Защо зимата е перфектното време да помислите за велосипеда си

| от |

Обикновено с падането на температурите през октомври и ноември, почти всички колоездачи зазимяват най-добрия си приятел след кучето и започват да мислят за снега, Коледа, подаръците, мразовитото време и прочие невело неща.

Знаете ли обаче, че по отношение на велосипедите, зимата може да бъде чудесен сезон?

Да, ето ви няколко съвсем обикновени и логични обяснения.

1. Поправка на малки дефекти, които са ви дразнили през активния сезон, но поради заетост (както ваша, така и на повечето велосервизи) не сте успели да ги отстраните. Е, зимата е времето, когато може да оставите велосипеда си в една велоработилница и да не ви липсва в следващата една седмица. През това време веломеханиците ще могат да работят на спокойствие и качеството на работата е гарантирано.

2. Търсите специфична част, но цяло лято все не успявате да я намерите, а в сервизите ви отсвирват. Не е тайна, че през топлите дни сервизите работят на принципа „ден година храни“. Затова и малко механици ще се занимаят с някой по-заплетен казус, ако междувременно могат да сменят пет гуми и да изкарат повече пари. Зимата е времето на гледане на клипчета в youtube, слушане на музика и чатене с приятели. А също така и на по-сериозно търсене за всякакви по-закучени неща. А такива със старите велосипеди има колкото искате.

3. Цялостно преобразяване на велосипеда. Това винаги отнема време, още повече ако включва всички процеси. Пребоядисването ще ви коства поне 2 седмици, а ако искате и рисуване на уникален дизайн, сложете поне още една. Поръчването на нови части, пребоядисването на стари, всичко това са малки, но много на брой дребни процеси, които костват време. А когато е лято и слънцето пече, времето без велосипед тече в пъти по-мудно и мъчително. Затова за преобразяването е добре да си отделите поне един месец и перфектният момент да го сторите е зимата, когато така или иначе велосипедът си почива в мазата, на тавана, на терасата или където сте му намерили място.

Е, ако още се чудите кога да направите нещо по времеемко за велосипеда си – направете го сега! :)

А ако се чудите къде: Потърсете 1 bike на www.1bike.bg, във Фейсбук на  https://www.facebook.com/1bikebg и на адрес София,  ул. Цар Иван Шишман 45. :)

 
 

Жените на Холивуд, които си приличат

| от chronicle.bg |

Минаха 25 години от премиерата на „Single White Female“ на 14 август 1992 година. Бриджид Фонда играе Али, нюйоркчанка без късмет, която пуска обява, за да си намери съквартирантка. Така попада на Нейди (Дженифър Джейсън Лейт).

Нещата отиват на зле, когато Хейли е обзета от новата си приятелка и започва да копира външния й вид и дори да се представя за нея. Това те кара да гледаш със съмнение на всички групи за намиране на съквартиранти във фейсбук.

Интересно е обаче да видим колко много от известните хора си приличат. Кейти Пери и Зоуи Дешанел са почти неразличими по снимки и те не са единствените. Разгледайте галерията ни и ще видите.

 

 
 

Младите мъже вече не се впечатляват от големи бюстове

| от chronicle.bg, БТА |

Проучване на порносайта PornHub установи, че мъжете от възрастовата група на 18-24-годишните по-малко се впечатляват от големите дамски бюстове в сравнение с предишните генерации, пише в. „Дейли мейл“.

От получените данни, свързани с търсенията на потребителите в сайта, младежите, попадащи в споменатата възрастова група, са с 20 процента по-малка вероятност да издирват в портала съдържание, свързано с големи гърди. А представителите на силния пол в групата на 55-64-годишните се оказали със 17 процента по-голяма вероятност да се интересуват от впечатляващи бюстове. При все това ключови думи, като „естествени големи гърди“ били все още много популярни в PornHub, като те се класирали на четвърто място сред търсенията.

Вестникът изтъква, че през 2015 година британските хирурзи отчитат 20 процентен спад на операциите за уголемяването на гърдите. През същата година американските им колеги регистрирали 38 хиляди случая на премахване на гръдни импланти.

 
 

Кои са най-богатите актриси на годината?

| от chronicle.bg |

Списъкът на списание Forbes с най-високоплатените актриси на годината вече в тук… и несъмнено някои от нещата предизвикват учудването ни. Листът е за периода от юни 2016 до юли 2017 г.

На първо място в него застава Ема Стоун, която измести досегашната лидерка Дженифър Лоурънс. Последната беше най-високоплатената актриса за последните две години, а тази година застава на трето място. Разбира се 24 млн. далеч не е лоша печалба. Актрисите в списъка са спечелили общо 172,5 млн. за последната година. От печалбите не са премахнати данъците, таксите за адвокати, агенти и всички останали разходи. Добрата новина тази година е, че 6 от 10-те  актриси в списъка с над 40 години.

Както може да се очаква, не всички средства идват от филмовата индустрия. Типичните примери са Дженифър Анистън, чийто основен доход идва от работата й с Emirater Airline, и Дженифър Лоурънс, която е рекламно лице на Диор (разбира се филмите й mother! И Red Sparrow също допринасят).

Кои са всичките 10 имена в списъка, колко са парите им и откъде идват, можете да видите в галерията горе. И останете нащрек, защото другата седмица излиза списъкът с най-богатите актьори. 

 
 

Защо по-скъпото вино има по-добър вкус

| от chronicle.bg, БТА |

Изследователи от Германия и Франция са открили защо скъпото вино има по-добър вкус от евтиното, предаде ДПА, позовавайки се на публикация в сп. „Сайънтифик рипортс“.

Причината се в крие в наградната система на мозъка.

„Въпросната система е по-активна, когато пием по-скъпи вина и това съответно се отразява върху възприемането на вкуса им“, обяснява Бернд Вебер от университета на Бон, Германия, един от авторите на изследването, осъществено съвместно с Европейския институт по бизнес администрация (INSEAD) във Франция.

„Сега въпросът е дали можем да тренираме наградната система и да я направим по-слабо податлива на подобни „плацебо“ маркетингови ефекти“, допълва специалистът.

За да разберат защо скъпото вино ни се струва по-вкусно, учените са изследвали със скенер за ядрено магнитен резонанс мозъчната активност на 15 мъже и 15 жени. Участниците в експеримента са били уведомявани колко струва всяко едно вино, преди да им бъде подаден милилитър от течността през маркуч. След това изследваните лица е трябвало да натиснат бутон, за да оценят вкуса на виното по деветстепенна скала.

В действителност напитката е била една и съща, но на участниците са били съобщавани различни цени – 3, 6 или 18 евро на бутилка.

„Както се очакваше, тестваните лица твърдяха, че виното с по-висока цена има по-добър вкус от евтиното“, отбелязва Хилке Пласман от изследователския екип.

Скенерът същевременно е показал, че предните дялове и част от мозъка, известна като вентрален стриатум, за които се смята, че играят роля в наградния процес, са били по-активни при по-високите цени на виното.

„В крайна сметка изглежда, че наградната и мотивационната система ни мамят“, казва Лиане Шмит от изследователския екип.