Как Дисни успя да задържи „Замръзналото кралство“ горещо?

| от |

Феноменът на Дисни „Замръзналото кралство“ е само на 9 месеца, а вече е най-печелившият анимационен филм на всички времена с 1.2млрд. долара приходи от продажби на билети, бест-селинг албум с песни и DVD. И това не е всичко. „Замръзналото кралство“ се очаква да продаде мърчандайз играчки и дрехи за още 1 млрд. долара тази година.

„През 2014 филмът е по-популярен отколкото при пускането си по кината през 2013 и в момента приходите се увеличават, а не намаляват“, казва Джим Силвър, изпълнителен директор на ТТРМ – сайт, където посетителите могат да проучат и сравнят играчки. Според него само играчките ще донесат повече от 500 млн. долара тази година, а дрехите и другите видове мърчандайз поне още толкова.

Как успява Дисни да задържи един продукт толкова дълго време популярен, докато други изчезват седмици след появата си? Като добавя свежо съдържание.

Запомнящата се музика и добрата история и голямото търсене на мърчандайз продукти, което дори се увеличава с пускането на DVD-то през пролетта, са част от причините да говорим за „Замръзналото кралство“ все още. Докато анализаторите бяха изненадани от успеха на филма при пускането му през ноември, Дисни вече определено не си играе.

„Когато филмът излезе по кината, направихме проучване и се изненадахме колко малко брандирани продукти има по магазините. Не мисля, че от Дисни някога са предполагали, че анимацията ще е толкова успешна.Сега се опитват да я направят дори по-популярна.“, казва Уейн Тири, президент на Smarty Pants – фирма за маркетинг проучвания.

Тази популярност обаче не идва от телевизионна реклама или реклама в социалните медии, а от съдържание. Дисни произвежда и разпространява все повече материали, свързани със „Замръзналото кралство“.

Версия на филма с текстове на песните беше пусната по кината през януари, караоке апликация (7,99 долара) – през май, а допълнителни игри и тестове се качват на официалните сайтове и блогове, както и в социалните медии, всекидневно.

През май, по време на последния епизод от сериала на Дисни „Имало едно време“, компанията обявява, че главната героиня от „Замръзналото кралство“ – Елза- заедно със сестра си Анна и гаджето си Кристоф, ще се включи в сериала при завръщането му през септември. През горещия юли тийн звездите на Дисни пуснаха свое изпълнение на песента „Do You Want to Build a Snowman?“. Представления на лед върху сюжета на „Замръзналото кралство“ бяха обявени през май, а вече билетите са разпродадени.

И това е само работата на Дисни. Компании като Мател, която държи лиценза върху куклите и JAKKS Pacific, която предлага дрехите, поставят продуктите на „Замръзналото кралство“ в центъра на своите промоции за началото на учебната година и Хелоуин, които ще прераснат и в коледни такива. И двете компании заявяват недостиг на количества стоки на „Замръзналото кралство“, които трябва да бъдат покрити до началото на промоциите.

„Ще бъде доста напрегнато покрай „Замръзналото кралство“ тази Коледа.“ казва Джини Ротшилд от Walmart. „Имаме мърчандайз продукти в почти всеки сектор на магазина.“

Други официални мърчандайз стоки включват микрофон, раници, а според Дисни дори 16 нови продукта за здравословно хранене и хигиена като йогурт, сокове, пресни ябълки и грозде, лепенки и четки за зъби. Също така ще има 50 книжни и електронни книги.

От Дисни отказват да коментират стратегията си. За второто тримесечие на 2014 те обявяват 27% увеличаване на печалбата, до голяма степен дължащо се на „Замръзналото кралство“. Изпълнителният директор на Дисни Боб Игър посочва франчайза като един от топ 5 приоритетите на компанията и казва, че „компанията ще се възползва от това в следващите.. поне 5 години“.

Анализаторката Рене Райс очаква Дисни да продължи потока от мърчандайз продукти. „Те са много добри в управлението на мърчандайза, като контролират какво става онлайн и по магазините и следят новите тенденции“.

 
 

Градинар отгледа най-тежкия морков

| от |

Американският градинар Крис Куоли отгледа морков, който тежи 10,16 кг, при дължина 60 см, съобщи в. „Дейли мейл“.

Предишният рекорд за най-тежък морков беше поставен през 2014 г. от британеца Питър Глейзбрук с екземпляр, тежащ 9 кг.

Крис Куоли, който работи във финансова компания, специализира в отглеждане на гигантски зеленчуци от 2 години. Той има в градината си също огромни дини, домати, тикви, цвекло. Куоли обяснява големината на продукцията си с почвата, специалните семена и торовете.

Времето в Минесота, където живее, това лято е било хладно и облачно – идеално за моркови. Зеленчукът с рекордно тегло е расъл девет месеца, първоначално на закрито.

Крис Куоли планира да държи огромния морков в хладилник до пролетта. Той иска да го засади с надеждата да получи семена.

 
 

109 години!

| от |

България празнува 109 години от независимостта си. Тя е обявена на 22 септември 1908 година от цар Фердинанд. Той прочита Манифеста в църквата „Св. Четиридесет мъченици“ в град Търново.

След провъзгласяването й България започва да се нарича царство, а владетелят й – цар.

Обявяването на независимостта на България е акт, извършен от правителството на Александър Малинов. С него се отхвърля васалната зависимост на България от Османската империя, която е наложена от Берлинския договор.

Денят на независимостта е обявен за официален празник на 10 септември 1998 година.

За обявяването на независимостта спомага това че Австро-Унгария се готвела да наруши Берлинския договор като анексира две от провинциите на империята – Босна и Херцеговина.

Затова и българският княз Фердинанд се обърнал директно към император Франц-Йосиф да съгласуват действията си.

Австро-Унгария обявява анексията на Босна и Херцеговина на 20 септември. Два дни по-късно в черквата „Св. Четиридесет мъченици“ княз Фердинанд прочита манифеста за обявяването на независимостта. Отслужва се и молебен за благоденствието на българската държава.

След това министър-председателят Малинов прочита отново Манифеста на историческия хълм Царевец пред събралото се хилядно множество.

 
 

The Prodigy ще издадат нов албум

| от |

Групата „Продиджи“ подписа договор за нов албум с британската звукозаписна компания Би Ем Джи, съобщи Контактмюзик. Компилацията ще излезе през 2018 година.

Изпълнителите на хита Firestarter, Лиъм Хаулет, Кийт Флинт и Максим, са развълнувани, че се присъединяват към марката на звезда, като Кайли Миноуг и по техни думи нямат търпение да започнат работа по албума. Предишната им издадена тава е The Day Is My Enemy от 2015 година.
The Prodigy са една от групите, които имат собствено звучене и с основание могат да твърдят, че са сред архитектите на съвременната музика.

„Радостни сме, че имаме възможността да издадем един от несъмнено най-важните записи за 2018 година“, каза изпълнителният вицепрезидент Корда Маршъл от музикалната компания.  За новия си албум триото ще предложи на феновете „яростно“ звучене.  „Гневът е енергия“, това е част от текст, който винаги е отеквал в мен“, казва Лиъм.

Очакваме новия албум!

 
 

Няколко задължителни удобства – защото наистина имаме нужда

| от |

Хората се занимаваме с тонове глупости ежедневно. В магазина няма, каквото ни трябва, някой ни говори неща, които не ни интересуват, нещо се чупи, нещо се бави, някой закъснява… тонове! Затова трябва да сме психически здрави и да минимизираме по всякакви начини досадата на ежедневието си. Има предмети, с които можем да се обградим, които ще направят ежедневието ни моментално по-приятно.

Чукът, например, е прекрасен предмет. Много дзен, много фън шуи. Повече фън, отколкото шуи. Мултифункционален, става за лява и за дясна ръка, можеш да отвориш бира с него. Можеш да отвориш и още много различни неща с него. Прекрасна технология! Служи както да поддържа тонуса, така и да образова околните.

Тримерът е друга необходима вещ. В банята обикновено не се случват интересни неща. Там влизаш за досадни процедури, които трябва да извършиш не за да добиеш позитиви, а за да не търпиш негативи. Тримерът за тяло определено е за предпочитане в такива моменти. Печели ти време, дава ти каквото искаш бързо, а и е готин предмет. Алтернативата е самобръсначка и ножица, което е все едно да носиш телефон и калкулатор по отделно.

Хубави чаршафи. И въобще ако „моят дом е моята крепост“, то тронът определено е леглото. Няма нищо по-хубаво от това да излезеш от банята и да си легнеш в чисти, бели чашрафи. Сънят винаги е добра инвестиция, а спалното бельо е нещо, заради което си струва „любимото“ ни обикаляне по магазините.

Кафе машината е истинската машина на времето! Само трябва да си избереш някоя читава, за да не си като динозавър цял ден – никакъв да те няма. Когато я включиш, щракването на копчето трябва да те кара да се чувстваш като Вин Дизел, който пуска NOS на Камарото. Едновременно развълнуван, леко уплашен и много богат.

И Колелото като тримера съкращава досадни неща. Някои хора мислят, че велосипедът е играчка, но това е все едно да наречеш войната сбиване или птичия грип кихавица. Това са същите хора, които ви казват „А, спокойно, то само си играе“, докато кучето им се отделичава с крака ви. Колелото е сериозен инструмент, апарат и механизъм, с който ще избегнете задръствания – както пътни, така и артериални. Съответно ще си спестите нерви, които да инвестирате в някоя от хилядите досадни неща всеки ден. Днес, надяваме се, те станаха по-малко.