Pepsi представи албум посветен на Световното по футбол

| от |

Най-популярните световни музикални изпълнители и режисьори в изключителен проект за футбола – Pepsi® beats of the beautiful game.

FINAL PEPSI COVER + LOGO

Днес 11 юни 2014г. Pepsi® представи специален албум – Pepsi Beats of the Beautiful Game, посветен на футбола. Албумът представлява ексклузивна колекция от 11 песни, придружени от кратки филмчета, които по неповторим начин улавят забележителности, звуци и истории, обединяващи феновете на футбола по целия свят. Албумът събира заедно водещи в класациите музиканти и режисьори с международни награди, за да покажат не само духа на играта, но и силата на музиката, киното и спорта, неразривно свързани помежду си.

Pepsi Beats of the Beautiful Game обединява в еклектичен микс изпълненията на музиканти от целия свят в това число Kelly Rowland, Janelle Monáe, Rita Ora, Don Omar, Santigold, Timbaland, R3hab и Jetta заедно с местните звезди Pearls Negras (Бразилия), Jolin Tsai (Тайван) и Hassan El Shafei (Египет).

Песните послужиха за вдъхновение за 11 кратки филма от известни режисьори като Spike Lee, Idris Elba, Jessy Terrero, Diego Luna, Andy Morahan, The Kolton Brothers и др., които получиха пълна творческа свобода да вдъхнат живот на песните и футболните истории. Всеки филм разказва история, вдъхновена от съответната песен, като по този начин албумът представя великата игра не само музикално, но и визуално.

Pepsi Beats of the Beautiful Game_Janelle Monae - Heroes_Cover
„Веднага бях привлечена от „The Game”, защото се идентифицирам с неговата идея за преодоляване на предизвикателства и за намиране гласа си. Това е много важно послание и за мен е чест да си сътрудничим с Pepsi по проект, който събира в едно света на музиката, спорта и киното.” – казва Kelly Rowland – „Като артист и огромен фен на филмите и спорта, за мен това бе едно невероятно преживяване”.

В продължение на няколко седмици до 8 юли Pepsi ще представя премиерно по една песен седмично като сингъл в iTunes store http://smarturl.it/PepsiBOTBG, където може да се закупи и целият албум. Придружаващият съответната песен кратък филм може да бъде видян на същия ден на www.pepsi.com/thegame. Песните ще са достъпни и на YouTube или Vevo каналите на самите изпълнители.

Pepsi Beats of the Beautiful Game е част от интегрираната футболна кампания за 2014 на Pepsi. Албумът следва представянето на глобалния рекламен клип на марката „Now Is What You Make It”, както и творческата арт колекция „Изкуството на футбола”. Кампанията ще продължи да предлага повече изживявания за феновете през цялата година, като ги доближава до играта, която обичат.

Pepsi Beats of the Beautiful Game – пълен списък на песните:

Janelle Monáe, Heroes с филм от The Young Astronauts
Don Omar, Pura Vida с филм от Jessy Terrero
Rita Ora, I Will Never Let You Down (Switch Remix) с филм от Diego Luna
R3hab feat. Eva Simons, Unstoppable с филм от Idris Elba
Jetta, Crescendo
Kelly Rowland, The Game с филм от Spike Lee
Santigold, Kicking Down Doors с филм от Andy Morahan
Timbaland staring Rachel Assil, Whoever We Are с филм от The Kolton Brothers
Pearls Negras, Guerreira с филм от Cine Favela
Jolin Tsai, Now is the Time с филм от Cai Yiqi
Hassan el Shafei, Ahlam Men Gedial

 

 
 

Вирусът „Петя“ продължава

| от chronicle.bg |

Американската фармацевтична компания „Мерк“ (Merck) съобщи, че е била засегната от световната кибератака, която започна от Русия и Украйна.

„Мерк“ е първата жертва на вируса Петя (Petya) в САЩ. Атаката е установена в сутрешните часове местно време на източния американски бряг. Според говорителка на компанията, цитирана от АФП, е засегната цялата информационна система на „Мерк“.

От концерна все още не съобщават дали е имало кражба на данни по време на атаката.

Сред засегнатите от вируса „Петя“ в Украйна има компании във Франция, Русия и Дания – включително рекламната агенция WPP, френската строителна компания Saint-Gobain, „Евраз“ и „Роснефт“, както и транспортния гигант Maersk.

При разпространението на вируса Петя на територията на Украйна пострадаха магазините за търговия на едро от германската верига „Метро“ и в момента се прави оценка на щетите.

Хакерската атака удари мрежите и на няколко институции в Украйна, като сред засегнатите са сайтовете на няколко банки, Киевенерго, Укртелеком, и най-голямата компания за експресни куриерски услуги „Нова поща“.

Атаки с „Петя“ са извършени и срещу руските петролни компании Роснефт и Башнефт, срещу международното летище в Украйна, срещу производителите на шоколадови изделия Марс (Mars) и Монделийз (Mondelez), срещу козметичния гигант Нивеа (Nivea) и датския транспортен концерн А.П. Мьолер-Мерск (A.P. Moller-Maersk).

 
 

Боксофис класацията у нас

| от chronicle.bg, по БТА |

„Трансформърс: Последният рицар“ е най-гледаният филм за миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните у нас. Приключенският екшън на Майкъл Бей е гледан от 14 313 зрители и има 162 764 лева приходи за първите три дни у нас.

На втора позиция е анимацията „Колите 3″, в който Маккуин Светкавицата се впуска в надпреварата за купата Пистън. За десетте дни у нас филмът е гледан от 42 643 зрители и отчита 377 148 лева приходи от билетите им.

Трети по ред сред най-гледаните филми е екшънът „Мумията“. Филмът с Том Круз, чието повествование има допирни точки с едноименния филм от 90-те, но пък представя още начини за надмощието над свръхсилата, идваща от древен Египет, е вече 17 дни на екраните у нас и за това време отчита 59 417 зрители и 635 535 лева приходи.

Четвърта позиция е за приключенския „Карибски пирати: Отмъщението на Салазар“. Прекосяването на моретата от капитан Джак Спароу в търсенето на тризъбеца на Посейдон е гледано от 154 815 зрители и има 1 625 452 лева от билетите им за месец на екраните у нас.

На пето място е „Спасители на плажа“. Познатото заглавие от 90-те години, но вече в пълнометражен филмов формат с нови актьори и забъркани в историята му наркотици и комични ситуации, е от месец на екраните у нас и за това време има 69 058 зрители и 558 315 лева приходи.

Екшънът „Жената чудо“ с израелския топ модел Гал Гаднот в главната роля е на шесто място. За месец на екраните у нас историята за битките на принцесата на Амазония Диана да спре бушуващата война, е гледана от 38 332 зрители и има 558 315 лева приходи.

Седма позиция е за комедията „Тежка нощ“. Историята, започваща със средно ентусиазирано моминско парти с четири приятелки от колежанските години и завършваща с обезвреждането на опасни бандити, е от десет дни на екраните у нас и за това време е гледана от 7 801 зрители и има 66 810 лева приходи.

Осмо място е за анимацията „Дийп“. Испанският поглед върху живота от 2100-та година на Земята, обитавана само от морски създания, е гледан от 8 502 души и има 68 206 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

На девета позиция е българският екшън „Бензин“. Филмът е от месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 95 062 зрители и има 768 932 лева приходи.

Десето място сред най-гледаните филми у нас е за втората премиера от миналия уикенд – „Последното лице“. Романтичната драма на Шон Пен с Хавиер Бардем и Шарлийз Терон в главните роли е гледана от 476 зрители и има 4 567 лева от билетите им за първите три дни у нас.

 
 

2CELLOS с ново видео към песен от „Властелинът на пръстените“

| от chronicle.bg |

2CELLOS изненадаха феновете си с ново видео към песента „May It Be”. Парчето е кавър от саундтрака на „Властелинът на пръстените: Задругата на пръстена“ и част от последния им албум SCORE. Целият албум, посветен на филмова музика, ще чуем на живо на 4 декември в зала „Арена Армеец“.

За по-малко от месец видеото към “May It Be” събира 1 милион гледания в YouTube.

Това не е първото видео от албума “Score”, заснет в Хърватия. Миналата година, в Дубровник е заснет и клипът към нашумелия кавър на “Game of Thrones”, а през февруари тази година там снимат видеото към “Moon River” – саундтракът на класиката „Закуска в Тифани“. Месец по-късно, видеото към „Now We Are Free” от „Гладиатор“, което е частично снимано в Хърватия, беше представено в Pula Arena – единственият римски амфитеатър, който все още е непокътнат. Във всички видеа от новия албум двамата челисти са придружени от Лондонския симфоничен оркестър.

Чрез новия си албум „Score”, продуциран от Sony Music Masterworks, 2CELLOS представят нов стил, като включват най-обичаните хитове, както в класическата, така и в съвременната музика. Траклистът включва песни от саундтраци като този на „Титаник“, „Властелинът на пръстените“, Закуска в Тифани“, „Кръстникът“, Гладиатор“, „Списъкът на Шиндлер“ и много други.

Билети за концерта, част от световното турне на талантивите музканти, може да закупите в касите на EASYPAY, EPAYGO.BG, OMV, THE MALL и EVENTIM.BG на цена от 50 до 110 лв.

 
 

В багажа на самолетен пътник беше открит жив 9-килограмов омар

| от chronicle.bg, БТА |

Транспортните служби за сигурност съобщиха, че в багажа на пътник на международното летище в Бостън е бил открит жив 9-килограмов омар.

Животното било намерено при чекирането на куфарите на пътник на Терминал C. Това бил най-големият рак, открит някога в пътнически багаж.

По принцип транспортирането на омари не е забранено от летищните власти. Но това трябва да става в пластмасов контейнер, който да не се разлива.

Откритото животно в Бостън било поставено в хладилна чанта и „се държало прилично“ при преминаването си през устройствата за контрол на багажа. Снимката на намерения огромен омар беше пусната в социалните мрежи.