Super Bowl и изкуството на рекламата

| от |

Милиони се събраха около телевизорите в САЩ в неделя вечерта, за да гледате как Сиатъл „Seahawks“ смазват Денвър „Broncos“ с 43 – 8.

1

Но за много американци, а и не само (мачът можеше да се гледа на живо и в България), резултатът от играта беше на заден план. Те обърнаха специално внимание на големия рекламен бюджет на Super Bowl.

С цена до 4 милиона долара за 30 секунди ефирно време,  рекламите на Super Bowl имат свой собствен живот, по отношение на културното значение, а с възхода на социалните медии, фактор в тяхното разпространение и производство. Рекламите на Super Bowl  са станали по-сложни от всякога.
Много от рекламите бяха пуснати седмици преди да бъдат показани на „голямото събитие“.

Почти всяка реклама може да бъде видяна веднага след мача от всяко кътче на света на сайтове като YouTube, канадската публика вече има възможност да види едни и същи реклами с американците, така вече и те са обхванати от тези 4 млн. за тези 30 секунди.

Вижте десетте най-добре приети и широко разпространени реклами на Super Bowl 2014, като е взета предвид обратната връзка в социалните мрежи.

Всички реклами на Super Bowl може да видите в канала на YouTube

Budweiser – “Puppy love”

Dannon Oikos – „Full House reunion“

Toyota – „Big game“

Bud Light – “Ian up for whatever”

Jaguar – „British villains „Rendezvous“

Cheerios – „Gracie“

Carmax – „Slow clap“ , „Slow bark“

GoPro – „Red Bull stratos“

Beats Music – Ellen DeGeneres

Kia – „The truth“

Бонус

 
 

10 роли на Джон Гудман, които трябва да гледате

| от chronicle.bg |

Джон Гудман не е само Фред Флинстоун. И повечето хора, които познават творчеството му, са наясно с това.

Става известен с ролята си на Дан Конър в сериала „Розан“ (1988-1997), за която печели Златен глобус през 1993 г. Но следват филми с негово участие, които е добре да изгледате.

По случай днешния рожден ден на актьора, сме подготвили галерия с 10 негови роли, в които си личи, че Гудман е голям не само физически. Enjoy!

 
 

Ванкувър обмисля забрана на продажбата на котки и кучета в зоомагазини

| от chronicle.bg |

Ванкувър обмисля забрана за продажбата на кучета котки и зайци в зоомагазините, съобщават от местната управа.

Идеята се е появила след вълна от загрижени граждани заради отварянето на нов зоомагазин в града миналия месец. Причина за тревогата – лошо отношение към животните не само в зоомагазините, но и при размножаването на тези животни.

След проверка е установено, че много от животните идват от САЩ или други места зад граница, но нито може разкрито дали животните идват от „фабрики“ за размножаване, нито може да се упражни контрол върху развъдниците.

Магазинът, заради който се обмисля мярката, твърди, че всички животни, които предлага, са отглеждани в развъдници с добра репутация. Според неправителствени организации за защита на животните обаче нито един уважаван развъдник не би продавал домашни любимци в зоомагазини.

 
 

Съдят Disney заради „Inside out“

| от chronicle.bg |

„Inside out“, история за петте основни чувства в главата на едно младо момиче, е един от най-големите успехи на Pixar. Филмът е спечелил над 857 милиона долара и любовта на критиците.

В момента обаче срещу Disney, който притежава Pixar, е заведено съдебно дело.

Денис Даниелс е експерт по детско развитие, съосновател на National Grief Institue. Тя твърди, че от Disney са базирали „Inside out“ на детската му телевизионна програма „The Moodsters“. Част от концепцията за нея била книга, където емоциите били закодирани със символи в определен цвят – червено за гняв, синьо за тъга и жълто за щастие. По-късно по тази концепция бил направен пилотен епизод, който Даниелс предложила на Дисни няколко пъти между 2005 и 2009 година, но от студиото й отказали.

Това не е единствения случай, в който Didney са обвинявани в крадене на идея за някой от големите си филми… в последните 6 месеца. През март Гари Голдман, създателят на „Total Recall“, съди студиото за това, че базират „Zootopia“ на негови идеи без да го компенсират за това. Отговорът беше, че „в обвинението е пълно с неверни твърдения“, но към момента няма отговор по делото-тема на този текст.

Интересно е защо Денис съди чак 2 години след пускането на филма.

 

 
 

Джак Блек изпълнява главна роля в новия „Джуманджи“

| от chronicle.bg, по БТА |

Американският актьор Джак Блек е разчитал на способностите си като комик, за да се снима във филм, който предстои да се появи по екраните, съобщи Ройтерс. Той изпълнява главна роля в „Джуманджи: Добре дошли в джунглата“ – нова версия на комедията „Джуманджи“ (1995) с участието на Робин Уилямс, който вече не е между живите.

Блек заяви, че гледал оригиналната лента едва след като научил, че е в актьорския състав на продължението й. Джак описва Уилямс като гений, който е на върха на актьорските си умения в „Джуманджи“.

В този филм Уилямс изпълнява роля на мъж, който избягва от плен в посветена тематично на джунглата игра. В новата версия на филма предпоставките са различни – главните персонажи пътешестват във фантастичния свят на същата игра. „Сега персонажите пътуват из джунглата, а това крие опасности и е вълнуващо“, поясни Блек.

Друга съществена разлика е, че докато в оригиналната лента персонажът на Уилямс влиза в играта като дете и излиза от нея като възрастен, в новия филм детските персонажи стават възрастни, когато излизат от играта.

Блек и Ник Джонас, който му партнира в „Джуманджи: Добре дошли в джунглата“, промотираха новия филм в Барселона. В актьорския му състав са също Дуейн „Скалата“ Джонсън и Кевин Харт.

„Джуманджи: Добре дошли в джунглата“ трябва да се появи по екраните през декември.