Започва SeeMe 7

| от |

От 25-27.09 музикалната конференция ще посрещне международни и български специалисти от YouTube, EE Music, Vbox7, Box TV, както и артисти като DJ SS, COOH, DJ Steven и др.

Музикалното събитие на Югоизточна Европа SeeMe отваря врати за български артисти от музикалната сфера за седма година. Конференцията стартира на 25.09 с темата как музикалните събития и клубове могат да бъдат енергийно ефективни – EE MUSIC: “Пускай музика – пести енергия”. Част от програмата за деня e и темата за употребата на музикалните канали и социални мрежи „Дигитално музикално видео – Техники & Съвети” с лектори от YouTube, Vbox7 и др.

Специално разработената „Слушателска сесия“ дава шанс на всеки, който е създал авторска песeн да я представи пред потенциален издател, програмен или фестивален директор. От 16.15 - 18.00 ч. търсачи на таланти, ще слушат представените песни и ще дават насоки как да станат хитови.

Събитието ще бъде съпътствано и от богата клубна програма, в която редица столични клубове се включват като промоутъри.  SeeMe стартира с парти в столичния клуб Терминал 1 с музиката на Shaker Maker. Партитата може да посетите и в Culture Beat, Memento, 4KM, Fabrika 126, Cosmo Club, Wake UP, Mixtape, Atelieto Bar, CLUBISM 5, Jules Verne, Backyard, NEU!BERLIN. Повече за клубната програма тук: http://seeme-sofia.com/index.php/party

Вторият ден от Конференцията (26.09) е посветен на „Стратегии в социалните медии за музиканти”,Музиката и търговските марки”,PR и  музикални медии” и „Българският музикален сектор”.

От 17.45 – 19.00 ч. панелът „Попитай спонсора“ – дава шанс на музикалните промоутъри да се срещнат с бизнеса и да представят идейни проекти пред потенциални спонсори.

Конферентният ден ще завърши със среща на феновете с един от най-успешните drum&bass диджеи – DJ SS от 19.00 ч.

Съботният ден (27.09) е посветен на практическата част от творческия процес в музиката с DJ Steven от Metropolis, COOH и Sound Ninja.

Пълната програма на тазгодишното издание на SeeMe можете да видите тук: http://seeme-sofia.com/index.php/conference/conference-programme


За SeeMe:

След старта си през май 2006 South-East European Music Event (SeeMe) се превърна в основно събитие в региона, както за професионалисти от индустрията, така и за музикални фенове. Отчасти фестивал, отчасти конференция, отчасти място за срещи и контакти, (SeeMe) South-East European Music Event събира на едно място музикални и бизнес лидери, които са винаги стъпка напред в непрестанно променящия се музикален пазар. SeeMe успя да се превърне в сериозно международно събитие с ярък и разнообразен спектър от дейности. SeeMe дава възможност на изгряващи таланти да предоставят своята музика и проекти в рамките на клубната парти програма. За последните 5 години SeeMe събра на едно място повече от 2000 специалисти, които посетиха конференцията, фестивала, наградите и други SeeMe събития. Повече от 150 световно признати говорители в над 120 сесии и панелни дискусии обмениха знания, ноу-хау и визия за бъдещето на музикалния бизнес, продуцентството, продажбите, правата, и много други горещи теми свързани с музикалния свят.

 
 

48 години Range Rover

| от chronicle.bg |

Две минути са кратко, но достатъчно време за Land Rover да чества една автомобилна икона.

Land Rover показват еволюцията на своя луксозен SUV автомобил в рамките на четири поколения чрез анимация с продължителност 120 секунди.

Специално поръчаният клип е създаден, за да отбележи ключови дати в историята на автомобила, тъй като производството на оригиналния модел с две врати бива спряно преди 23 години през този месец (януари), а SVAutobiography Dynamic ще бъде пуснат в продажба из целия свят.

Историята на Range Rover започва с 26-те модела преди масовото производство, които са носели емблемата Velar в опит да скрият идентичността си – „velare“ означава „скривам“ на италиански – направена от букви от емблемата Land Rover, която обикновено стои отпред или отзад на автомобила. Следва  класическия модел Range Rover с две врати, като изображенията показват следващите поколения, завършвайки с най-мощната версия – SVAutobiography Dynamic с 550 к.с., конструирана от отдела Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar Land Rover.

Когато е пуснат за първи път на пазара през 1970 г., Range Rover е един от първите автомобили, осигуряващи постоянно задвижване на всички колела, докато при много други това все още е било избираемо. През 1971 г. оригиналният модел е наречен „образцов продукт на индустриалния дизайн“, когато става първия автомобил, изложен в световноизвестния музей Лувър в Париж, и оттогава е начело на иновациите в дизайна и инженерните решения.

Вариантът с четири врати е представен през 1981 г., последван бързо от първото приложение на автоматична трансмисия в Range Rover през 1982 г. През 1989 г. луксозният SUV е първият автомобил 4х4, оборудван с антиблокираща система на спирачките (ABS), а през 1992 г. става първият в света SUV с електронен контрол на сцеплението и автоматично електронно въздушно окачване.

Пионерните инженерни решения продължават през 2012 г., когато RangeRover става първия в света изцяло алуминиев SUV автомобил. Наскоро, през 2014 г., луксозният SUV стана първият автомобил, използващ усъвършенстваната полуавтоматична технология All-Terrain Progress Control (ATPC) на Land Rover, която в своята същност е офроуд автопилот за автономен контрол на скоростта по всякакъв терен.

Последният модел, включен в анимацията, SVAutobiography Dynamic, споделя двигателя си V8 с високооценения Range Rover Sport SVR и е специално калибриран да осигурява 680 Нм въртящ момент и ускорение от 0 до 100 км/ч само за 5,4 секунди. Подобренията в интериора, включително кожената тапицерия с ромбоидна шарка и контрастни шевове, придават изключителен финес и привлекателност.

 От пускането му на пазара преди 48 години флагманът на LandRover е достигнал над 1 700 000 продажби в цял свят и си е спечелил репутацията на върхов луксозен автомобил за всякакъв терен.

 

 
 

Най-неприятните жени в Холивуд

| от chronicle.bg |

Да бъдеш актриса в Холивуд не е лесно. Трябва да си секси, красива, талантлива и да даваш всичко от себе си, за да израснеш в една силно конкурентна среда.

Ако успееш в същото време да запазиш някаква човечност и да не изглеждаш супер надута, тогава ставаш истинска звезда. Ако не успееш, израстваш в кариерата си, но разочароваш онези, които имат късмета или нещастието да те познават.

В галерията долу сме събрали онези знаменитости, които по мнение на хората, които имат досег до тях, са изключително капризни, арогантни и се държат като принцеси. Иначе казано – кифли.

Вижте 10 известни, брилянтни в професията си жени, които са се провалили в отношението си към фенове и колеги.

 
 

Тези хора на 70+ години ще разбият стереотипите ви за възраст

| от chronicle.bg |

По линията на стереотипите, обхващащи възрастните хора, всички сме виновни.

Повечето от нас са убедени, че веднъж щом човек навърши 70 години, хубавата част от живота му е приключила и това, което предстои, включва единствено болести, декубитални дюшеци и наливане на минерална вода в Княжево.

Разбира се, това далеч не се отнася до всички пенсионери. Фотографът Владимир Яковлев е посветил доста време на проекта си „Age of Happiness“, където снима хора между 70 и 100 години, които все още следват мечтите си, откриват нови неща и живеят на пълни обороти.

Вижте в галерията част от снимките, които е направил той и веднага счупете предразсъдъците.

 
 

Google не успява да произведе достатъчно смартфони Pixel

| от chronicle.bg |

Google не смогва да отговори на потребителското търсене на смартфоните от серията Pixel, особено на модела с 5.5-инчов екран Pixel XL.

В момента XL във всичките му версии не е достъпен в онлайн магазина на Google. Стана ясно, че 128 GB моделът пък няма наличности от 30 ноември насам.

Основният партньор на Google – американския оператор Verizon – сочи като най-ранна дата за доставки втората седмица на март (за модела със 128 GB).

Стандартният 5-инчов Pixel бил по-лесен за откриване както от Google, така и от Verizon.

Източник: The Verge