3/4 искат да се платят само депозитите до 100 000 евро

| от |

Screenshot_22

Според 74 % от анкетираните трябва да се изплатят само депозитите до 100 хиляди евро, ако КТБ бъде затворена. Това показва изследване на Агенция „АФИС” за обществените реакции и масови нагласи във връзка с кризата на КТБ, съобщи за Агенция „Фокус” социологът Юрий Асланов, директор на Агенция „АФИС”.

Данните са от социологическо проучване, извършено от Агенция „АФИС”, по поръчка на Българската национална асоциация „Активни потребители”. В периода 11 – 17 юли 2014 г. са интервюирани 1273 притежатели на депозитни и разплащателни сметки в банки на територията на цялата страна. В обхвата на изследването са попаднали 624 пълнолетни граждани, които имат само депозитни сметки и не използват други банкови услуги освен съхранението на личните спестявания и ползването на поощрителни банкови лихви. 129 от тях са притежатели на само една сметка.

Screenshot_23

На въпрос: „Кое от обсъжданите предложения за изход от кризата се радва на най-високо обществено доверие? Как според вас трябва да се постъпи, ако КТБ бъде затворена?”, 74.0 % от запитаните са отговорили, че трябва да се изплатят само депозитите до 100 хил. евро. Според 11.9% от анкетираните граждани трябва да се изплатят всички депозити в пълен размер. 11.4% смятат, че е необходимо да се изплатят само депозитите с гарантиран произход. 2.7% от запитаните не са изказали мнение.

Според 48.8% от анкетираните политическа корупция описва най-точно ситуацията с КТБ. 42.7% смятат, че борба между групировки описва ситуацията с банката, 24.9% от анкетираните я отдават на занижен контрол на БНБ, 23.5% – на неадекватни действия на властта, 12.1% – на банкова злоупотреба, 1.9% – на проблеми на закона.

58.8% от запитаните смятат, че нито една институция не действа адекватно в кризата с КТБ. Според 9.3% от анкетираните БНБ действа най-адекватно при ситуацията, медии – 12.7%, 7.5% – правителство, президент – 4.6%, парламент – 2.1%, прокуратура – 1.6%, всички – 0.8%, без мнение – 2.6%. 
На въпрос „Какво е доверието в отделните банки?” 38.3% от анкетираните са посочили ДСК; 36.5 % – Булбанк; 31,7 % – ПИБ; 29, 8% – ОББ; 20,4 – ЦКБ.

Screenshot_24

Според 40.9% от анкетираните най-доброто място за парите им са български банки; 13, 8% са отговорили, че най-доброто място за парите им са ценни книжа/активи, според 9.1% най-доброто място са чужди банки, според 8.3% – имоти/инвестиции, според 5.9% от запитаните – лични сейфове, а без мнение са 22.0%.

 
 

Том Харди и кучетата: очаквано сърцеразтапяща комбинация

| от |

Всички обичат Том Харди, а Том Харди обича кучета. Което на практика кара всички ОЩЕ повече да обичат Том Харди, ако това изобщо е възможно.

Има дори Instagram акаунт, който е посветен само на снимките на актьора, на които той се фотографира с различни кучета. По-рано тази година звездата от „Лудия Макс“ разчувства интернет обществеността с емоционалното си изляние по повод смъртта на неговото куче Удсток, което почина от полимиозит.

Ако имате нужда от нещо, което да повдигне духа ви, разгледайте галерията, в която пилотът от „Дюнкерк“ позира с кучаци и топи сърца.

 
 

adidas Originals представя „Поколението Superstar: Емблемите от бъдещето“.

| от |

Superstar е емблематична обувка и за сезон есен/зима 2017 ще го отпразнуваме с колекцията „Поколението Superstar: Емблемите от бъдещето“.

За да уловим духа на Superstar, се съюзихме с поколение млади хора, които променят света, използвайки креативността си.

Кампанията празнува автентичността и едно ново поколение, документирано от фотографката Nadine Ijewere. В своята работа Ijewere популяризира разнообразието и мултикултурализма, представяйки различна гледна точка към красотата и идеалите за красота в процеса. Ijewere залага своята автентичност и творчество в кампания.

В кампанията се включват таланти като активистката за позитивна нагласа към тялото Barbie Ferreira и активиста по въпроса с климатичните промени Xuihtezcatl Martinez. Участват и музикални таланти като Khalif Diouf и Kiran Handhi, както и скейтбордистката Rachelle Vinberg.

 
 

Най-романтичният жест за съвременните жени е храната за вкъщи

| от |

Мъже, ако искате да спечелите сърцето на дамата, забравете розите и шоколада. Оказва се, че в представите на съвременните жени най-романтичният жест е да получат храна за вкъщи, пише в. „Дейли стар“, позовавайки се на резултатите от проучване, направено във Великобритания.

За никого не е тайна, че представителките на нежния пол обичат да бъдат обсипвани с внимание – до такава степен, че близо две трети от тях биха изневерили на партньора си, ако се почувстват пренебрегнати от него.

Същевременно според британците галантността изглежда е мъртва – внушителните 90 процента от тях смятат, че партньорите им не са романтични.

За да установи каква все пак е съвременната представа за романтичен жест, сайтът Ваучър коудс про е направил допитване сред 1241 дами. Водещият отговор е изненадал авторите на проучването. Съдейки по него, пътят към сърцето на модерната жена минава през стомаха – 27 процента от участничките в анкетата са отговорили, че мъжът може да ги спечели, ако им поднесе храна за вкъщи.

Като потвърждение на това, че съвременните дами нехаят за големи жестове идват и следващите два отговора. Гледането на телевизия у дома, посочено от 23 процента от анкетираните жени, е второто най-популярно романтично нещо, което могат да правят партньорите заедно. На трето място с 15 процента е дългата разходка.

Класическите романтични жестове – букет и вечеря в изискат ресторант, съвременните жени поставят едва на четвърто и пето място, съответно с 13 процента и 11 процента.

Внушителните 90 процента от участничките в допитването признават, че за да се прояви като романтик, партньорът им не трябва да пести средства.

„В наши дни според някои хора романтичните жестове са евтини и смешни. Други обаче не могат без тях. Изненадващото обаче е, че според мнозинството дами романтиката има паричен израз, при положение, че част от жестовете, които смятат за най-галантни, са напълно безплатни“, казва говорителят на Ваучър коудс про Джордж Чарлс.

 
 

Новите и старите на седмицата на модата в Милано

| от |

Нови таланти, търсещи своето място редом до утвърдени марки като „Москино“ и „Армани“, се очакват с интерес на започващата днес Седмица на модата в Милано, предаде Франс прес.

Програмата на модната фиеста включва около шестдесет ревюта и стотина презентации. Седмицата на модата в Милано ще започне с представянето на колекцията пролет/лято 2018 г. на модна къща „Гучи“, която процъфтява благодарение на дизайнера Алесандро Микеле, заел поста творчески директор в началото на 2015 г.

Очаква се през следващите няколко дни модните подиуми в Милано да греят във всички цветове на дъгата, както и завръщането на 90-те години в модните линии под формата на панталони с ниска талия и прави сака. Вертикалните райета също ще отбележат солидно присъствие.

Сред очакваните с интерес нови таланти е британският дизайнер Пол Съридж. Той ще представи първата си колекция, откакто тази година зае поста творчески директор на модна къща „Роберто Кавали“.

В Милано ще дебютират и съпрузите Люси и Люк Майер – новите творчески директори на модна къща „Джил Сандер“.

За първи път на Седмицата на модата в Милано ще се представят марките „Албино Теодоро“ и „Шийна“, както и младият южнокорейски лейбъл „Дъ-сириус“, впечатлил модния свят с футуристичните си творения.

Милано няма да е Милано без „тежката артилерия“ в модата – „Фенди“, „Ферагамо“, „Версаче“, „Прада“, които отново отчитат подем в продажбите след няколко трудни години, белязани от отдръпването на азиатския пазар, валутната нестабилност и терористичните нападения в Европа.