easyJet пуска нова програма Flight Club за лоялни клиенти

| от CHR Aero |

easyJet обяви, че след успешни тестове ще въведе нова програма за лоялност на редовните клиенти, която се казва Flight Club. Схемата ще предоставя гъвкавост на често пътуващите пътници.

Flight Club ще насърчава лоялността на клиентите към авиокомпанията, която е нараснала значително през последните 5 години. Освен че са лоялни, постоянните пътници резервират два пъти повече полети на година спрямо новите клиенти, така че общият дял на регулярно пътуващите е дори по-висок. През 2015 г. 74% от пътниците на easyJet са избрали да летят с нея отново, като това се равнява на над 50 милиона души, спрямо 34 милиона през 2010 година. В 18-месечните тестове на програмата Flight Club са участвали около 15 000 потребители, които са получили по-голяма гъвкавост по отношение на промените в резервациите, т.нар. „ценово обещание“ и отделен екип за обслужване на клиенти.

easyJet очаква стотици хиляди пътници да се класират за Flight Club програмата въз основа на критерии, които съответстват на нейните най-често пътуващи клиенти и на най-лоялните сред тях. Видовете пътнически групи, които ще се възползват от нея, са тези, които пътуват често с авиокомпанията, независимите бизнес пасажери, собствениците на втори дом, хората с лични взаимоотношения на дълги разстояния и тези, които имат семейства или приятели, живеещи на други места в Европа.

Нарасналата лоялност сред клиентите се дължи и на програмата за управление на взаимоотношенията с потребителите, която easyJet прилага. Използвайки нарастващата база данни с клиенти, програмата е повишила лоялността чрез по-добро разбиране на нуждите на клиентите и личното общуване с тях.

Изпълнителният директор на easyJet Каролин Маккол коментира:

„Изключително горда съм, че над 50 милиона от нашите клиенти през тази година, са летели и преди с нас и избират да го правят отново. Това е доказателство за обслужването, което получават, нашите ниски тарифи и ненадминатата ни мрежа в цяла Европа.

Инициативи като фиксираното настаняване в самолета са изиграли важна роля в привличането на нови клиенти, които харесват да летят с  easyJet и резервират полети отново.

Flight Club програмата ще възнагради най-лоялниър и чести пасажери – повечето от които ще летят с нас над 20 пъти годишно. Тя е различна от програмата на традиционна авиокомпания, защото според клиентите тези схеми могат да бъдат източник на неудовлетвореност. Това е схема за лоялност с разликата, че дава на пътниците ползи, които те наистина ценят и получават веднага. Също така може да се приложи лесно и така ние ще продължим да поддържаме нашите разходи и ценови тарифи ниски“.

Програмата ще бъде въведена в цялата европейска мрежа на авиокомпанията от началото на 2016 г. Пътниците ще бъдат поканени да се присъединят към нея, ако отговарят на критерии, свързани с направени резервации и извършени пътуванията (20 или повече полети), както и със заплащането на определени суми за 12-месечен период. Членовете й ще получават редица ползи и функции, включващи:

  • Безплатни промени на полетите – членовете ще могат да правят неограничени промени без заплащане на административна такса.
  • Безплатни промени на имената – до 5 промени на година напълно безплатно.
  • Ценово обещание – компанията обещава, че пътниците ще получават винаги най-добрите ценови тарифи. Ако в редки случаи намерят на easyJet.com същия полет по-ниска цена, те ще получат разликата, включена в цената на следващ техен полет.
  • Предварителна информация и специални оферти  – членовете на програмата ще бъдат първите, които знаят какво предстои, така че ще получават предварителна информация за нови маршрути и специални оферти.
  • Отделен екип за обслужване на клиенти – за информация за всички тези предимства

Схемата за лоялност ще бъде активирана паралелно с вече действащата популярна програма easyJet Plus, която стартира през 2008 г. и позволява на пътниците безплатен избор на места в самолета, отделно гише за оставяне на багажа и приоритетно качване на борда.

 

 
 

easyJet пуска нова програма Flight Club за лоялни клиенти

| от CHR Aero |

Никак не е лесно да бъдеш забелязан в света на модата, където всеки се бори със зъби и нокти да засенчи човека до него. Но изглежда, че 64-годишната блогърка Лин Слейтър успява не само да се открои, но и да остави някаква следа след себе си. Създателката на модния блог Accidental Icon не само има вкус и се облича по-добре от младите посланички на модата, но и този вкус е забелязан и оценен от 200 хил. последователи в Инстаграм. Дамата има достъп до всички дрехи на Исей Мияке, които от там заделят специално за нея. Откроява се със своите винтидж кимона, съчетани с огромни слънчеви очила и бижута.

dgdss
Instagram

Лин Слейтър е 64-годишна баба с безупречно сресана сива коса, която отказва да боядисва. По всичко изглежда, че възрастта отново е на мода в модата. През 2015 г. 80-годишната авторка Джоан Дидион стана рекламно лице на Celine; Джони Мичъл беше привлечен от „Ив Сен Лоран“; а банда от баби представяше модели на „Долче и Габана“. Когато преди три години тази тенденция се пробужда, Лин Слейтър създава своя блог, който бързо се превръща в сензация. Това обаче не я интересува. Тя отказва многото оферти за работа, които й отправят, и стои зад името си : accidental icon (случайна икона). На блога й дори няма да намерите рекламни материали.

„Предпочитам производителите на грим да ме приемат като клиент, а не като рекламно лице на марките им.“ казва Лин Слейтър в интервю. Любимите й дизайнери са Алесандро Микеле от Гучи, Демна Гвазалия от Vetements and Balenciaga и Джонатан Андерсон.

fff
Instagram

От малка върви против нормите. Цялото й образование преминава в католически училища, където е задължително да се носят униформи, а единствените аксесоари са религиозните медали и броениците. Бунтарката Лин си слага няколко броеници на колана и никой не може да й каже нищо. Когато постъпва в колеж пък, я хваща голямата хипи вълна и започва да носи панталони чарлстон, обувки с платформи и се размотава с момчетата с дълги и несресани коси. Едновременно с това завършва специалност криминално право, а в последствие и докторска степен по социално благополучие.

Днес тя разделя времето си между Университета Фордам, в който преподава и публикуването на материали на блога си. Вярва, че има връзка между начина на обличане и криминалистиката и учи жените да използват дрехите като начин на себеизразяване.

Начинът, по който модата е насочена към жените на нейната възраст не я задоволява и това причината да създаде свой собствен блог. Шест месеца по-късно вече се появява на корицата на списание Grey. Мисията и е да научи хората да не консумират модата. Открива истинската мода в младите дизайнери, които тепърва прохождат. Именно те са първите, които проявяват интерес към работата й.

Най-ценният й съвет е да не се привързваш към нищо, да рискуваш и да видиш какво ще излезе от това.

fdsfs
Instagram
 
 

easyJet пуска нова програма Flight Club за лоялни клиенти

| от CHR Aero |

Астероидът Флорънс, който ще премине край Земята на 1 септември, ще може да бъде наблюдаван и с любителски телескоп, стига той да е с диаметър минимум 10 сантиметра, предаде ТАСС.

Агенцията цитира мнението на научния сътрудник Сергей Нароенков от отдела за изследвания на Слънчевата система към института по астрономия на Руската академия на науките.

Астероидът ще бъде най близко до нашата планета в 15:06 часа българско време на 1 септември 2017 г. Той ще може да бъде наблюдаван както от професионалистите, така и от любителите, притежаващи съответните телескопи. Космическият обект няма да бъде видим по това време заради дневната осветеност на небосвода. Най-подходящ за наблюдение ще бъде няколко нощи преди и след максималното му доближаване.

Обектът 3122 Флорънс ще премине на минимално разстояние от нашата планета от 7 милиона километра. Това се равнява на 18 разстояния между Земята и Луната.

Астероидът не представлява опасност за нашата планета. По-рано това космическо тяло се е приближавало до Земята през 1890 година. Флорънс е открит през 1981 година. През 2017 година той ще може да бъде наблюдаван с телескоп в края на август и началото на септември в съзвездията Южна Риба, Козирог, Водолей и Делфин.

 
 

easyJet пуска нова програма Flight Club за лоялни клиенти

| от CHR Aero |

Часовникът на кулата Елизабет на британския парламент, известна с неофициалното си название Биг Бен, замлъква днес и ще запази мълчание през следващите четири години заради протичащите реставрационни работи, предаде ТАСС.

От обяд най-голямата камбана, тежаща 13,7 тона, ще бъде изключена от часовниковия механизъм, за да се осигури безопасността на работниците. Те ще извършат ремонт на един от най-разпознаваемите символи на британската столица. Камбаната е монтирана през 1859 година, след което е кръстена Биг Бен. След това името й се прехвърля върху цялата часовникова кула.

Останалите четири камбани, които бият на всеки 15 минути, също ще престанат да звънят по време на ремонтните работи. Специалисти изтъкват, че Биг Бен може да се чуе и преди 2021 година, по изключение, примерно за Нова година.

 
 

easyJet пуска нова програма Flight Club за лоялни клиенти

| от CHR Aero |

Когато действията ти и мотивите са абсурдни, естествените последствия са да бъдеш осмян. Добре е винаги да имаш ясна преценка за ситуацията, за да не станеш повод за създаването на колажи, мемета и снимки, които унищожават всяка вероятност да бъдеш взет насериозно (обикновено за дълъг период от време).

Милата седмица Валери Симеонов си навлече недоволството на много хора с внезапните проверки в Слънчев бряг. Шумът се оказа неприемлив в курорта, за който всеки знае с какво се слави и никой любител на тишината не посещава. И дори на някои да не им харесва, едва ли в задълженията на вицепремиера влиза лично да обикаля дискотеките с децибел метър… още по-малко да затваря заведения.

Естествено това дава идеалната възможност за осмиване на ситуацията и поглед откъм забавната страна на нещата. Както при всеки подобен случай, в социалните мрежи се появиха редица шеги с родния политик и препратките са повече от забавни. Остава да видим дали в крайна сметка град Шумен ще смени името си.

Ние ви предлагаме някои от добрите попадения в социалните мрежи около действията на Валери Симеонов в Слънчев бряг. Защото понякога смешната страна на нещата е най-адекватната.