“Dior“колекция за сезон есен-зима 2014-2015

| от |

Невена Ценкова

В сезона на отпуските е време за море, слънце и вълнуващи преживявания. Може би всеки един от вас малко или много е повлиян от диктаторите в Модата, а най-суетните следящи тенденциите в сезона, често се объркват в разнообразието от стилове, цветове и материи, представени на грандиозни ревюта всеки сезон от модните световни гидове. Изобилието от тенденции и стилове е толкова разнообразно, колкото и самите дизайнери и модни къщи съществуващи и създаващи облекла. Разнообразието е голямо и в стремеж да сме модерни, много често границата с кича е много близко. За да бъдем естетически издържани модните стилисти са на едно мнение, не смесвайте повече от два стила. И все пак ще цитирам един от най-големите дизайнери на миналия век Ив Сен Лоран.

Visio-1-HCAW1415-Inspirations_full-visio

Елегантността се отдава на онзи, който създава свой собствен стил.“ Изразете себе си по свой собствен начин, докоснати от дизайнерите и бъдете индивидулни.

Лятото е в разгара си и новите модни предложения за сезон есен-зима 2014-2015г.  тържествено бяха представени от световните топ дизайнери.

Новите тенденции от висша мода можем да ги обобщим в няколко акцента.

А-О-силуети

Пищност и аристократизъм, така могът да бъдат описани познатите ни А-силует и О-силует от историята на модата през 16,17и 18век.

В днешно време пречупени през призмата от миналото, създавайки модерен стил, А-силуетът и О-силуетът намират място във вдъхновенията на топ дизайнерите, вече няколко сезона подред, запазвайки духа им, поднесени модерно за времето си. Представени достойно от Dior за сезон есен -зима 2014-2015г.

Бяло, черно, пастелни цветове и ярък цвят за аромат.

Ерата на романтизма леко с финес стъпи върху модният подиум в нежни пастелни цветове в рамката на жакетна конструкция. Чисто много изчистено бяло допълнено с орнаменти. Аксесоари в ярки наситени цветове.

Visio-3-HCAW1415-Inspirations_full-visio

Мъжки орнаменти в дамското облекло

Изчистени прави конструкции и мъжки елемент в дамското облекло с кралски акцент и дълбоки плохи върху жакетна конструкция, представи модна къща Dior за сезон  есен-зима  2014-2015 висша мода.

Пищност и аристократизъм!

dior

 
 

“Dior“колекция за сезон есен-зима 2014-2015

| от |

 Мъже в тесни костюми борят злото по улиците на космополитен град. Жени в смели и секси униформи спасяват света от лоши хора, които искат да изтребят всички девици… Сюжетите за филми и съответно сериали за супергерои няма голямо разностилие, и може би именно затова се харесват толкова много от хората.

Ярката борба между доброто и злото, олицетворено от мъж в плащ и хилещ се зъл нещастник с бомба, скрита в джоба, датира от отдавна и е преляла в модерната поп индустрия, като лепкава течност в чай. Тя е тук, за да остане.

Най-новият сериал за супергерои, дело на Netflix – The Defenders, излезе този петък и целият му сезон вече е наличен. По този повод, пък и без повод, ние селектираме 5 добри сериала за доброто и злото в света на супергероите, които може да изгледате преди това.

 
 

“Dior“колекция за сезон есен-зима 2014-2015

| от |

Психолозите от години се опитват да обяснят на какво се дължи тревожността от липсващия смартфон. Според китайски и корейски специалисти причината за нея е, че хората вече ги възприемат като свое продължение, съобщи Прес асосиейшън.

Тревожността от липсващия смартфон се нарича номофобия. Учени от университета в Хонконг и университета в Сеул се опиха да определят на какво се дължи тя с помощта на 300 доброволци. Те установиха, че тревожността заради невъзможността човек да използва смартфона си няма нищо общо с телефонните обаждания в спешни случаи, а се определя от ролята им в ежедневието ни за нашата идентичност, като наше продължение, с което записваме дигитално спомените си.

Роля за тази тревожност имат и социалните платформи като Фейсбук, Инстаграм и Туитър – обявяването на това, което правим в интернет, вече е част от преживяването на събитията.

Учените са установили също, че страдащите от номофобия по-често се оплакват от болки в китката и врата от останалите.

 
 

“Dior“колекция за сезон есен-зима 2014-2015

| от |

Никак не е лесно да бъдеш забелязан в света на модата, където всеки се бори със зъби и нокти да засенчи човека до него. Но изглежда, че 64-годишната блогърка Лин Слейтър успява не само да се открои, но и да остави някаква следа след себе си. Създателката на модния блог Accidental Icon не само има вкус и се облича по-добре от младите посланички на модата, но и този вкус е забелязан и оценен от 200 хил. последователи в Инстаграм. Дамата има достъп до всички дрехи на Исей Мияке, които от там заделят специално за нея. Откроява се със своите винтидж кимона, съчетани с огромни слънчеви очила и бижута.

dgdss
Instagram

Лин Слейтър е 64-годишна баба с безупречно сресана сива коса, която отказва да боядисва. По всичко изглежда, че възрастта отново е на мода в модата. През 2015 г. 80-годишната авторка Джоан Дидион стана рекламно лице на Celine; Джони Мичъл беше привлечен от „Ив Сен Лоран“; а банда от баби представяше модели на „Долче и Габана“. Когато преди три години тази тенденция се пробужда, Лин Слейтър създава своя блог, който бързо се превръща в сензация. Това обаче не я интересува. Тя отказва многото оферти за работа, които й отправят, и стои зад името си : accidental icon (случайна икона). На блога й дори няма да намерите рекламни материали.

„Предпочитам производителите на грим да ме приемат като клиент, а не като рекламно лице на марките им.“ казва Лин Слейтър в интервю. Любимите й дизайнери са Алесандро Микеле от Гучи, Демна Гвазалия от Vetements and Balenciaga и Джонатан Андерсон.

fff
Instagram

От малка върви против нормите. Цялото й образование преминава в католически училища, където е задължително да се носят униформи, а единствените аксесоари са религиозните медали и броениците. Бунтарката Лин си слага няколко броеници на колана и никой не може да й каже нищо. Когато постъпва в колеж пък, я хваща голямата хипи вълна и започва да носи панталони чарлстон, обувки с платформи и се размотава с момчетата с дълги и несресани коси. Едновременно с това завършва специалност криминално право, а в последствие и докторска степен по социално благополучие.

Днес тя разделя времето си между Университета Фордам, в който преподава и публикуването на материали на блога си. Вярва, че има връзка между начина на обличане и криминалистиката и учи жените да използват дрехите като начин на себеизразяване.

Начинът, по който модата е насочена към жените на нейната възраст не я задоволява и това причината да създаде свой собствен блог. Шест месеца по-късно вече се появява на корицата на списание Grey. Мисията и е да научи хората да не консумират модата. Открива истинската мода в младите дизайнери, които тепърва прохождат. Именно те са първите, които проявяват интерес към работата й.

Най-ценният й съвет е да не се привързваш към нищо, да рискуваш и да видиш какво ще излезе от това.

fdsfs
Instagram
 
 

“Dior“колекция за сезон есен-зима 2014-2015

| от |

Проучване разкри, че повече от половината от обвързаните жени във Великобритания искат да правят секс с партньора си толкова често, колкото и в началото на връзката им, съобщи в. „Дейли експрес“.

В изследването на сайта „Ваучър коудс про“ бяха включени 2 383 души над 18-годишна възраст, които имат дългогодишни връзки.

Сред въпросите беше и този за какви аспекти от сексуалния си живот мъжете и жените спорят най-често с половинката си. Най-изтъкваната причина за спор беше недостатъчният секс (37 %). В класацията се наредиха още липсата на разнообразие в спалнята (34 %), партньорът е мързелив любовник (32 %), двамата харесват различни неща (20 %), партньорът иска да прави секс по-често (19 %). Последни в списъка са проблемите, свързани с размера на мъжкото достойнство, девствеността и фетишите (11 %).

Друг интересен факт е, че 68 % от двойките не използват секс играчки, като 38 % се задоволяват да разнообразят половия си живот със секси бельо. Почти половината (49 %) от запитаните изпращат свои голи снимки на любимия човек.