„Вие трябва да направите продукта си толкова интересен, че хората сами да го търсят“

| от |

Автор: Петя Петрова, www.oib.bg

Две лекции се проведоха в екип Култура, като част от #идеите3 за първия активен работен ден. Сутринта младите културни дейци дебатираха заедно на фондация „Танцово изкуство – Илиев”. Екипът получи насоки за по-успешно реализиране на проекта, който трябва да оформят в рамките на „Идеите – това сме ние 3“.

20 премиери на български филми, 15 режисьори, организиране на прожекции, поддържане на сайт като PR-агенция на филмите /www.kinematograf.bg/. Без печалби, но с много ентусиазъм и желание за развитие.Юлиан Спасов сподели с екипа основните проблеми, до които той се е докоснал като част от „Кинематограф“. Първият, и може би най-важен, е липсата на популяризация чрез медиите, което се явява причина за липсата и на публика, и на възприемането на късометражното кино като част от масовия културен поток. „В късометражните филми има адски много идея, чиста, качествена, при това много добре пресъздадена. Позволява проблеми и решения да бъдат показани за много кратко време“, споделя Юлиан. Той коментира и неразличимостта между къс филм и клипче от масовата публика, което отказва повечето хора да опознаят първия тип, тъй като смятат, че е нещо твърде сложно.

Представителят на „Кинематограф“ презентира три късометражни филма – „Deathbuylemonade”, “Endingoverfishing” и “EON”, които могат да бъдат гледани на сайта им. След като прожекцията приключи, екипът сподели една от десетките свои идеи – прожектиранена филми в квартали върху самите блокове, и получиха обещание за подкрепа от страна на „Кинематограф“ при бъдещо реализиране на дейността. Екипът излезе в заслужена почивка след дълго дебатиране, нетърпеливо очакващи следващия лектор.

 
 
Коментарите са изключени за „Вие трябва да направите продукта си толкова интересен, че хората сами да го търсят“