„Жалбен протокол“ на летците от компания „BulgariaZeppelinAir“

| от | | | |

След абсолютно всеки полет, в това число и не състоял се такъв, летците от световно известната българска полу-летателна компания BulgariaZeppelinAir, запълват специална бланка или така наречения „Жалбен Лист“.

301901-funny-cartoon

В този лист описват възникналите по време на полета повреди, забелязаните нередности, както и всички затруднения на екипажа от абсолютно всякакъв род и вид технически характер. Има и специална графа, където се отбелязват и по-дребните повреди, все требващи едно внимателно разглеждане и незабавно отстранение.

Инженерите от наземните технически служби всеки ден по устав са длъжни да отварят жалбения лист и да четат внимателно всяка жалба. По инструкции: те трябва веднага да пристъпват към отстраняване, завиване, фиксиране, бинтоване, лъскане, демонтиране, както и обратно монтиране и прочее последователни стъпки. Всичко това го изисква Компанията работодател и разбира се Протокола – се спазва.

Също така, като своя ответна мярка, инженерите записват какви са именно предприетите стъпки и по този начин напълно протоколно уведомяват екипажа за осъществените текущи ремонти. Повтарям: ТОВА СЕ ПРАВИ ВСЕКИ ДЕН, непосредствено преди или след всеки един полет.

Airplane-funny-pictures-Free-1-600x388

По-долу привеждам за пример няколко зарегистрирани жалби от пилотите на компания BulgariaZeppelinAir, както и съответните отчети на инженерите- Всичко това е със разрешението и под зоркия поглед на администрацията от авиокомпанията.

***
Проблем: Основното вътрешно колело почти се нуждае от замяна.
Решение: Основното вътрешно колело почти е заменено.
***
Проблем: Пробния полет е нормален. Ако изключим адски тромавото и супер твърдото кацане. всичко това става при автоматичен режим на кацане.
Решение: В този модел летателно средство не е предвидена никаква система за автоматичен режим на кацане.
***
Проблем: Нещо трака в кабината. Чува се.
Решение: Нещото в кабината е затегнато.
***
Проблем: Автопилота не дава точни данни в режим на покачване на височината – индикира снижаване от 200 метра за една минута! Невъзможно.
Решение: Описания проблем с неправилната индикация на уреда – оттук в хангара е невъзможно да се тества. Уточнение: не е възможно от земята.

***
Проблем: Подозирам, че предното стъкло се е спукало.
Решение: Подозираме, че сте прави.
***
Проблем: Показателите на ООТПК са прекалено високи. Не може да е вярно.
Рещение: Показателите на ООТПК са фиксирани на по-правдоподобно ниво.
***
Проблем: Една от ръчките при издърпване докрай (посока към тялото) се закача за щурвала. Никак не е удобно.
Решение: Именно. Ръчката е сложена там тъкмо по тази причина.
***
Проблем: Не работи радио-локационната система.
Решение: Радио-локационната система никога не работи в режим OFF.
***
Проблем: Признак за износване в основното дясно шаси.
Решение: Признаците са отстранени.
***
Проблем: Липсва третия двигател.
Решение: След необичайно кратко претърсване, третия двигател е намерен под дясното крило.
***
Проблем: Самолета се държи адски странно.
Решение: Самолета у предупреден, че трябва да се държи както подобава, да лети прилично и да не се лигави.
***
Проблем: Радара издава странен пищящ звук.
Решение: Радара е препрограмиран да издава друг звук.
***
Проблем: Мишка в кабината.
Решение: В кабината е пусната котка.
***
Проблем: Умрели бръмбари и буболечки на предното стъкло.
Решение: Поръчали сме живи.
***
Проблем: В шлемофона се чува страшен шум!!!
Решение: Шумовете са прекодирани до по-мелодични и приемливи за ухото звуци.
***
Проблем: Тропане в задната част на самолета. Като че ли там има ковач и удря с чук по някаква голяма наковалня.
Решение: Чукът е конфискуван от ковача.
***
Проблем: Има много мухи в салона.
Решение: Мухите са преброени – количеството е по стандарт и съответствува на устава на Компанията.
***
Проблем: Кабината е ужасно мръсна. И свиня би избягала!
Решение: Кокпитът вече е измит. Става за прасета.
***

Проблем: На таблото (до високомера) са забелязани три хлебарки.
Решение: Един убит, един ранен и един успя да се измъкне.

 

И така всеки ден…

 

 
 

Мишел Пфайфър влиза в „Ант-Мен и Осата”

| от chronicle.bg по БТА |

Холивудската звезда Мишел Пфайфър е най-новото попълнение в актьорския състав на комиксовия филм „Ант-Мен и Осата“.

Съобщението е направено от компания „Марвел“ на изложението Комик-Кон в Сан Диего, САЩ.

Пфайфър ще се превъплъти в ролята на Джанет ван Дайн, за която беше спрягана друга холивудска звезда – Шарън Стоун. Джанет е майката на Хоуп ван Дайн/Осата (Еванджелин Лили) и изчезналата съпруга на Ханк Пим (Майкъл Дъглас).

Зрителите отново ще видят Лили и Дъглас в познатите им образи от оригиналния филм „Ант-Мен“.

В ролята на Човека-мравка ще се завърне актьорът Пол Ръд. Режисьорът на „Ант-Мен“ Пейтън Рийд ще застане зад камерата и за продължението. Актьорският състав включва също Майкъл Пеня и Лорънс Фишбърн.

Филмът „Ант-Мен и Осата“ трябва да излезе на екран на 6 юли 2018 г.

 
 

Linkin Park отмени турнето си след смъртта на Честър

| от chronicle.bg по БТА |

 

Американската група „Линкин парк“ отмени предстоящото си турне в Северна Америка след смъртта на фронтмена Честър Бенингтън.

41-годишният Бенингтън сложи край на живота си на 20 юли в дома си в предградие на Лос Анджелис. В петък от лосанджелиската следователска служба потвърдиха, че причината за смъртта на музиканта е самоубийство чрез обесване. Изпълнителят не е оставил предсмъртна бележка.

„Дълбоко опечалени сме от вестта за кончината на Честър Бенингтън. Турнето на „Линкин парк“ в подкрепа на албума „One More Light“ е отменено. Притежателите на билети могат да получат парите си обратно в пунктовете за продажба“, се посочва в изявлението на промоутърите „Лайв нейшън“.

Концертната обиколка на „Линкин парк“ в Северна Америка трябваше да започне на 27 юли в Мансфийлд, Масачузетс, припомня Ройтерс.

Групата, основана през 1996 г., има шест номинации за наградите „Грами“. Печелила е най-престижните музикални отличия два пъти. „Линкин парк“ са издали седем студийни албума, от които са продадени над 70 милиона копия.

 
 

Linkin Park направиха изявление след смъртта на Честър

| от chronicle.bg, БТА |

Музикантите от групата Linkin Park заявиха, че са с разбити сърца след смъртта на водещия й вокалист Честър Бенингтън.

Бандата отбеляза, че „вълни от мъка продължават да заливат семейството ни, докато се опитваме да си дадем сметка какво се е случило“.

41-годишният Бенингтън се обеси в спалнята в дома си близо до Лос Анджелис миналата седмица.

Групата увери, че Бенингтън е засегнал може би повече животи, отколкото човек може да си представи.

Linkin Park планираше да тръгне на турне тази седмица, но го отмени след смъртта на вокалиста й.

 
 

Вилньов е искал Дейвид Боуи за „Блейд Рънър”

| от chronicle.bg по БТА |

Канадският режисьор Дени Вилньов разкри, че първият му избор за една от ролите в дългоочакваното продължение на филма „Блейд Рънър“ е бил Дейвид Боуи.

След смъртта на музикалната легенда през януари 2016 г. режисьорът на „Блейд Рънър 2049″ е трябвало да потърси друга, не по-малко харизматична рок звезда за ролята на Ниендър Уолас. Изборът на Дени Вилньов се е спрял на фронтмена на групата „Търти секъндс ту Марс“ и актьор и носител на „Оскар“ Джаред Лето.

„Първата ни мисъл за ролята на Ниендър Уолас беше Дейвид Боуи, повлиял „Блейд Рънър“ по редица начини. Когато научихме тъжната вест за кончината му, се наложи да се поогледаме наоколо, за да потърсим друг изпълнител с подобни качества. Спряхме се на Джаред Лето“, сподели Вилньов в интервю за сп. „Емпайър“.

Канадският режисьор допълни, че първият и единствен избор за ролята на офицер Кей е бил сънародникът му Райън Гослинг.

Действието във филма „Блейд Рънър 2049″ се развива няколко десетилетия след събитията в края на оригиналната научнофантастична продукция от 1982 г., режисирана от Ридли Скот.

Холивудският ветеран Харисън Форд се завръща в ролята на Рик Декард. В приключението заедно с него освен Гослинг и Лето се впускат актрисата Робин Райт и кечистът Дейв Батиста, който се изявява на актьорското поприще.