Жената и нейното право на обувки

| от |

„Дайте на едно момиче правилния чифт обувки и тя ще покори света“, Мерилин Монро е казала това. И е била права.

Връзката между жената и любимите й обувки е толкова силна и неуспорима, че по въпроса са направени филми и са писани книги. Затова някак не ни учудва фактът, че от другата седмица – 15.10., в Paradise Mall – онзи на бул. „Черни връх“, всяка почитателка на обувките, сред които сме и ние, ще може да се наслади на обувките на всички времена, сътворени от най-известните световни дизайнери: Маноло Бланик, Джими Чу, Кристиан Лубутен и Вивиан Уестууд.

Колекцията от 50 ретро и съвременни експоната включва символи на модната, музикалната и филмовата индустрия – носени от Бионсе, Джулия Робъртс, Джесика Бийл, Рита Ора и Ким Кардашиян. В изложбата се включени и части от колекциите на Вивиен Уестууд „Rocking Horse“, Кристиан Лубутен „Very Riche“, както и модел на Маноло Бланик, създаден специално за сериала „Сексът и градът“.

Изложбата се прави по повод 10-тата годишнина на канал FOX Life у нас и ще бъде изложена между 15 октомври и 15 ноември на ет.+1 на Fashion Avenue в Paradise Center (бул. Черни връх 100). Входът е свободен.

Горе, в галерията, нашия екип извади някои от любимите ни обувки от киното, техните истории и дизайнери.

 
 

Жената и нейното право на обувки

| от |

Има нещо наистина специално между жените и техните обувки. Единственото по сравнение е връзката между мъжете и техните коли. Някои биха сравнили това с жените и колите, но няма да са прави. Жената избира кола, както мъжът избира жена – малка, компактна, красива. А като започнат да ти обясняват показателите, ушите ти сами се запушват, защото истината е, че за теб показателите на една кола са толкова важни, колкото тези на жената за един мъж. Вече е избрана. Точка.

Същото важи и за обувките. Връзката между жените и техните обувки е наистина специална, независимо от типа жена и типа обувки. Всеизвестно е клишето, че жените предпочитат количеството пред качеството, за разлика от мъжете, стане ли дума за мода, но това е тотално невярно. Жената иска да има и качество и количество. По много. И от двете. Имам един приятел, който е твърдо убеден, че няма по-красиво нещо от жена на високи токчета. Ама не от тия стриптизьорските, а от по-елегантните. „Жената е красива на токчета”, казва той. Истината е, че жената е красива, когато носи любимите си обувки, независимо какви са те. За нея, жената, те са нейният подпис, нейният уникален отпечатък, нейното изявление пред света, нейният начин да каже: „Това съм аз и съм уникална.” Независимо колко още жени са си купили същия тип обувки, за всяка различна жена чифтът е уникален като всичко, което тя представлява пред света. Жената е уникална. Тя се възприема така и очаква и мъжът да го направи.

Жената е като обувките, които носи. На пръв поглед всички изглеждат еднакви, но в зависимост от ситуацията и тоалета, нещата се променят рязко. Има всякакви жени, можем да ги разделим най-общо в любимата ми типологизация на мъжете – руса, черна, червенокоса („тия са мноууу специални”, според един приятел) и кестенява („само изглеждат скучни, вервай ми”, придружено с жест от друг приятел). На пръв поглед четири различни чифта, но когато се вгледате по-отблизо – всяка уникална спрямо ситуацията, тоалета, обувките, живота си, мечтите си, местата, които иска да види или е видяла. Защото жената винаги иска да открива нови светове. Заложено й е в ДНК-то. С това някои психолози обясняват нуждата й непрекъснато да пазарува – не е защото е ненаситна, така тя открива нов свят.

Жената е любопитна, уникална и умна. Тя е като неразопакован чифт готини обувки.

Като онези, които носехме като малки – дето светеха като стъпиш по определен начин и свиреха като тичаш, за да те накарат да бягаш още по-силно, защото имаш чувството, че някой те гони. И си бърз като вятъра. Е, жената е такъв тип обувки. Тя свети и свири, ако я натиснеш по определен начин. Дори мрачната зима и мърлявите улици у нас, не могат да спрат жените от носенето на уникални обувки, които да ги заявят пред света.

Защото това е жената – тя не е за подценяване и нейното право на обувки го доказва.    

 

 

 

 
 

Вижте кои са носителите на „Аскеер“ тази година

| от chronicle.bg |

Традиционно на 24 май, театър „Българска армия” за 27 път Фондация „Академия Аскеер” връчи своите национални награди за постижения в театралното изкуство през изтеклия сезон.

Изборът за всяка една от общо 12-те наградни категории принадлежи на широка театрална и духовна общност – актьори, режисьори, сценографи, композитори, драматурзи, театроведи, на писатели, хуманитаристи и учени културолози, които формират журитата на Академия „Аскеер”.

Обект на внимание от страна на журито бяха 119 представления. 67 от тях са реализираните премиери в София, 52 спектакъла са представени от извънстолични театри. Селектираната продукция принадлежи на 7 столични сцени с 13 заглавия и 2 извънстолични театъра с 3 заглавия. Ако включим и сценичните творби – обект на разглеждане в категория Съвременна българска драматургия, спектаклите, разгледани през годината от „А`Аскеер”, са 143.

Членовете на журито обсъдиха и с тайно гласуване определиха НОСИТЕЛИТЕ НА НАГРАДАТА „АСКЕЕР 2017”

Изгряваща звезда

Боян Крачолов за режисурата и Димитър Крумов и Иван Николов за ролите си в „Това НЕ Е Хамлет“, авторски спектакъл на Боян Крачолов по текстове на Шекспир, Бекет, Молиер, Мигел де Сервантес, Том Стопард, Петер Вайс, Мюлер, Калдерон и други, Театрална работилница „Сфумато“

Поддържаща мъжка роля

Йордан Ръсин за ролята на Телегин във „Вуйчо Ваньо“ от Антон П. Чехов, постановка Григор Антонов, Общински културен институт Театър „Възраждане“

Поддържаща женска роля

Ивана Папазова за ролята на Икония във „Вълци“ по „Трънски разкази“ от Петър Делчев, постановка Диана Добрева, Драматичен театър „Н. О. Масалитинов“ – Пловдив

Сценография

Свила Величкова за „Малката морска сирена“ от Катрин Ан по приказката „Малката русалка“ от Ханс К. Андерсен, постановка Василена Радева, Театър „София“

Костюмография

Свила Величкова за „Малката морска сирена“ от Катрин Ан по приказката „Малката русалка“ от Ханс К. Андерсен, постановка Василена Радева, Театър „София“

Театрална музика

Петя Диманова за „Вълци“ по „Трънски разкази“ от Петър Делчев, постановка Диана Добрева, Драматичен театър „Н. О. Масалитинов“ – Пловдив

Водеща мъжка роля

Свежен Младенов за ролята на поп Кръстьо във „Великденско вино“ от Константин Илиев, постановка Весела Василева, Общински културен институт Театър „Възраждане“

Водеща женска роля

Меглена Караламбова за ролята на Майката в „Разговори с мама” по Сантяго Овес от Жорди Галсеран, постановка Венцислав Кулев, Театър 199 „Валентин Стойчев“

Режисура

Диана Добрева за „Вълци“ по „Трънски разкази“ от Петър Делчев, Драматичен театър „Н. О. Масалитинов“ – Пловдив

Най-добро представление

„Еквус” от Питър Шафър, постановка Стайко Мурджев, Младежки театър „Николай Бинев“

Съвременна българска драматургия

„Пробен срок“ от Николай Гундеров
(Театър 199 „Валентин Стойчев“, постановка Тея Сугарева, 5 ноември 2016 г.)

Академия „Аскеер” удостои с Голямата награда

ЗА ЦЯЛОСТЕН ПРИНОС КЪМ ТЕАТРАЛНОТО ИЗКУСТВО
„АСКЕЕР 2017”

Големият български драматург
КОНСТАНТИН ИЛИЕВ

Честито на всички отличени!

 
 

Хари Стайлс оглави класацията на „Билборд“

| от chronicle.bg, по БТА |

Хари Стайлс оглави класацията Топ 200 на „Билборд“ с първия си самостоятелен албум, съобщи Контактмюзик.

Едноименният албум на бившия фронтмен на групата „Уан дайрекшън“ излезе на 12 май. Оттогава от него в САЩ са продадени 230 000 албумни единици. От тях 193 000 са традиционни дискове. Така Хари Стайлс измести Сам Смит по най-големи продажби през първата седмица за британски изпълнител в САЩ. Рекордът на Сам Смит беше от 2014 г. – 166 000 за албума „In The Lonely Hour“, който тогава дебютира на второ място.

Хари Стайлс стана и вторият британски изпълнител, дебютирал на първо място в класацията, след колегата си Зейн Малик от „Уан дайрекшън“.

Албумът на Хари Стайлс оглави и британската класация с 57 000 продадени копия.

 
 

Кендъл и Кайли Дженър пуснаха своя втора модна колекция

| от chronicle.bg, по БТА |

Втората модна колекция на Кендъл и Кайли Дженър е вдъхновена от Кристина Агилера и Парис Хилтън, съобщи Контактмюзик.

21-годишният топмодел и телевизионна знаменитост Кендъл Дженър и 19-годишната й сестра, която също е модел и звезда от риалити шоу, пуснаха „продължение“ на дебютната си колекция, създадена за едноименния им лейбъл. Новата колекция включва латексови рокли бюстиета в ярки тонове, бодита, тениски и ниски обувки. Кендъл и Кайли разкриха, че изпълнителката на хита „Genie in a Bottle“ е повлияла върху проектираните от тях облекла и обувки.

„Късата пола от плат деним в новата ни колекция е вдъхновена от Кристина Агилера – поясни Кайли пред сп. Дабъл Ю. – Кристина носеша подобна пола през 2000 г. Тази година се облякох като нея за празника Хелоуин. Агилера е изумителна.“

Кендъл, която е участвала в дефилета на „Викторияс сикрет“, „Балмен“ и „Фенди“, отбеляза, че Парис Хилтън, която е близка приятелка на нейната полусестра Ким Кардашиян Уест, също е повлияла върху облеклата в новата колекция.

„Парис е семейна приятелка и затова, както и по-големите ни сестри, винаги сме се възхищавали от усета й в областта на модата – поясни Кендъл. – За 21-ия си рожден ден носех рокля, вдъхновена от онази, която Парис бе облякла за партито по повод нейния 21-ви рожден ден.“

 
 

Ед Шийран е сгоден?

| от chronicle.bg, по БТА |

Актьорът Ръсел Кроу, който е много близък с Ед Шийран, каза, че певецът му гостува „с годеницата си“ Чери Сийборн, когато е в Австралия, съобщи Контактюмзик.

„Запознаха ни общи приятели и когато беше на турне той отсядаше у нас. Сприятелихме се и оттогава е идвал няколко пъти с годеницата си“ – цитира актьора в. „Сън он сънди“.

Ед Шийран е на 26 години. Той е признавал, че с приятелката му Чери „са на път“ към женитба, но още нямат конкретни планове.

„Няма да се женя скоро. Хората непрекъснато ме питат за това. Бих искал един ден да се оженя, но не веднага“ – увери Ед Шийран.

Той е казвал също, че е много щастлив с Чери и двамата почти не се разделят.