Започна Australian Open

| от |

Участниците на Откритото първенство на Австралия са по-притеснени от високите температури от над 40 градуса по Целзий отколкото техните опоненти. Привилегията да избегнат жегата ще имат защитаващият трофея Новак Джокович при мъжете и Серена Уилямс при жените, двамата ще играят във вечерната сесия. Сърбинът ще срещне с Лукаш Лацко от Словакия, а американката започва опита за шеста титла в Мелбърн срещу австралийката Аш Бъртън.
Rod Lava Arena: Australian Open 2013

Шампионката на турнира в Сидни Цветана Пиронкова приключи миналия сезон извън Топ 100 на световната ранглиста, но след осемте си поредни победи по пътя към първата си титла тя спечели 495 точки и се изкачи с цели 50 позиции до №57 в света. Пиронкова ще има възможност да се завърне в Топ 50 още след края на предстоящия Australian Open, ако постигне две победи.

Пиронкова ще играе с испанката Силвия Солер-Еспиноса днес в първия си мач от турнира от Големия Шлем.

26-годишната испанка е висока 169 см и заема 79-а позиция в ранглистата, а най-доброто й класиране е 54-о. Тя няма сериозни постижения в Шлема, като в Австралия максимумът й е първи кръг, а върхът в кариерата й е 3-ият кръг в САЩ през 2011 и 2012 година. Именно в Ню Йорк Цвети спира Еспиноса за 4-ия кръг преди две години, а въпросният двубой е втора победа за българката в трите им мача.

Ако премине първи кръг, съперничка на българката ще бъде победителката от мача между Клара Закопалова от Чехия и Саманта Стоусър от Австралия.

Във Facebook Цветана Пиронкова публикува своя снимка, на която за кратко почива на сянка на един от основните кортове в местния тенис комплекс. „Наслаждавам се на сянката в Мелбърн парк“.

Първата ракета на България Григор Димитров ще играе срещу американеца Брадли Клан в първи кръг на Аустрелиън Оупън във вторник.Той ще играе срещу американеца Брадли Клан. Представителят на САЩ е 95-и в света и ще направи своя дебют в първия за сезона турнир от Големия шлем. Най-доброто представяне на Клан на Шлема е от US Open, където е достигал до втори кръг на два пъти. При победа във втори кръг Димитров ще играе с тайванеца Йен-Сун Лу или квалификант.

Григор се подготвяше за турнира, като отиде на обществена пералня, за да си изпере дрехите, това беше споделено с нас във Facebook.

През тази седмица Григор Димитров участва в демонстративния турнир „ААMI Classic“ в Куйонг и не добави нови точки към актива си за световната ранглиста, но въпреки това се изкачва с една позиция до №22, изравнявайки своето рекордно класиране.

На Централния корт „Род Лейвър Арина“ в първия ден на Australian Open мача ще изиграе защитаващият миналогодишната си титла и 4-кратен шампион в Мелбърн Новак Джокович (Сърбия). Световният №2, който е краен победител в турнира в последните 3 години, като този сезон ще играе най-рано от 10:00 часа срещу словака Лукаш Лацко. Двубоят между Джокович и Лацко е първият във вечерната сесия на Australian Open. Във втората среща от вечерната сесия на „Род Лейвър Арина“ световната №1 и 5-кратна шампионка Серина Уилямс (САЩ) излиза срещу представителката на домакините Ашли Барти.

 
 

5 актриси, за които сте забравили, че са участвали в „Prison Break“

| от chronicle.bg |

Покрай новите епизоди на „Prison Break“ си припомнихме и старите, няма как. Въпреки че сериалът става за гледане и в сегашния си вид, не можем да забравим носталгията от първите три сезона.

Ако и вие сте фенове на Майкъл Скофийлд и компания, разгледайте галерията, в която сме включили някои актриси, които участваха в „Prison Break“ още преди да придобият сегашната си известност.

 
 

Риана се снима във филм на Netflix

| от chronicle.bg |

Netflix ще снимат филм, режисиран от Ава ДюВерни, с участието на Лупита Нионгo и Риана.

Историята на филма е изключително нестандартна. Идеята идва след като потребител на Twitter публикува снимка на Лупита Нионгo и Риана, които сана модно дефиле. На снимката има следният коментар: „Риана изглежда все едно мами богати бели мъже, а Лупита е компютърно грамотната най-добра приятелка, която помага и й пази гърба.“ Това подтикна потребителите на социалната мрежа към спекулации как този филм би могъл да се развие.

Те също така поискаха режисьор да е Ава ДюВерни, а Иса Рей да напише сценария. И четирите жени по-късно изразиха интерес към подобна продукция.

На Фестивала в Кан Netflix наддава за филма и в крайна сметка печелят наддаването. ДюВерни потвърждава за режисьорската позиция, докато с Рей все още се водят преговори за сценарната. Не е ясно точно колко комедиантката е посветена на сценария в момента, но се твърди, че вече работи по него. Самото студио планира старт на снимките през 2018, когато ДюВерни ще е приключила работата си по „A Wrinkle In Time“.

Това е голям проект за Netflix, които постепенно увеличават портфолиото си. По този повод, а и след като видяхме, че са склонни да взимат идеи от феновете си, искаме да им покажем следващата снимка – на Скалата в ролята на Джони Браво.

 
 

Най-тъпите български рекламни кампании в историята на вселената

| от |

Едно от най-гадните неща на света е да имаш рехава брада. Хем на практика нямаш брада, хем трябва да я бръснеш. Горе-долу същото е и с рекламата – хем не е наука, хем е сложна. Това, разбира се, не е оправдание, поне не уважително, за някои неадекватно скъпи, но за сметка на това нелепи интелектуални бисери от бранша. Ако грешките, така изказани по-долу, ви се струват нормални или стандартни – искам да ви напомня, че са направени от група възрастни хора, начело на големи дългогодишни бизнеси – клиентите, както и от други хора специалисти в рекламата, отново – от дълги години. Те са обсъдили всеки елемент от кампанията и в крайна сметка са казали окей на всичко. За тях тези неща изглеждат окей. Тези неща:

 

„Pod igoto“ на шльокавица. Тази „скандална“ книга е набиване на ресурси, за да се изкаже нещо, което всички вече знаят и няма да постигне нищо освен PR за издателството. Проблемът е подходът, видите ли: ако въпросното издателство трябваше да направи кампания за безопасен секс, решението им щеше да е да хванат сифилис и да кажат „Ето. Не правете така“.

 

Песента на Фантастико. Знам, че вадя някакви неща от нафталина, но песента на Фантастико е иконична за авторските песни в рекламите. Текстописците традиционно са недооценени, така че спокойно можете да дадете 50 лева на някой, който няма да римува „пет“ с „двайсет и пет“ и знае какво е прозодия. Например, на човека измислил стихчето:

Аз такива бабо-сандвичи не ям,

между две филии – резенче салам.

Аз обичам сандвичи от тия,

между два салама – тъъъъъничка филия.

 

Еми, хубаво е! Ритъм, рима, идея – всичко. Браво!

 

Борола и Арт-93. Борола правят Имунобор, а Арт-93 – колани и портмонета. Двете фирми нямат нищо общо помежду си освен инфантилните реклами, които правят. Видеата на Борила са посмешище, съжалямвам. „Ама, Мартине, във всяка класация, където мрънкаш по реклами, ли ще се споменава тоя Имунобор“. Да, не ме интересува, дори Имунобор да е панацея и да те кара да живееш до 200 години.

Билбордовете на Арт-93 са мацка, колан и логото „Арт“. Прилича на прощъпулник на абитуриент. Не знам колко им върши работа, съмнявам се да им върши работа, но ако им върши работа – окей. Въпросът е, че може да стане пъти по-добра с нищожно малко усилия и неполагането на тези усилия е вулгарността, срещу която така страстно се газирам.

 

Бързи кредити. Ама от ония, които на бял лист пише „Бързи кредити“ и телефон. Не ме разбирайте погрешно – като реклама е окей. Предава посланието правилно и недвусмислено, информацията стига до хората, нищо не разсейва вниманието им – за кампания е добра кампания. Но… изглежда зле, цялото нещо просто изглежда сенчесто и незаконно. Скъпи родители, не плашете децата с това, че някой батко ще дойде и ще им даде наркотици безплатно. Никой не раздава наркотици безплатно! Плашете децата си, че някоя батка ще дойде и ще им даде „бърз кредит“, от който никога няма да се измъкнат със здрави колене.

 

Всички онези реклами, в които се случва нещо яко, но никой не помни бранда.

Това е тоооолкова типична грешка на рекламистите. Фирмата налива 100 000+ пари за спотове и там други неща, за да не знае никой накрая марката, но всички да повтарят „Ооо, Пепи…“. На какво е реклама „Ооо, Пепи“? На салами, да, ама на кои салами? Има 100 салама, на кои? „Човек 1: Аз го открих. Човек 2: Ама аз го купих.“ на кредитите на коя банка е реклама? „Какво му трябва на един мъж?“. Същото – на коя бира? Знаете ли какво му трябва на един мъж – трябва му рекламист, който ще напише в сценария за спота името на бранда преди слогана, за да знаем после всички години наред, че именно Ариана е „На една ръка разстояние“.

P.S. Всъщност след известно обсъждане в редакцията стигнахме до извода, че „На една ръка разстояние“ май беше слоган на Астика. Още едно доказателство в подкрепа на казаното по-горе.

 
 

Сюзън Сарандън – неустоимо секси и на 70

| от chronicle.bg |

Ето ви още едно доказателство, че възрастта е нищо друго освен число.

Сюзън Сарандън го доказва, появявайки се на червения килим на филмовия фестивал в Кан в тъмнозелена кадифена рокля с предълбоко деколте.

Ако не знаете, че носителката на награда „Оскар“ ще навърши 71 години през октомври, тази снимка с нищо няма да ви наведе на тази мисъл.

Със слънчеви очила и цепка почти до кръста, Сарандън сложи в малкия си джоб по-младите си колежки, и отново показа, че и възрастните жени могат да бъдат сексапилни.

„Да, облякох тази рокля и изобщо не ме интересува какво би казал някой за мен“, коментира облеклото си актрисата.

Ние нямаме какво да кажем, освен да одобрим както избора, така и липсата на обяснение за него!

В галерията пък може да видите още няколко жени, които продължават да изглеждат неустоимо и след като преминаха 50-ата си годишнина.