10 лоши бизнес навика

| от |

11

Лошите бизнес навици са грешки, които правим, защото смятаме, че са нещо естествено. Правим ги постоянно, а много често и не ги забелязваме. Шансовете те да дразнят нашите партньори са големи и после всички говорят зад гърба ни. Сега се опитайте да разберете и да ги спрете преди да е станало твърде късно.

Chart going through the floor. Economic crisis concept.

Настоявам да бъдa в „кръга“

Помните ли фразата „Гледай си работата?“. Е сега си задайте въпроса дали сте прекалено любопитни? Искате ли да научите всички тайни на работното място? Това, което наистина дразни хората е, когато хора искат да бъдат информирани за всеки малък детайл, който се случва в службата. Затова, когато следващия път чуете вашите колеги докато клюкарстват, помислете два пъти дали да се присъедините към разговора или ще останете на страна.

Неподготвени сте

Появата на среща, ако не сте подготвени отнема от времето на другите. Не само изглежда зле, но и ако прекарате срещата опитвайки се да се претупа в темата, вашите колеги ще си помислят, че е по-добре да не се е случвало изобщо. Ако прекъсвате разговора с въпроси, които вече е трябвало да знаете, срещата ще бъде неприятна и то само заради вас. Затова е добре да отделите 15 минути преди всяко заседание, за да се подготвите. Това е добър навик, който ще ви държи на върха.

Вие сте прекалено „да господине“ човек

Едно от нещата, което хората най-много мразят е „подлизурковците“. Някой, който постоянно се опитва да получи одобрение от шефа, това винаги изглежда невероятно дразнещо. Някога е по-добре да се противопоставим на шефа, когато смятаме, че той не е прав. Често има ситуации, когато трябва да се борите за себе си, за вашия отбор и колеги. Ако не умеете да правите това ще ви смятат за слаб и няма да получите уважението на колегите.

Занимавате всички с личния си живот

Не го правете! Да ви кажем, никой не го интересува какво се случва с вас извън работно време. Мнозина това не ги интересува, но са твърде любезни да ви го кажат. Ако се отнасяте твърде естествено ще изглеждате твърде непрофесионално. Вашите колеги не са ви близки приятели и не разкривайте твърде много за себе си.

13

Занимавате се с вещите на колегите

Може би си мислите, че е дреболия, но хората ги дразни, когато си заминавате с тяхното лично пространство. Предизвиквате неприятната ситуация, когато те ще застанат пред вас, за да си вземат обратно писалката, калкулатора или други предмети, които случайно сте „събрали “ от тяхната маса. Затова, опитайте се да не се доближавате до чуждите работни места.

Много сте шумни докато говорите по телефона

Запознати ли сте със силата на гласа си, докато говорите по телефона? На много хора им пречи силното говорене и ги разсейва в работата. Ако работите в офис, където няма за всеки стая, а вие сте много шумен, това може да допринесе за намаляване на производителността в работата на колегите си.

Вие сте приказлив и обстоятелствен

Ако са ви необходими пет минути, за да предадете проста информация или съобщение, тогава колегите ще искат да прекарват по-малко време с вас. Ако искате да разберете дали сте приказлив, обърнете внимание на поведението на хората, докато говорите. Ако те се опитват бавно да се придвижат назад или ако техните очи се въртят наоколо, това е сигнална лампа за вас.

Пращате скучни мейли на всички

Друго нещо е, ако изпратите статия, която ще помогне в работата. Ако натискате у бутона „send “ всеки пет минути и задръствате пощенска кутия на вашите колеги с глупави мейли и шеги, само губите време и позволяват наистина важните мейли да минат незабелязани. Също така използването на компютърни термини, жаргон и друг следнг в официални имейли ще бъдат причина за странната гримаса на лицето на вашите колеги, когато ги чете. Не говорите по този начин, нали?

14

Прекъсвте другите, докато говорят

Наистина ли смятате, че това, което имате да кажете е толкова важно, че трябва да спрете другите, докато говорят ? Може би смятате, че ще бъдете голмайстор с това което ще кажете и ще добавите добро решения преди другия да завърши мисълта си? Ще бъдете нищо повече от нежелан и дразнещ колега.

Упътвате по инструкция на уред

Решили сте, че е добре да комуникирате с хората, като се изразявате, като ръководство на за употреба да фритюрник, но дали все още не сте разбрали, че в реалния живот не всичко е като на хартия? Ако е така време е да затворите книгата. Теорията ни дава основата на нашите познания, но протоколът трябва и може да бъде заобиколен понякога. Непредвидени неща крият в себе си творчески решения на които никой никога не ви е учил.

 
 
Коментарите са изключени за 10 лоши бизнес навика