Какво е вярно и какво не за аналния секс

| от |

Докато някои жени признават, че правят анален секс, за много други това е табу, вероятно поради това, че вярват в най-големите заблуди свързани в него, а и никога не са пробвали.
Сексологът и брачен съветник ат Кат Ван Кирк, е изследвала някои от най-големите заблуди за аналния секс и открива, какво е истина и какво не.

секс

Заблуда : Ще ви боли

Истината: Аналният секс не трябва да предизвиква болка. Въпреки това, начинаещите често го практикуват погрешно и това предизвиква болката. Много жени признават, че аналният секс им е доставил невероятно удоволствие, а някои от тях достигнали и оргазъм по време на анален секс. Ако двойката извърши цялата процедура по правилния начин, който включва много лубрикант, отпуснатост, нежност и без много да бърза, няма да има болка.

Заблуда: Ако веднъж е боляло , винаги ще боли

Истина: Опитали сте да анален секс веднъж, но ви е боляло и вече никога няма да пробвате? – Не трябва да се откажете от нещо, само заради едно негативно преживяване. Повечето негативни преживявания по време на анален секс са точно поради факта, че партньорите не следват инструкциите. Така че, правете го бавно, без да бързате и задължително използвайте лубрикант. Има и един трик, който ще ви помогне да се отпуснете – масажирайте клитора.

Заблуда: Само „леките жени“ правят анален секс

Истината: Вероятно сте чували, че само дивите момичета или тези с нисък морал практикуват такъв секс. Въпреки това, различни проучвания показват, че аналният секс е практикуван от много хетеросексуални двойки. Целта, най-често е, да проучите собственото си тяло и да изпитате различни видове удоволствие, казват специалистите.

anal-sex-guide-1

Заблуда: Аналният секс може да спаси сексуалния живот на двойката

Истина: Има мъже, за които аналният секс е най-голямо сексуално удоволствие и биха направили всичко, тяхната партньорка да се съгласи. Жените, които се решат на този ход го правят само защото мислят, че точно това ще спаси връзката им, и че това няма да им достави удоволствие. Трудно е да се повярва, че аналният секс е това, което ще спаси връзката ви, ако сте стигнали до това прозрени, значи имате по-големи проблеми.

Заблуда: Не трябва да използвате презерватив при анален секс

Истината: Много хора смятат, че не трябва да използват презервативи при анален секс, защото няма опасност от нежелана бременност. Погрешно, много грешно ! Най-големият брой на полово предавани болести е точно през ануса (хламидия, гонорея, ХИВ-СПИН).

Заблуда: Аналният секс може да доведе до увреждане

Истината: Практикуването на всякакъв секс по грешен начин може да предизвика контузии. Ако вагината ви е суха и не използвате лубрикант, това може да доведе до наранявания по време на секса. Същото може да се случи и при анален секс, ако не бъде практикуван по безопасен начин. Лубрикантът е задължителен !

Заблуда: анусът ще се разшири

Истината: Също както мнозина вярват, че вагината се разширава след раждане, което е заблуда, така и мнозина смятат, че анусът се разширява от аналния секс. Това не може да се случи.

 

 

 
 

Любимите ни вещици от филмите

| от chronicle.bg |

Вампирите и върколаците може и да се радват на краткотрайна популярност, но вещиците са много по-важни за поп културата, а и за живота ни.

Хелоуин е след седмица (има-няма) и затова решихме да направим галерия с любимите ни вещици. 

Разбира се, първите две дами, които ни идват наум, са Хърмаяни Грейнджър и Бъфи. Затова ще започнем с едната и ще приключим с другата.

 
 

Как се купува кола „на сляпо“ или историята на един достоен хондаджия

| от chronicle.bg |

Истинските фенове знаят точно какво искат. И точно затова са истински. Ето една интересна история от първите дни на автомобилният салон София 2017.

Запален млад клиент трябва 6 месеца да чака, за да може да види и докосне колата, която е предплатил. Интересното в случая е, че когато той е капарирал избраницата си, дори не е знаел колко всъщност струва тя.

През месец май тази година младежът влиза в шоурум и иска да купи най-бързата кола с предно предаване, поставила рекорд на пистата Нюрбургринг – новата версия на Honda Civic Type R. Търговците му отговарят, че имат на разположение предишния вариант на бегачката, но за новата няма как да сключат договор, защото все още дори в Европа цената не е обявена – колата ще бъде представена на изложението във Франкфурт, след това ще бъде предоставена на дилърите и чак от есента ще влезе в продажба. А конкретно за нашата страна, това може да се случи чак след като моделът бъде представен на пресконференция в рамките на Автосалон София 2017, което означава от 14 октомври нататък. Младият човек обаче знае точно какво иска и настоява да остави капаро, за да получи още първия екземпляр. След кратка сметка, базирана на цената на предишната модификация, той оставя приблизително 90% от стойността на колата, като цялото плащане да бъде изравнено, когато неговият Type R дойде в България.

Така историята на тази „сделка на сляпо“ завършва с хепиенд в първия ден на софийското автомобилно изложение. Тогава, минути след официалното представяне на колата в Интер Експо Център, той е повикан в шоурума на фирмата в Пловдив, за да види своята красавица. Следва бърза регистрация в КАТ и се очаква до дни младият клиент и Civic Type R най-накрая да се съберат. До момента сключените договори за този супер модел в България са почти 10.

Honda Civic Type-R-1

Еуфорията по най-бързата Honda води до странни търговски практики и на други места по света. Бройките са ограничени, дори и за САЩ, така че дилърствата там са получили само по една кола, независимо колко са поръчали. В едно от тях търговецът е решил, че иска да задържи колата възможно най-дълго, за да могат клиентите да я виждат. Затова е сложил цена, с 30% по висока от реалната и е вярвал, че никой няма да иска да я плати. Е, сгрешил е. Автомобилът е купен на втория ден, въпреки че клиентът е бил ясно уведомен, че плаща свръх цена.

Идеята, макар и без да е постигнала търсения резултат, е била възприета от много представителства на марката в САЩ. Като следствие на този случай, обявените цени на Type R в Щатите си остават с приблизително 30% по-високи. Въпреки това автомобилите не достигат.

 
 

Polestar представи първия си модел – Polestar 1

| от chronicle.bg |

Пърформанс марката на Volvo Car Group – Polestar, представи първия си модел – Polestar 1, и подчерта бъдещите си планове да се наложи на пазара като самостоятелен бранд електрифицирани автомобили. Polestar потвърди информацията за първите три модела, които ще се произвеждат в нов център в Китай и ще наложат нови стандарти в индустрията на пърформанс автомобилите.

Първият самостоятелен модел на Polestar – Polestar 1 с внушителните 600 к.с., ще бъде пуснат в производство в средата на 2019 г. Това става възможно благодарение на Volvo Car Group, които подкрепят бранда да ускори процесите на проектиране и производство на продуктите си.

Polestar 1 е GT купе с 2 врати, 2+2 места и комбинирано задвижване от електрически двигател и двигател с вътрешно горене, със 150 км електрически пробег – това е най-дългият пробег в изцяло електрически режим, в сравнение с всеки друг хибрид на пазара в момента. С мощност от 600 к.с. и 1000 Нм въртящ момент, Polestar 1 се позиционира стабилно в сегмента на пърформанс автомобилите. Платформата на Polestar 1 е създадена на основата на Volvo Scalable Platform Architecture (SPA), но 50% от нея е нова и специално разработена от инженерите на Polestar.

Exterior_rear_high

Polestar 1 е първият модел, създаден по изцяло нова, водеща в класа технология на шасито Öhlins Continuously Controlled Electronic Suspension (CESi), разработена на основата на въглеродни влакна, които подобряват усукването с 45% и намаляват теглото и центъра на тежестта на автомобила. Освен това, Polestar 1 използва двойна електрическа задна ос за въртящия момент, която осигурява прецизно ускорение на всяко колело, максимално сцепление на пътя и запазване на скоростта при завиване.

Exterior_location_high

Polestar 1 ще се произвежда в специално изградения за целта, модерен и високо технологичен център в Чънду, Китай. Очаква се строежът на производствения център да бъде завършен в средата на 2018 г. Автомобилите на Polestar ще се поръчват изцяло онлайн и ще се предлагат на базата на 2 и 3-годишна абонаментна програма. Абонаментът All-inclusive ще включва нулев депозит и възможности за ползване и на други модели от гамата на Volvo и Polestar, чрез заплащане на фиксирана месечна такса.

Interior_dashboard_high

Всички бъдещи автомобили на Polestar ще бъдат с изцяло електрическо задвижване. През 2019 г. ще стартира производството на първия изцяло електрически модел на Volvo Car Group – Polestar 2. Средноразмерният електрически автомобил ще се присъедини към конкурентите на Tesla Model 3. Първата фаза от формирането на новото портфолио на Polestar ще бъде завършена от появата на по-големия електрически SUV Polestar 3, който ще придаде нов модерен израз на електрическото представяне и динамиката на шофиране.

 

 
 

6 брилянтни роли на Виго Мортенсен

| от chronicle.bg |

Днешният рожденик е известен американски актьор, но освен актьор, малко хорат знаят, че той е и певец, поет, художник и фотограф. Иначе казано – автентичен човек на изкуството.

Носител е на награди „Сателит“, „Британска награда за независимо кино“ и награда на „Гилдията на киноактьорите“. Номиниран е за „Оскар“, „БАФТА“, „Гоя“, два пъти е номиниран за „Златен глобус“ и пет пъти за „Сатурн“.

Този мъж е роден в Ню Йорк на днешната дата през 1958г. Майка му е американка, а баща му датчанин. Прекарва детството си в Аржентина, където баща му е мениджър в птицеферма.Когато е на 11 години родителите му се развеждат и Виго се връща с майка си в Ню Йорк, където се дипломира в университета „Сейнт Лоурънс“. Следващите две години прекарва в Европа, където сменя различни професии – шофьор на камион, продавач на цветя и работник във фабрика, преди да се завърне в Щатите и да се посвети на актьорството.

Мортенсен владее отлично английски, испански и датски, може да говори на френски и италиански и разбира шведски и норвежки.

В галерията може да видите шестте му любими наши роли. А вашите?