Олимпиадата не е само медали, а и печалби

| от |

Screenshot_1

Зимните игри в Сочи не са само спортен празник, но и възможност да се спечелят пари.

Меките играчки, украшенията, магнитите, дрехите и другите сувенири са донесли на Организационния комитет над един милиард долара. Това е абсолютен рекорд сред организаторите на зимните Олимпиади.

За Олимпийските игри в Сочи бяха пуснати в продажба около 5000 различни вида сувенири с олимпийска символика, а общите продажби на официалните сувенири могат да достигнат повече от 500 милиона долара. Да почувствате духа на Олимпийските игри можете не само в Сочи – сувенири са продават в цяла Русия. А посетителите Олимпиада, разбира се, искат да вземат част от този спортен празник със себе си, разказва кореспондентът на „Гласът на Русия” от мястото на събитието Ксения Мелникова:

- В Сочи има специални магазини, те са много популярни, както сред чужденците, така и сред руснаците. Особено популярни са символите на Олимпиадата: гепард, заек и мечка. Децата купуват играчки и химикали, всевъзможни ключодържатели. Също така много популярни са магнитите и чашите. А възрастните предпочитат якета на руския олимпийски отбор, шапки, ръкавици. С особена популярност се ползват ръкавиците, чиито пръсти са нарисувани с цветовете на олимпийските кръгове.

От Олимпиадата печелят и телевизионните компании. Така, американският канал „NBS”, който притежава правата за излъчване на Олимпийските игри в САЩ, очаква рекордни печалби – един милиард долара. Трябва да припомним, че Ванкувър 2010 също донесе печалби, но като цяло струва на канала 223 милиона долара.

Разбира се, големите победители са официалните партньори на Олимпиадата. Финансовият успех може да се обясни с две причини – рекламата и възможността да продават продуктите си директно до мястото на провеждане на Игрите.

Кой няма да може да спечели от Олимпийските игри в Сочи? Това са производителите на алкохол. Главно поради действащата забрана за продажба на алкохол на стадионите и въобще в радиус на 50 метра от всякакви спортни съоръжения. Производителите даже на лекоалкохолни напитки дори не се осмелиха да опитат късмета си на тези Олимпийски игри.

 
 

Дженифър Анистън пусна парфюм във формата на сълза

| от chronicle.bg по БТА |

Дженифър Анистън заяви, че новият й парфюм Chapter One е вдъхновен от тийнейджърските й години.

48-годишната Анистън, прочула се с превъплъщението си в образа на Рейчъл Грийн в сериала „Приятели“, разкри, че съдържащото благоуханието стъклено шишенце с форма на сълза е повлияно от парфюмите на майка й Нанси.

„Това е женски микс с флорални, цитрусови и горски нотки, който е пленителен и същевременно достъпен – каза тя пред сп. „Пийпъл“. – Формата на сълза е вдъхновена от тийнейджърските ми години, когато вниманието ми бе привлечено от шишенцата с парфюми на майка ми.“

Актрисата освен това довери, че в тийнейджърските си години плескала лицето си с много грим, но по-късно променила вижданията си и сега смята, че красотата е вътрешна.

„Имаше години, в които използвах много грим, но по-късно си дадох сметка, че за мен красотата не е свързана толкова с косата и грима ми, колкото с това как се чувствам отвътре“, отбеляза Дженифър.

Това все пак не означава, че Анистън не използва козметика – тя предпочита розов лак за нокти и продуктите за красота на Шарлот Тилбъри.

 
 

Плюс моделът точно копие на Джиджи Хадид

| от chronicle.bg |

Първо – искаме да уточним нещо. Нямаме си идея как изобщо понятие като „плюс модел“ съществува или защо, нито кой го е измислил, но от няколко години вече се насади в модната индустрия.

Светът обаче, някак си, свикна с това. А дори една лъжа, повторена 1000 пъти, се превръща в истина. Или поне така казваха старите хора.

Определяна като „плюс“, холандската моделка и блогърка Иза Изерман наскоро се прочу и с друго свое качество – удивителната си прилика със супермодела Джиджи Хадид.

А, ето и разликата – единият е супермодел, а другият – „плюс модел“. А уж се борихме срещу етикетирането…

Набедената за Instagram-двойничка също е със светли очи, но докато нейните са сини, тези на Джиджи бият по-скоро към зеленото. Косата й, разбира се, е руса, а устните й са дори по-плътни от тези на Хадид.

И двете са на 22, но според Иза тя прилича повече на по-малката сестра Хадид – на Бела.

„В началото някой го спомена в Instagram. Но когато започнах да работя с MiLK, те пуснаха снимка със заглавие „Новата закръглена Джиджи Хадид“, и чак тогава осъзнах, че може и да е истина“, споделя Изерман.

Снимкина Иза Изерман може да видите в галерията горе. на Намирате ли прилика?

 
 

Новите сериали, които вече започнаха!

| от chronicle.bg |

„Young Sheldon“ на CBS е най-гледаният нов сериал тази есен.

Предисторията на „The Big Bang Theory“ има 22,4 милиона зрителя общо – повече от всичките си конкуренти.

Някои от другите сериали, които попаднаха в класацията, са дългоочакваният „The Good Doctor“ и още по-дългоочакваният (11 години) „Will & Grace“

Ето и останалите:

 
 

Харви Уайнстийн може да бъде изключен от американската Гилдия на режисьорите

| от chronicle.bg, БТА |

Американската Гилдия на режисьорите е започнала дисциплинарна процедура срещу скандалния продуцент Харви Уайнстийн, която може да доведе до изключването му.

От организацията съобщават, че процедурата е задействана на 13 октомври.

Ден след срещата на управителния съвет в събота, Гилдията на режисьорите разпространи изявление, с което осъжда сексуалния тормоз като цяло.

Преди броени дни американската Академия за телевизионно изкуство и наука, която присъжда наградите „Еми“, също гласува да започне дисциплинарна процедура срещу изпадналия в немилост продуцент. Организацията ще реши съдбата на Харви Уайнстийн през ноември.

След като десетки жени обвиниха Уайнстийн в сексуален тормоз, продуцентът беше уволнен от собствената си компания, съосновател на която е заедно с брат си Боб.

Харви Уайнстийн впоследствие беше изключен от Академията за кинематографично изкуство и наука, която присъжда наградите „Оскар“, от Гилдията на продуцентите и от Британския филмов институт, припомня агенцията.