Реклама базирана на тъгата

| от |

След години, когато в рекламата преобладаваха всички възможни форми на комедия, изведнъж нещо се случи и същите тези, които плуваха из интернет търсейки нова реклама, за да се въргалят по пода от смях, усещат, че вече гледат сериозни емоционални реклами. Започва нова ера.


Capture

Видеоклиповете, които обикновено са запазени за призиви след природни или човешки бедствия, започват да се появяват като реклами на шампоани, интернет доставчици, банки, препарат или фъстъчено масло.
Capture1

„Никога преди в нашата колективна памет не е имало време, в което рекламите чиято цел е да предадат положителна емоция към марката и впоследствие да ви продаде продукта.

Ако се гледате внимателно съдържанието на медиите, ще забележите, че има по-голяма стойност зададена на съдържанието, което означават нещо –  вдъхновяващи истории, които просто трябва да видите …

… Всичко това е част от една по-голяма културна тенденция: тенденция към реалността. Жаждата за истински истории промени телевизията и сега формира онлайн съдържанието, което споделяте. Хората масово харесват и споделят истории за истински хора, които правят неща, които ще ви разплачат (като момичето, което чува звук за първи път в живота ),“ пише Шифон Ен Фера за Fast Company

Според нея, тази промяна чудесно кореспондира с уроците за силата на подсъзнанието в маркетинга. В същото време марките се опитват да създадат „съдържание“ вместо „реклами“, което означава изразходване на повече енергия на вземане истории, които хората ще искат да споделят .

Трите видеокла, които започват модерната епоха на емоционалните реклами:


Dear Sophie (Google Chrome)

Best Job

The Long Wait (John Lewis)

Едно от обясненията е, че тази тенденция се дължи на модерните технологии:

„Мисля, че живеем твърде дигитално и винаги сме свързани един с друг , а въпреки това все още някак се чувстваме изолирани от останалите хора. Като човешки същества, ние търсим истинска човешка връзка и мисля, че емоционално разказване помага да се преодолее този дупка. Марките и агенциите разбраха, че това е начинът, за да запълнят тази празнота“, коментира главният творчески директор на агенция 180, Уилям Гелнер .

 
 

Кога започва астрономическата есен

| от |

Астрономическата есен започва днес у нас в 23.02 часа българско време с есенното равноденствие, се посочва в Астрономическия календар за 2017 г. на Института по астрономия при БАН.

Есента е един от четирите сезона в умерения пояс. Астрономически тя започва с есенното равноденствие, което е около 23 септември в Северното полукълбо и около 21 март в Южното полукълбо.

Според метеорологията есенни са месеците – септември, октомври и ноември в Северното полукълбо, както и март, април и май – в Южното полукълбо

 
 

Здравият сън и сексът са най-важни за щастието

| от |

Здравият сън и сексът са по-важни за щастието от парите, установиха британски учени, цитирани от в. „Мирър“.

Проучването е извършено от Националния център за социални изследвания, след което резултатите са анализирани от консултантската фирма „Оксфорд икономикс“, която разработи точков индекс на щастието. Той показа, че дори тройното увеличаване на доходите на домакинството носи само две точки, докато добрият нощен съд повишава чувството за щастие на средностатистическия британец с цели 15 точки.

Сексът също повдига духа. Хората, които са доволни от половия си живот, имат средно седем точки повече от останалите.

Други фактори, допринасящи за щастието, са силните семейни и приятелски връзки, сигурната работа, здравето на близките. Те са много по-важни от лъскавите коли и екзотичните почивки.

Хората се чувстват добре и когато могат да излизат на открито, когато разговарят с приятели и съседи, когато са семейни.

Младите семейства са най-щастливата демографска група.

 
 

Британско семейство посрещна 20-ото си дете

| от |

Сю и Ноел Радфорд обявиха раждането на 20-ото си дете, което затвърди статута им на най-многобройното британско семейство, съобщи АФП.

Арчи, 11-ият син на семейството, се е родил тази седмица. Майката е на 42 години, а бащата – на 46.

„Казвахме си, че искаме три деца. След това ни стана приятно да има малчугани около нас и продължихме – обясни Ноел пред в. „Сън“. – Пристрастихме се, страхотно е.“

Двойката обаче каза, че не иска повече деца.

Сю и Ноел са били изоставени при раждането си и след това осиновени. Първото им дете се родило, когато Сю била на 14 години. Четири години по-късно сключили брак.

Семейството има собствена хлебарница. Те живеят в къща с десет стаи. Придвижват се с миниван с 15 места. Вече имат трима внуци от най-голямата си дъщеря Софи, която е на 23 години.

 
 

Бивша готвачка на Гуинет Полтроу разкри, че тя „не яде нищо“

| от |

Актрисата и лайфстайл гуру Гуинет Полтроу е смайващо слаба, но начинът, по който поддържа елегантната си фигура, никак не е за подражание. Бивша нейна готвачка разкри тайната й – тя практически „не яде нищо“, съобщи Контактмюзик.

Същият режим е спазвал и фронтменът на „Колдплей“ Крис Мартин, бивш съпруг на Гуинет Полтроу, когато шеф-готвачът Кейт Макълун е работила за суперзвездите. Тя се е грижела за храната им през 2008 г., по времето на снимките на първия филм „Железният човек“.

Кейт Макълун разкри изключителните ограничения, които звездите непрекъснато са си налагали. Когато личният асистент на двойката й ги съобщил първоначално, тя била шокирана. С такива продукти не можела да сготви нищо прилично.
„Те не ядяха нищо. Много са стриктни. Избягваха всякакви захари, всичко сладко, без млечни продукти, само зеленчуци“ – разказа Кейт Макълун.

За да има храната някакъв вкус, Кейт Макълун решила тайно да добавя забранени съставки. Семейството веднага започнало да хвали гозбите й.

„Така е като ядеш само трева“, коментира Кейт Макълун.

Лайфстайл сайтът на Гуинет Полтроу редовно предизвиква критики. Актрисата обаче настоява, че те са неоснователни и са базирани не на факти, а на предположения.