Зомбита и ентусиазъм в Dead Years

| от |

Dead Years е инди (независима) зомби видео игра за PC / Mac / Linux, чието действие протича в отворен свят (open world – картата може да се обходи без ограничения). Героятм трябва да оцелее с единствения приятел, който му е останал – кучето си!

dy

Dead Years е RPG игра (role-playing game) за оцеляване, реалистично преживяване, бързи битки и епични приключения. Провежда се в отворен свят, където градските и природни пейзажи се издигат като знамението на изчезващото човешко управление. В това завладяващо приключение, вие трябва да изследвате и да разберете този нов свят, където ужасяваща раса от разярени зомбита, както и подла глутница гладни диви зверове, се обединяват в тяхното пламенно желание да ви погълнат.

Но вие не сте съвсем сам! Винаги до вас, вашият верен приятел – кучето ви – ще ви помогне да се борите, да оцелеете и да се адаптирате. Вашата несломима воля за живот, вашият ум, бързина, и сила, и дори творчеството ви, са единствената гаранция, че ще оцелеете.

1
.
Историята се провежда шест месеца след първоначалното заразяване. Непозната болест се излъчва от всяка жива и нежива молекула. Тя е заразила повече от 99% от населението, намалявайки интелектуалните й способности до абсолютна нула, но правейки я силно жадна за вашата плът. Освен човешката раса, флората и фауната са дълбоко засегнати от липсата на чист въздух и вода.

Загадъчен и дебел смог се появява на определени места и затруднява още повече оцеляването ви, намалявайки видимостта, чуваемостта и ясната мисъл. Градските райони са унищожени и плашещо мълчаливи. Атмосферата е заредена с гърлените звуци на скитащите зомбита, смесени с познатия, но зловещ писък на вятъра. Цялата екосистема е небалансирана и крехка, което сее хаос и несигурност.

2
В този отворен свят, вие ще можете да обходите различни разрушени градове и села, безлюдни сметища, призрачни магистрали, мрачни гори, химерни пустини, и повече; ще можете да разследвате всички градски и природни структури, и да си осигурите подслон, когато имате нужда от него. Основната история ще ви отведе до различни части от картата. Въпреки това, вие ще имате много други възможности да тръгнете по следите на различни странични истории, които потенциално могат да ви донесат ценен опит и познания, както и много полезни умения и инструменти. В този отворен свят, вие сте свободни да следвате историята според собствено си темпо.

Всяко решение, което взимате, ви насочва в различна посока и ще трябва да понесете последствията. Ще срещнете други оцелели , и решението да им се доверите лежи на вашите рамене. То може да ви донесе големи награди или да ви въвлече в голяма опасност. Вашата способност да анализирате, да научавате нови занаяти и да изобретявате, може да отвори нови измерения в вашите ежедневни техники за оцеляване .

Нямате друг избор, освен да сте бърз и пъргав. Вашите бойни умения ще се развиват в зависимост от избрания от вас стил – близка борба с намерени или ръчно изработени оръжия, или стратегия от дистанция. Или съчетавайте и двете! Точковата система ще ви позволи да направите лична комбинация и да изпробвате различни стилове на игра. Не забравяйте, че имате приятел с вас! Вашето куче ще изкачва нивата наравно с вас, и ще има своя собствена точкова система. Можете да го обучите да бъде невидим убиец и да атакува изненадващо, или да бъде безстрашен боец лице в лице. Станете смъртоносен отбор, който си пробива път през орди от гладни зомбита.

3
Търсете и плячкосвайте! Бъдете стратегически! Броните и оръжията не се появяват в случайни съкровищни кофчези. Вие ще трябва да използвате вашия ум, за да ги намерите, но най-често, за да ги изработите сами. Околната среда ще ви предложи страхотни материали, за да направите това, но вие трябва да бъдете креативни и да практикувате, така че вашата броня да е здрава под заразените зъби на зомбита. Адаптирайте оборудване си към вашия стил на игра – носете тежки доспехи за близка борба или лека броня за бързи удари. Уверете се да не излете в този опасен свят, облечен с тениска. Едно единствено ухапване може да ви убие!

Търсете подслон, на покрива на някоя градска кула или дълбоко в гората, където ще можете да си построите добър и сигурен дом. Той ще бъде ваш. Това ще бъде едно чудесно място да изобретявате оръжия, да спите или просто да прекарате известно време с кучето си. Подобрявете дома си и практикувайте своите умения там, благодарение на основните и странични истории, които ще ви донесат специални елементи и инструменти по време на цялото приключение.

Бъдете нащрек с цикъла на денят и нощта, тъй като светлината или тъмнината може да ви спасят, в зависимост от вашите тактики за оцеляване. Храна и вода: събуждайки се шест месеца след първоначалното заразяване, светът е отворена рана. Вируси и бактерии заливат земята, замърсяват водата и по този начин достигат до флората и фауната. Познанията за безопасното приготвяне на храната и водата са основни.

Важна новина: едно единствено ухапване ви се превръща в зомби! Носете броня по всяко време! Бъдете изключително внимателни и бъдете готов за трудни битки, където анализът и добрата стратегия са единственият възможен изход. Някои зомбита ще се открояват с тяхната сила и жажда, но също така и с уникална плячка. Те изглеждат нормално, но са доста ненаситни!4
Въпреки че е игра за оцеляване, Dead Years не подценява екшън и приключенските елементи, като по този начин индуцира оптимистичен ритъм в геймплея. Изгледът от широкоъгълната камера отваря към разширен пейзаж, като същевременно поддържа пълно визуално и интелектуално потапяне в историята и действието. Проучването на територията се преплита с адреналинова и трескава борба, интересни награди, и неочакван възврат на историята.

Стремейки се да създаде среда възможно най-близка до реалността, Dead Years предлага различни битки, оцеляване и умения, всичко това в интерактивна и динамична среда. Dead Years е разработен от инди студиото за видео игри ZeroByte. Екипът се състои от трима приятели, събрани от своята страст за видео игрите, изкуството и киното – Филип, Пиер-Люк и Наталия. Също така, много важни и вдъхновяващи членове са нашите три супер белки – Макмърфи, Пуканки и Банички – всички от тях, обичани и ценени от целия екип. Dead Years е мечта за нас. Това е играта, която винаги сме искали да играем. Ние сме изключително ентусиазирани за проекта и инвестираме цялото си време в нея. Нашата цел е да се уверим, че Dead Years е най-добрата игра за зомби оцеляване, която някога сте играли. Нищо по-малко от това.

Тул е мястото, където ние се нуждаем от вашата помощ! Чрез подкрепата ви към Dead Years можете да сте сигурни, че ние ще разполагаме с ресурсите да продължим напред. Всеки един долар ще бъдат похарчен, за да усъвършенстваме играта.

Линкове:

Kickstarter
Web site
Facebook
Twitter
Google+
Steam Greenlight
IndieDB

 

 
 

5 знака, че сте по-интелигентни от средното

| от chronicle.bg |

Знаете какво казват за глупавите хора: че да си тъп е като да си мъртъв: само другите страдат. Ако сте от онези, които страдат, прочете тези 6 признака, които вероятно значат, че сте по-умни от повечето хора. Ако е така, ви съчувстваме искрено.

Психични разстройства

Според нови проучвания психичните разстройства може да бъдат цената, която някои хора плащат за високата си интелигентност.  Психолозите са открили, че по-високото IQ в детска възраст корелира пряко с шанса за отключване на биполярно афективно разстройство в юношеските години. Новото проучване налива масло в дискусията за връзката между интелигентността, креативността и психичното здраве.

Тревожност

Хората с по-висок интелект са по-склонни да развият тревожност в някакъв момент от живота си. Най-вероятно тревожността се е развила заедно с интелигентността – като защитен механизъм в древните времена.

Нови идеи

Интелигентните хора обикновено са по-склонни да раждат нови идеи. В исторически план това включва например отхвърляне на суеверията и намиране на нови начини на организиране на обществото. Според едно изследване тази хипотеза се потвърждава от това, че по-интелигентните личности по-често са атеисти и либерални в политически план. Същото проучване показва, че млади хора, които описват себе си като „много консервативни“ имат средно IQ около 95, докато онези, които се определят като „либерални“ са с IQ 106.

Самотници

Колкото повече хората с интелект над средния общуват с други хора, толкова по-малко задоволени се чувстват те от живота. Проучване по темата възприема идеята, че социаизирането обичайно прави хората по-щастливи. Но не и за много умните: при тях то носи по-скоро отчаяние, чувство за отцепеност и може да доведе и до депресивни настроения.

Късно ставане

Стоенето в будност до късно и късното отлепване от леглото не са симптоми на обикновен мързел, а на висок интелект. Психолози изследват навиците, които се отнасят до режима сън-бодърстване на 20,745 подрастващи американци и установяват, че в работен ден от седмицата „тъпите“ си лягат към 11,41ч. и стават към 7,20.

Обратно на тях, онези с по-високо IQ си лягат средно в 12,29ч. и стават в 7,52ч. През уикенда различиките са дори още по-очевидни.

 
 

Visa предлага по-бързо и лесно обезщетение при проблеми с полета

| от chronicle.bg |

Visa сключи договор за партньорство с Air Refund, компания за управление на жалби в сферата на въздушния транспорт. Сътрудничеството е в рамките на ангажимента на Visa да предоставя възможно най-добрите услуги на своите пътуващи картодържатели.

Air Refund действа от името на пътниците и гарантира, че ако те покриват необходимите условия за признаване на исковете им, ще получат обезщетение в случай на проблеми с полета (отмяна, дублиране на места и закъснение с повече от 3 часа) в рамките на европейски регламент №261/2004.

Сътрудничеството позволява на всички картодържатели, които са закупили самолетен билет с Visa, да се възползват както от по-бърз и улеснен процес на подаване на иск, така и от по-ниски такси в случай на успешно разрешаване на жалбата в тяхна полза. Комисионата от 30%, която Air Refund следва да получи при положителен резултат, е намалена на 20%, ако билетът е закупен с Visa Gold, Platinum или Infinite, и съответно на 25%, ако той е купен с друга карта Visa. Картодържателите, които получат обезщетение, ще имат и възможността да направят дарение с изплатената сума.

Във Франция, където услугата стартира пилотно през 2016 г., Air Refund обработва потенциални жалби на стойност повече от 3 милиона евро от името на картодържатели на Visa. Компанията съобщава за висока удовлетвореност от услугата със средна оценка от 4.6 от максимални 5 за цялостното преживяване на клиента. Също така, средният резултат посочен от потребителите за това дали ще препоръчат Air Refund на приятели и колеги, е 9.3/10. Услугата вече е активна в Испания, Италия и Португалия, и е достъпна на английски, френски, испански, немски и италиански през специално разработен микро сайт.

„Според неотдавнашно проучване на Visa, в следващото десетилетие ще има значително увеличение в броя на международните пътувания на домакинство в света. Проучването сочи, че приблизително 282 милиона домакинства ще планират поне едно международно пътуване на година до 2025 г., ръст от близо 35% спрямо 2015 г. Поради това за Visa е от решаващо значение да гарантира, че картодържателите са добре защитени и имат възможността да се възползват от най-добрите услуги на пазар, в случай на проблем по време на тяхното пътуване”, каза Майк Лембъргър, старши вицепрезидент „Продукти и решения” на Visa в Европа.

„Ползването на карта Visa е интелигентен начин пътуващите да си гарантират, че разходите по време на почивка ще бъдат една грижа по-малко. Картите Visa се приемат в хиляди търговски обекта и банкомати по света и всеки наш клиент може да се възползва от удобството и сигурността при използването на своята карта както вкъщи, така и зад граница,” добавя още Лембъргър.

„Това партньорство показва гъвкавостта на глобално утвърдения бранд Visa, който демонстрира непредубеденост и способност да работи с много по-малък партньор с цел да подобри услугите си в полза на своите картодържателите. Горди сме, че имаме възможността да работим с клиентите на водещ бранд. Вярвам, че споделяме общи ценности, сред които е и фокусът върху крайното преживяване на потребителя и високото качество на предоставената услуга, които ще водят това партньорство към нови успехи и територии“, коментира Кристоф Дрезе, партньор в бизнес направление „Пътуване и мобилност“ в Air Refund.

 
 

Колин Фърт кандидатства за италианско гражданство заради Брекзит

| от chronicle.bg |

Популярният британски актьор Колин Фърт кандидатства за италианско гражданство, след като страната му реши да напусне Евросъюза, съобщава БТА.

56-годишният носител на „Оскар“ за ролята си в „Речта на краля“ бил силно обезпокоен от последствията, които ще предизвика Брекзит. Фърт иска да се сдобие с двойно гражданство – британско и италианско.

По този начин той ще притежава същите документи като своята съпруга и децата си. Фърт е женен от 20 години за италианската продуцентка и режисьорка Ливия Джуджоли и имат две деца.

Колин Фърт е един от най-талантливите и уважавани британски филмови и театрални актьори. Той се е снимал в популярни ленти като „Гордост и предразсъдъци“, „Дневникът на Бриджит Джоунс“, „Мама мия“, а за ролята си на крал Джордж в „Речта на краля“ получава ной-високото кино отличие – „Оскар за най-добър актьор.

 
 

Италианската дизайнерка Лаура Биаджоти е в мозъчна смърт

| от chronicle.bg, по БТА |

Лекарите са започнали процедура по оценка на състоянието на мозъка на италианската дизайнерка Лаура Биаджоти с опасението, че тя е изпаднала в мозъчна смърт, предаде ТАСС.

74-годишната модна законодателка е била откарана в една от римските болници, след като получила пристъп. Според лекарите тя е претърпяла сърдечен удар, съпроводен със спиране на сърцето, което е могло да доведе до необратими процеси в главния мозък. В болничното заведение екипът е успял отново да задейства сърцето на Биаджоти, но при все това състоянието на пациентката е крайно тежко.

Дизайнерката се е почувствала зле в своята резиденция в Гуидония край Рим, където тя живее от началото на 80-те години в замък от ХI век. Родената в Рим Биаджоти започва кариерата си в модния бранш в началото на 60-те години. Туя бе първата западна дизайнерка, която представи свои колекции в Пекин /1988 г./ и в Москва /1996 г./.