„Игра на тронове“ оживя на „Комик-кон“

| от |

Създателите на телевизионния сериал“Игра на тронове“ обявиха снощи имената на деветима нови актьори, които ще видят зрителите на поредицата в петия сезон, съобщиха Асошиейтед прес и Ройтерс. „Новаците“ бяха представени на фестивала „Комик-кон“ в Сан Диего, щата Калифорния.

Сред тях са Александър Сидиг, който ще изпълни ролята на Доран Мартел, Тоби Себастиян (Тристан Мартел) и Доби Опарей(Арео Хотах). Ролята на Нимерия Санд ще бъде поверена на Джесика Хенуик, на Тиен Санд на Лауренти Селърс, а на Обара Санд – на Киша Касъл-Хюз. Сериалът на телевизионния канал НВО през юли тази година получи рекорден брой от 19 номинации за наградите „Еми“. Победителите ще станат ясни на 26 август в Лос Анджелис. „Игра на тронове“ задмина „семейство Сопрано“ по зрителски интерес и стана е най-популярният сериал в историята на телевизия HBO, припомня Ройтерс. Сред почитателите му се оказа дори кралица Елизабет Втора, която посети снимачната площадка повреме на визитата си в Северна Ирландия. Епизодите от четвъртия сезон на сериала са гледани средно от по 18,4 милиона души, като се включат повторенията и филмите по желание на зрителя, както и свалянето за мобилни устройства. Това подобри рекорда от 18,2 милиона, поставен от „Семейство Сопрано“ през 2002 г. Оттогава се предлагат много нови възможности на зрителите, които увеличават публиката, като гледане на филми по желание.

През третия сезон епизодите са гледани средно от по 14,4 милиона души. Телевизия НВО вече планира пети и шести сезон на „Игра на тронове“. Сериалът „Игра на тронове“ започна през 2011 г. Той се излъчва вече в над 200 държави. Заснет е по известната фентъзи поредица „Песен за огън и лед“ на писателя Джордж Мартин.

 

С БТА

 
 

Донатела Версаче почете Джани на Седмицата на модата в Милано

| от |

В третия ден от Седмицата на модата в Милано италианската дизайнерка Донатела Версаче почете 20-годишнината от убийството на брат си Джани Версаче със звездно шоу, предадоха Франс прес и Асошиейтед прес.

Почерпила вдъхновение от модното наследство на брат си и същевременно останала вярна на собствения си стил, Донатела Версаче изпрати на модния подиум представителките на новото поколение манекенки, които според нея излъчват необходимата увереност – сестрите Джиджи и Бела Хадид, Кендъл Дженър и Кая Гербер, дъщерята на супермодела Синди Крофорд. Гвоздеят на шоуто обаче беше неговият изненадващ финал – след последното вдигане на завесата за почетната обиколка на Донатела Версаче към нея се присъединиха супермоделите, за чиято шеметна кариера на модните подиуми принос има Джани Версаче – Карла Бруни, Клаудия Шифър, Наоми Кембъл, Синди Крофорд и Хелена Кристенсен, до една облечени в златисти рокли и приветствани бурно от публиката.

„Шоуто беше за него – от началото до самия край“, сподели Донатела Версаче с репортерите зад сцената.

 
 

Новите и старите на седмицата на модата в Милано

| от |

Нови таланти, търсещи своето място редом до утвърдени марки като „Москино“ и „Армани“, се очакват с интерес на започващата днес Седмица на модата в Милано, предаде Франс прес.

Програмата на модната фиеста включва около шестдесет ревюта и стотина презентации. Седмицата на модата в Милано ще започне с представянето на колекцията пролет/лято 2018 г. на модна къща „Гучи“, която процъфтява благодарение на дизайнера Алесандро Микеле, заел поста творчески директор в началото на 2015 г.

Очаква се през следващите няколко дни модните подиуми в Милано да греят във всички цветове на дъгата, както и завръщането на 90-те години в модните линии под формата на панталони с ниска талия и прави сака. Вертикалните райета също ще отбележат солидно присъствие.

Сред очакваните с интерес нови таланти е британският дизайнер Пол Съридж. Той ще представи първата си колекция, откакто тази година зае поста творчески директор на модна къща „Роберто Кавали“.

В Милано ще дебютират и съпрузите Люси и Люк Майер – новите творчески директори на модна къща „Джил Сандер“.

За първи път на Седмицата на модата в Милано ще се представят марките „Албино Теодоро“ и „Шийна“, както и младият южнокорейски лейбъл „Дъ-сириус“, впечатлил модния свят с футуристичните си творения.

Милано няма да е Милано без „тежката артилерия“ в модата – „Фенди“, „Ферагамо“, „Версаче“, „Прада“, които отново отчитат подем в продажбите след няколко трудни години, белязани от отдръпването на азиатския пазар, валутната нестабилност и терористичните нападения в Европа.

 
 

Градинар отгледа най-тежкия морков

| от |

Американският градинар Крис Куоли отгледа морков, който тежи 10,16 кг, при дължина 60 см, съобщи в. „Дейли мейл“.

Предишният рекорд за най-тежък морков беше поставен през 2014 г. от британеца Питър Глейзбрук с екземпляр, тежащ 9 кг.

Крис Куоли, който работи във финансова компания, специализира в отглеждане на гигантски зеленчуци от 2 години. Той има в градината си също огромни дини, домати, тикви, цвекло. Куоли обяснява големината на продукцията си с почвата, специалните семена и торовете.

Времето в Минесота, където живее, това лято е било хладно и облачно – идеално за моркови. Зеленчукът с рекордно тегло е расъл девет месеца, първоначално на закрито.

Крис Куоли планира да държи огромния морков в хладилник до пролетта. Той иска да го засади с надеждата да получи семена.

 
 

Mtel ще има ново име

| от |

Мтел ще има ново име, по желание на собственика си Telekom Austria Group. Компанията обявява, че променя стратегията си по отношение на марките и ще въведе единна политика за всички пазари, на които присъства.

Това бе съобщено в официално прессъобщение на австрийския телеком.

Новото име ще бъде A1 – по наименованието на марката в Австрия. Опитът с новото име е въведен първо в Словения и след успешното реализиране, австрийският телеком решава да го приложи и за другите си дружества.

Това са хърватските, сръбски и македонски оператори – VIP, беларуския Velcom и българския Mtel.

Въвеждането на единна марка ще струва 350 милиона евро на австрийския телеком, като това ще засегне финансовите резултати за следващите три години.

Общият брой на клиентите на Telekom Austria Group e 24 милиона души. Приходите на компанията за 2016 година са 4,21 милиарда евро