Как Изабел Аджани се превърна в Маргарита на Булгаков

| от |

Французинът Жан-Даниел Лоре е един от най-популярните представители на модната фотография в своята родина.


1

Работил е за Vogue USA и за Vogue France, а е снимал рекламни кампании на водещи марки от ранга на Dior, Céline, Lanvin, Guy Laroche, Courrèges, Rabane, Scherrer, Ricci и Cardin.

2
През 2008 година фотографът получава една наистина необикновена покана. Отправя му я руският бизнесмен Евгений Яковлев. Идеята е да се направи цяла фотосесия по романа на „Майстора и Маргарита“ на Булгаков, а за „ролята“ на Маргарита е поканена самата Изабел Аджани. В снимките вземат участие и популярни руски актьори, а за „декор“ на кадрите е послужила, разбира се, Москва. Девическият манастир, Домът на железничаря, Патриаршиите кули, са само някои от местата на които актрисата е позирала пред обектива, припомни In Life.

3

Целият екип, който създава този наистина уникален проект се състои от 60 човека, а стойността му възлиза на около 2 000 000 евро.



снимки: jdlorieux.com

 
 
Коментарите са изключени за Как Изабел Аджани се превърна в Маргарита на Булгаков