Google и Microsoft търсят Дядо Коледа

| от |

Google и Microsoft тръгнаха едновременно по следите на Дядо Коледа.
1

Google пусна интернет сайт за проследяване на Дядо Коледа с  игри, елени и джуджета, коледен календар и отброяване на секундие до тръгването на Дядо Коледа. Може да го видите на Google Maps Santa.

„Екип инженери на Google работи много усилено, за да можем да проследим пътя на Дядо Коледа с най-новите карти и технологии“ – каза Санди Ръсъл, „директор на джуджетата“.
Screenshot_1

За да наблюдава Дядо Коледа,  „Майкрософт“ се обедини с NORAD Tracks Santa. Северноамериканското военновъздушно-космическо командване, което следи за потенциални атаки от космоса или по вода.

„Тъй като така и така гледаме небето, логично е да следим и Рудолф (първия елен на Дядо Коледа)“ - каза Мариса Новобилски, която отговаря за проекта „НОРАД следи Дядо Коледа“.Screenshot_2

NORAD Tracks Santa се интересува от Дядо Коледа от 1955 г., когато техен телефон беше даден по грешка за връзка с белобрадия старец и  дежурният реши да отговаря на децата, за да не ги разочарова.

 
 

След спектакъла на Red Bull Flying Bach в Зала 1

| от chronicle.bg |

След стотици разпродадени дати из Европа, Северна Америка и Азия, Red Bull Flying Bach гостува и у нас, тази събота, в зала 1 на НДК. трупа от световни шампиони по брейкденс и младата балерина Виргиния Тормакио, очарова близо 1500 зрители. Прекрасната публика бе във възторг от сложните фигури, в съчетание с фугите и на Бах и сложността на интерпретацията на класическата музика чрез брейкденс. Създатели на спектакъла са Кристоф Хагел и Вартан Васил. Балерината, фина и нежна като перце, привнесе още повече красота и изящност, летейки ефирно сред трупа от осем брейк шампиони: Бени Кимото (световен рекорд за въртене на глава (60 завъртания), Бибой Риъл, Бибой Тим, Спайдър, Пънишър, Рейбуум, Лу-Из и Лил Зуу*

За първи път в България, и с последно представление за 2017, съставът Red Bull Flying Bach се наслади на столицата и оцени красивата гледка към Витоша. Там те се спряха, за да се увековечат в снимки с безценната гледка.

„Благодарни сме, че най-накрая имахме възможността да се изявим на българска сцена. Отдавна очаквахме този момент, и фурорът в зала 1 ще остане в сърцата ни завинаги!“ – сподели Майкъл Роузман – Микел – артистичен директор и част от шоуто като брейкденсър от основаването на състава.

„Уау, просто уау, тази вечер усетих, че всички летят с нас в залата и супер много се кефят на тази невиждана смесица на улични танци с класика! Благодаря за незабравимото преживяване“ – бяха думите на Бибой Риъл – роден в Кейптаун и същински брейкър, който олицетворява себе си чрез този танц.

На рояла, бе Вида Калоянова – Хагел, която бе много развълнувана да свири отново пред българска публика „Добре темперирано пиано“* от Й. С. Бах. Тържественото откриване на спектакъла направи Вида, заедно с заедно с колегата си на чембалото. „За мен е много вълнуващо да свиря в родния ми град след близо 30 години като солист. Съпругът ми е много щастлив, че спектакълът гостува в България, откъдето е започнала моята музикална кариера. Тази вечер ще помня винаги! Благодаря на публиката за подкрепата и безбройните аплодисменти!“

„Влюбена съм в българската публика! Иска ми се да има още поне 2 спектакъла в тази прекрасна страна, хората са толкова сърдечни! ”, сподели развълнуваната италианска балерина Виргиниа Томаркио.

Вечерта след успешния си първи спектакъл, Летящите стъпки посетиха столичен клуб в близост до НДК, където се сляха с танцуващите и празнуваха почти до сутринта.

Благодарим за съдействието на организаторите Sofia Music Enterprises за професионализма и съдействието в реализирането на този дългоочакван проект.

 
 

Кейли Куоко зарадва феновете си с голо видео

| от chronicle.bg |

Кейли Куоко зарадва феновете си и всички почитатели на женската красотата с видео, което сама заснема в гримьорната.

По някаква причина звездата от „Теория за Големия взрив” решила, че докато се преоблича, е перфектно време да извади телефона си и да заснеме видео.

Ние, лично, одобряваме.

В официалния си профил в Instagram – @normancook, Куоко рядко пуска толкова секси снимки или видеа, но за наше щастие, най-големите й фенове често запълват тази празнина.

Вижте някои от тях в галерията горе.

 
 

Невероятната истoрия на 20th Century Fox

| от chronicle.bg |

През 1987 година Fox стана първата телевизия, която предизвика ABC, CBS и NBC.

 

През 1935 година холивудските филмови студия Fox Pictures и 20th Century Pictures се сливат и по-късно стават една от най-доминиращите компании в шоу бизнеса – 20th Century Fox. Първоначално финансите на компанията растат колебливо през 60-те и 70-те, но се стабилизират през 1977, когато тя пуска най-печелившия филмов франчайз в историята: Star Wars.

С добри банкови сметки Fox излиза на пазара и бързо е купена от двама милиардери – Марвин Дейвис и Марк Рич. Един от новите собственици обаче има проблеми и то какви!

През 1985 година Рич напуска САЩ, защото се разбира, че е правил незаконни сделки с Иран по време на кризата със заложниците от 1980, а също така и че дължи 100 милиона долара данъци (Забавен факт: тогавашният президен Бил Клинтън помилва Рич часове преди да напусне длъжността на президент през 2001 година). Оставен сам и с огромно филмово студио Дейвис дава компанията на News Corporation собственост на австралийския магнат Рупърт Мърдок.

Мърдок наема бившия вицепрезидент на ABC Бари Дилър за шеф на 20th Century Fox. Дилър е телевизионен човек, откривател на снимането на филми специално за телевизията и по-късно помогнал за създаването на сериали като „Taxi“ и „Cheers“. Неговите плановете не са студиото да снима филми, а да стане нов телевизионен канал. И получава зелена светлина.

Въпреки че News Corp. има достатъчно пари да налее в новия канал, Мърдок не иска да атакува трите големи телевизии директно в прайм тайма, когато излъчват най-силните си програми. Затова първото предаване на телевизия Fox е „The Late Show With Joan Rivers“, излъчено на 9 октомври 1986 година, в 23:00 часа.

То не е особено успешно, но поставя телевизията в публичното пространство и до пролетта тя вече е готова за превземане на праймтайма. Започва плахо като излъчва само две програми в неделя, най-малко гледаното време тогава. На 5 април 1987 година, в 20:00 започва първата от тях – „Married…With Children“. След него, в 20:30 идва „The Tracey Ullman Show“ – модерно вариате предаване. И двете постигат успех – „Married…With Children“ има 11 сезона, а „The Tracey Ullman Show“ само 4, но сегментът с анимацията продължава да се излъчва и след него, та до днес, като става един от най-великите анимационни сериали в историята – „The Simpsons“.

След първата неделя Fox започва да добавя ново предаване всяка неделя, докато изгражда програма от 3 часа. Първо е едночасовата полицейска драма „21 Jump Street” с Джони Деп, следват комедиите „Mr. President“ и „Duet“.

Програмите за останалите дни от седмицата също се пускат по подобен начин. Събота – след 3 месеца, през юли 1987, понеделник се запълва през 1989, вторник и петък – през 1990, а програма за цялата седмица има през януари 1993.

Но въпреки че Fox има популярни предавания, телевизията все още не получава заслуженото уважение от другите ТВ канали. Поне до 1994 година, когато успява да купи правата за излъчване на National Football League. Телевизията дава повече пари от CBS, която излъчва мачовете от 1952.

През 2003 Fox става най-гледаната телевизия, основно заради хитовото риалити „American Idol“.

 

 
 

Колко са реални риалити предаванията?

| от chronicle.bg |

Разпространяването на риалити телевизията започна с „The Real World“ на MTV през 1992 година, а „Survivor” и „Big Brother“ следват няколко години по-късно. Успехът на тези предавания доказа, че без сценарий и без актьори могат да се постигнат високи рейтинги само за част от цената на традиционна продукция.

Как обаче продуцентите уреждат цялата драма, конфликти, хумор и вълнения без предаването да има сценарии?

Степента, до която риалититата са организирани, ще ви изненада.

 

American Idol“ на Fox

Риалити: Хиляди изгряващи певци се надпреварват, за да остане накрая само един, който получи огромна възможност за кариера в музикалния бранш.

Реалност: Съдбата на повечето (ако не и на всички) участници е решена още преди да излязат пред съдиите. През 2011 година една участничка разкри, че няколко от най-напредналите певци не е трябвало дори да се явяват на прослушвания и че те са намерени за шоуто от т.нар. търсачи на таланти. В началото на формата виждаме големи многобройни редици от желаещи да участват – те са снимани в продължение на седмици и месеци преди реалните кастинги.

 

Hell’s Kitchen“ на Fox

Риалити: 20 участници се състезават за възможността да бъдат главни готвачи в един от ресторантите на Гордън Рамзи.

Реалност: Самият Гордън Рамзи обяснява в интервю как „50% от участниците са там заради таланта си и 50% заради характера. Така талантливи готвачи напускат шоуто за сметка на по-некадърни, но така продуцентите поддържат драмата.“

Самият процес на снимки пък е изключително натоварващ – постоянното псуване на Рамзи, готвенето и чистене се извършва от самите участници, които пък са сложени в изолация без телевизия, интернет и телефон. Стресът е толкова голям, че след като някой от участниците отпадне, веднага се изпраща при психоаналитик, „за да сме сигурни, че не искам да се самоубие или да убие някой друг“ казва човек от екипа на шоуто.

А в крайна сметка половината от 10-12 победители до този момент получават мечтаната работа, други заемат по-ниски служби в кухнята, а някои получават парични награди.

 

The Voice“ на NBC

Риалити: Популярни и успели музиканти менторсват изгряващи таланти, които са избрани на „сляпо“ прослушване. Победителите се избират чрез вот на зрителите.

Реалност: NBC Universal страстно комуникират на публиката, че предаването им не е предварително уговорено. Това на ръка, участниците трябва да подпишат 32 страници договор, който изтече в интернет през март 2014 година. Някои от клаузите са:

Участникът може да бъде премахнат от предаването за каквато и да била причина, дори ако печелят по вот.

Участникът се съгласява, че предаването може да го представи в друга светлина – тя може да е опозоряваща, клеветническа, неудобна по всякакъв начин и може да го изложи на публично унижение, осъждане или присмех.

Продуцентите могат да променят правилата, когато си поискат, като игнорират вота на зрителите. Те също така могат да накарат участниците да се подложат на психологически и медицински тестова и при определени обстоятелства да оповестят резултатите по телевизията.

Ако участниците не нарушат договора, могат да бъдат съдени и да платят глоба в размер на 100 000 до 1 милион долара.

 

 

 

 

 

House Hunters” на HGTV

Риалити: Камерите записват как хора избират една измежду три къщи, предложени им от агенти на недвижима собственост.

Реалност: През 2012 година година след като семейство Йенсен участва в шоуто, съпругата Боби казва за сайта за търговия с недвижими имоти Hooked On Houses, че почти всичко, което са направили в предаването, е фалш: „Продуцентите разбраха, че си купуваме нова къща, а старата я отдаваме под наем и не ни допуснаха в предаването преди да сме сключили сделката. След това сами трябваше да си намерим още 2 къщи, които да се правим, че разглеждаме в предаването. Тези къщите дори не се продаваха – те бяха на наши приятели.“

 

Duck Dynasty“ на A&E

Риалити: Камерите записват живота на семейство Робъртсън от Луизиана, начело с Фил, който има успешен бизнес с патешки свирки. Предаването представя семейството като брадати глупаци в камуфлажни дрехи.

Реалност: “Глупаците“ се оказва, че не само са обръснати до кожа, ами и играят доста често голф и се обличат модерно. Обвиненията към A&E веднага заваляват.