YouTube раздаде музикалните си награди

| от |

Първите музикални Youtube Music Awards бяха раздадени снощи.

Церемонията, която започна в неделната вечер и бе излъчвана директно от канала ( вижте запис на цялото шоу) от залата Pier 36 в Лондон. Шоуто започна с изпълнение на Arcade Fire, която „пусна“ новата си песен „Afterlife“, а Лейди Гага заплака с грим и перхидрол под бейзболна шапка с надпис „Dope“ („наркотици“), акомпанирана от меланхолично пиано.

Особеността на тези награди е зависимостта им от избора на кандидатите. Става въпрос, пише в официалния си блог You Tube, за това, което „потребителите са гледали, споделяли и харесвали най-много през изминалата година“.

С интерактивното си гласуване интернавтите определиха и кандидатите.

Те влязоха в шест категории: най-доброто видео на годината; най-добър изпълнител на годината; най-добър видеокавър, направен от почитател; явление в YouTube; най-добър нов артист и иновация на годината.


Водещи на церемонията бяха актьорът Jason Schwartzman и хумористът и музикант Reggie Watt. Режисьор на шоуто бе Спайк Джоунзи, авторът на „Да бъдеш Джон Малкович“, който поиска и остана верен на експериментаторските корени на сайта за видеосподеляне.

Наградата за най-добър нов изпълнител следва тази тенденция, като отиде при Macklemore & Ryan Lewis, чието видео е направено с бюджет от 5 хил. долара (3700 евро), но публикувано в Ютюб, получи огромен успех.

Най-престижният трофей – този за „най-добро видео на годината“ – бе спечелен от южнокорейската група Girls Generation за песента им „I got a boy“.

В тази категория са били и най-многобройните гледания – повече от 1,9 милиарда до шоуто в неделя, според блога на Youtube.

Най-добър изпълнител на годината стана Еминем за по-скоро класическата интерпретация на „Rap God“, направена от иначе известния с провокациите си рапър.

Цигулката на Линдзи Стърлинг, чиято кариера се дължи в голяма степен на онлайн видеото, отнесе наградата за най-добър кавър, направен от фен.

I knew you were trouble“ на Тейлър Суифт пък получи наградата за „явление на Ютюб“.

Destorm Power, 160-ят в Youtube, който досега има най-много абонати, взе наградата за иновация на годината.

Ако Youtube успя да получи рекорден брой от хедлайнерите, това стана заради превръщането на сайта в задължителен за музикалната индустрия за сметка и на MTV, телевизионният канал, който се издигна с видеоклиповете в началото на 80-те години, а сега изпаднал в застой, пише АФП.

През август миналата година агенцията Нилсън (Nielsen) публикува изследване, според което американските тийнейджъри признават, че в 64% от случаите слушат музика през Ютюб, дъщерната компания на Google. За сравнение слушането на музика по радио заема 56%.

ПОБЕДИТЕЛИТЕ:

Video Of The Year:
Epic Rap Battles Of History – “Barack Obama Vs Mitt Romney”
Demi Lovato – “Heart Attack”
Girls’ Generation ­- “I Got A Boy” (winner)
Justin Bieber (Feat. Nicki Minaj) – “Beauty And A Beat”
Lady Gaga ­- “Applause”
Macklemore & Ryan Lewis (Feat. Mary Lambert) – “Same Love”
Miley Cyrus ­ – “We Can’t Stop”
One Direction ­- “Best Song Ever”
PSY ­- “Gentleman”
Selena Gomez ­- “Come & Get It”

Artist Of The Year:
Eminem (winner)
Epic Rap Battles
Justin Bieber
Katy Perry
Macklemore & Ryan Lewis
Nicki Minaj
One Direction
PSY
Rihanna
Taylor Swift

Response Of The Year:
Boyce Avenue (Feat. Fifth Harmony) ­- “Mirrors
Jayesslee ­- “Gangnam Style”
Lindsey Stirling And Pentatonix ­- “Radioactive” (winner)
ThePianoGuys ­- “Titanium / Pavane”
Walk Off The Earth (Feat. KRNFX) – “I Knew You Were Trouble”

YouTube Phenomenon:
“Diamonds”
“Gangnam Style”
“Harlem Shake”
“I Knew You Were Trouble” (winner)
“Thrift Shop”

YouTube Breakthrough:
Kendrick Lamar
Macklemore & Ryan Lewis (winner)
Naughty Boy
Passenger
Rudimental

Innovation Of The Year:
Anamanaguchi ­- “ENDLESS FANTASY”
Atoms For Peace ­- “Ingenue”
Bat For Lashes ­- “Lilies”
DeStorm ­- “See Me Standing” (winner)
Toro Y Moi – “Say That”

 
 

5 звезди, които мразят да се снимат с фенове

| от chronicle.bg |

Познат сценарий за всички, които сме се опитвали да се набутаме при любимите си селебритита: ръцете ни френетично се завират в джобовете, търсейки мобилните ни телефони с надеждата да ги снимаме. И естествено, да постнем снимката в социалните мрежи след това.

Да, ама има звезди, които изобщо нямат  желание да изпълняват желанията на геновете си. Джъстин Бийбър не е единственият, който мрази да си прави селфита с девойки пред припадък.

Вижте в галерията пет звезди от Холивуд, които не биха искали да се снимат с вас.

 

 
 

“Гласът на България” Радко Петков с дебютен сингъл

| от chronicle.bg |

Дебютният видеоклип на Радко Петков, победител в четвъртия сезон на „Гласът на България”, прави своята премиера на официалния сайт на шоуто и каналите на bTV Media Group.

Парчето, озаглавено „Ябълката на раздора”, е продуцирано от bTV Media Group, съвместно с “Монте мюзик”. Видеото на Радко ще бъде завъртяно по родните музикални телевизии след неговата втора премиера в каналите на „Монте Мюзик” на 19 октомври.

Първата си самостоятелна песен „Ябълката на раздора” талантливото момче от Троян записва само няколко месеца след като грабна голямата награда от 50 000 лв. и титлата „Глас на България 2017”. Музиката, текстът и аранжиментът са на Владимир Ампов – Графа, треньор в музикалния формат и партньор в „Монте мюзик”.

Radko Petkov_videoclip

Видеоклипът към „Ябълката на раздора” е дело на известния музикален режисьор Павлин Иванов – Bashmotion. Заснет е на три различни места около София в един от най-студените дни на септември.

Любимецът на публиката Кристиан Грънчаров и момчето, което сбъдна мечтите си в „Гласът на България” – Мишо Мишев са другите двама участници от четвъртия сезон на най-успешното музикално риалити у нас, на които bTV и „Монте Мюзик” гласуват доверие, като продуцират за тях оригинален сингъл и видоклип към него. Феновете им ще могат да се насладят на парчетата до няколко седмици.

Radko_videoclip_1

Петият сезон на „Гласът на България” ще се завръне в ефира на bTV през пролетта на 2018 г. От трети до 11 ноември екипът на шоуто тръгва на път, за да търси даровити гласове, които да се състезават за престижната титла „Глас на България 2018”.

Дебютното видео на Радко Петков „Ябълката на раздора“ може да гледате ексклузивно тук.

 
 

Най-гиздавите SUV автомобили на Автосалон София

| от chronicle.bg |

SUV автомобилите отдавна излязоха от калните пътища и влязоха по тесните, софийските улички. В началото това ни дразнеше, но впоследствие чарът на вдигнатите, едри коли ни спечели.

На автосалон София SUV колите доминират категорично. В галерията може да видите най-атрактивните от тях.

 
 

Сините очи и големите амбиции на Себастиан Курц

| от chronicle.bg, по Haaretz |

Поддръжниците му го виждат като бъдещето на страна, която досега винаги е гледала предимно към миналото, отколкото към бъдещето. Противниците му го виждат като обикновен кариерист, жаден за власт.

Където и да е истината, малцина австриици оспорват това, че техният 31-годишен външен министър, Себастиан Курц, вече остави дълбока следа в историята на централноевропейската държава. След агресивна кампания и спечелени предсрочни парламентарни избори, той стана най-младият министър-председател на страната и един от най-младите лидери в Европа.

Мъжът с детско изражение и арийска осанка омая населението. Спиран е на улицата, хората си правят селфита с него, други искат автографи, сякаш е кинозвезда. Младостта се отразява в небрежния му подход към работата. Политикът е известен с това, че настоява да го наричат Себастиан, вместо „господин Министър“. Някои австрийци дори отиват по далеч, обръщайки се към него с умаленото Басти. Ако се возите в самолет за Австрия е напълно възможно той да седне на мястото до вас. Според ново решение, представители на чужди правителства и техните началници следва да пътуват в икономична класа, вместо в бизнес класа.

Нека обаче нищо от това не ви заблуждава. Себастиан Курц е повече от поредния политик с грабващо бебешко лице. Зад сините очи се намират увереността, лидерските качества и големите амбиции на един млад политик, когото все по-често ще виждаме редом до световните лидери с побелели коси.

Роден е през 1986 година и завършва гимназия през 2004 година. Следва право, но прекъсва, за да се посвети на политическата си кариера. Започва на общинско ниво, влизайки в Градския съвет на Виена през 2010 година. Може би единствената част от биографията му, която би искал да изтрие е именно от този период. Слоугънът на кампанията през 2010 година е „черното е готино/секси“. Във видеото 23-годишният кандидат се вози в Хамър, придружаван от жени с изкусителни форми. Фокусът е върху гърдите им. Една от спирките в клипа е клубът Мулен Руж, където е организирано черно „готино/секси“ парти. По-късно Курц излиза на улицата да раздава презервативи, обяснявайки как е загубил девствеността си на 15 години. По време на сегашната му кампания това му беше натяквано неколкократно и противниците го използваха, за да го компрометират.

Големият скок идва през 2011 г. Тогава Курц става директор на отдела по интеграция в министерството на вътрешните работи. „Виждам себе си като човек, при когото имигрантите да идват за помощ“, казва той тогава, опитвайки се да изгради нов имидж на Австрия, като гостоприемна страна за чужденците. С изкачването по стълбите на властта обаче, възгледите му се променят. През 2013 година, когато заема поста на външен министър и хиляди имигранти нахлуват в страната, той започва да говори за опасностите на масовата имиграция. Промените в идеологията му политолозите обясняват с помъдряването, което неминуемо се появява, колкото по-големи стават отговорностите на съответния пост. От другата страна са коментарите, които го определят като човек, желаещ да се издигне до властта, използвайки крайнодесни подходи. Също така е привърженик на идеята за ограничаване на преференциите, които Европейският съюз дава на имигрантите.

Негови са решенията за спирането на външните средства за построяването на джамии и забраната на бурки на обществени места. „Искаме ислям в австрийски стил, а не такъв, диктуван от други държави“ е аргументът му.

Един от най-напрегнатите моменти в кариерата му и изпитание за качествата му , е през 2016 година, когато затваря Балканския бежански коридор. Първоначално решението е остро критикувано и изглежда като действие срещу най-силната жена в днешна Европа – Ангела Меркел. Самата тя е известна с отворената си политика към бежанците, позволявайки на близо половин милион имигранти да влязат в Германия. С течение на времето обаче възгледите се променят и Меркел признава, че това е било правилното решение.

Твърдата му позиция се появява и по отношение на Турция. Австрийският политик се изказва остро против президента на Турция, Реджеп Таийп Ердоган, твърдейки, че в него се наблюдават „диктаторски тенденции“. През юли тази година, той отказа на турския министър на икономиката да лети до Австрия за церемония по случай една година от преврата в Турция. В момента политикът е за прекратяване и на преговорите за членството на Турция в Европейския съюз.

Излишно е да споменаваме, че тази година е най-напрегната в кариерата му досега. Преди няколко месеца, преди да навърши 31 години, Курц беше избран за лидер на Австрийската народна партия. Шокът дойде, когато той обяви, че се оттегля от коалицията със социалдемократичната партия , довеждайки Австрия до ситуация на предсрочни парламентарни избори.

Във видеото в кампанията го виждаме как изкачва планина. Посланието е: „Правилният път не е задължително лесен. Да постъпваш правилно е ситуация, в която често си сам.“ А слоугънът в кампанията му  за лидер на партията беше: „Време е за нещо ново“. Предстои да видим какво ще е това ново, освен затягане на мерките по отношение на нелегалната имиграция – това вече е ясно, че е един  от най-големите му приоритети.