От известно време една реклама „От септември ти водиш“ залива националните медии и билбордовете…
Естествено липсата на марка накрая на рекламата събуди любопитството. По форумите плъзнаха теми за това кой стои зад тази кампания. Всички твърдяха, че със сигурност знаят.
Във форумите се изказаха какви ли не предположения. То не беше риалити, радио предаване, сателитна телевизия, бира, сайдер, автомобил… Само за прах за пране никой не се сети, но очевидно и на Леля Мария не ѝ е хрумнало…
Чуденката не подмина и социалните мрежи. Но наистина защо толкова много хора и медии туитеха това. Някои изпълняваха поставените им рекламни цели. А други просто се забавлявахме със създадения хаос… Защото в крайна сметка в социалните мрежи също Ти водиш 🙂
Чуйте „The Devil In I” на Slipknot! Новият албум идва през октомври…от септември ти водиш http://t.co/FsvjEYZNEy
— Z-Rock radio (@ZRockbg) August 25, 2014
Коя реклама прави футболистите на Левски най-тъжни? – "От септември ти водиш"
— Petar Kesov (@PetarKesov) August 24, 2014
Ако ще се ядосваш за нещо, прави го сега, защото от септември ти водиш и посоката ще е строго положителна! 🙂 http://t.co/kRbvOHImLm
— Radio Fresh! (@RadioFreshBG) August 22, 2014
Идва захлаждане, но лятото ще се върне през септември… Значи от септември ти водиш… на море 🙂 pic.twitter.com/Z4Jkqe4CB2
— CactUS (@tourbg) August 22, 2014
От септември ти водиш, а през октомври поема Били Айдъл http://t.co/PM2ZIm5YTs
— Z-Rock radio (@ZRockbg) August 22, 2014
Утре, между 8 и 11 отново ТИ избираш в ENERGY REQUEST, а от септември, ТИ водиш… само по Радио ENERGY! 😉
— Radio ENERGY (NRJ) (@radioenergybg) August 20, 2014
Влади, ти водиш! #Лудогорец #tivodish pic.twitter.com/Gf7YtWf8UD
— Tiffany Aching (@yanisslava) August 19, 2014
От септември ти водиш на бар и гледай пиенето там да е качествено, че устата мьи голяма 😉 pic.twitter.com/0qePJWYfvn
— ProfessOre (@wradkova) August 17, 2014
#тиводиш от септември… ей ме, аз съм тръгнала вече 😉 #tivodish pic.twitter.com/gUZ67ICd13
— Nev (@usmihnata) August 16, 2014
От септември ти водиш, но днес водеща ще е жегата http://t.co/gFOliQHCPM
— Radio N-JOY (@RadioNJOY) August 14, 2014
Август си лежиш на плажа и хоп от септември ти водиш. Това е положението 🙂 pic.twitter.com/TgInn97C8I
— CactUS (@tourbg) August 13, 2014
И не забравяй, от септември ти водиш pic.twitter.com/J2d9gEUSvP
— Media Monkey (@htopuzov) August 13, 2014
Мика стой не си отивай! От септември ти водиш!
— CactUS (@tourbg) August 11, 2014
#tivodish Напред към светлото бъдеще pic.twitter.com/71esyuSDGk
— Ivan L Petrov 伊凡 (@Ivan_Petrov) August 18, 2014
щом и водораслите вече ми говорят… #tivodish pic.twitter.com/mwKwSZzWQ7
— Бръм (@penelopata) August 17, 2014
кой ще ме поведе мен към олтара е въпроса ;))))#tivodish
— mary poppins (@grachnova) August 16, 2014
Кой води от септември? @grachnova
— Gergana Passy (@GerganaPassy) August 14, 2014
Тя ще води от септември, ние – не. @grigorovi pic.twitter.com/SSPMnYtXuZ
— Si (@Sibinak) August 19, 2014
Някои бяха близо, разкривайки успешно Мтел. Повечето обаче грешно предположиха, че това е реклама на новата услуга – сателитна услуга Mtel sat tv.
Днес мистерията бе разкрита.
Общуването има нови правила – http://t.co/3bfzPYAxIH #тиводиш
— Мтел (@MobiltelBG) August 25, 2014
Кампанията „Ти водиш“ е на Мтел
С нея телекомът прави заявка за нов имидж по правилата на клиента.
Въпросът, който от няколко седмици се обсъжда оживено в социалните мрежи и в интернет форумите, намира отговор днес с официалния старт на рекламната кампания на Мтел „Ти водиш“. С нея телекомът отправя към българите посланието за нов начин на общуване по правилата на клиента.
Имиджовата кампания представя новото мото на компанията – „Ти водиш“. “Чрез него заявяваме пред нашите клиенти, че ще продължим да сме предпочитания от тях телеком, който им предоставя най-добрите технологии, но те имат свободата да избират кога и как да ги ползват”, каза главният изпълнителен директор на Мтел Танасис Кацирубас.
Като част от кампанията напоследък в социалните мрежи и интернет форумите се появиха снимки с „Ти водиш“ – като надпис на тротоар, като графит на фасадата на Народния театър „Иван Вазов“ в София, като късметче към кафето, като татус и много други. Паралелно по телевизиите се завъртя кратък клип, който според очакванията на мнозина анонсирал ново риалити.
Освен към клиентите, кампанията е насочена също към служителите на телекома, които в ежедневната си работа следват обновените ценности на марката Мтел – лидерство, без усилие и честна игра, така че промяната да бъде възможна.