Как да помогнем на клиентите, въпреки натовареността ни по време на работа?

| от |

Катя Михайлова

Работата с хора е един изключително сложен и отговорен процес. Всеки човек притежава индивидуални качества или недостатъци на характера, които биха могли да спомогнат или да попречат на осъществяването на качествено общуване и обслужване. Ето защо днес, доброто обслужване, привличане, удовлетворение и запазване на клиентите е едно от най-важните конкурентни предимства. Най – важното е, винаги да бъде дадено на клиента това, което иска и това, от което се нуждае.

Ето някои основни принципи при комуникация с клиентите:
- Посрещнете клиента с усмивка.
- Дайте знак, че сте забелязали клиента – покажете, че знаете, че той е при вас (с най – обикновен очен контакт, с леко кимване или с кратък поздрав и отваряне на ръка).
- Направете позитивен жест, предложете помощ.
Доброто начало е половината от свършената работа (поздравяваме, усмихваме се, поглеждаме в очите). Първият визуален контакт е изключително важен, в този момент клиентът си съставя първо впечатление както за Вас, така и за компанията, за която работите. Погледът, отправен към клиента показва, от една страна, че той е забелязан, от друга, че Вие сте готови да го обслужите. Също така зрителният контакт създава връзката между вас.
-Поздравявайте клиента до 10 секунди след като влезе.
- Клиентът не обича да чака. Дори ако сте заети с обслужването на друг клиент, прекъснете за малко, за да поздравите. Когато клиентът очаква да му обърнете внимание, времето минава по – бавно. Той е благодарен на един поздрав, това го отпуска и предразполага. Освен това намалява шанса новопристигналият да се почувства пренебрегнат и да се откаже да чака.
- Към клиента се обръщайте с изрази като:
„Заповядайте, с какво мога да Ви съдействам или да Ви бъда полезна?“
„Желаете ли да Ви помогна с нещо“?
- Много важна част при обслужването е да сте подготвени с познаването на предлаганите от Вас продукти или услуги и да сте наясно с техните характеристики и параметри.
- Опитвайте се да предразположите клиента, като задавате насочващи въпроси. По този начин ще разберете какво той очакват от вас.
- Поддържайте любезен, подчертано заинтересован тон по време на разговора.
- Бъдете естествени, говорете с клиента като с Ваш гост. През цялото време не спирайте да се усмихвате.
- Разтопете леда. Не трябва да преминавате веднага към въпросите около продажбата. Съсредоточете вниманието върху техните потребности. Доказано е, че за да познавате потребностите на клиентите е необходимо да можете умело да задавате въпроси.
- Обяснявайте на клиента предлаганите продукти или услуги дотогава, докато се убедите, че той е наясно и разбират това, което му предлагате.
- Отделете малко време и помислете върху характеристиките и ползите на предлаганите от Вас продукти или услуги.
- Обяснявайки характеристиките и ползите от продуктите, това е ключът – да се покаже особеностите и преимуществата на продукта и да се подчертае какво означава всичко това за клиента.
- Използването на точните определения за ползите и индетифициране на нуждите, означава повече ефективни продажби и по – доволни клиенти.
- Едва когато сте сигурни какво търси, пристъпете към обсъждането на условията и цената.
- Допълващите продажби също ще повишат качеството на услугата.
- Използвайте аргументи, че предлагате качество, а качеството си има своя оправдана цена (сиренето е от мляко и струва пари).

Ако спазвате горните правила, Вие ежедневно ще извършвате ефективни продажби и ще печелите положителното отношение на клиентите. По този начин, независимо от натовареността по време на работа, Вие ще  превърнете обслужването в продажбен успех и ще се чувствате наистина удоволетворени!!!

Пожелавам на всички Вас НАСЛУКА И УСПЕХ!

Вижте също:

Как да си намерим подходяща работа?

 
 

Как да помогнем на клиентите, въпреки натовареността ни по време на работа?

| от |

Даниел Шопов от София ще харчи страхотната сума от 20 118 лева, благодарение на любимата си игра. Щастието го спохожда в пункта на бул. Ломско шосе, където се отбива често. Решава да пусне талон на Еврошанс, в който отбелязва 9 числа. И късметът му се усмихва – познава ги всичките, до едно, и взима сериозната сума от 20 118 лева.

„В моя квартал, в Надежда, всички ме познават, защото ми се носи славата на късметлия“, споделя с усмивка Даниел.

Еврошанс е игра за тези, които обичат числата и знаят как да предизвикат късмета си. Максималната печалба е 1 000 000 лева, а тегленията са на всеки 5 минути!

 
 

Как да помогнем на клиентите, въпреки натовареността ни по време на работа?

| от |

Британският актьор Даниъл Крейг отрече информацията за това, че е дал съгласието си да се снима в два нови филма за Джеймс Бонд, съобщава ТАСС.

Агенцията цитира интервю на екранния агент 007 за една от радиостанциите в град Бостън, щата Масачузетс. „Никакво решение до този момент не е взето, отбеляза Крейг. Това не значи, че аз се стремя да ми платят повече пари. Сега просто ми предстои да взема решение от личен характер“, добави актьорът, без да се впуска в детайли.

По-рано вестник „Дейли телеграф“ съобщи, че 49-годишният Крейг се е поддал на уговорките на продуцентката на шпионската сага Барбара Броколи. В публикацията се казваше, че изигралият четири пъти ролята на Бонд артист ще се превъплъти в образа на агента 007 в още две ленти. Преди това Крейг публично беше заявил, че никога повече няма да се завърне в ролята на Джеймс Бонд.

Междувременно кинокомпанията „Метро Голдуин Майер“ обяви, че новият филм за Джеймс Бонд ще излезе през 2019 година. Това ще бъде 25-ата лента от киноцикъла за знаменития персонаж

 
 

Как да помогнем на клиентите, въпреки натовареността ни по време на работа?

| от |

След няколко противоречиви изявления, все пак британският актьор Даниъл Крейг потвърди, че отново ще се превъплъти на екрана в ролята на Джеймс Бонд, съобщават ТАСС и Ройтерс.

Агенцията цитира изявление на Крейг в ефира на американската телевизионна програма „Късното шоу със Стивън Колбер“. Запитан от водещия дали ще се завърне в сагата за Бонд, Крейг отговори утвърдително. „Да, знаех че ще поема ролята от около два месеца. Винаги съм го искал, но ми беше нужна известна почивка“, заяви Крейг.

Актьорът също намекна, че новата лента ще бъде и последната в неговата кариера. „Просто искам да се оттегля при високо вдигната летва. Нямам търпение да се включа в проекта!“

По-рано в интервю за една от радиостанциите в Бостън, щата Масачузетс, Крейг опроверга информацията за това, че е дал съгласието си за участие в два нови филма за Бонд.

По-рано вестник „Дейли телеграф“ съобщи, че 49-годишният Крейг се е поддал на уговорките на продуцентката на шпионската сага Барбара Броколи. В публикацията се казваше, че изигралият четири пъти ролята на Бонд артист ще се превъплъти в образа на агента 007 в още две ленти. Преди това Крейг публично беше заявил, че никога повече няма да се завърне в ролята на Джеймс Бонд.

Междувременно кинокомпанията „Метро Голдуин Майер“ обяви, че новият филм за Джеймс Бонд ще излезе през 2019 година. Това ще бъде 25-ата лента от киноцикъла за знаменития персонаж.

 
 

Как да помогнем на клиентите, въпреки натовареността ни по време на работа?

| от |

Този текст НЕ съдържа спойлери.

Случва се за втори път този сезон. Но този път вината не е на хакери, а на самите HBO. HBO Испания по погрешка качиха новият епизод на „Игра на тронове“ (сезон 7, епизод 6) в своята онлайн платформа. Записът е останал в нея в продължение на един час, но това беше достатъчно, за да бъде разпространен в пиратските сайтове.

Видеото бързо беше качено в торент сайтове като Mega.nz под името „Game_of_Thrones_-_S07E06.flv“. Официалната премиера на епизод 6 е на 20 август.

Този случай не е първият в историята на един от най-популярните сериали. Миналата година един от клоновете на HBO отново пусна в мрежата си епизод на сериала, часове преди официалната му премиера.

А този сезон макар по друга схема, това се случва за втори път след като четвъртият епизод бе разпространен след хакерска атака. Но изглежда тези извънредни ситуации не вредят ни най-малко на рейтинга. Епизодите тази година отбелязват рекордна гледаемост, въпреки спойлерите.