Да убиеш дете в реклама? А да гледаш?

| от |

Александър Николов @tourbg разказва за интересен, но достатъчно провокативен проект, представен чрез силата на рекламата.

Какво щеше да се случи ако системата ‘anti collision’ на Мерцедес можеше да предотврати много повече от един обикновен инцидент?

С леко извъртане на слогана на марката ‘Detects dangers before they come up’ (Засича опасностите преди да се случат), трима немски студенти със специалност ‘Кино’ правят своята курсова работа. И със сигурност можем да кажем, че успяха да привлекат вниманието върху себе си.

Braunau am Inn, Австрия, началото на XX век. Автомобил Мерцедес, очевидно невписващ се в декора и епохата, идва да наруши спокойствието. Спира, за да избегне удара с две момичета, след това ускорява, за да блъсне фронтално малко момче. Тук майката извиква името на детето : Адолф. Следва слогана „Засича опасностите преди да се случат“. В последният кадър малкият Хитлер лежи на земята, като ръцете и краката му оформят пречупения кръст, символ на нацизма.

111

Триото (Tobia Haase, Jan Mettler и Lydia Lohse) казват „Искахме просто хората да се запитат какъв би бил светът ако машините имаха душа. Решихме да използваме една от последните нови технологии на Мерцедес, марка която по ирония на съдбата е експлоатирала работници по време на Втората световна война. Искахме да покажем, че един обикновен инцидент може да спести на човечеството един геноцид.“

Рискът е голям, но целта е постигната. Рекламният спот ще бъде включен във фестивала „First step“ (http://www.firststeps.de), даващ начален тласък на млади творци. Сред спонсорите на Фестивала е Мерцедес Бенц. Компанията излезе с нарочно комюнике, уточняващо, че „Смята за неподходящо смъртта на дете да бъде използвана в реклама, дори с директна препратка към нацизма.“ По тази причина видеото е с специално добавен текст „non authorized spot ! No affiliation with Mercedes-Benz / Daimler AG“.

А вие как мислите? Допустимо или недопустимо е? Вижте клипа сами и ще се радваме да чуем вашето мнение.

[youtube id=“vV0jkxOdbPs“ width=“667″ height=“356″]

 
 

Netflix пусна новия трейлър на „1922“

| от |

2017-а определено е годината на Стивън Кинг, за наша голяма радост.

Вече гледахме по кината „Tъмната кула“ и „ТО“, а тепърва ни чакат още „Играта на Джералд“ и „1922“.

Новият трейлър на „1922“ бе пуснат снощи от Netflix.

Действието в „1922“ се развива – изненадващо – през 1922 г., и разказва историята на Уилфред Джеймс, който уж признава, че е убил собствената си жена. След като обаче погребва трупа ѝ, той изведнъж се оказва тероризиран от свръхестествени сили.

„1922“ излиза по Netflix на 20 октомври, а в ролите ще видим Томас Джейн, Дилън Шмид, Кейтлин Бернард и др.

Stephen-Kings-1922

Ето го и трейлъра:

 
 

„Аз, Тоня“ ще излезе на екран през декември

| от |

Биографичният филм „Аз, Тоня“ за скандалната състезателка по фигурно пързаляне от САЩ Тоня Хардинг ще излезе на екран през декември.

Продукцията ще тръгне по кината в САЩ на 8 декември – навреме, за да се включи в наградния сезон, кулминация на който са „Оскар“-ите, след като получи ласкави отзиви от критиката след премиерата си на кинофестивала в Торонто по-рано през месеца.

Главната роля в „Аз, Тоня“ е поверена на Марго Роби. Във филма й партнира румънският актьор Себастиан Стан.

 
 

„Kingsman: Златният век“ оглави бокс-офис класацията на Северна Америка

| от |

Шпионската комедия „Kingsman: Златният век“ измести хоръра „То“ от първото място в бокс-офис класацията на Северна Америка с приходи от 39 милиона щатски долара, съобщиха световните информационни агенции.

В продължението на филма от 2015 г. на режисьора Матю Вон отново участват звездите Тейрън Еджъртън и Колин Фърт, като към тях се присъединяват Чанинг Тейтъм, Холи Бери, Джулиан Мур, Джеф Бриджис. Филмът е направен повече за публиката, отколкото за кинокритиците.

„То“ продължава да събира голяма публика. Приходите от филма по творбата на Стивън Кинг през уикенда са 30 милиона долара. Така той стана най-печелившият хорър на всички времена, ако не се отчита инфлацията – общо 266,3 милиона долара . През 1973 г. „Екзорсистът“ спечели 232,9 милиона долара в Северна Америка. Ако се вземе предвид инфлацията, сумата ще се равнява на 1 милиард долара през 2017 г.

„Lego Ninjago: Филмът“ дебютира с приходи от 21,1 милиона и зае третото място в бокс-офис класацията на Северна Америка. На четвърто е „Американски убиец“ с 6,3 милиона долара, следван от „Всички мои мъже“ с 3,3 милиона долара. На шесто място също с 3,3 милиона долара е психотрилърът „Майка“ на Дарън Аронофски с Дженифър Лорънс, който не успя да привлече зрителския интерес и през втората си седмица по екраните.

 
 

Сайтът на „Монитор“ използва компютъра ви, за да „копае“ крипто-валута

| от |

Текстът е копиран без изменения от фейсбук профила на Красимир Гаджоков

 

Работейки върху проекта ми „Медийно око 2.0″, заредих „monitor.bg“ (НИКОГА не чета този сайт!).
По едно време чух, че вентилаторите на Mac лаптопа ми започнаха да се чуват доста силно.

Прегледах всичко и видях, че бразуъра ми Chrome натоварва много сериозно процесора.

Буквално преди дни излезе новината за програмен код, който сайтовете добавят в страниците си и така „копаят“ криптовалута, използвайки компютрите на посетителите си (прочутият сайт PirateBay го направи, но след много силна реакция го махна след ден).

Отворих кода на сайта на monitor..bg и какво да видя – ТОЧНО този код е там! Затворих таб-а с Минитор – и заетостта на процесора ми веднага падна.

Така че Монитор ИЗПОЛЗВАТ компютъра ви да печелят от криптовалута. Но по-ЛОШОТО е, че така хабят много по-бързо БАТЕРИЯТА и правят МНОГО БАВЕН целия ви компютър>

ПРИЗОВАВАМ да БОЙКОТИРАТЕ сайта им!

Прилагам илюстрации – ето тук се вижда кода на coin-hive за криптовалути вграден в сайта на Монитор, както и скока и спада на натоварването на компютъра при отваряне и затваряне на сайта.