Мая Манолова – Лейди Гага на българската политика

| от Thérèsa Voskanyan |

 (http://diamonds-are-tacky.blogspot.com) отговаря на въпроса : Кой кого имитира?

Днес ще разгледаме стила на вселюбимия ни заместник-председател г-жа Манолова, която се разхожда из кулоарите на парламента като модна дива, а луди фенове редовно я чакат пред сградата на Народното Събрание, за да покажат своята искрена благодарност, замервайки я с най-ценното, което имат под ръка – предимно яйца, домати и други храни.

Народът не желае Червената дама да затормозява русата си глава с политически казуси и за това я приканва за ОСТАВКА, защото, както след малко ще ви стане ясно – шоу бизнесът е нейното истинско призвание.

След обстоен оглед на стила на Мая Манолова, заключението ми бе, че тя е върл фен на ексцентричната поп певица Лейди Гага, а това, че редовно си пее „Edge of Glory“ като мантра не може да се оспори даже.

Още в първия момент изкочи като прилика идеалите на Гага и Мая – толерантността към различните, поради което се породи и съмнението ми, че контрапротестиращите всъщност са фенове на поп сензацията Гага и присъстват на митингите абсолютно по погрешка, мислейки заместник-председателката на НС за певицата.

maq_manolova_protest_Приликите им не спират до тук. Ето и нагледни доказателства, че Манолова имитира стила на американската поп дива.

Пчеличката Мая, както гальовно я нарича народът, се е издокарала в символичното черно и жълто, а в дясно виждаме Гага в същата класическа комбинация.

pageyellow

И двете руси дами са почитатели на монохромния тренд.

whitejacket

Патерици при нужда – патерици за спектакъл.

cruches

Папараците често хващат депутатката от БСП с пластмасова чаша кафе в ръка, докато за вдъхновителката й Гага се знае за страстта й към порцелановите чаши. 

cups

Всички обичаме точно този класически принт на Louis Vuitton, двете дами също не са изключение.

LV

Пеплъм тук и пеплъм там!

page

Подбрала съм street style снимки на г-жа Манолова, защото, както повечето, подкрепям протестите и се надявам скоро да виждаме червената депутатка по-често по софийските улици и на червения килим, а не в Народното Събрание.


#ДАНСwithme
#Оставка

 
 

Две нови книги за Хари Потър през октомври

| от chronicle.bg, по БТА |

Две нови книги за Хари Потър ще бъдат публикувани за британска изложба, посветена на 20-годишнината на поредицата, съобщи Асошиейтед прес.

Изложбата „История на магията“ ще бъде открита в Британската библиотека през октомври. Издателската къща „Блумсбъри“ обяви, че във връзка с нея ще публикува две нови книги за Хари Потър.

„Хари Потър: История на магията – книга за изложбата“ ще запознае читателите с предметите, изучавали в училището за магьосници на Хари Потър.

„Хари Потър – пътешествие в историята на магията“ ще разкаже за загадъчни неща, като алхимията, еднорозите, древните магии. И двете книги ще излязат от печат през октомври.

Изложбата „История на магията“ ще продължи до края на февруари 2018 г.

 
 

Спасете се от стреса на работното място с няколко стъпки

| от Яна Кирова |

Най-голяма част от нашето активно денонощие ние прекарваме на работа. Затова как се чувстване на работното място, зависи не само от това какви усивия на труд е осигурил работодателят, стилът му на управление и отношение на работното място, но и от нашите собствени умение и усилия да контролираме емоционалните си реакции. Не трябва да забравяме, че стресът подлежи на контрол. Това означава, че дори и да не може да се избегне напълно външният натиск, можем да решим как да реагираме на него.

  • Ако можем да контролираме стреса, можем да контролираме действията си във всяка среда, като се възползваме от няколко полезни начина за намаляването му ги превърнем в навици, с лекота ще ги прилагаме в ежедневието си.
    Контролирайте нивото на емоционална възбуда. Когато се намирате в стресова ситуация, тялото ви започва усилено да секретира адреналин и нордадреналин. Това води до увеличаване кръвното налягане, свиване на артериите и учестен сърдечен пулс, които на свой ред увеличават вашата тревожност.

Можете да овладеете тези процеси чрез бавни, дълбоки вдишвания, които действат като своеобразна спирачна система, помагащи на тялото и ума да се успокоят, така че всички тези симптоми на стрес постепенно започват да изчезват. Достатъчно е да правим това десетина минути преди някакво важно събитие, за да се почустваме значително по-спокойни и овладяни.

  • Разделете целта на отделни етапи. Ако се фокусирате върху усилията и изпълнението на всеки отделен етап това ще ви направи по устойчиви на напрежението от постигането на крайната цел. Успешното реализиране на всеки отделен етап от задачата ще поддържа самочувствието и увереността ви в нейното постигане.
    Ако се намирате в една привидно тежка, стресова ситуация, най-доброто нещо, което можете да направите е да я сегментирате на по-малки етапи и да се заемете с изпълнението на всяка една стъпка в даден момент, т.е. да се съсредоточите върху това, което е управляемо.
  • Визуализирайте успех. Ако някога сте гледали елитно състезание по ски алпийски дисциплини например, може би сте забелязали как преди старта спускачите затварят очи и мислено минават през целия маршрут и стигат финалната права без грешка. Направете същото като използвате всичките си сетива. Визуализирайте всяка ваша успешна стъпка, усетете я, почувствайте успеха. Задръжте това усещане колкото се може по-дълго.
    Визуализацията няма за цел да ни отпрати в една илюзорна действителност, а да смекчи стреса. И не само….Нищо не се случва в действителност преди да се е случило в ума ни. Ако постигнете контрол над ума, това означава, че ще можете да контролирате действителността си и стреса във всяка една ситуация.
  • Водене на положителен вътрешен диалог. Положителният вътрешен диалог не се състои в това да си повтаряме „всичко е наред“, а да контролираме негативните и деструктивни мисли, когато се намираме в ситуация на стрес, т.е. да контролираме това, което е управляемо към момента.

Или казано по друг начин, когато попаднем в трудна ситуация вместо да решаваме, че няма да се справим и всичко върви ужасно – запитайте се дали има нещо, което можете да направите. Фокусирането върху намирането на ефикасно решение, вместо фиксирането в проблема е далеч по-конструктивно, като същевременно редуцира стреса.

  • Разработване на резервни варианти в случай на непредвидени ситуации преди дадено важно събитие. В дните преди предстоящо стресиращо събитие е препоръчително да помислим за резервни варианти в случай на непредвидени ситуации, до колкото това е възможно. Така че не само план А и Б, защо не и В и т.н., за всеки случай. По този начин, ако непредвидимото се случи няма да сте изненадани, ще можете да се справите с увереност.

Например, ако на работното място на важна презентация компютърът ви се повреди неочаквано, ще излезете лесно от ситуация ако предварително сте качили презентацията си и на флашка и ползвате компютъра на някой друг. Или да се опитате да се поставите на мястото на ваш колега – какъв подвеждащ въпрос бихте очаквал да ви зададе?

Разбира се, колкото и подготвени да се опитате да бъдете, понякога се случват лоши неща. Най-лошото нещо, което можете да направите в подобна ситуация е да загубите самообладание. Елитните спортисти например се научават да се абстрахират и да изолират негативния момент и да завършат състезанието. По-късно ще анализират, изучат и гледат повторно какво се е объркало. Така няма да позволят на един лош момент да саботира цялата останала част от състезанието.

  • Анализирайте поведението си по време на стрес. Някои хора спират да се хранят добре или имат нарушения на съня, други консумират твърде много кофеин или алкохол. Този поведенчески модел само прави нещата по-лоши. Обърнете внимание на собствените си реакции и навици, когато сте под напрежение и разберете кои от тях само изострят проблема и се опитайте да намерите по-здравословни механизми за справяне сами или с помощта на специалист. Колкото и зле да изглеждат нещата, вие не сте безпомощни същества и няма нужда да се държите като такива. Можете повече!

Текстът на Яна Кирова е взет от сайта www.psiholozi.com с изричното съгласие на автора.

 
 

Продукт на седмицата: Lactoflor Opti 6

| от chronicle.bg |

Представете си следната картина: плажен чадър от слама, мек пясък, крясък на гларуси, ледена бира в изпотена халба, човешки говор, грохот на вълни, гальовен вятър…хубаво е, нали? Лято е. Наслаждавате се на синия ден, на чувството за свобода, на безпричинно доброто си настроение…и в този момент ви прорязва корема. Остро и належащо.

Час по-късно не можете да мръднете от тоалетната, страхувате се да мърдате и да дишате, чувствате се все едно през тялото ви е преминало стадо бесни бизони и искате само да се приберете вкъщи. И да умрете.

Честито, хванали сте летен вирус. В добрите случаи ще ви държи само един ден, в лошите – цяла седмица. В още по-лошите: поне месец след това ще изпадате в паник атака при всяко усещане за свиване на стомаха, леко гадене или невинна регургитация.

Всички познаваме сюжета на кошмара, наречен „ентеровирус“, и не желаем да ставаме участници в него. И въпреки това, стотици хора през лятото, особено по морето, медитират върху фугите на плочките в тоалетната, вместо да се отпускат върху морската вода и да гледат небето.

Затова тази седмица избрахме за продукт на седмицата Lactoflor Opti 6 – синбиотик, съдържащ разнообразни видове млечнокисели добри бактерии и фибри.

Всяка капсула LactoFlor Opti 6 съдържа 10 милиарда жизнеспособни добри бактерии от 6 различни щама за поддържане активността на полезната микрофлора на гастроинтестиналната система, подпомагайки правилното функциониране на имунната система и възстановителните функции на лигавицата на червата, фибрите (пребиотик) спомагат за подобряване храносмилателните процеси и по-доброто усвояване на хранителните вещества.

Lactoflor_Opti6

Съответно редовният прием на капсулите, особено през летните месеци, значително намалява шанса да бъдете тръшнати от коварните ентеровируси, които дебнат зад всеки ъгъл и всяка вълничка. LactoFlor Opti 6 подпомага дейността на имунната система, възстановява баланса на чревната микрофлора, подпомага храносмилателните процеси, които могат да възпрепятствани от огромните количества миди, които поглъщаме през лятото, и помага за оптималното усвояване на хранителните вещества.

Затова, когато приготвяте багажа за почивката си, не забравяйте банския, джапанките, кърпите, чадъра, слънцезащитния лосион, самобръсначката, душ гела, аспирина, урбазона, парацетамола, мазилото за ухапвания от комари и…Lactoflor Opti 6. Защото какво като не ви сърби ухапаното от комар и сте с гладки крака, ако не може да мръднете на сантиметър от оста тоалетна-легло?

Всеки ден очакваме да се измислят хранителни добавки за нови неща – като махмурлук, разбито сърце, патологичен мързел др. Но дотогава можем спокойно да се възползваме от тези, които вече са измислени. И ако благодарение на една капсула дневно можем да се предпазим от провалени летни дни, да. Взимаме я.

 
 

7 знака, че ви изневеряват емоционално

| от chronicle.bg |

Какво правим, когато не можем да определим дали рязката промяна, която виждаме в партньора, се дължи на обикновена депресия или има нещо по-дълбоко? Напълно е възможно той/тя да ви е верен/вярна физически, но не и емоционално.

Значително по-трудно е да сложим определение на емоционалната изневяра, а от там – много по-трудно да кажем дали сме участници (преки или непреки) в такава. Дори когато сме с някого от много време, е много по-трудно да кажем дали това, което до вчера е било обикновено приятелство, днес не е нещо повече, без наше знание.

Ако все пак в дадена ситуация параноята заговори, добре е да се огледаме за следните 7 знака, че нашият човек може да мисли за някого другиго. (местоименията за условни – написаното се отнася и за двата пола)

Има промяна в сексуалния живот
Когато някой има емоционална връзка с някого, която все още не е преминала във физическа, е напълно възможно да има „положителна“ тенденция в сексуалния живот на двойката – така страстта към другия човек се освобождава в рамките на вече съществуващата връзка, твърдят американски психолози. И разбира се винаги съществува другата, далеч по-логична крайност – сексуалният живот да се влоши с изчезването на емоционалната привързаност.

Той се отдалечава и става безразличен
Ако партньорът ви получава каквото му е нужно в емоционален план, той все по-рядко обсъжда с вас това, което се случва в живота му. А когато все пак го прави, нещата приличат по-скоро на новините по телевизията, вместо на мелодраматичен сериал (което винаги е за предпочитане). Това е така, защото винаги насочваме енергията си към обекта, към когото сме най-привлечени. Ако пък започне да прекарва повече време с някого, отколкото с всички други от обкръжението си, това е сигурен знак, че е време да поговорите.

„Нови“ технологии
Ако в последно време ви пише по-рядко, прекарва прекалено много време в социалните мрежи, или просто е постоянно прикован за телефона си, това може да е индикация за нещо друго. Друг признак е, ако започне да дава прекалено много детайли за човека, с когото си комуникира… уж за да ви увери, че няма нищо нередно. А всъщност самият той съзнава вината си, знае как това ще ви се отрази и иска да облекчи както вас, така и себе си.

Отношението му към вас се е променило
Освен да ви отблъсква или изолира от детайли от живота си, е вероятно партньорът да започне все по-често да ви критикува. И то по отношение на неща, които никога досега не са представлявали проблем за него. Това е особено силна индикация, тъй като сравняването с новия обект е неизбежно. А когато прехвърляме емоционалната си енергия към някого (особено някой нов), обикновено го виждаме в най-добра светлина… с досегашния ни партньор е съвсем обратното.

Вмъква другото име постоянно
Да, всички двойки говорят за приятелите си. Но когато единият започне често да вмята нечие име, става притеснително. Тук е идеалният момент за другата страна да атакува. Да го попита за въпросния човек и да наблюдава реакцията. Ако партньорът се настърви и започне да защитава „приятелството“ им, наблягайки неколкократно на това, че няма нищо между тях, или пък настоява на всяка цена да му повярвате, е добре да проучите въпроса.

Спори с вас по друг начин
Ако чуете необичаен коментар или забележка в скандал на тема, която водите от известно време има вероятност да е доверил на някого за проблемите във връзката ви и да е попил чуждото мнение.

Започвате да се чувствате като третото колело в собствената ви връзка
Да речем, че двамата сте на парти, на което се появява другият човек. И партньорът ви веднага ви зарязва за да му се притече на помощ. Това е огромен червен флаг. Ако не се чувствате като приоритет номер едно и всичко важно не е споделено първо с вас, земята под връзката със сигурност се клати.

Разбира се нищо от тези неща не бива да се взима като чиста монета. Всеки човек е различен, а когато двама души са във връзка нещата стават още по сложни и нееднозначни. Но ако параноята ви завладее и виждате някои от тези прояви в поведението на партньора ви, винаги е по-добре да проведете разговор, за да е ясно, че (дали) всичко е наред.