Запада ли кариерата на Лейди Гага?

| от |

ARTPOP-PROMO-lady-gaga-35168200-1024-768

Певицата Лейди Гага отпразнува 28-ия си рожден ден, на 28 март, с малък концерт пред отбрана публика в „Roseland Ballroom“, Ню Йорк. 

Според новините от шоуто Гага е в много добра форма, танцува, свири на пианото и пее много от своите парчета в акустичен вариант. По всичко личи, че певицата прави нещата, така че да се забавлява. Публиката е останала недоволна само от това, че шоуто е било твърде кратко. Защо тогава напоследък все повече се говори, че кариерата на Гага запада? 

Колкото и да е нормално за образа на Лейди Гага да се пече на чеверме на сцената или някой да повръща върху нея нещо в зелено, тези представления изглеждат така сякаш певицата започва да се отчайва. Изминалата година не беше лека за американката и преди време тя изригна срещу индустрията: „Милиони долари не са достатъчни за някои хора. Те искат милиарди и затова аз не съм им достатъчна. Благодарна съм на всички фотографи и дизайнери, които винаги са зад мен и не позволяват на феновете ми да се разочароват от нещата, които се случват зад сцената. За съжаление след операцията, която претърпях бях прекалено изтощена и тъжна, за да мога да контролирам всичко сама“, разгневена разказа певицата.

Лейди Гага пусна един амбициозен и не много успешен албум, претърпя операция на бедрената кост, която я прикова в инвалидна количка за няколко месеца, отмени турнето си, раздели се с мениджъра си, и получи „Златна малинка“ за кино-дебюта си в „Мачете убива“. Преди два дни, поп-звездата Akon, който е един от създателите на мега-хита й „Just Dance“ заяви в интервю: „Прекратих отношенията си с Гага навреме, тъй като нейната кариера изобщо не е това което беше. Тя залязва“.

„Ще спра, ще се откажа, ще напусна комерсиалния пазар, ако трябва да направя нещо друго, освен да бъда себе си – защото ако не мога да бъда себе си сега в момента, то всичко, което съм казвала на приятелите си от самото начало би се оказало лъжа“, е позицията на Лейди Гага. „Казвате ми да бъда красива? Всичко е въпрос на гърди и задник? Това е толкова тъжно“.

И тя отговори еднозначно на желанията на продуцентите да бъде красива със скандалното си изпълнение на щатския фестивал SXSW, когато актрисата Мили Браун повърна зелена боя върху певицата на сцената, докато тя изпълняваше песента „Swine“. След повръщането Браун се качи заедно с Гага върху изкуствено прасе и заедно симулираха секс до края на песента.

Певицата се защити, като определи изпълнението за „изкуство в най-чиста форма“. Фактът е, че албумът „ARTPOP“ не се продава добре, така че е време за Гага да намери баланса между изкуството, което и е нужно и комерсиалния успех, който пък в света на Лейди Гага е факторът за успех.

 
 

Бохемска рапсодия

| от Мирослав Николов |

Новият брой на списание auto motor und sport Bulgaria е на пазара от тази седмица, а ние ви представяме една от историите в него.

Апетитът идва с яденето – с успехите на всеки следващ свой модел Skoda набира самочувствие и демонстрира амбиции за завоюване на все по-предизвикателни пазарни територии. Първи впечатления от новия чешки SUV.

Всички знаеха, че появата на модел като Kodiaq e просто въпрос на време – в концерна Volkswagen със сигурност, а в средите на конкуренцията с опасението, че атаката на Skoda в SUV класа ще нанесе поредните трудно отстраними щети на пазарните си съперници. Затова в случая е неуместно да се говори за изненада като цяло, а новият чешки модел е на път да оправдае напълно както надеждите, така и опасенията.

Усещането зад волана на Kodiaq също не изненадва. Моделът напълно очаквано напомня поведението на своите братовчеди от VW и Seat, с които споделя технологичната платформа MQB, а в случая на Ateca дори и поточната линия. Приликите започват да избледняват още при първия поглед към внушителната физика на Kodiaq и свършват окончателно във вътрешното пространство, където моделът на Skoda превъзхожда значително Tiguan и Ateca и предлага усещане за простор, характерно за горния автомобилен клас. Но и това едва ли ще изненада тези, проследили през годините стратегията на модели като Octavia и Superb например.

Комфортна ходова част със система DCC

С дължината си от близо 4,7 метра Kodiaq излиза доста извън стандартните за компактния клас размери – Tiguan и Ateca са съответно 20 и 30 по-къси, а VW Touareg е само с 10 сантиметра по-дълъг от него. При тези дадености е напълно нормално да се очаква както гигантско багажно пространство (виж таблицата с техническите данни), така и наличие на седемместна версия на новия модел.
Внушителните размери определено се отразяват и на поведението на пътя на Kodiaq – при това в изцяло положителен смисъл по отношение на комфорта на возенето. Върховата бензинова версия със 180 к.с., DSG трансмисия и система за двойно предаване тежи около 1,7 тона и това личи в спокойния и невъзмутим маниер, с който Kodiaq се справя със завоите. В режимите Comfort и Normal на системата за контрол на окачването DCC все пак се усещат леки странични колебания на каросерията, които само засилват впечатлението за управление на голям, солиден автомобил у човека зад волана. При по-строга дисциплина върху работата на амортисьорите мекотата отстъпва, но за сметка на нея започват да се прокрадват леки сътресения при преминаване през груби неравности по платното. Кормилната уредба обаче върши работата си прецизно и невъзмутимо през цялото време. Системата за двойно предаване и серийно вградения при всички версии на модела XDS-диференциал разпределят въртящия момент по начин, който изключва негативно въздействие на силовия тракт върху управлението и едновременно с това гарантира много добро сцепление – както на път с нестабилна настилка, така и при по-динамичен стил на шофиране.

В интерес на истината, бензиновият турбоагрегат със 180 к.с. осигурява всички необходими за това предпоставки въпреки впечатляващите резмери и тегло на новия чешки модел. Голямата Skoda се ускорява без усилие до 100 км/ч в рамките на 8 секунди, реагира с желание на газта и не дразни с излишен шум и нервни изблици. И нищо чудно, защото двулитровата машина е сред най-доброто, което концернът Volkswagen може да предложи в момента. Подобно на почти идентичния като конструкция 2.0 TFSI на Audi, двигателят използва цикъла на Милър, при който съкратената чрез по-ранно затваряне на всмукателните клапани степен сгъстяване повишава ефективността на машината в режими на ниско и частично натоварване. Това на свой ред се отразява положително върху разхода на гориво – практически е напълно възможно да се движите прилично динамично с Kodiaq и да запазете средната консумация около осем литра. Принос в постигането на максимално хармонична и ефективна работа на силовия тракт определено има и седемстепенната трансмисия DSG, отличаваща се с бързи, но не и припрени действия. Синхронът между двигателя и предавателната кутия е на много високо ниво и личната намеса на водача в смяната на предавките е по-скоро въпрос на предпочитание, отколкото на необходимост.

Изобилие от електроника за подпомагане на водача

Необходимо е да се вгледате много внимателно в детайлите на интериора, за да се уверите, че тук все пак не става въпрос за представител на висшия клас – независимо от това какво ви внушават размерите на купето. Качеството на изпълнението е солидно, а използваните материали обещават да запазят добрия си вид дълго време. Ергономичната концепция на арматурното табло е близка до тази на другите актуални предложения на концерна Volkswagen. Централната роля е поверена на големия сензорен дисплей в центъра, от който могат да се управляват по-голямата част от функциите – с изключение на тези, съсредоточени върху волана и приборите в непосредственото зрително поле на водача. След първоначалния период на привикване със структурата и отделните менюта, на преден план излиза ясна логика, позволяваща на водача и неговия спътник да се справят без излишно мислене и взиране. Kodiaq предлага и друг вид облекчение в тази насока – човекът зад волана може да разчита на съдействието от страна на пълен арсенал от електронни системи от активното поддържане на лентата за движение до улесняването на маневрите с прикачен товар, а бордовата електроника включва серийно Apple Carplay, Android Auto и Mirrorlink.

В актуалния декемврийски брой на водещото месечно автомобилно списание в България ще откриете:

Audi A5 Coupe, BMW 420i Coupe, Mercedes C- Coupe – Новото поколение на А5 в първо съревнование с основните си опоненти.

Skoda Kodiaq – Апетитът идва с яденето – с успехите на всеки следващ свой модел Skoda набира самочувствие и демонстрира амбиции за завоюване на все по-предизвикателни пазарни територии. Първи впечатления от новия чешки SUV.

Бъдещето на BMW – Представяме ви повече подробности около плановете, които марката от Мюнхен крои за бъдещето.

Jaguar XK8 и Mercedes CL 500 – В представения през 1999 г. CL – купе версия на S-класата, Mercedes беше вложил повече високи технологии и електроника от когато и да било преди. Може ли много по-скромният на вид Jaguar XK8 да съперничи с него?

Audi Q5 – Първи километри зад волана на произвеждания в Мексико модел.

Porsche Panamera – Подлагаме новото издание на спортно-елегантната лимузина на първи подробен тест.

Fiat Tipo срещу Ford Focus, Kia Cee`d, Skoda Rapid Spaceback – В този тест Tipo участва с бензинов турбомотор и върхово оборудване, но е много по-евтин от познатите със своята достъпност съперници Ford Focus, Kia Cee’d und Skoda Rapid Spaceback. Предстои ни да изясним дали това ще го направи победител.

Opel Mokka X – Тест на основно обновения компактен кросоувър от Рюселсхайм.

Ssangyong Tivoli XLV – Първи километри с удължената версия на Ssangyong Tivoli.

Suzuki SX4 S-Cross – Първи впечатления от обновения Suzuki SX-4 S-Cross.

Peugeot 3008 – Новото поколение на Peugeot 3008 окончателно се самоопределя като SUV и се стреми към позиции в по-висок сегмент.

Технологии от Mercedes – На своя „Ден на технологиите“ Mercedes представи изцяло новата си гама от четири-, шест- и осемцилиндрови дизелови и бензинови агрегати, която е плод на три милиарда евро инвестиции само за развойна дейност.

Opel Insignia – Дали новият модел наистина е по-добър във всичко от своя предшественик?

 
 

Добри дуети

| от |

Кои са най-важните съставки на един добър филм? Добрата история, хубавата режисура, магията на монтажа, вярната музика във верния момент, актьорският състав и… добрата химия.

Независимо дали филмът, който ще гледате е в жанра на романтиката, комедията, трагедията, пък дори и трилъра, химията между основните персонажи е изключително важна. Хиляди филми са се проваляли с гръм и трясък именно в това дребно, за някои дори незначително, но адски трудоемко занимание.

Да намериш двама души, които да си пасват перфектно на екран, си остава майсторство. Малко хора го владеят, но пък тези които успяват, знаят как да работят със своите актьори, за да накарат момичетата да подсмърчат, а лелките да въздишат.

Ние сме избрали няколко дръзки, готини, качествени, нестандартни и вдигащи адреналина дуета от големия екран, които бихме гледали пак и пак. В галерията горе.

 
 

Сериалите, които очакваме през 2017 година

| от |

Време ни е за равносметка. 2016-а клони към своя логичен и очакван финал и хората броят и смятат добрите и лошите моменти. Това важи не само за личните аспекти, а и за комерсиалните такива.

И няма какво да се лъжем – няма нищо по-любопитно и комерсиално в днешно време от добрата телевизия. Тази година се нагледахме на какво ли не. Лошо, добро, пошло, безинтересно… Малката синя кутия предложи много неща на своите зрители.

Много скоро ще направим преглед на най-добрите телевизионни случвания тази година, но преди това обръщаме логичен поглед към 2017-а. Тя чука на вратата и още с първите й дни телевизията успява да ни ентусиазира.

Най-очакваните 10 телевизионни сериала за 2017-а са в нашата галерия. Четете и си записвайте.

 
 

София Вергара – съдена от ембрионите си

| от chronicle.bg |

Звездата от „Модерно семейство“ София Вергара е съдена от…два замразени ембриона, които е заплодила заедно с бившия си партньор. 

Зародишите, наречени Ема и Исабела, са вписани в документите по съдебното дело.

Вергара се раздели с Ник Лоб през 2014 година, след като той вече веднъж се опита безуспешно да я съди за попечителството над ембрионите. Според новото дело обаче самите ембриони са били лишени от наследството, което им се полага според тръста, основан на тяхно име, защото Вергара отказва да им позволи да се развият и да бъдат родени, както първоначално е предвидено. Тръстът е създаден за тях в Луизиана, въпреки че ембрионите се намират в Калифорния. Лузиана е „пролайф“ щат и според законите му оплодена яйцеклетка е виждана като „юридическо лице“. В документите по делото фигурират имената на оплодените яйцеклетки, но не и на самия Лоб. Делото иска попечителството на зародишите да бъде дадено на Ник Лоб, който да им осигури раждане и живот.

София Вергара и Лоб преминаха пред инвитро процедура през 2013 година. Договорът, подписан от двамата тогава, постановява, че никой от тях не може да прави каквото и да е с ембрионите без съгласието на другия.

Адвокатите на Вергара подчертават, че тук дори не става дума за ембриони, а за оплодени яйцеклетки и единствената причина да бъде заведено делото е, за да намери как Ник Лоб да свързва името си с това на Вергара.