Samsung представи Gear 2 и Gear 2 Neo

| от |

Samsung представи устройствата Samsung Gear 2 и Gear 2 Neo.

Group_Gear-2,-Gear-2-Neo

Samsung Gear 2 и Gear 2 Neo предлагат на потребителите подобрени възможности за свързаност и напълно интегриран подход за персонализирано изживяване с устройство за носене.

Джей Кей Шин от компанията заяви, че „с двете нови устройства Samsung Gear 2 и Gear 2 Neo ние подобрихме всичко, което потребители обичат в Gear, за да им предложим несравнима свобода в тяхното ежедневие.”

08-Gear-2-orange-2

Камерата на Samsung Gear 2 е вградена в основното тяло, а не в каишката, което го превръща в тънък и елегантен смарт аксесоар. Потребителите вече имат възможност да изразят настроението си или да съобразят цвета на модерната и изискана каишка със своята визия. Цветовете, от които могат да избират, са Charcoal Black, Gold Brown и Wild Orange за Gear 2 и Charcoal Black, Mocha Grey и Wild Orange за Gear 2 Neo. Визията на основния екран, часовникът и шрифтът също могат да се персонализират, за да отразяват техния личен вкус и предпочитания.

Gear 2 и Gear 2 Neo са важни допълващи устройства, които позволяват на потребителите да приемат или игнорират входящи обаждания или съобщения, като предоставят възможности за моментни известия в зависимост от действията и навиците на потребителя.

05-Gear-2-brown-2

И двете устройства действат като продължение на всекидневния живот на потребителя, предлагайки възможности за повече контрол върху ежедневието чрез самостоятелни функции. Такава функция например е контролирането на електронни устройства като телевизор, сет топ бокс в дома си, което става чрез приложението WatchON и вграден IrLED сензор. Благодарение на добавения самостоятелен музикален плейър с Bluetooth слушалки, дори да са оставили смартфона си вкъщи, хората могат да се наслаждават на любимата си музика, когато са навън.

Освен това и двете устройства предлагат личен фитнес треньор в реално време, като дават възможност на потребителите да изработя собствена система от упражнения и да следят пулса си по време на тренировка, за да подобрят цялостното си състояние.

Samsung Gear 2 и Gear 2 Neo ще бъдат налични на пазара през април.

Samsung Gear 2 продуктови характеристики:

Дисплей

1.63” Super AMOLED (320 x 320)

AP

1.0 GHz Dual Core Processor

OS

Tizen based wearable platform

Камера

Gear 2 : 2.0 Megapixel Auto Focus (1920×1080, 1080×1080, 1280×960)
Gear 2 Neo : N/A

Видео

Codec: H.264, H.263Format: 3GP, MP4HD(720p, @30fps) Playback & Recording

Аудио

Codec: MP3/AAC/AMR/VorbisFormat: MP3, M4A, AAC, OGG

Характеристики на камерата

Auto Focus Camera, Sound & Shot, Location Tags, Signature

Допълнителни характеристики

Fitness Features:

  1. Heart Rate sensor
  2. Pedometer
  3. Exercise

Standalone Modes: Running, Walking

Companion Modes: Cycling, Hiking

  1. Sleep & Stress (Downloadable)
Music Player with Bluetooth® Headset and Speaker
WatchON Remote: Remote Controller via IrLED Sensor
Basic Features:-    Bluetooth Call, Camera, Notification(SMS, E-mail, Apps)Media Controller, Schedule, Smart Relay, S Voice, Stopwatch, Timer, Weather
More Features(Downloadable):-    Calculator, ChatON, Flashlight, Quick Settings, Voice Memo
Changeable StrapColor Options:-    Gear 2 : Charcoal Black, Gold Brown and Wild Orange

–    Gear 2 Neo : Charcoal Black, Mocha Grey and Wild Orange

IP67 Certified Dust and Water Resistant, Noise Cancellation

Приложения

Banjo, BMW, CNN , Conde Nast, Expedia, eBay, Evernote, Feedly, GARMIN, Glympse,GM (Onstar 4GLTE), iControl, Line, Path, Paypal, RUNTASTIC, Volkswagen, Weather Channel, Under Armour(Map my fitness)

Samsung услуги

Samsung Apps

Свързаност

Bluetooth® v4.0 LE, IrLED

Сензор

Accelerometer, Gyroscope, Heart Rate

Памет

RAM: 512MBStorage: 4GB Internal Memory

Размери

Gear 2 : 36.9 x 58.4x 10.0 mm, 68g
Gear 2 Neo : 37.9 x 58.8 x 10.0mm, 55g

Батерия

Standard Battery, Li-ion 300mAhTypical Usage 2~3 days, Low Usage up to 6 days

 
 

Най-добрите филми за наркотици

| от chronicle.bg |

Какво прави човек, когато иска да добави много екшън към филма си за малко пари? Добавя наркотици.

Днес е Международен ден за борба с употребата и нелегалния трафик на наркотици (ООН) и по този повод сме събрали в галерията ни 15 от най-добрите филми с, за и с участието на наркотиците.

Оказа се, че Холивуд е правил филми за всякакви наркотици – леки наркотици, тежки наркотици, както и за всички, които се занимават с наркотици – дилъри, трафиканти. Има от всичко!

Ще сметнем, че знаете разликата между канабис, марихуана и коз.

 
 

2CELLOS с ново видео към песен от „Властелинът на пръстените“

| от chronicle.bg |

2CELLOS изненадаха феновете си с ново видео към песента „May It Be”. Парчето е кавър от саундтрака на „Властелинът на пръстените: Задругата на пръстена“ и част от последния им албум SCORE. Целият албум, посветен на филмова музика, ще чуем на живо на 4 декември в зала „Арена Армеец“.

За по-малко от месец видеото към “May It Be” събира 1 милион гледания в YouTube.

Това не е първото видео от албума “Score”, заснет в Хърватия. Миналата година, в Дубровник е заснет и клипът към нашумелия кавър на “Game of Thrones”, а през февруари тази година там снимат видеото към “Moon River” – саундтракът на класиката „Закуска в Тифани“. Месец по-късно, видеото към „Now We Are Free” от „Гладиатор“, което е частично снимано в Хърватия, беше представено в Pula Arena – единственият римски амфитеатър, който все още е непокътнат. Във всички видеа от новия албум двамата челисти са придружени от Лондонския симфоничен оркестър.

Чрез новия си албум „Score”, продуциран от Sony Music Masterworks, 2CELLOS представят нов стил, като включват най-обичаните хитове, както в класическата, така и в съвременната музика. Траклистът включва песни от саундтраци като този на „Титаник“, „Властелинът на пръстените“, Закуска в Тифани“, „Кръстникът“, Гладиатор“, „Списъкът на Шиндлер“ и много други.

Билети за концерта, част от световното турне на талантивите музканти, може да закупите в касите на EASYPAY, EPAYGO.BG, OMV, THE MALL и EVENTIM.BG на цена от 50 до 110 лв.

 
 

„Transformers: The Last Knight“ оглави бокс-офис класацията

| от chronicle.bg, по БТА |

Блокбастърът „Трансформърс: Последният рицар“ оглави бокс-офис класацията на Северна Америка, но приходите от дебютния му уикенд са ниски в сравнение с предишните филми от поредицата, съобщи Асошиейтед прес.

Приходите от уикенда на „Трансформърс: Последният рицар“ в САЩ и Канада са 43,5 милиона, а за петдневния период от сряда – 69,1 милиона. Предишните четири филма дебютираха с над 97 милиона долара.

Филмът, в който Марк Уолбърг за втори път изпълнява главната роля, обаче предизвика по-голям интерес в чужбина, особено в Китай. Приходите му на световния пазар са 196,2 милиона долара, от които 123,4 милиона в Китай.

Засега не е ясно дали „Трансформърс: Последният рицар“ ще успее да покрие направените разходи. Бюджетът му е 217 милиона долара и почти още толкова за маркетинг. Отзивите на критиката за него са по-лоши, отколкото за предишните филми.

Второто място в бокс-офис класацията на Северна Америка си поделиха „Жената чудо“ и „Колите 3″ с приходи от 25,2 милиона долара. Почти месец след като излезе на екран, „Жената чудо“ продължава да привлича интерес. За четири седмици приходите в САЩ и Канада надхвърлиха 300 милиона долара. Продажбата на билети по света донесе 652,9 милиона долара – най-високите постъпления от филм, режисиран от жена.

Четвърти е „47 метра надолу“, а пети – биографичният филм за рапъра Тупак Шакур „All Eyez On Me“.

 
 

Google Home задмина Amazon Alexa

| от chronicle.bg |

В резултат на проведено проучване относно качествата на Google Home и Amazon Alexa, стана ясно, че въпреки че Amazon Alexa е доста по-популярен и по-добре продаван продукт, вероятността Google Home да отговори правилно на потребителските въпроси е шест пъти по-голяма.

Към момента Amazon Alexa има цели 70 процента от пазара на управляваните с глас домашни асистенти, но практическият тест показва нещата по-различно. В него Amazon Alexa и Google Home отговарят на 3000 въпроса. Едно от възможните обяснения е разликата в подхода на Google и Аmazon при захранването на асистентите си с информация.

Google използва базата данни Knowledge Graph, която се компилира от резултатите в търсачката на компанията за последните пет години. От своя страна, Amazon обикновено се позовава на информация от свои партньори.

Google Home се оказва и по-адекватен, когато става въпрос за прости команди с цифри.