Телевизията през 2020 г: Интернет ще промени всичко

| от |

Автор на материала е Ерик Шерер. Той е публикуван във френското издание „Мета-медия“

„Императивът IP, „голям фактор, променящ играта“, обобщава добре хоризонт 2020 на телевизията, очертан тази седмица от лабораториите на Ериксон в новите им прогнози за перспективите пред медиите.

Императивът интернет ще доведе до много по-добро преживяване от зрителите, чието потребление радикално ще се промени, но също ще стане причина за появата на нови актьори. „В свързаното в мрежа общество видеото е навсякъде. Но къде е телевизията? Някои казват, че тя е останала свряна в хола. Ние не смятаме така.

Ериксон предвижда, че до 2020 г. IP ще създаде: 50 милиарда свързани обекта, от които 15 милиарда с възможност да приемат видео. Мобилният трафик ще нарасне десет пъти и ще бъде доминиран от видеото.

„Вървейки към свят, доминиран изцяло от IP, концепцията за потреблението на съдържание ще се промени изцяло и ще премине от „натискане“ към „издърпване“. Това радикално препозициониране на преживяването на зрителите има също значителни последици от гледна точка на производството, всички продукти ще бъдат включени в база с папки.

Новият IP пейзаж до 2020:

Технологичен: Телевизията и медиите ще гледат на обработката на сигнала като на стока и ще насочат усилията си към новите нужди на зрителите. Високоскоростният интернет ще бъде разменна монета в повечето страни и ще се смята за основна публична услуга.

IP-то ще позволява едновременното използване на няколко терминала. Потреблението по поръчка ще бъде по-персонализирано и интегрирано в самото съдържание, откривайки пътя за нови възможности в областта на мултиекранни реклами.

Бизнес:

„Императивът IP ще предизвика огромно нарушаване на цялостната ценностна верига, ще породи огромни възможности за цялата индустрия. Доставчиците на иновативни услуги ще трябва да се възползват от прекратяването на абонаментите на конкурентите, за да успеят да се доближат, дори да обединят откриването и потреблението на съдържание.

Ериксон предвижда скок на приходите в сектора с над 40% между 2013 и 2020 г.

Потребителят:

„Трансформацията чрез IP ще предефинира не само естеството на видео преживяването, а също и начините за достъп до тези нови преживявания върху множество терминали.

Така че до 2020:

Зрителите, свързани с всички свои екрани, терминали, платформи и клауд услуги, ще могат да избират и да смесват съдържанията, които искат, когато искат и по начин, който искат. Високоскоростният интернет ще позволи на потребителите да се възползват от единно преживяване у дома и навън.

Те ще възприемат рефлекса на стрийминга благодарение на нарасналото доверие във възможностите на мобилните мрежи. Те ще очакват единно преживяване, включващо всичко върху съвсем проста и практична платформа за всичкото телевизионно съдържание и върху всички терминали. /БГНЕС

 
 

Суперкомпютър подобри рекордите за поставяне на медицински диагнози

| от |

Китайски учени разработиха роботизирана система, която диагностицира цял спектър човешки заболявания.

Изкуственият интелект анализира симптомите на пациента, а след това поставя диагнозата и предлага оптималното лечение. Точността на компютърните диагнози е с 20 процента по-висока, отколкото при стандартните способи на диагностика.

Идеята за практическото приложение на разработката е компютърът да проверява симптомите на пациента и да поставя диагнозата, а след това лекар да я потвърждава.

Роботизираната система е способна за 4,8 секунди да постави диагнозите на 100 пациенти с точност 98 процента. Тя предлага също най-добрия начин за лечение. Програмата обединява данни от десетки милиони клинични случаи. На всеки две седмици тя се обучава да диагностицира ново заболяване.

В разработката на изкуствения интелект са участвали специалисти на китайския Национален изчислителен център.

 
 

Актьорите от „Мръсни танци“ преди и сега

| от |

 Този е от онези приятни носталгични спомени, за времето, когато Дженифър Грей скача в ръцете на Патрик Суейзи. Краят на 80-те и началото на 90-те в България са такива, че филмът с двамата става един от любимите на тийнейджърите тогава. А онези, които са го гледали години след излизането му, също остават пленени.

Каквото и да говорим, „Мръсни танци“ си остава една от вечните класики. Той и „Флашданс“ са марките на 80-те години, към които винаги ще се връщаме. Може актьорите да не са най-добрите и да не повтарят успеха си, но това не пречи още да ги обичаме. Все пак те станаха част от детството и юношеството на няколко поколения.

В галерията горе можете да видите как изглеждат Бейби, Джони и тяхната банда 30 години след премиерата на „Мръсни танци“.

 
 

Какви са основните причини за изневеряване?

| от |

Проучване на канадския сайт за изневери „Ашли Медисън“ откри, че хората изневеряват най-вече, когато изчезне пламъкът във връзката им, съобщи Метро.

Изследването бе направено сред 2000 членове, регистрирани в сайта. То установи, че 78 % от хората губят искрата в отношенията с половинката си, когато рядко правят секс или изобщо престанат да го практикуват. Следващият по резултат отговор дадоха 31 %, като обвиниха скучния секс за фриволните си постъпки. Приблизително равен брой от запитаните отговориха, че работят твърде много (22 %) и че децата променят интимното им увлечение към партньора (20 %). Липсата на честност и доверие подтиква 11 % от хората към любовни авантюри.

Резултатите не могат да бъдат обобщени по отношение на всички индивиди, които са изневерявали, защото платформата посещават само кръшкачи. Те съзнават какво правят и не са от типа мъже и жени, които забежката сварва неподготвени и след това изпитват угризения.

 
 

Как правилно да се манипулира поведението на другите

| от |

За да промени човек поведението си към по-добро, е необходимо да му се дава положителен пример, установиха британски и австралийски учени, цитирани от Нюзру.

Неодобрението поражда негативни реакции и може да накара хората да правят точно обратното на желаното.

Учените от университета на Ексeтър и на Куинсланд анализирали данните от три изследвания, в които са участвали 221 доброволци. На някои от тях са показвани постери, на които пишело, че 70 процента от връстниците им не одобряват пиенето на алкохол на екс, и други с текст, че 65 процента не правят така, когато излизат вечер. След това участниците са попълвали анкетни карти.

Твърдението, че другите не одобряват бързото обръщане на чашките е подтиквало доброволците да пият по този начин. Информацията, че другите не пият на екс, е снижила риска от подобно поведение, показаха резултатите.