Телевизия до поискване

| от |

youview-set-top-box-partner-logos

Бъдещето на телевизията е тук .

Ако някой не го забелязва, то това е защото то не е разпространено равномерно, а и ние се намираме в средата на една модерна трансформация, която обхваща всички. Новите информационни технологии навлязоха в живота ни със светкавична скорост и ние пропуснахме да забележим колко бързо се промени телевизията за няколко десетителитя  – визуално, социално, интерактивно и начина по който тя взаймодейства с потребителите.

Телевизията в България продължава да бъде най-предпочитаната медия от населението, като всеки българин гледа средно  4 часа на ден, а това е и най-предпочитания канал за рекламодателите.  Телевизията в момента е навсякъде, тя се разпространява през интернет операторите, от мобилните оператори, от мултиплексите.  Телевизорът все още е най-достъпното средство за забавление и информация, според статистиката 99% от семействата у нас имат телевизионен приемник.

Интернет в момента оказва много голям натиск върху телевизията, но за основните телевизионни канали допълнително предимство е ексклузивното качествено съдържание, което предлагат, както и силата на бранда на канала. Все пак и каналите и телеком операторите не се отказват да развиват така наречените услуги по заявка (видео при поискване) и предлагат на потребителите достъп само онлайн съдържание, такова, което не е било излъчено ефирно.  За телевизия може да платим и да получим достъп до всички спортни събития, благодарение на бързата интернет връзка в България (страната е на 8 място в света по бърз интернет достъп), което до скоро беше немислимо. В интернет можем да гледаме безплатно тенис събития за които иначе трябва да бъде платено, футболни мачове, и други спортни събития. Телевизия може да се гледа в интернет страниците на телевизионните канали, на дисплея на мобилния  телефон, на таблет и на всевъзможни други мобилни устройства.

Потреблението на телевизия се променя всяка година. Зрителите все повече предпочитат да гледат телевизия когато на тях им е удобно. Забелязва се отлив от традиционните канали по всяко време на деня за сметка на „алтернативните платформи“, които предоставят видео съдържание. Единствените събития, които все още успяват да задържат зрителя пред телевизионния екран са спортните състезания и новините. В България в момента най-разпространените видео платформи, които доставят съдържание до поискване са HBO GO, NowaPlay и Voyo. Според изследване на Discovery Chanel , у нас 5 % от населението използва тази услуга, а HBО GO обяви, че има регистрирани 30 000 потребители, които плащат за видео On-Demand.

На Българския пазар в момента има регистрирани 16 компании, предоставящи услуги по заявка, (Video-on-demand) или видео при поискване Pаy Per View(плащане за гледане). Сред заявилите намерение да предоставят услуги по заявка има две чуждестранни компании, фондация, както и търговски дружества: bTV Media Group (чрез Voyo), Vivacom, M Tel, HBO, „Нетера“, СКАТ ТВ и др. В рамките на половин година медийните надзорници са пререгистрирали голяма част от компаниите и са вписали няколко нови, което е знак за интерес от предоставянето на услугата, която се очаква в бъдеще да отчита по-голяма популярност, според Капитал.

Доставчиците на телевизия се стремят да доставят повече канали на по-ниска цена и преборят конкуренцията с HD канали на ниска цена и дори безплатни.

Традционната телевизия не умира

Един пример за запазващата се роля на традиционна телевизия е световната мрежа за доставка на съдържание до поискване Netflix. Въпреки че мнозина се надяваха, че домакинствата ще започнат “да режат кабелите” и да използват услуги като Netflix, оказа се, че домакинствата просто започнаха да добавят Netflix като допълнителна услуга на съществуващите кабелни пакети.

Доставчикът преговаря с един от най-мощните доставчици на телевизия в САЩ Comcas и други доставчици, за да стане част от пакетите им, но като самостоятелен канал. Когато се появи, Netflix трябваше да бъде компанията, която ще сложи край на кабелната телевизия.

Към момента Netflix има 35,7 милиона абонати, друга подобна платформа Hulu plus има 4 милиона, Amazon Prime още няколко милиона. Целият растеж на платените видео услуги не идва за сметка на кабелните компании, които продължават да бележат ръст в броя на абонатите.

Самото сътрудничество на Netflix с кабелните мрежи изглежда съвсем логично, тъй като в последните проучвания около 100 милиона домакинства в САЩ смятат Netflix  за добро допълнение към съществуващите пакети. Компанията се опитва да настигне големият си конкурент HBO  на европейския пазар, като обяви, че смята да предлага услугите си във Франция, Германия, Австрия, Швейцария, Белгия и Люксембург. По този начин интернет потребителите в шестте страни ще имат възможност срещу платен абонамент да ползват стрийминг услугата и да имат достъп до телевизионни сериали и филми, както и до собствени серии на Netflix като „House of Cards“, който се оказа доста популярен.

Апетитът на американската компания е насочен приоритетно към големите пазари на Германия и Франция, където широколентовият достъп до интернет е с добро качество.

Според експерти в сектора VоD (видео до поискване) услугата ще се развива в няколко посоки:  увеличаване на броя на платформите и най-вече повишаване на качеството на съдържанието, достъпно чрез интернет на смарт устройства. Това важи както по отношение на техническите параметри, така и по отношение на удобството за потребителите (персонализиране на съдържанието и интеграция със социалните мрежи).

Тенденциите за тези канали са, че ако искат да се задържат на пазара и да регистриран силно присъствие,  е необходимо да продуцират и качествено съдържание. HBO  са пионери в продуцитрането на собствени сериали и са отъпкали пътеката  с „Нюзрум“, „ Семейство спорано“, „Игра на тронова“, „Два метра под земята“и още много други. От няколко сезона Netflix продуцират изключително популярния House of Cards.

remote_control_0306

Видим на всеки екран

Личният абонамент вече позволява приемането на телевизия  по-лесно за ползване от хората.“Телевизия “ вече не се отнася до приемане на съдържаниена  големия екран в хола , това е само един екран от мнозина. Можете да предпочетете да използвате вашия телефон или таблет или компютър.  Те всички са просто „остъклени интернет машини. “

True е интернет телевизионна услуга, която ще се разшири навсякъде, разчитайки на бързи клетъчни връзки(LTE), когато не сте свързани към Wi Fi . Друга реална опция е да се наблегне на разширяване на възможностите на телевизията и съхраняването на видеото, което искате да гледате, можем да говорим и продуцирали , най-очевидно е пускането на  “ DVR “ в облака , така че можете да планирате и изгледате записи от всякъде.

А по-добре дистанционно

Телефони и таблети не са само за гледане на видео ; те може да контролират видеото. Изобилие от съществуващите примери показват, че телефонът ви е много по-добро дистанционно, отколкото това, което имате на масичката си в хола .  Мобилното дистанционно може да се адаптира към специфичните контексти , намаляване на броя на бутоните, или да предлага клавиатура , когато има смисъл от това. И превключването между екраните  става по-просто ,

Следващото поколение на телевизионни услуги трябва да реши проблема с  пълното интегриране на видео стрийминг услуги като Netflix , Hulu, HBO GO,  Amazon Instant Video и др.. Потребителите не трябва да превключват входовете на телевизорите си, а само с едно натискане на копчето да си пуснат интернет телевизията.

Хората искат по-лесно и личен достъп до видео, което е един от начините да се обясни успеха на Hulu . Голяма част от съдържанието на Hulu също е на разположение на платени телевизионни абонати чрез On-Demand менюта , но тези интерфейси са толкова зле проектирани , че хората ги избягват или дори не знаят какво е на разположение . Hulu е лесен за използване . HBO Go е лесна за използване . Netflix е лесен за използване . И хората са готови да платят за това удобство.

Един интернет телевизионен „канал“ може да се оприличи на меню по заявка с по-добър дизайн. Или цялата интернет TV услугата може да вземе този подход , подчертавайки зрителя контрол над това, което се случва, да се излъчва в момента.

Че бъдещето е в алтернативните канали доказва и скорошното съобщение, чеGoogle , които чрез канала си за видео YouTube ще придобие Стрийминг платформата Twitch  за малко над 1 млрд. долара, които ще бъдат изплатени в брой.

Twitch е онлайн платформа за стрийминг, която е много популярна сред геймърите. Чрез нея те могат да наблюдават в реално време играта на други играчи, като при определени условия, могат да изкарват и пари от това. Платформата има над 45 млн. активни потребители месечно, като над 1 млн. от тях редовно качват видеоклипове и стриймват онлайн

Регистрираните потребители  месечно гледат над 6 млрд. часа видео.

 
 

adidas Originals представя „Поколението Superstar: Емблемите от бъдещето“.

| от |

Superstar е емблематична обувка и за сезон есен/зима 2017 ще го отпразнуваме с колекцията „Поколението Superstar: Емблемите от бъдещето“.

За да уловим духа на Superstar, се съюзихме с поколение млади хора, които променят света, използвайки креативността си.

Кампанията празнува автентичността и едно ново поколение, документирано от фотографката Nadine Ijewere. В своята работа Ijewere популяризира разнообразието и мултикултурализма, представяйки различна гледна точка към красотата и идеалите за красота в процеса. Ijewere залага своята автентичност и творчество в кампания.

В кампанията се включват таланти като активистката за позитивна нагласа към тялото Barbie Ferreira и активиста по въпроса с климатичните промени Xuihtezcatl Martinez. Участват и музикални таланти като Khalif Diouf и Kiran Handhi, както и скейтбордистката Rachelle Vinberg.

 
 

Как да превърнем дома си в уютна соц квартира с бабешки дъх

| от |

Ако ви липсват добрите, стари времена, в които не се чудехме дали да обзаведем дома си в индустриален, винтидж, модерен, рустик, ърбан или комбинация от всичко-стил, винаги може да се върнете към добрия стар соц интериор.

Ще коства някои усилия, но с малко пари и повече находчивост, можем да се върнем към доброто старо жилище в късния соц и ранните години на свободата. Ето как:

Деколин

Зарежете латекса и модерните тапети с нишки от конски косъм в тюркоаз. Облепете стените в добрия, стар деколин. Дървен или вишневочервен от онзи степан мокет, за който се захващат коткитe.

Покривка на калинки с кристален пепелник върху телевизора

Ако телевизорът ви е с плосък екран и няма как върху него да се позиционират вещи – лошо. Трябва ви нормален телевизор, върху който да позиционирате покривчица с извезани калинки, върху която пък да се мъдри девствен кристален пепелник.

Зелени или сини плочки в банята

Изкъртете буржоазните сиви, черни т.н. плочки и налепете нещо в зелено или синьо. Нека плочките са еднакви на пода и по стените. Може да са монохромни или на малки кръгчета.

Жълто пластмасово канче в банята

Необходимо ви е за много неща. Ако на гости дойде куче, може да му сипете да пие вода от него. Като спре водата, може да слагате в него бързовара и да се поливате. А и за декорация не е лошо.

Боб в чиния с памук

Позиционирайте боба, заровен в мокър памук в чинийка, някъде на перваза. Скоро ще покълне и ще е много красиво. Тогава може да го преместите в кофичка от кисело мляко.

Мушката на балкона

Пластмасовите саксии с мушката в различни цветове са задължителен интериорен елемент в соц квартирката с бабешки дъх. Нали знаете, че в случай на констипация може да се прилагат и като разхлабващо средство? Съчетайте полезното с приятното.

мушкато

Булана на дивана

За никой не е тайна, че диваните се перат трудно. Едно петно – цял живот срам. Затова е добре отгоре да се сложи червена булана, която хем ще придаде соц излъчване на хола, хем ще предпази диваните от изцапване. Върху нея е добре да спи котка. По принцип може и губер, но е по-скъп.

99002970_1_800x600_bulani-gr-veliko-tarnovo_rev003

Ракия в бутилка от кока-кола с капачка от Fanta

Някои деца до ден днешен смятат, че кОлата всъщност е ракия.

Тежка секция със стъклени витринки с ромбчета

Добре е зад витринките да позиционирате най-хубавите чаши за чай, които не сте ползвали никога, както Вътре може да сложите кичури от първата подстрижка на децата.

Балатум и дантелени пердета в кухнята

Тази комбинация от по-грубовата текстура за пода с ефирната дантелена нежност по прозорците ще спечели овации от гостите ви.

Дистанционно в пликче

Знаете, че пликчетата на дистанционните не се изхвърлят, нали?

Порт манто върху кожена облицовка

105251553_2_171x132_portmanto-zakachalka-snimki_rev003

Печка Диана

83659648_1_585x461_pechka-elektricheska-diana-gr-gorna-oryahovitsa

 
 

Наградите Emmy 2017: мъжките тоалети, които ни отвяха главата

| от |

Ако сте очаквали скандални облекла, много открита плът и футуристични модни визии на церемонията по връчването на Наградите Еми преди два дена, ще сте останете разочаровани.

И мъжете, и жените се появиха на червения килим облечени както подобава за събитие от такъв характер. С изключение на няколко известни личности, които биха могли да се справят по-добре, всички останали поне бяха премерени.

При жените цветните принтове, изрязаните части в областта на гърдите или корема, ефирните материи и широките в долната част рокли бяха сред общите елементи. Мъжете бяха заложили на традиционните тъмни цветове.  И  все пак онези, които си  бяха позволили да заложат на по нестандартни тоалети, се откроиха най-много.  При някои става въпрос само за един аксесоар – акцентът, който завършва тоалета.

Ние спираме да анализираме и оставяме на вас да се насладите на най-открояващите се мъжки тоалети от снощи. Независимо дали бихме ги носили, едно е ясно – притежателите им заслужават адмирации за добрия вкус.

 
 

Шеги по адрес на Тръмп на наградите „Еми“

| от |

Започна церемонията по раздаване на музикалните награди „Еми“, предадоха Асошиейтед прес и Ройтерс.

Звездите едва бяха преминали по червения килим в Лос Анджелис, когато политиката бързо „нахлу“ в шоуто. Президентът на САЩ Доналд Тръмп бързо се озова на прицела на шегите, а бившият прессекретар на Белия дом Шон Спайсър изненадващо се появи на церемонията.

Тръмп бе най-голямата телевизионна звезда през последната година, обяви водещият Стивън Колбер. Той шеговито обвини наградите „Еми“ за избирането на милиардера за президент на САЩ. Ако Тръмп бе спечелил „Еми“ за шоуто „Стажантът“, се обзалагам, че нямаше да се кандидатира за президент на САЩ, подхвърли Колбер.

Водещият пусна откъс от предизборни дебати, на който Тръмп казва, че е трябвало да спечели „Еми“.

За разлика от президентските избори обаче, отбеляза Колбер, наградите „Еми“ отиват за победителя от народния вот.

 

Той намекна за победата на Тръмп на президентските избори в САЩ през ноември. Кандидатът на републиканците спечели мнозинство в изборната колегия, но иначе получи по-малко гласове на избиратели от своята съперница, демократката Хилари Клинтън.

Актрисата Кейт Маккинън пък благодари на Клинтън, когато получи наградата за най-добра поддържаща женска роля.
Шон Спайсър, който подаде оставка като прессекретар на Белия дом през юли, допусна, че церемонията може да привлече рекордна телевизионна аудитория. Този негов коментар бе посрещнат с мълчание.

През януари първият прессекретар на Белия дом при президентското управление на Тръмп се нахвърли на репортерите, обвинявайки ги, че са подценили броя на хората, присъствали на церемонията по встъпването в длъжност на президента.
На нея видимо имаше по-малко хора, отколкото при полагането на клетва от неговия предшественик Барак Обама в началото на втория му мандат. Самият Тръмп влезе в спор с медиите, които отбелязаха този факт.

По всяка вероятност церемонията по раздаване на наградите „Еми“ ще придобие тази година политически привкус, тъй като победителите и други звезди често използват качването си на сцената, за да произнесат пламенни речи по злободневни теми, отбелязва Ройтерс.