Ако адвокатите бяха водещи

| от |

Сигурно сутрешните блокове щяха да бъдат особено скучни. Ако пък прокурорите бяха продуценти щяха ли да ги уволнят, заради ниския рейтинг? Засега нито едните, нито другите проявяват особено усърдие за по-бързото развитие на сюжетните линии. Филмът се очертава балкански, без излаз към европейски интерес.

И защо действието се пренесе от Виена в Белград? Дали защото сръбските власти са получили със закъснение документите от българските или защото полицията била по петите на Василев часове, преди да се предаде.

Двама адвокати залагаха по телевизорите колко може да продължи сюжета. Според Марковски, с протакането няма да му се получи на Василев, според Константин Симеонов, протакането може да продължи до две години.Безспорно адвокатът на Василев огря по телефона във всички телевизори.

Кожата на един банкер не е само негова, а и на банката. По темата пък Кольо Парамов продължава със старанието си за гостуване.
И защото срещу Василев имало не от днес и вчера заплахи, той решил да се предаде.

Можем само да очакваме влизането му в някоя от къщите, защото за оцеляване е късно.

Интересна и доста подценявана тема са рекламните блокове. Най-осезаемо е присъствието на две партии, на ДПС и на Бареков. Доста любопитно е и има ли водеща и поддържаща роля.

Има още едно друго усещане, че Цветан Василев списва повечето от актуалните сюжети в телевизорите, но тече борба за плурализъм и  други сценаристи да се включат. Бедата им е, че няма как да излязат от анонимност.

Залагането, че  Василев щял да излезе срещу подписка днес започна първо в електронните издания на вестниците. Оказа се, че стана много бързо. Поне това се „изясни”. Малко неудобно щеше да бъде виенския съд да го пусне и това е причината да мигрира от Виена в Белград.

Прокуратурата била получила вест, че Цветан Василев се е предал и готвела документите за екстрадицията.

Как всичката тази информационна какафония прави хората информрани не е ясно. Единственото ясно е, че патриотично ще коментираме съдията от снощния мач.

И, че Калинките вече излизат на пазара, защото не ги оценяват. Това каза Калина Крумова, след писмото си в социалната мрежа от снощи.

 
 

Звездните двойки с най-голяма разлика в годините

| от |

След една възраст възрастта вече няма значение. 

Хората на киното знаят това. Например, Jay-Z е бил на 12 години, когато Бионсе тепърва се е раждала. Джордж Клуни е бил на 17, когато настоящата му съпруга Амал Клуни е проплакала за първи път.

В галерията ни днес ще обърнем внимание на няколко подобни двойки. Те са намерили любовта въпреки, а може би и именно заради, възрастовата си разлика.

На някои хора ще се стори изненадващо, че не само мъжете са по-възрастни от жените, но понякога и обратното се случва. Погледнете Хю Джакман. Изглежда щастлив.

 
 

Гари Олдман се е оженил за пети път

| от |

Актьорът Гари Олдман се е оженил дискретно за пети път за писателката и изкуствоведка Жизел Шмит в Лос Анджелис преди няколко седмици, съобщи в. „Дейли мейл“.

Двамата са се сближили, след като Гари Олдман се е разделил с четвъртата си съпруга, певицата и актриса Алекс Идънбъро. Те се разведоха през 2015 г. след седемгодишен брак.

Гари Олдман премина заедно с Жизел Шмит по червения килим на кинофестивала в Торонто, където беше представен новият му филм „Най-мрачният час“, в който той е в ролята на Чърчил. Двамата вече са били съпруг и съпруга.

Гари Олдман е на 59 години. Първият му брак с актрисата Лесли Менвил продължава само две години до 1989 г. Втората му съпруга е Ума Търман. Третата е фотографката Доня Фиорентино. Актьорът има трима сина на възраст от 28 до 18 години от първата и третата си съпруга.

Сватбата е била в лосанджелиския дом на Дъг Урбански, мениджър на актьора.
Гари Олдман е казвал, че не се гордее с броя на браковете, но се надява да се учи от миналото.

 
 

Ако сте тръгнали към Рио, по-добре се откажете

| от |

Министерството на външните работи на Република България и посолството ни в Бразилия предупреждават сънародниците ни, които възнамеряват да пътуват до Рио де Жанейро, да се въздържат от посещение на града до нормализиране на обстановката.

Онези, които се намират в града, да се въздържат от визита на Леблон, Ипанема и Копакабана, както и на райони, в които в момента текат сблъсъци между организирани наркобанди и силите на реда, обявиха от МВнР.

В края на миналата седмица кризата със сигурността в града се изостри неимоверно. Ожесточени престрелки между организираните банди и полицията се водят в най-голямата фавела на Рио – Росиня. Тя е в непосредствена близост до най-посещаваните от туристи райони в южната част на града – Леблон, Ипанема и Копакабана. Междувременно войната между наркоклановете се разпространи и в другите осем големи фавели на града.

Въпреки че на 28 юли армията излезе на улиците на Рио, за да подпомогне полицията в борбата с организираната престъпност, силите на реда не са в състояние към момента да овладеят ситуацията.

Посолства и консулства в Бразилия започнаха да предупреждават своите граждани за ограничаване на пътуванията до Рио де Жанейро заради нарковойната.

Българските граждани в Рио де Жанейро, които имат нужда от помощ във връзка със ситуацията, могат да се свържат с посолството ни в Бразилия на телефон +55 61 32236193, както и на дежурния телефон в извънработно време +55 61 86023360, допълват от Външно.

 
 

Ах, този джаз на Катрин Зита-Джоунс!

| от |

 Катрин Зита-Джоунс е от онези актриси, които доказват, че не е необходимо да имаш десетки добри роли една след друга – достатъчно е да имаш няколко, но да са право в десятката.

Уелската актриса е една от най-характерните в киното. Играе от ранна детска възраст, прави пробива си в киното през 1998 г. Във филма на Мартин Кампбел, „Маската на Зоро“. Получава световна слава след тази роля, която обаче идва със съответните „странични ефекти“. А именно – физическият облик като основна характеристика. Колко грешно предполагане, защото само след 4 години на екрана се появява Велма Кели – жената от „Чикаго“. Наричаме я жена понеже Зита-Джоунс прави от един персонаж жив човек, който и до днес е сред най-запомнящите се не само в жанра на мюзикълите, но и в киното като цяло.

Не, Катрин Зита-Джоунс никога не е била и никога няма да бъде просто красив секссимвол, който пробива с помощта на външен вид. Дали е съблазнителката от „Маската на Зоро“, убийцата от „Чикаго“, бременната съпруга готова на крайности от „Трафик“ или дори Оливия де Хавиланд от „Вражда: Бети и Джоан“ Катрин Зита-Джоунс е неотразима – като жена и като актриса.

Вчера тя навърши 48 години. Само можем да й се възхищаваме (а жените да й подражават). По този случай събрахме любимите ни нейни роли. Вижте ги в галерията горе.