Септемврийска диета за топли зимни дни

| от Цвети Иванова |

Лятото се загърна в слънчевия си плащ и ни остави в меланхолната прегръдка на есента. Затоплени, сияещи и уморени от нежните му лъчи, тръгваме към нови сезони, препълнени с ярки, морски спомени, заредени с нови мечти и ….с десетки загубени килограми.

След като цяла пролет и цяло лято спазвахме диетите на Дюкан, д-р Емилова, Енджи Касабие, Валя Червенкова, Аткинс и други, посрещаме студения сезон, лишени от меката прегръдка на излишните килограми и изпосталели до кокал. Тъй като след есента, идва студеният атмосферен фронт, който ще наклони везните на българската псувня от „Е*ати жегата“ към „Е*ати студа“, трябва да сме психически, емоционални и физически подготвени за новия ледников период по българските географски ширини.

И преди снегът да ни е изненадал за поредна година и да е сковал слабите ни тела в примката си, ви предлагаме диета за надебеляване, благодарение на която само за пет дни може от изгладнял прилеп тип Кейт Мос бързо да се превърнете обратно в приятните белуги, които си бяхте през миналата зима и да се загърнете с мазнинните кожуси, които да ви пазят от настинка.

Ден първи:

Закуска: 5 тулумбички с пудра захар и шоколадови пръчици

Обяд: 2 порции свинско със зеле и картофи, полети обилно с допълнително зехтин

Вечеря: 5 филии бял хляб с екстра глутен и кофа за двама от KFC (но за един)

Важно: Следобедните подхапвания на Mars, Twix, Snickers и Bounty са препоръчителни. Нощната консумация на сладолед тирамису също е желателна.

Ден втори:

Закуска: 4 филии сладкиш със сини сливи, с глазура от шоколад и три лъжици чиста захар

Обяд: McDonald`s гранд меню с допълнителен Биг Мак и McFlury сладолед с Kit-Kat

Вечеря: Може да повторите вечерята от предишния ден, а в случай, че не ви се яде KFC – хапнете голям дюнер от Мимас с двоен сос, заедно с порция телешко със сланина.

Важно: Не пропускайте среднощното ядене на богати на въглехидрати храни, нито следобедната закуска, която може да включва сладолед, пай или кадаиф с карамел.

Ден трети:

Закуска: 4 парчета мазна, софийска баница с айрян и кока-кола (литър и половина)

Обяд: 3 парчета торта гараш или в краен случай – еклерова торта с шоколад

Вечеря: Остатъка от софийската баница, заедно с турска баклава за десерт

Важно: За нощно ядене се препоръчва един млечен шоколад или 600 гр. печено кашу.

Ден четвърти:

Закуска: 3 кроасана с шоколад, плодово мляко на Danone и суджу

Обяд: Обедно меню от Burger King с допълнителен бял хляб и наденица с екстра мононатриев глутамат за добър вкус

Вечеря: Три купички пача, два пакета чипс с кетчуп, две порции имамбаялдъ с добавено мазно месо и парче шоколадова торта за десерт

Важно: За нощно хапване препоръчваме запържено свинско краче със сос карбонара.

Ден пети:

Закуска: Три пакета Зайо-Байо с лук, един млечен шоколад с лешници, пакет бисквити с шоколад и две парчета бананов кекс ( при липсва на бананов кекс, може да заместите с десет мъфина или в краен случай – осем донъта)

Обяд: Пищна манджа, включваща мазно месо по избор, като добавка към две порции паста със сос или лазаня с конска кайма

Вечеря: Един самун бял хляб, половин тенджера едър боб със свински ребра, всичко запържено в сос от стара, морска цаца от Бургас

Важно: За следобедна закуска бихме предписали чаша бяла захар или кутия ванилов сладолед с шоколадови пурички. За среднощно подхапване – литър кока-кола с голям Milka шоколад с бисквитки Oreo.

На шестия ден би следвало да се чувствате по-добре и кантарът да показва възходящ прогрес на теглото ви. Изключително важно е да имате предвид, че диетата трябва да се съчетае с пиене на минимум два литра кока-кола на ден и нулева физическа активност. Билковите чайове и минералната вода не се препоръчват, освен в случай на прилошаване. Алкохолът е желателен, но не наблягайте на виното, тъй като то няма силен ефект върху натрупването на килограми – консумирайте повече твърд алкохол, мента, коктейли и бира. Избягвайте плодовете и зеленчуците, рибата и яйцата, крехкото месо и варивата. За по-добри резултати препоръчваме пълно обездвижване – режим на легло със ставане само по неотложни необходимости и задачи. Ако нямате възможност да си останете вкъщи, задължително се придвижвайте единствено с автомобил до набелязаната дестинация. Не позволявайте изминаването на повече от десет крачки пеша на ден, тъй като това може да ви коства един до два килограма. Добра идея е да си вземете крачкомер, с който да сверявате броя на крачките си – ако надвишите цифрата 10, следва самонаказване чрез изяждане на осем скалички наведнъж. Не забравяйте, че губите маса при всяко движение и че без да искате правите по минимум две коремни преси на ден, когато си лягате вечер и ставате сутрин. А това може да ви струва скъпо. Всяко лягане и ставане от леглото ви кара да губите по 4.5 милиграма коремна мазнина, която е най-ефективният кожух за свирепия зимен сезон.

Ако спазвате нашите съвети, можем да ви изготвим индивидуален режим за дългосрочно спазване на диетата и при покорно следване на режима – да обещаем, че до идната пролет може да сбъднете една своя мечта…в случай, че тя е да основете първия български отбор по сумо.

 
 

Имат ли значение килограмите за външния вид?

| от chronicle.bg |

Когато стане дума за отслабване, повече хора разчитат на кантара да измерва резултатите им. Но тази майка и фитнес блогър доказва в Instagram профила си, че килограмите са просто цифра.

Ейдриън Осун споделя с последователите си „преди и след“ снимки на нейната драматична трансформация, която се случва благодарение на вдигане на тежести и пост. Въпреки огромната разлика в тялото й, Ейдриън губи точно 1 килограм.

„Кантарът не мери мазнините и мускулите, а показва общото тегло“, пише тя.

Тя топи мазнини и трупа мускули, а резултатите, които постига са супер впечатляващи. Разлика в теглото: точно един килограм. Може да я следвате в Instagram профила й тук.

А в галерията погледнете за каква разлика става въпрос.

 

 
 

Четири сериала: гледахме ги вместо вас, ето какво мислим

| от chronicle.bg |

Все повече наградите „Еми“ изглеждат по-интересни от „Оскар“-ите заради множеството добри сериали, които се появяват на малкия екран с качествена режисура, добър сценарий и блестящ актьорски състав.

Затова и мнозина застават все по-често пред екрана, за да следят новите продукции на Netflix, FOX и HBO. Пролетта приближава с няколко нови сериала, за които много се говори – предимно в САЩ и във форумите.

Ние вече се запознахме отблизо с четири от тях и ето какво мислим за тях.

 
 

„Дракон“ на SpaceX се скачи с международната космическа станция

| от chronicle.bg |

Товарният космически кораб „Дракон“ на частната американска компания SpaceX се скачи с Международната космическа станция ден след неуспешния си опит, предадоха Асошиейтед прес и ТАСС.

За скачването помогнаха астронавтите Шейн Кимброу от САЩ и Тома Песке от Франция, като прихванаха капсулата с помощта на автоматичната ръка-манипулатор „Канадарм“.

Вчера възникна проблем с GPS системата на кораба, който възпрепятства приближаването му към станцията. Грешката в навигацията беше бързо отстранена и всичко мина гладко при втория опит.

„Дракон“, зареден с близо 2,5 тона товари и оборудване, излетя в неделя от космическия център „Джон Кенеди“ близо до Кейп Канаверал в щата Флорида. Оттук тръгнаха мисиите на Аполо към Луната, както и космическите совалки в периода 1981-2011 година.

Шестчленният екипаж на станцията ще приеме нова пратка в петък, този път от Русия.

След закъснялото пристигане на „Дракон“, астронавтите трябва да го отворят колкото е възможно по-скоро, за да разтоварят 40 мишки от борда му. Животните са част от експеримент за зарастване на рани.

Източник: БТА

 
 

Какво става, когато свалиш 50 килограма

| от chronicle.bg |

Да свалиш килограми не е никак лесно. Да успееш да смъкнеш 50 килограма е истинско постижение. Преди да тръгнете на дългото пътешествие към красивото тяло обаче, трябва да знаете какво правите – увиснала кожа и различни здравословни проблеми са част от рисковете, за които е добре да бъдете подготвени. Независимо дали искате да свалите 10 килограма или 100, трябва да сте наясно, че това ще промени целият ви живот.

Предлагаме ви историите, които няколко жени разказват пред „Today“. Те са свалили много килограми и разказват за нещата, които биха предпочели да знаеха, преди да започнат.