Умението да презентираш в бизнес среда или – Ти си този, от когото зависят нещата

| от |

На 4-ти ноември ще имате възможността да бъдете част от един динамичен, интерактивен, предизвикателен и забавен семинар. Той ще се проведе в рамките на пълен работен ден в Betahaus Sofia, предоставяйки най-доброто от Британската система за правене на презентация и усвояване на техники за водене на разговор в бизнес среда. Семинара има за цел да покаже как се прави кратка презентация пред публика, за кратък период от време, като същевременно показва уменията на самите участници в семинара да ангажират публиката със своето представяне.

Участието в този семинар би било полезно както за всички компании, които желаят да развиват в бъдеще своя бизнес във Великобритания и Западна Европа, така и за тези, които биха искали да въведат английския стил на работа.

 

Alexander Macdonald 025

Лектор ще бъде Alistair Macdonald.

Работил е с MyTravel, Adidas, AMEC, AstraZeneca, BT, BNFL, Turtle Wax, Orange, Blackburn Rovers FC, Interflora, Royal & SunAlliance, Swiss Life, Reliance Security, Deloitte & Touche, Reuters (Germany & Italy), Neste Chemicals (Finland), Crystal Global Chemicals (UK & USA) и още много компании, също с над 20 национални и регионални правни фирми, над 80 независими училища и други.

Алистър е вдъхновяващ и забавен професионален говорител. През последните 20 години той е тренирал директори от 27 страни.
Специално интервю за Хроникъл с Алистър Макдоналд може да прочетете в понеделник.

СЕМИНАРЪТ и ПРОГРАМАТА

Сутрешна сесия: Ще пропуснем скучните и незапомнящи се речи, които така ни отегчават при протичането на други подобни мероприятия. През първата част Алистър ще ви помогне да развиете вашето представяне по интригуващ начин, направено по правилата с увод, изложение и заключение и най вече с акцент върху важните неща, които искате да представите.

СУТРЕШНА СЕСИЯ – МИКРОФОНИТЕ НЕ ХАПЯТ!

08:30 Регистрация и кафе
09:00 „Страхотна история” – въведение към добрите презентационни умения;
09:45 „Убиствено добро четиво” – упражнения за индетифициране на елемените за добре разказана история;
10:00 „Аз обичам плъхове” – 4 минутна презентация на вашата стрст или това
което обичате, последвано от възпроизвеждане на видео анализ;
11:00 Кафе/чай;
11:15 „Как е вашата памет?” – как памета работи и частта от нея, която играе
роля за приемане на посланието към вас;
11:30 „Това е което правя” – представя сбито, информативно и забавно 4
минутна бизнес презентация с видео въпроизвеждане и анализ;
12:30 Въпроси и отговори
12:45 Обяд

СЛЕДОБЕДНА СЕСИЯ:

Алистър нарича семинара “Ти си този, който продава себе си”, защото това е всъщност създаването на контакта. Повечето хора се притесняват, когато са в стая с непознати хора и трябва тепърва да създават контакти.

СЛЕДОБЕДНА СЕСИЯ – „ТИ СИ ТОЗИ КОЙТО ПРОДАВА СЕБЕ СИ”

13:45 Играта за създаване на контакти – игра за „разбиване на леда” или за да започне следобедната сесия с истинска енергия. Всички присъстващи участват в играта, като подаръци получават тези, които създадът най- добри контакти.
14:30 „Ти си този, който продава себе си” – Обяснява седемте тайни за успешено създаване на контакти;
15:15 Кафе/чай пауза
15:30 „Така както е редно да се направи” – безгрижна практична демонстрация на техники за изграждане на мрежа от контакти;
15:45 Въпроси и отговори
16:00 Заключение

Записване за участие в семинара може да направите на:
http://www.eventbrite.com/e/networking-skillspresentation-skills-workshop-tickets-13519851239?utm_campaign=new_eventv2&utm_medium=email&utm_source=eb_email&utm_term=eventurl_text

 
 

Най-екстремният мощен Jaguar е тук (видео)

| от chronicle.bg |

Special Vehicle Operations (SVO) на Jaguar Land Rover обяви най-мощния, пъргав и екстремен Jaguar създаван до сега: новия XE SV Project 8.

Прототипната версия на спортния седан Jaguar XE с 600 к.с., украсена с ексклузивен камуфлаж, създаден от SVO Design, и предлагаща динамика на суперавтомобил, премина дебютния си тест на предизвикателната писта Nürburgring Nordschleife. Можете да видите прототипа Project 8 в действие тук:

С най-тунингованата версия на 5-литровия двигател V8 с компресор суперчарджър на Jaguar Land Rover Project 8 ще стане вторият колекционерски автомобил от SVO след успешното лансиране на Jaguar F-TYPE Project 7 през 2014 г. Не повече от 300 автомобила, всички ръчно сглобени в Техническия център на SVO в Ковънтри, ще бъдат създадени за продажба в световен мащаб.
Пълни спецификации за Jaguar XE SV Project 8 ще бъдат публикувани на www.jaguar.bg на в края на юни, малко преди световния му динамичен дебют на Фестивала на скоростта в Гудууд, Западен Съсекс, във Великобритания.

 
 

Видео показва новия Samsung Galaxy J7

| от chronicle.bg |

Серията Galaxy J на Samsung – това са J5 (2017) и J7 (2017) вече премина през няколко сертификации в национални регулатори, като наскоро това стана и в Южна Корея.

През това време в YouTube е качено ново руско видео, което дава доста информация за все още необявения официално Galaxy J7 (2017).

Новият модел изглежда различен от настоящата J серия: това, което се вижда на видеото са стандартен 3.5-милиметров аудио жак и microUSB порт, физически бутон с вграден сензор за оптечатъци. Дисплеят трябва да е 5.5-инчов Super AMOLED в 1080р, а чипсетът е Exynos 7870. Очакват се и голяма 3600 mAh батерия и 3GB RAM памет, допълвани от задна 13MP, f/1.9 камера.

 
 

KONA от Hyundai: истински SUV автомобил с прогресивен характер

| от chronicle.bg |

Преди официалното представяне Hyundai Motor пусна ново видео, показващо още детайли от дизайна на изцяло новия KONA, най-младия SUV автомобил в европейската гама на Hyundai.

Силуетът на новия KONA подчертава агресивния стил на каросерията с елегантни и изострени форми. Присъствието му се характеризира с широка стойка и дизайн с двойни предни фарове. KONA е оборудван и с каскадна предна решетка – новата фамилна идентичност на Hyundai.

Освен прогресивен дизайн, изцяло новият KONA предлага и съвсем нови технологии, като прави премиум характеристиките по-достъпни за удобно и безопасно шофиране. Нова характеристика, например, е head-up дисплеят, който прожектира ключова информация за шофирането директно пред погледа на водача. Прожектираното изображение с размер 8 инча (20,3 см) и водеща в класа яркост от 10 000 кандела на квадратен метър гарантира видимост и при дневна светлина и е предпоставка за безопасно шофиране.

Повече информация за изцяло новия Hyundai KONA ще бъде публикувана скоро, като официалното представяне ще бъде през лятото на 2017 г.

 
 

Как да си направим самолет?

| от |

Един Boeing 737-800 тежи 41,145 килограма. При това празен. Как нещо, тежащо 41 тона, успява да излети във въздуха и то по 6 пъти на ден?А нашите хартиени самолетчета падат почти веднага. Авиационната техника е изключително комплексно съчетание от математика, физика, химия, механика и куп други науки. Затова се срещаме с Ейлийн. Тя ще ни открехне по темата как човекът успя да полети в небето.

 

Ейлийн Бакалова е на 21 години, родом от град Неделино. Завършва езикова гимназия СОУ „Отец Паисий“ в град Мадан. В момента е трети курс в Техническия университет със специалност „Авиационна техника и технилогии“.  Мечтата й е един ден да стане пилот. В свободното си време обича да прекарва с приятелите си и да чете книги.

 

 

Мартин: Разкажи ни за специалността си – „Авиационна техника и технологии“?

Ейлийн: Целият курс е от 45 човека и сме разпределени в две специализации – „Експлоатация и ремонт на въздухоплавателни средства“ и „Експлоатация на електронно-приборната авиационна техника“. Разделението по специализации става в трети курс. Аз специализирам в „Експлоатация на електронно-приборната авиационна техника“. Основните предмети, които изучаваме са – „Аеродинамика на летателни апарати“; „Навигация“; „Динамика на полета“; „Летателни апарати и авиационни двигатели“; „Обслужване на въздушното движение“.

Как да си направим самолет?

По принцип става много лесно. Нужни са около 430 млн. щатски долара, няколко ролки изолирбан и много свински опашки. Шегата настрана. Необходими са специализирани екипи, които отговарят за всеки един компонент от конструкцията, двигателните системи, електронно-приборната техника. Процесът е сложен и преминава през множество проверки, преди самолетът да бъде готов за експлоатация.

Как, за бога, самолетите успяват летят?!

За да може един самолет да полети е необходимо постоянно да има съперничество между подемната сила и силата на тежеста, както и между тягата и силата на челното съпротивление.  Подемната сила трява да е достатъчно голяма, за да се противопостави на теглото, а тягата е необходимо да бъде достатъчно силна, за да се противопостави на челното съпротивление.

Знаеш ли нещо за авиокомпаниите, което ние не знам?

Може би не знаете защо например нискотарифните компании са толкова евтини? Основното правило на нискотарифните компании е да правят максимален брой полети на ден. Това обикновено означава по 6 излитания и кацания на ден. Ето защо нискотарифните компании по прицнип не извършват дълги полети. Друго нещо, което намалява цената на билетите ни, е правилото „не повече от 30 минути на земя“. От престоя на земя не се печели и за да може да се осъществят 6-7 излитания и кацания на ден, след всеки полет самолетът е максимално бързо разтоварван и натоварван отново. Друго важно нещо е самолетите да са само от един тип, за да може да са взаимнозаменяеми. Ryanair например използват само Boeing 737-800.

Можеш ли да ни обясниш как да направим най-доброто хартиено самолетче?

Когато бях малка много обичах да правя хартиени самолети, но след това се увлякох по истинските. Колкото и техники да ви кажа, хартиените ви самолети няма да полетят по-бързо от Airbus А380.

Какво трябва да знаят хората за самолетите? И има ли нещо, което масово разбираме по грешен начин?

Всеобща заблуда е, че летенето със самолет е опасно. Всъщност това е най-сигурният транспорт. В днешно време на пътя умират в пъти повече хора. Проблемът при самолетите е само, че хората на борда при всеки полет са от 100 – 300 човека и при злощастен случай загубата е наистина голяма. Но, съвременните самолети са изключително добре проектирани и оборудвани, за да може броят на катастрофите да намалава с всяка изминала година. Екипажите вече са достатъчно добре обучени, за да приземят самолет дори когато двигателят откаже.