„Ню Йорк Таймс“ – великолепна компания в ужасен бизнес

| от |

Автор на статията е Дерек Томпсън. Тя е публикувана в „Атлантик“.

Тиражът на „Ню Йорк Таймс“ расте, броят на абонатите на електронното издание също, докато приходите от реклама продължават да се свиват.

На всеки няколко месеца „Ню Йорк Таймс“ отново открива, че читателите го обичат повече, отколкото година назад, а рекламодателите по-малко. Достатъчно е да хвърлите един поглед върху доходите на компанията за последните 14 години. През 2000 г. 26% от оборота е идвал от тиража. През отминалото тримесечие – 54%. А що се отнася до рекламата …Някои изводи, над които си струва да се помисли

Количество и качество

Плашещият показател на доходите на „Ню Йорк Таймс“ от реклама не трябва да се възприема като свидетелство за ниското качество на репортерската работа на вестника. Напротив, аз не мога да си представя друга такава солидна и влиятелна журналистика. Свиването на доходите на вестника от реклама – това е обща закономерност и тук „Ню Йорк Таймс“ изглежда много по-добре от други. Вестниците днес са най-лошото място за рекламната индустрия в Америка. „Ню Йорк Таймс“ е добра компания. Това е много солидна компания, защото над 800 000 души са готови да плащат за онлайн изданието. Но тя работи в ужасен отрасъл.

Главоблъсканицата с цифровата реклама

Читателите в цифровата сфера не са толкова ценни, колкото в печатната. Това е известно на всички. Но понякога ние преувеличаваме положението, защото – защото толкова много хора четат вестника, седейки пред компютъра или включвайки своите мобилни устройства, че теоретично издателите могат да си върнат тази обетована земя, увеличавайки интернет абонамента до гигантски размери.

Цифровата реклама – това е нещото, което ме храни, затова имам всички основания да стискам палци за нея и нейните големи успехи. Но аз започвам да се вълнувам за своя хляб, когато виждам как Гугъл, Фейсбук, Туитър, Пандора и други неиздатели с вълчи апетит поглъщат парчетата от баницата с цифрова реклама. Те работят с такъв размах, за който издателите могат да мечтаят само в розовите си сънища. Те разполагат с повече информация за потребителите, отколкото всяка новинарска организация /за такъв обем те даже не могат да се надяват/. Фейсбук и Гугъл контролират две трети от мобилната реклама, а рекламният пазар на смартфони се е превърнал в такъв олигопол, че телевизията на неговия фон изглежда като ориенталски пазар.

Специализираните сайтове нямат от какво да се боят, защото те по-лесно намират баланса между разходите и качествената реклама, насочена към избраната аудитория. Но какво означава това за огромна международна новинарска организация като „Ню Йорк Таймс“? Увеличаването на абонамента за интернет изданието /а той расте със стотици и хиляди абонати всяка година/ е умна и необходима застраховка от по-нататъшния упадък на рекламния бизнес, преместващ се онлайн. /БГНЕС

 
 

„Ню Йорк Таймс“ – великолепна компания в ужасен бизнес

| от |

Когато действията ти и мотивите са абсурдни, естествените последствия са да бъдеш осмян. Добре е винаги да имаш ясна преценка за ситуацията, за да не станеш повод за създаването на колажи, мемета и снимки, които унищожават всяка вероятност да бъдеш взет насериозно (обикновено за дълъг период от време).

Милата седмица Валери Симеонов си навлече недоволството на много хора с внезапните проверки в Слънчев бряг. Шумът се оказа неприемлив в курорта, за който всеки знае с какво се слави и никой любител на тишината не посещава. И дори на някои да не им харесва, едва ли в задълженията на вицепремиера влиза лично да обикаля дискотеките с децибел метър… още по-малко да затваря заведения.

Естествено това дава идеалната възможност за осмиване на ситуацията и поглед откъм забавната страна на нещата. Както при всеки подобен случай, в социалните мрежи се появиха редица шеги с родния политик и препратките са повече от забавни. Остава да видим дали в крайна сметка град Шумен ще смени името си.

Ние ви предлагаме някои от добрите попадения в социалните мрежи около действията на Валери Симеонов в Слънчев бряг. Защото понякога смешната страна на нещата е най-адекватната.

 
 

„Ню Йорк Таймс“ – великолепна компания в ужасен бизнес

| от |

Много хора не се свенят да правят секс на открито. Традиционно предпочитаното място за „външни страсти“ е паркът, въпреки че на места подобно поведение е наказуемо. В представите на дамите обаче идеалната обстановка за целта е друга, пише в. „Дейли стар“.

Проучване, направено от Superdrug Online Doctor сред 1000 американци и 1000 европейци, е установило, че за участничките сред тях предпочитаното място за секс на открито е плажът. Дамите не крият, че морската обстановка им действа възбуждащо.

Във въжделенията си за интимност извън дома на второ място жените поставят парка, следван от съблекалнята. Изглежда височините също възбуждат представителките на нежния пол, тъй като на следващата позиция те поставят покрива на хотел или заведение.

Допитването показва още, че идеята за секс на открито е по-възбуждаща за мъжете, отколкото за жените – 57 процента срещу 44 процента

 
 

„Ню Йорк Таймс“ – великолепна компания в ужасен бизнес

| от |

  В края на месеца се навършват 20 години от смъртта на най-обичаната и уважавана кралска особа в световен мащаб. Почти всеки е наясно при какви обстоятелства загива Лейди Даяна Спенсър, Принцесата на Уелс, затова няма да припомняме.

20 години, през които образът на Даяна продължава даприсъства в съзнанието на хората и дори след като тя вече не е част от британското кралско семейство, името й непременно се свързва с Короната.

Във връзка с годишнината напоследък се появяват все повече филми, интервюта и статии за Даяна. Последните два документални филма застанаха на противоположни полюси. Първият, в който синовете й разказват за нея, е под знака на майчинството и грижата, която Даяна полага, за да могат синовете й да са щастливи. А вторият, в който са включени лични записи на принцесата, беше приет с неодобрение от кралското семейство.  Но ъгълът, от който ще бъде видян животът на Лейди Даяна Спенсър едва ли има значение. Фактите около животът и са еднозначни и говорят ясно, като самата нея. Те са вредни само за онези, които наистина има от какво да се притесняват.

Днес ние посочваме десетте дати в живота на „Принцесата на народа“. Вижте ги в галерията горе.

 
 

„Ню Йорк Таймс“ – великолепна компания в ужасен бизнес

| от |

Премиерата на „Необикновените“ в България ще бъде на 12 октомври, обяви FOX.

„Необикновените“ разказва емоционалната история на двойка от предградията, чийто обикновен живот е разтърсен от внезапното разкритие, че децата им притежават мутантски сили. Принудено да бяга от враждебно настроеното правителство, семейството търси помощ от мутантска организация в сянка и трябва да се бори, за да оцелее.

Действието на сериала се развива във вселената на “X-Men”. Поредицата е със звездното участие на Стивън Мойер („Изстрели“, “Истинска кръв”), Ейми Акър (“Под наблюдение”), Натали Елин Линд („Готъм“) и Пърси Хайнс Уайт (“Нощ в музея 3“) в ролите на семейство Стракър. В сериала участват още Шон Тийл (“Reign”) в ролята на Еклипс/ Маркос Диаз; Джейми Чънг („Готъм“) в ролята на Блинк/ Кларис Фъргюсън; Ема Дюмонт (“Водолей”) в ролята на Поларис/ Лорна Дейн; Блеър Редфорд (“Просветление”) в ролята на Буревестник/ Джон Праудстар и Коби Бел (“Извън играта”) в ролята на Джейс Търнър.

TheGiftedS1 (1)

Пилотният епизод на сериала е написан от Мат Никс (“Извън играта”) и режисиран от Брайън Сингър (поредицата “X-Men”). „Необикновените“ е с изпълнителни продуценти Никс Сингър, Лорън Шулър Донър и Саймън Кинбърг (“X-Men: Апокалипсис”, “X-Men: Дни на отминалото бъдеще”) и Джеф Лоб и Джим Чори от Marvel