Ти Водиш! От септември… Ти знаеш! От 25 август.

| от |

От известно време една реклама „От септември ти водиш“ залива националните медии и билбордовете…

Естествено липсата на марка накрая на рекламата събуди любопитството. По форумите плъзнаха теми за това кой стои зад тази кампания. Всички твърдяха, че със сигурност знаят.

Във форумите се изказаха какви ли не предположения. То не беше риалити, радио предаване, сателитна телевизия, бира, сайдер, автомобил… Само за прах за пране никой не се сети, но очевидно и на Леля Мария не ѝ е хрумнало…

Чуденката не подмина и социалните мрежи. Но наистина защо толкова много хора и медии туитеха това. Някои изпълняваха поставените им рекламни цели. А други просто се забавлявахме със създадения хаос… Защото в крайна сметка в социалните мрежи също Ти водиш 🙂

Някои бяха близо, разкривайки успешно Мтел. Повечето обаче грешно предположиха, че това е реклама на новата услуга – сателитна услуга Mtel sat tv.

Screenshot_6

Днес мистерията бе разкрита.

Кампанията „Ти водиш“ е на Мтел

С нея телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента.

Въпросът, който от няколко седмици се обсъжда оживено в социалните мрежи и в интернет форумите, намира отговор днес с официалния старт на рекламната кампания на Мтел „Ти водиш“. С нея телекомът отправя към българите посланието за нов начин на общуване по правилата на клиента.

Имиджовата кампания представя новото мото на компанията – „Ти водиш“. “Чрез него заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват”, каза главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас.

Като част от кампанията напоследък в социалните мрежи и интернет форумите се появиха снимки с „Ти водиш“ – като надпис на тротоар, като графит на фасадата на Народния театър „Иван Вазов“ в София, като късметче към кафето, като татус и много други. Паралелно по телевизиите се завъртя кратък клип, който според очакванията на мнозина анонсирал ново риалити.

Освен към клиентите, кампанията е насочена също към служителите на телекома, които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката Мтел – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна.