Създателката на wi-fi изиграла първия оргазъм в киното

| от |
Днес се навършват 101 години от рождението на Хеди Ламар, актрисата с невероятна история.

Създателката на wi-fi е всъщност първата актриса, изиграла оргазъм в киното. Днес се навършват 101 години от рождението на Хеди Ламар.

Самият живот на родената през 1913 г. в Австрия Хеди с рождено име Хедвига Ева Мария Кислер, прилича на изпъстрен с драматични събития филм.

Разглезената банкерска дъщеря расте сред лукс във Виена, заради красотата си винаги е център на внимание, но тя копнее за авантюри и мечтае за артистична кариера. В театъра влиза на 16 години, но не успява да пробие. Макс Райнхард я насочва към киното, където камерата може в детайли да покаже неземната й красота.

След няколко епизодични появи най-после й предлагат главна роля. Неизвестен чешки режисьор с еврейска кръв я кани в своя филм „Екстази”. Той е прекалено разкрепостен за времето си, но младата актриса разбира, че това е нейният звезден миг и приема, като прави две невиждани до този момент неща – излиза гола от езерото и изиграва сцена, в която получава оргазъм при орален секс. Естествено, в сюблимния момент се вижда само лицето й. Но това не я спасява от грандиозния скандал, който избухва.

Консервативният банкер и съпругата му преживяват напълно разочарованието от своята дъщеря и са принудени да изгледат срамните сцени в претъпкания кино салон. Напускат възмутени по средата на филма и не се успокояват от обясненията на Хеди, че няма сексуален акт. Всъщност при снимането на сцената режисьорът е убождал безжалостно стъпалата на Хеди с карфички, за да издава тя убедителни звуци и да прави съответните мимики.

Баща й обаче не приема никакви обяснения и се опитва да спаси честта на дъщеря си, като я омъжи. За броени часове договарят сватба с несметно богатия търговец на оръжия Фриц Мандел – 14 години по-голям от Хеди. Магнатът казва, че не се притеснява от артистичната „кариера“ на бъдещата си съпруга и за нула време откупува всички копия на филма срещу „скромната“ сума от 300 хил. долара. Само едно копие не успява да прибере – онова, което вече е в ръцете на Луис Б. Майер от MGM. Старото куче отказва да го продаде на каквато и да било цена.

20-годишната Хеди се оказва в клетка, живее в плен на деспотичния си съпруг. Единственото нещо, което я крепи, е, че може да слуша разговорите за торпедата и за това, как може те да бъдат управлявани чрез радиосигнал. Чичковците я канели само да им краси масата и дори не предполагали, че зад прекрасната й външност се крие бърз и остър ум. Затова свободно разкривали тайните на военното инженерство. Допускали я дори да разглежда сложните чертежи, защото смятали, че тя просто флиртува с тях.

По това време вече започва Втората световна война и Хеди страда заради издевателствата над евреите. Животът й обаче се преобръща. Могъщият Луис Б. Майер, собственик на филмовата компания MGM, човекът, който успява да запази единственото копие на „Екстази”, успява да се свърже с нея и да й помогне да избяха в Щатите.

В Холивуд кариерата й тръгва главоломно нагоре, въпреки че тя няма кой знае колко талант. Участва в много филми, за други, включително и легендарния „Казабланка“ отказва, но повечето й роли не са удачни. Провали са и петте брака, които следват един след друг. Има един син и едно осиновено дете.

Хеди Ламар не остава в историята с филмите си, но пък открива „прескачащата честота“, която поставя началото на безжичния интернет.

Дълго време се използва само за военни цели, а широко навлиза в бита на хората години по-късно с развитието на дигиталните технологии. Днес е в основата на всички видове мобилна техника, безжична комуникация и дори в сателитната отбранителна техника на САЩ.

Самата тя до края на живота си не осъзнава важността на интернет за съвременния живот и смята, че другите й изобретения – фосфоресцираща кучешка каишка, кока-кола на кубчета, апарат за стягане на кожата, действащ на принципа на акордеона, са много по-интересни.

Рожденият ден на Хеди Ламар – 9 ноември, е обявен за Ден на изобретателя./News7

 
 

15 модела, които са доста…грозни

| от chronicle.bg |

Всички знаем какво се изисква, за да бъдеш модел. Трябва да си кльощав и красив.

Поне така беше доскоро. По подиумите и на кориците на списанията обаче вече дефилират закръглени модели със секси извивки и хората свикнаха с това, че моделите на 21 век не са като деветдесетарските модели. Напоследък се забелязва и нов тренд в избора на манекенки: далеч не всички от тях са брилянтно красиви. Някои от тях дори не са хубави.

Вижте в галерията 15 момичета, които работят като модели и не пасват на общоприетите стандарти за красота. Някои от тях не са грозни, а имат някакъв дефект, а други…е, кои пък сме ние, че да съдим. Вижте ги.

 

 
 

10 реклами със звезди, преди да станат известни

| от chronicle.bg |

Свикнали сме да гледаме на холивудските звезди като на свръчовеци, които се подвизават само по големите екрани и червения килим, но дори някои от най-големите актьори и актриси са започнали кариерите си по не толкова бляскав начин.

Вижте някои реклами с участието на знаменитости. Преди да станат такива.

Бен Афлек в реклама на Burger King

Брад Пит рекламира Pringles

Дженифър Лорънс за MTV Super sweet 16

Обожаваме Стенли Тучи в „Дяволът носи прада“, но след като го видяхме в тази реклама на Levi`s, ни стана още по-симпатичен

Леонардо Ди Каприо пък рекламира дъвки през 80-те

А Наоми Уотс…тампони

Не сме и предполагали, че Илайджа Ууд толкова обича сирене

Кристен Стюарт пък участва в реклама на Porsche

Рекламата на Pop Tarts с Джозеф Гордън-Левит представя по друг начин това, което сме искали, гледайки го на кино – а именно да ни направи закуска

Деми Мур няма нужда от диетична кола, но я рекламира

 
 

WIZZ GO – нова ценова категория от Wizz air

| от CHR Aero |

Wizz Air, най-голямата нискотарифна авиокомпания в Централна и Източна Европа, пусна нов продукт. “WIZZ Go” е допълнителна опция към съществуващата “WIZZ Plus” (преди:”Plus Fare“) пакетна оферта, предлагаща по-голяма гъвкавост за пътниците.

Двете “WIZZ Go” и “WIZZ Plus” предлагат на клиентите намалена пакетна цена над базовата “Basic Fare” (за билет и малък салонен багаж), сумата от допълнителни услуги, ако се купят отделно и по-бърз процес на резервация.

Новата “WIZZ Go” е създадена за практични клиенти, които търсят ниски цени, отлични и стойностни оферти, и ползват най-популярните продукти и услуги на WIZZ. “WIZZ Go“ включва голям салонен багаж, 23 кг чекиран багаж и избор на място (с изключение на първия ред и местата с повече пространство за краката).

Wizz Air “WIZZ Plus” предлага дори повече допълнителни услуги и клиентите могат да се възползват от по-голяма гъвкавост и максимален комфорт по време на цялото пътуване: от момента на резервация на билета онлайн, до пристигането до избраната дестинация. „WIZZ Plus“ включва 32 килограма чекиран багаж, голям ръчен багаж, регистрация на летището, WIZZ Flex опция за промяна на датата на пътуване, избор на място (включително на първия ред и с допълнително пространство за краката), качване с предимство (също позволява вземане на допълнителна малка лична вещ на борда).

Kлиентите на WIZZ могат да запазват места за всички над 450 линии, на wizzair.com избирайки “WIZZ Go” и “WIZZ Plus”.

Джордж Михалополус, търговски директор на Wizz Air, каза: “Създадохме WIZZ Go за нашите практични клиенти, които не искат да се тревожат за избора на място и багаж. Това е междинно предложение, което ще се хареса на пътниците ни, които искат повече от базова тарифа, но не и целия продукт, включен в WIZZ Plus. Тъй като нашите клиенти имат различни желания, ние правим всичко възможто, за да излезем с продукт, които им отговаря най-добре.”

 
 

„Смъртоносен улов“ се завръща по Discovery Channel

| от chronicle.bg |

Популярната поредица на Discovery Channel – „Смъртоносен улов“ – се завръща с нови истории. Новият 15-и сезон на отличената с награда „Еми“ продукция е озаглавен „Дънджън Коув“, и можем да гледаме премиерата му на 13-и декември, вторник, от 20:00 ч.

Новите серии представят живота в Нюпорт, Орегон – едно от последните рибарски селища на ръба на опасното „Гробище на Пасифика“, разпростиращо се от Орегон до Британска Колумбия. Тук поколения ловци на раци и техните семейства рискуват всичко, за да изтръгнат прехраната си от морето. Хиляди плавателни съдове и животи са били изгубени в битка с морето, което го определя като мястото за най-смъртоносен комерсиален риболов в света. Орегонското крайбрежие гъмжи с морски обитатели, но и изненадва с лабиринт от плитчини и подводни течения.

Discovery Channel

„Смъртоносен улов: Дънджън Коув“ се качва на борда на корабите, които навигират сред бурните вълни и непредсказуеми условия в този участък на океана. Но какво означава това за онези, които остават на сушата? Поредицата показва живота на семействата, много от които живеят на това място от поколения. Всяка година има рибари, изгубени в коварните води, но семействата в Нюпорт понасят мъката, борейки се да запазят живо наследството на своя град.

Discovery Channel

Голяма част от героите, които ще видим в новия сезон, идват именно от семейства, в които поколения наред риболовът е служил за прехрана на фамилията и се е превърнал в традиция. Именно такава е историята на семейството на капитан Мики Редерфорд. Подобно на стотици рибари, Мики прави своите първи стъпки в занаята още като дете. Едва на 6 години той се сблъсква с рибарството, а на 21 вече управлява собствена лодка. 4 години след като напуска семейния бизнес поради несъгласия с баща си, Кени Рипка размисля и се връща обратно с ясната цел да докаже, че притежава необходимите качества, за да бъде част от семейния бизнес.

Ще успее ли новото поколение капитани да овладее морето въпреки проблемите, разяждащи флота му? Ще успеят ли героите на поредицата да съберат куража, който се изисква, за да станат легенди? Предстои да видим в новите епизоди.