Съблазнителен дизайн и луксозен интериор

| от chronicle.bg |

Range Rover Evoque впечатлява със своя дизайн – той е едновременно дързък, динамичен и изумително елегантен. Този модел на британския гигант е идеален за шофиране както в градски, така и в извънградски условия.

Отличителен белег на Evoque е привлекателният дизайн на този луксозен компактен SUV. Въвеждането на елегантните светодиодни фарове за мъгла и забележимо по-широкото капаче, покриващо куката за теглене, подобряват новия дизайн на предната броня. Уголемените въздухозаборници загатват за спортния характер на модела и създават по-стабилна стойка, с което още повече подчертават увереното присъствие на Evoque на пътя.

Двата нови дизайна на радиаторната решетка се предлагат в гама от премиум покрития. Стандартната радиаторна решетка на Evoque се отличава с две дръзки хоризонтални черти и нов десен от фина мрежа. Динамичните деривати са с шестоъгълен дизайн, а по-издадената им мрежа придава подходящо динамичен вид на тези спортни версии. Моделът Evoque е първият Land Rover, който се предлага с full-LED адаптивни предни фарове, осигуряващи превъзходна видимост нощем. Тази авангардна технология изигра ключова роля в създаването на дизайн на предните и задни фарове с ясно отличим стил, който да е в хармония с драматичния екстериор на Evoque.

Новите тапицерии на седалките и облицовки на вратите, в съчетание с преработения дизайн на панела с инструменти, придават изтънчена атмосфера на цялостния интериор. Новите меки премиум материали създават подобрени нива на качество с гама от характеристики, която е по-широка от всякога. Стандартните модели са оборудвани с текстилна тъкана тапицерия Ebony и шестстепенно регулиране на седалката, а флагманските модели са снабдени с нови, уникални за класа предни масажиращи седалки (допълнително оборудване) с 14-степенно електрическо регулиране.

Range Rover Evoque е първият автомобил в света с 9-степенна автоматина скоростна кутия. Разработена съвместно с концерна ZF, тя е една от най-модерните и технологични трансмисии, използвани някога в автомобилната индустрия.

Ще видим и дебюта на новите усъвършенствани дизелови двигатели на Land Rover. Новият 4-цилиндров агрегат Ingenium, отговарящ на изискванията на стандарта EU6, поднася водещо в класа съчетание от динамика, финес и икономичност. Последна дума на техниката, двигателят е проектиран, конструиран и произведен във Великобритания, развива мощност до 180 к.с., като има разход на гориво от 4.2 л/100 км и изключително ниски CO2 емисии от 109 г/км. Това прави водещият в класа Evoque най-икономичният Land Rover, произвеждан досега.

Гамата от подобрения в модела Range Rover Evoque включва поредица от нови функции за удобство, а изцяло новата информационно-развлекателна система, снабдена с 8-инчов InControlTM Touch сензорен екран, предоставя по-интуитивно изживяване. Сензорният екран InControlTM Touch е монтиран като стандартно оборудване в моделите Pure и SE Evoque. Той предлага лесни за обхождане менюта и дава възможност на потребителите да прелистват екраните също като на смартфон. В допълнение, стереоуредбата с шест високоговорителя може да бъде надстроена със сателитна навигация, използваща SD-карта, DAB, Sirius и HD Radio в регионите, където тези функции са налични.

Водещите в класа възможности на модела Range Rover Evoque бяха подобрени с въвеждането на иновативната система на Land Rover All-Terrain Progress Control (ATPC), която се появи за първи път в Range Rover и Range Rover Sport. Технологията за намаляване на стреса поддържа предварително определена скорост (избрана с помощта на автопилота) на предна или задна предавка от 1,8 км/ч до 30 км/ч, като дава възможност на водача да се съсредоточи върху управлението при труден терен. ATPC прави водещите в класа всъдеходни възможности на Evoque по-достъпни и приятни от всякога.

Набор от иновативни нови функции подобрява цялостната гама от функции за безопасност на Evoque. Lane-Keeping Assist използва стерео дигиталната камера, за да предотврати неволно навлизане в насрещнаталента, като следи пътната маркировка. Ако автомобилът започне да навлиза в насрещната лента без водачът да е подал преди това мигач, Lane-Keeping Assist прилага лека корекция на волана, за да остане автомобилът в неговото платно. Autonomous Emergency Braking (AEB) предотвратява или значително намалява тежестта на произшествията, в случай че водачът не успее да реагира, за да избегне сблъсък.

 
 

Най-тъпите български рекламни кампании в историята на вселената

| от |

Едно от най-гадните неща на света е да имаш рехава брада. Хем на практика нямаш брада, хем трябва да я бръснеш. Горе-долу същото е и с рекламата – хем не е наука, хем е сложна. Това, разбира се, не е оправдание, поне не уважително, за някои неадекватно скъпи, но за сметка на това нелепи интелектуални бисери от бранша. Ако грешките, така изказани по-долу, ви се струват нормални или стандартни – искам да ви напомня, че са направени от група възрастни хора, начело на големи дългогодишни бизнеси – клиентите, както и от други хора специалисти в рекламата, отново – от дълги години. Те са обсъдили всеки елемент от кампанията и в крайна сметка са казали окей на всичко. За тях тези неща изглеждат окей. Тези неща:

 

„Pod igoto“ на шльокавица. Тази „скандална“ книга е набиване на ресурси, за да се изкаже нещо, което всички вече знаят и няма да постигне нищо освен PR за издателството. Проблемът е подходът, видите ли: ако въпросното издателство трябваше да направи кампания за безопасен секс, решението им щеше да е да хванат сифилис и да кажат „Ето. Не правете така“.

 

Песента на Фантастико. Знам, че вадя някакви неща от нафталина, но песента на Фантастико е иконична за авторските песни в рекламите. Текстописците традиционно са недооценени, така че спокойно можете да дадете 50 лева на някой, който няма да римува „пет“ с „двайсет и пет“ и знае какво е прозодия. Например, на човека измислил стихчето:

Аз такива бабо-сандвичи не ям,

между две филии – резенче салам.

Аз обичам сандвичи от тия,

между два салама – тъъъъъничка филия.

 

Еми, хубаво е! Ритъм, рима, идея – всичко. Браво!

 

Борола и Арт-93. Борола правят Имунобор, а Арт-93 – колани и портмонета. Двете фирми нямат нищо общо помежду си освен инфантилните реклами, които правят. Видеата на Борила са посмешище, съжалямвам. „Ама, Мартине, във всяка класация, където мрънкаш по реклами, ли ще се споменава тоя Имунобор“. Да, не ме интересува, дори Имунобор да е панацея и да те кара да живееш до 200 години.

Билбордовете на Арт-93 са мацка, колан и логото „Арт“. Прилича на прощъпулник на абитуриент. Не знам колко им върши работа, съмнявам се да им върши работа, но ако им върши работа – окей. Въпросът е, че може да стане пъти по-добра с нищожно малко усилия и неполагането на тези усилия е вулгарността, срещу която така страстно се газирам.

 

Бързи кредити. Ама от ония, които на бял лист пише „Бързи кредити“ и телефон. Не ме разбирайте погрешно – като реклама е окей. Предава посланието правилно и недвусмислено, информацията стига до хората, нищо не разсейва вниманието им – за кампания е добра кампания. Но… изглежда зле, цялото нещо просто изглежда сенчесто и незаконно. Скъпи родители, не плашете децата с това, че някой батко ще дойде и ще им даде наркотици безплатно. Никой не раздава наркотици безплатно! Плашете децата си, че някоя батка ще дойде и ще им даде „бърз кредит“, от който никога няма да се измъкнат със здрави колене.

 

Всички онези реклами, в които се случва нещо яко, но никой не помни бранда.

Това е тоооолкова типична грешка на рекламистите. Фирмата налива 100 000+ пари за спотове и там други неща, за да не знае никой накрая марката, но всички да повтарят „Ооо, Пепи…“. На какво е реклама „Ооо, Пепи“? На салами, да, ама на кои салами? Има 100 салама, на кои? „Човек 1: Аз го открих. Човек 2: Ама аз го купих.“ на кредитите на коя банка е реклама? „Какво му трябва на един мъж?“. Същото – на коя бира? Знаете ли какво му трябва на един мъж – трябва му рекламист, който ще напише в сценария за спота името на бранда преди слогана, за да знаем после всички години наред, че именно Ариана е „На една ръка разстояние“.

P.S. Всъщност след известно обсъждане в редакцията стигнахме до извода, че „На една ръка разстояние“ май беше слоган на Астика. Още едно доказателство в подкрепа на казаното по-горе.

 
 

Ангелът от Манчестър – жената, оказала помощ на 50 деца от Манчестър

| от chronicle.bg |

След ужасяващата експлозия в Манчестър Арена в края на концерт на Ариана Гранде по улиците се изливат десетки паникьосани деца. Една жена, която чува взрива от близката гара Виктория, веднага се втурва да помогне. Тя събира колкото деца може на едно място, за да е по-лесно за родителите им да ги приберат.

48-годишната Пола Робинсън успява да събере около себе си 50-ина от децата, които са били на концерта, и да ги заведе в близкия хотел Холидей Ин. Там дава на децата топли напитки и се старае да ги успокои.  Тя публикува серия от постове във Facebook, с които да насочи близките на децата към мястото, включително – публикувайки телефонния си номер, за да могат да й се обадят за повече информация.

След експлозията, при която 22 деца загинаха, а над 50 бяха ранени, много родители са се опитвали да се свържат с децата си на концерта. Именно на част от тях Пола Робинсън успява да помогне. Заради нейната самоотверженост, медиите започват да я наричат „Ангелът от Манчестър“. Самата тя казва, че не е направила нищо героично.

Казва, че е публикувала информацията и телефона си във Facebook, защото всички проверяват социалната мрежа и това е бил за нея начинът да бъде от помощ. Тя самата е майка и баба и страда за живота за убитите деца.

Заради случилото се Ариана Гранде отложи останалата част от европейското си турне, казвайки в Twitter, че е съсипана.

Отговорност за терористичната атака пое „Ислямска държава“.

 
 

Кендъл и Кайли Дженър пуснаха своя втора модна колекция

| от chronicle.bg, по БТА |

Втората модна колекция на Кендъл и Кайли Дженър е вдъхновена от Кристина Агилера и Парис Хилтън, съобщи Контактмюзик.

21-годишният топмодел и телевизионна знаменитост Кендъл Дженър и 19-годишната й сестра, която също е модел и звезда от риалити шоу, пуснаха „продължение“ на дебютната си колекция, създадена за едноименния им лейбъл. Новата колекция включва латексови рокли бюстиета в ярки тонове, бодита, тениски и ниски обувки. Кендъл и Кайли разкриха, че изпълнителката на хита „Genie in a Bottle“ е повлияла върху проектираните от тях облекла и обувки.

„Късата пола от плат деним в новата ни колекция е вдъхновена от Кристина Агилера – поясни Кайли пред сп. Дабъл Ю. – Кристина носеша подобна пола през 2000 г. Тази година се облякох като нея за празника Хелоуин. Агилера е изумителна.“

Кендъл, която е участвала в дефилета на „Викторияс сикрет“, „Балмен“ и „Фенди“, отбеляза, че Парис Хилтън, която е близка приятелка на нейната полусестра Ким Кардашиян Уест, също е повлияла върху облеклата в новата колекция.

„Парис е семейна приятелка и затова, както и по-големите ни сестри, винаги сме се възхищавали от усета й в областта на модата – поясни Кендъл. – За 21-ия си рожден ден носех рокля, вдъхновена от онази, която Парис бе облякла за партито по повод нейния 21-ви рожден ден.“

 
 

Актьори, използвали дубльори за голи сцени

| от chronicle.bg |

Голите сцени са кофти изживяване. Независимо дали ви звучи яко да сте без дрехи в леглото с Брад Пит, ако всичко е на ужким, а наоколо щъкат оператори, режисьор, гримьори и случайни статисти, едва ли ще искате да показвате гърдите си.

Именно затова мнозина избират да ползват дубльори.

Може би най-известен в последните години е случаят с Лина Хийди от Game of Thrones. Актрисата е в ролята на Церсей, която трябва да преживее „похода на срама“, за да може да се прибере в дома си, след като е държана като затворник от религиозна секта. Героинята на Хийди трябва да премине през целия град напълно гола. Актрисата обаче отказва и вместо нея виждаме тялото на дубльорка.

В галерията ви предлагаме още няколко примера за подобни случки.