи за десетте дни у нас.
Седма позиция е за екшъна „Бодигард на убиеца“. Филмът с Райън Рейнолдс, Самюъл Джаксън, Салма Хайек, Гари Олдман, Христо Петков, Велизар Бинев, в който има много софийски пейзажи, е видян от 19 897 зрители и има 140 948 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

На осмо място е анимацията „Аз, проклетникът 3″, в която Гру и миньоните се справят със злодея Брат. За три месеца на екраните у нас историята е гледана от 184 675 зрители и има 1 587 519 лева приходи.

Девето място е за криминалната комедия „Късметът на Логан“ на Стивън Содърбърг. За десетте дни на екраните филмът с Даниел Крейг, Чанинг Тейтъм, Хилари Суонк е гледан от 4 265 души и има 36 916 лева приходи.

На десета позиция е анимацията „Героите на джунглата“. Френската история за пингвина Морис е гледана от 8 340 зрители и има 60 241 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

 
 

Лана Дел Рей се раздели с приятеля си

| от |

Певицата Лана Дел Рей се раздели с приятеля си – продуцента Джи-Ийзи, съобщи Контактмюзик.

Продуцентът бързо я замени с друга певица – Холзи. Тя изпълнява и вокалите в новата му песен „Him and I“, в която първоначално трябваше да участва Лана Дел Рей.

Лана Дел Рей и Джи-Ийзи бяха видени за първи път заедно на фестивала Коачела през април. Там те бяха отишли с приятели, но през цялото време имаха очи само един за друг. Техен близък тогава каза, че на концерта на Кендрик Ламар, Джи-Ийзи е гледал повече танцуващата Лана Дел Рей, отколкото сцената.