„Сенчеста“ премяна и за новия A330neo

| от CHR Aero |

Airbus A330neo се присъединява към A350 XWB с отличителен дизайн на предното стъкло на пилотската кабина.

“A330neo допълва A350 XWB в новата серия Airbus Long-Range и беше напълно естествено да се сдобие със същия дизайн сенници за пилотската кабина като тези на по-големия си събрат“, заяви Ерик Занин, началник на програмата A330.

Новият A330neo споделя последните иновации и технологии, които съзряха с А330 и А350 XWB заедно със съставни уинглети (Sharklets), ново поколение системи и двигатели. Двата самолета се допълват по отношение на капацитет и обхват – отговарят на различни изисквания за натоварване и обхват и работят заедно безпроблемно. Оценка от общ тип позволява на А330 пилоти да успеят да се квалифицират за A350 XWB в рамките на осем дни и да управляват и двата типа самолети с едно и също разрешително, като по този начин предлагат ненадмината ефективност на разходите за превозвача.

Пътниците на борда както на A330neo, така и на A350 XWB ще могат да се насладят на най-новите технологии и удобства, включително възможност за онлайн връзка, ново изцяло LED декоративно осветление с неограничени възможности за персонализиране на цвят и интензитет, както и 4-то поколение развлекателна система (IFE), без да са правени компромиси със стандартите за удобство на Airbus като широките 46 см. седалки.

Базирани на доказаната надеждност на семейството на А330, А330-800neo и А330-900neo са двата нови члена на Widebody семейството на Airbus, лансирано през юли 2014, с първи доставки, планирани за края на четвъртото тримесечие през 2017. А330neo интегрира последно поколение Rolls-Royce Trent 7000 двигатели, аеродинамични подобрения и нови функции на кабината. Ползващ се с ненадмината икономичност, гъвкавост и високата надеждност на A330, А330neo намалява разхода на гориво с 14% за място, което го превръща в самолета с най-голяма ефективност на разходите за Widebody гамата на пазара. В допълнение към по-големите икономии на гориво, операторите на A330neo ще могат да се възползват от увеличение на обхвата с до 400 морски мили и разбира се предимствата на всички оперативни сходства на семейството на Airbus.

 
 
Коментарите са изключени за „Сенчеста“ премяна и за новия A330neo