Ох, пак „Петдесет нюанса“

| от |

Настъпва този месец в годината, в който Крисчън Грей и неговата любима Анастейжа Стийл завладяват киносалоните и по този начин и мокрото съзнание на хиляди жени по света.

Господин Грей и неговият афинитет към връзването и шляпането по дупето се превърнаха в истински хит, а впоследствие и във възбудителна фантазия на крехното женско съзнание, очевидно досега лишавано от секс ласки и добър и редовен сексуален живот. Жените по цял свят прегърнаха плоската и лесносмилаема литературна проба на Е.Л. Джеймс и по този начин решиха, че са открили топлата вода в романтиката и хубавия секс. Може…

Не за всички е така обаче, но целокупният женски народ и досега се подмокря мощно, когато чуе името на мистър Грей или си го представя с нещо различно от цветя и бонбони в ръка.

Само седмица ни дели от влиянието на садо-мазохистиячния свят на Грей и Анастейжа и премиерата на „Петдесет нюанса по-тъмно“ – продължението на хита „Петдесет нюанса сиво“. Втората част има за цел да доразвие и дообогати вече познатите ни взаимоотношения, да ги изкара извън Червената стая и да ни покаже, че в добрия BDSM секс може да съществува и пламенна и безрезервна любов.

Филмът, уви, не изпълнява нито една задачите, които си поставя.

Може би това се дължи на факта, че във втората част на екранизацията студиото е решило да се лиши от услугите на реален сценарист, а е поставило тази дребна, но така важна задача на самата авторка Е.Л. Джеймс и съпруга й Найл Леонард. Може би това се е случило поради факта, че тя и той са добре запознати с материята. Не сексуалната обаче. Там нямаме съмнения, че двамата хал хабер си нямат, а с тази на писането – което, предвид филма и книгите, също е факт, който поставяме под съмнение.

„Петдесет нюанса по-тъмно“ е филмова полюция, като тези, които се случват на момчетата в ранна възраст. Той е бърз, влажен и финалът му ти носи облекчение. След което трябва да се измиеш. Разбира се, твърде е възможно сексът на кино според модерен Холивуд и това, което ние си представяме, че той трябва да е, да са две тотално различни неща.

Затова, с абсолютна обективност на хора, които ценят киното и добрия хубав секс – на екран и в живота – ви даваме пет причини да гледате „Петдесет нюанса по-тъмно“ и пет да го пропуснете… Горе в галерията са, заедно с кадри от самия филм, които да ви подготвят за това киноприключение.  

 
 

Кара Делевин играе в новия филм на Люк Бесон

| от chronicle.bg, по БТА |

През 2015 г. Кара Делевин обикаляше телевизионни студиа, за да направи промоция на филма „Хартиени градове“, в който се е снимала. Младата жена току-що бе обърнала една страница – бе приключила с манекенството, за да се посвети на киното.

Две години по-късно тя се превъплъти в образа на Лорелин в суперпродукцията на Люк Бесон „Валериан и градът на хилядите планети“, която днес излиза по екраните в САЩ, а следващата седмица във Франция. Навремето 24-годишната британска актриса се появи в американското сутрешно телевизионно предаване „Добър ден, Сакраменто“ и водещият я попита дали е чела книгата на Джон Грийн, по коята е адаптиран филмът на Джейк Шрайър. Тя отговори, че не само я е чела, но и написала разказ по темата.

„Винаги ще се намерят такива хора – каза сега тя на пресконференция в Бевърли хилс, докато представяше новата лента на Бесон, адаптирана по френски комикси. – Смятам, че това ми предоставя възможност да бележа територията си и да покажа, че съм се справила със задачата си. Работя усърдно и съм решила да докажа на онези, които имат някакви предубеждения, че грешат.“

Кара започва кариерата си като манекенка и бързо става един от най-търсените модели. Тя участва в дефилетата на модна къща „Бърбъри“ и става нейно лице. Истинското й увлечение обаче е киното.
Кариерата й на актриса започва с участие във филма „Ана Каренина“ (2012), в който изпълнява ролята на принцеса Сорокина. Следва участието й в няколко успешни филма, сред които „Отряд самоубийци“, излязъл по екраните през 2016 г.

Когато търсел актриса, която да изпълни ролята на смелата Лорелин, женското алтер его на Валериан, Бесон избрал Делевин. „Тя случайно станала манекенка, защото скаут й казал, че е фотогенична – разказа режисьорът. – Кара постигна успех като манекенка, защото е забавна, но според мен е родена актриса. Бях изумен от способностите й и смятам, че я чака много дълга актьорска кариера.“

 
 

CHR Хороскоп: Спрете вредните навици сега!

| от Селена Астро |

Седмичен астрологичен обзор (от 24.07. до 30.07.)

Понеделник и вторник Луната ще преминава през знака на Лъва, което й разположение ще направи тези дни добри за демонстрация на възможности, таланти и умения, отдаване на любим спорт, хоби или развлечение, впускане във флиртове и любовни приключения.

Периодът е подходящ за занимания с деца, подписване на договори, сключване на споразумения, покупко-продажба на стоки и услуги, стартиране на нови дейности, срещи с приятели, започване на лични или професионални партньорства.

Най-добре и в кожата си през тези дни ще се чувстват огнените знаци Лъв, Овен и Стрелец, както и хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Голяма част от тях ще успеят да осъществят отдавна жадуван професионален или личен напредък. Те ще отмятат с лекота задачите и ангажиментите си и лесно ще намират съмишленици и приятели.

Сряда и четвъртък Луната ще се намира в знака Дева. Най-ползотворен и приятен ще бъде този период за въздушните знаци Дева, Козирог и Телец, както и за хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Те ще успеят да стигнат до важни откровения с любим човек и ще разпуснат и ще се позабавляват в компанията му.

Този период не е добър за подаването на документи и заявления, за явяване на изпити, провеждането на важни разговори, но за сметка на това е идеален за приключване на вредни навици, като тютюнопушене, прекаляване с храна или алкохол, както и за започване на нов спорт или нов по-здравословен режим на хранене.

Петък и събота Луната ще преминава през знака Везни, което й разположение ще направи тези дни добри за активно общуване с другите, обръщане на внимание на любим човек, сключване на сделки и споразумения, решаване на правни въпроси.

Най-добре ще се чувстват през периода въздушните знаци Водолей, Везни и Близнаци, както и хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. Те ще получат сериозна похвала или възнаграждение за наскоро положени усилия и благодарение на това ще се почувстват наистина удовлетворени.

В неделя Луната ще влезе в знака Скорпион. Поради тази причина през втория почивен ден ще сме склонни да изкривяваме и драматизираме нормални житейски ситуации.

Периодът няма да е подходящ за медицински интервенции или стартиране на важни проекти, но за сметка на това е добър за работа с чужди пари, наследства или друг вид семейни въпроси.

Най-напрегнати от това разположение ще бъдат неподвижните знаци Скорпион, Водолей, Лъв и Телец, както и хората с лични планети или Асцендент в тези знаци. При тях има риск нещата и в личен и в професионален план по един или друг начин да се объркват, което е възможно доста да ги изнерви и да ги кара да действат или говорят прибързано и това от своя страна ще затрудни общуването им с околните и може да ги вкара в излишни конфликти.

Денят е добър за размисъл и плануване. Препоръчва ни се да се занимаваме повече със себе си, отколкото с останалите. Не е лошо също така да се постараем да намерим позитивен отдушник на своите емоции, като творчески занимания, разчистване или разместване в жилището или активни спортни активности.

 
 

„Дюнкерк“ е епичен!

| от |

 Има нещо, което Кристофър Нолан прави добре, и това е наистина епично кино. Независимо дали харесвате „Интерстелар“, или не, ако обичате киното, сте гледали поне един негов филм и той ви е впечатлил.

За някои хора Нолан е фугатната структура на киночука „Мементо“, за други е леко подценяваният „Инсомния“, за трети е Батман. Колкото и различен да е Нолановия Батман от комиксовите версии, много хора го предпочитат именно такъв. И, разбира се, Нолан е Inception и дори „Интерстелар“. Но едно е сигурно – Кристофър Нолан е кино и някак го разбира това изкуство.

Три години след „Интерстелар“ Нолан влиза рязко и с бутонките в летните блокбастър заглавия с „Дюнкерк“. Историята разказва за реални събития случили се по време на Втората световна война, когато войници от Белгия, Франция и Англия биват притиснати от германската армия в Дюнкерк и трябва да бъдат или спасени, или избити.

Подобно на почти всичко, което обича да разказва, и тук Нолан не спазва линейната структура на историята. Защото на зрителя не винаги трябва да му е лесно. Той избира да разкаже тази история от три различни позиции, не персонажи, а позиции – тази на армията, която се опитва да откара максимално много войници през вълнолома, тази на изтребителите – пратени, за да свалят колкото се може повече вражески бомбандировачи, и тази на малките лодки, пълни с обикновени граждани, призовани да се включат в спасителната мисия. Нолан избира да няма една конкретна и плътна сюжетна линия, с дълбоки и ярки образи, а разпределя даденото му време, този пък само някакви си 1 и 45 минути, между трите без да акцентира.

Освен всичко друго трите сюжетни линии са разказани по различен начин времево – едната се случва в рамките на седмица, другата за ден, а третата само за един час. Като умел физик и човек, за когото времето и пространството са триизмерни, Нолан успява логично и хомогенно да разпредели сюжета времево и дори да вплете различните линии една в друга, когато това е необходимо. Човекът владее времето, физиката и визията.

В трите си сюжета, съставляващи този епичен филмов шут, той набутва хора като Кенет Брана, Марк Райлънс, Килиън Мърфи и Том Харди. Добавя им Джеймс Д`арси, гласът на Майкъл Кейн и няколко млади звезди от британското и френското кино и телевизия. И ги пуска на бойното поле.

„Дюнкерк“ не е филм за войната, макар реално да е такъв. В случая обаче тематиката е просто спомагателно колело към онази епичност, която той носи сам по себе си. И онази трогателност и дори онази горчиво-сладка подправка, която седмото изкуство така обича, за да може по-лесно да акцентира и мелодраматизира, когато това му е нужно. Но тук всичко това стои добре и винаги на място.

Да, „Дюнкерк“ е епичен. Не мислете друго.

 
 

Вилньов е искал Дейвид Боуи за „Блейд Рънър”

| от chronicle.bg по БТА |

Канадският режисьор Дени Вилньов разкри, че първият му избор за една от ролите в дългоочакваното продължение на филма „Блейд Рънър“ е бил Дейвид Боуи.

След смъртта на музикалната легенда през януари 2016 г. режисьорът на „Блейд Рънър 2049″ е трябвало да потърси друга, не по-малко харизматична рок звезда за ролята на Ниендър Уолас. Изборът на Дени Вилньов се е спрял на фронтмена на групата „Търти секъндс ту Марс“ и актьор и носител на „Оскар“ Джаред Лето.

„Първата ни мисъл за ролята на Ниендър Уолас беше Дейвид Боуи, повлиял „Блейд Рънър“ по редица начини. Когато научихме тъжната вест за кончината му, се наложи да се поогледаме наоколо, за да потърсим друг изпълнител с подобни качества. Спряхме се на Джаред Лето“, сподели Вилньов в интервю за сп. „Емпайър“.

Канадският режисьор допълни, че първият и единствен избор за ролята на офицер Кей е бил сънародникът му Райън Гослинг.

Действието във филма „Блейд Рънър 2049″ се развива няколко десетилетия след събитията в края на оригиналната научнофантастична продукция от 1982 г., режисирана от Ридли Скот.

Холивудският ветеран Харисън Форд се завръща в ролята на Рик Декард. В приключението заедно с него освен Гослинг и Лето се впускат актрисата Робин Райт и кечистът Дейв Батиста, който се изявява на актьорското поприще.