Животът на една бяла мечка

| от |

По-студено от тук няма накъде. Добре дошли сред бялата пустош на Аляска! Самотата тук е осезаема. Ледените води сякаш са замрели. Но това е само привидно, се казва в репортажа на държавната телевизия, който следи една бяла мечка.

Истинската картина за скования от мраз свят се разкрива през погледа на един истински местен познавач – Бялата мечка. Тази все още няма име. Учените я наричат просто Бялата мечка, която показа на хората живота на своите арктически събратя.

В началото на април през тази година на врата на белия хищник беше поставена камера. Така започна многочасовото излъчване на живо от мястото на събитието. Самото събитие беше сковано в лед, покрито със сняг – сурово и студено. Случай на всекидневно оцеляване, свързано с душене, придвижване, притаяване, лов…

Какво правят белите мечки ли? Разхождат се. Да, правят го с часове. Търсят храна. Усещат тюлените от километри. Убиват своята плячка. Хранят се. Отново се гмуркат в ледените води. И отново самота…. Изведнъж, обаче, вледеняващата тишина е прекъсната от любовна игра. Появява се ухажорът на нашата героиня. Април е най-активния месец за белите мечки. Тогава те трябва да изберат своя партньор… Следва селфи, почти като онези, които си правят хората… И отново самота, ледени води и пукащ лед.

Факт е, че хората не знаят много от тайните на арктическите хищници. Досегашните представи за белите мечки са от наблюдения на учени и техни предположения. Сега надеждите на биолозите са, че камерите ще разкрият неизвестните около живота  на полярните мечки.

Камери като тази на нашата героиня имат още три женски мечки край Аляска. А защо учените са избрали женски мечки ли? Не, не е заради тяхното любопитство или доверчивост. Причината е, че главите на мъжките са много издължени и каишката с камерата не може да се задържи на вратовете им. Предимство или недостатък, който ще запази поне част от живота на мъжките бели мечки в тайна от хората.

 
 

Първи поглед към Game of Thrones 7

| от chronicle.bg |

Зимата дойде, но Game of Thrones 7 – не. Новият сезон на култовото шоу ще се появи на малкия екран отново едва през лятото на 2017 г,. Ако дотогава има половин година, то това не значи, че по сериала не се работи. Вече може да видите и първи кадри от онова, което ни очаква.

Те се появяват в кратко видео на HBO за онова, което да очакваме от канала през 2017 година. Въпреки че виждаме само няколко кадъра от сериала по книгите на Джордж Р.Р. Мартин, те ни дават яснота за едно – зимата идва и тя е сезонът на Старките.

Вижте видеото за сериалите, които ще гледаме през 2017 година, в галерията – кадри от GoT7. Кога последно сте виждали Аря на кон?

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена

 

 

 
 

Turkish Airlines спечели награда за своя рекламна кампания

| от CHR Aero |

Turkish Airlines бе наградена с Gold Epica награда за своята кампания “Batman v. Superman”.

В блокбъстъра “Batman v. Superman” авиокомпанията прави поява със свой Boeing 777.

Идеята на рекламата е, че Turkish Airlines изпълнява полет между двата измислени града във филма- Готъм Сити и Метрополис.

Освен участие в самия филм, авиокомпанията предостави различни възможности на своите пътници да се запознаят с него, както и да надникнат в света на супергероите.

Авиокомпанията беше наградена в категория „Product & Brand Integration”, като тази кампания доведе до над 30 милиона гледания на рекламата в YouTube, както и над 125 милиона „media impressions”.

Epica Awards е основана през 1987 като това е единствената награда, която се определя от журналисти свързани с маркетинг и комуникационни заглавия.