TAG Athens: как атинското летище се бори с кризата

| от Иван Петров |

Предизвикателството за развитието на Атина като стратегически център и основен хъб в региона е една от стратегическите цели на Athens International Airport и в основата на споразуменията между летището и неговите партньори.

Именно за тази цел международното летище в Атина стартира проекта „TAG Athens”. Проектът засега започва с партньорство между AIA и Singapore Airlines и Aegean Airlines и има за цел да популяризира дестинацията като трансферен център с простото съобщение „Athens connects you to the world, TAG Athens as an intermediate point on your route.” (букв. превод – Атина ще сте свърже със света, тагни Атина като междинна точка на пътешествието си)

Целта е да насърчи пътниците от Балканите, Централа и Източна Европа, чиято крайна цел са дестинации в Азиатско-тихоокеанския регион и Африка, да се възползват от възможностите за трансфер предлагани от летище Атина като атрактивните цени и добрите услуги.

За Singapore Airlines това означава достъп до повече от 300 000 пътници годишно от региона, които пътуват на изток.

Този значителен обем показва потенциална на Атина да бъде използвана като междинна точка за трансфер до крайната дестинация от мрежата на Singapore Airlines.

Singapore Airlines и Aegean Airlines, членове на алианса Star Alliance, ще работят в тясно сътрудничество с летището по проекта „TAG Athens“. И двете авиокомпании са наясно с потенциала на летището и перспективите за бързо развиване на мрежите им в региона с повишаването на тяхното присъствие на пазара в Атина.

Двете авиокомпании са създали много атрактивна и гъвкава схема на ценообразуване на билетите за мрежите им, обхващащи Балканите, Централна и Източна Европа, Азия и Океания.

По повод началото на проекта „TAG Athens”, директорът на отдел Communications & Marketing Йоанна Пападолулу каза, „След щателен анализи на съществуващите възможности за развитие, решихме да поканим нашите партньори и техните клиенти да „тагнат“ Атина като отлична дестинация за трансфер с съобщението – TAG Athens! Tags you to the world! (Тагни Атина! А Атина ще те тагне към света)”

„След като анализирахме потенциалните маршрути за развитие, ние ще започнем да работим по проекта с нашите уважавани партньори от Singapore Airlines и Aegean Airlines. Бихме желали да изразим нашите най-топли благодарности към партньорите ни за това, че проявиха такъв интерес и бихме искали да поканим пътниците им да използват вече съществуващата им мрежа, за да „тагнат“ Атина като междинна точна на своите пътешествия.“

 
 
Коментарите са изключени за TAG Athens: как атинското летище се бори с кризата