Pepsi представи албум посветен на Световното по футбол

| от |

Най-популярните световни музикални изпълнители и режисьори в изключителен проект за футбола – Pepsi® beats of the beautiful game.

FINAL PEPSI COVER + LOGO

Днес 11 юни 2014г. Pepsi® представи специален албум – Pepsi Beats of the Beautiful Game, посветен на футбола. Албумът представлява ексклузивна колекция от 11 песни, придружени от кратки филмчета, които по неповторим начин улавят забележителности, звуци и истории, обединяващи феновете на футбола по целия свят. Албумът събира заедно водещи в класациите музиканти и режисьори с международни награди, за да покажат не само духа на играта, но и силата на музиката, киното и спорта, неразривно свързани помежду си.

Pepsi Beats of the Beautiful Game обединява в еклектичен микс изпълненията на музиканти от целия свят в това число Kelly Rowland, Janelle Monáe, Rita Ora, Don Omar, Santigold, Timbaland, R3hab и Jetta заедно с местните звезди Pearls Negras (Бразилия), Jolin Tsai (Тайван) и Hassan El Shafei (Египет).

Песните послужиха за вдъхновение за 11 кратки филма от известни режисьори като Spike Lee, Idris Elba, Jessy Terrero, Diego Luna, Andy Morahan, The Kolton Brothers и др., които получиха пълна творческа свобода да вдъхнат живот на песните и футболните истории. Всеки филм разказва история, вдъхновена от съответната песен, като по този начин албумът представя великата игра не само музикално, но и визуално.

Pepsi Beats of the Beautiful Game_Janelle Monae - Heroes_Cover
„Веднага бях привлечена от „The Game”, защото се идентифицирам с неговата идея за преодоляване на предизвикателства и за намиране гласа си. Това е много важно послание и за мен е чест да си сътрудничим с Pepsi по проект, който събира в едно света на музиката, спорта и киното.” – казва Kelly Rowland – „Като артист и огромен фен на филмите и спорта, за мен това бе едно невероятно преживяване”.

В продължение на няколко седмици до 8 юли Pepsi ще представя премиерно по една песен седмично като сингъл в iTunes store http://smarturl.it/PepsiBOTBG, където може да се закупи и целият албум. Придружаващият съответната песен кратък филм може да бъде видян на същия ден на www.pepsi.com/thegame. Песните ще са достъпни и на YouTube или Vevo каналите на самите изпълнители.

Pepsi Beats of the Beautiful Game е част от интегрираната футболна кампания за 2014 на Pepsi. Албумът следва представянето на глобалния рекламен клип на марката „Now Is What You Make It”, както и творческата арт колекция „Изкуството на футбола”. Кампанията ще продължи да предлага повече изживявания за феновете през цялата година, като ги доближава до играта, която обичат.

Pepsi Beats of the Beautiful Game – пълен списък на песните:

Janelle Monáe, Heroes с филм от The Young Astronauts
Don Omar, Pura Vida с филм от Jessy Terrero
Rita Ora, I Will Never Let You Down (Switch Remix) с филм от Diego Luna
R3hab feat. Eva Simons, Unstoppable с филм от Idris Elba
Jetta, Crescendo
Kelly Rowland, The Game с филм от Spike Lee
Santigold, Kicking Down Doors с филм от Andy Morahan
Timbaland staring Rachel Assil, Whoever We Are с филм от The Kolton Brothers
Pearls Negras, Guerreira с филм от Cine Favela
Jolin Tsai, Now is the Time с филм от Cai Yiqi
Hassan el Shafei, Ahlam Men Gedial

 

 
 

Първи кадър на Том Холанд като Спайдърмен

| от chronicle.bg |

Колкото и филми да сме гледали за Спайдърмен досега, напът сме да видим първия за Питър Паркър. В новия филм за супергероя с Том Холанд в главната роля ще проследим историята на Питър – момчето, което се превръща в Спайдърмен, докато живее обичайния си тийн живот.

За Холанд това не е екшън филм, а по-скоро история за момче, което се бори за това, да успее да заговори момиче, докато се опитва междувременно и да спаси града.

„Спайдърмен: Завръщане у дома“ ще се появи на екран през лятото на 2017-а.

 
 

Как се разказва за живота на Румена Воевода

| от chronicle.bg |

Все по-малко време остава до премиерата на новия филм на Зорница-София „Воевода“ за живота на жената-хайдутин Румена Воевода.

Филмът ще се появи по кината през януари, а дотогава от екипа на „Воевода“ продължават да разпространяват видеа за „мейкинга“ на тази сложна историческа продукция.

Представяме ви видео „зад кулисите“, което показва как актьорите от филма се подготвят за епичните битки на хълмовете над Жеравна.

Независимо дали става дума за боравене със сабя или за стрелба („Нека куршумът бъде продължение на окото“), всички актьори трябва да са в перфектна форма и да знаят техниките и похватите на боя и оръжията, за да се справят с предизвикателствата, които ги очакват.

Вижте видеото, което ще ви разкаже за подготовката на актьорите, включително чрез психо-драма, за доверието, за битките в гората, за глада за другите репетиции:

 
 

„Западен свят“ задмина Game of Thrones

| от chronicle.bg |

Последният епизод от първи сезон на сериала „Западен свят“ привлече 2.2 милиона зрители. Спрямо първия епизод, излъчен през октомври, зрителите на шоуто са се увеличили повече от два пъти.

Със средно по 12 милиона зрители на всички платформи, „Западен свят“ се превръща в най-гледания първи сезон на сериал по HBO.

Шоуто е определяно като търговски успех, като освен това се радва и на доброто отнишение на критиката. То се приема за първия наистина голям хит на HBO от януари 2014 година насам, когато започна „Истински детектив“.

Какво не знаете за актьорите от „Западен свят“.

 
 

Китай покорява света с блокбастър и Мат Деймън

| от chronicle.bg, по BBC |

Въпреки дългогодишната традиция на Китай в киното, към момента страната не е произвеждала истински голям блокбастър. Това обаче е напът да се промени. „Великата китайска стена” е един от най-скъпите филми, снимани някога в Китай.

Живата легенда на китайското кино Джан Имоу режисира пищната лента, в която участват филмови икони като…Мат Деймън. Американската звезда има водеща роля във филма.

Мат Деймън играе чуждестранен наемник, който идва в Китай, за да краде барут. С това, че и персонажът му е чужденец се избягва въпросът за „избелването” на филмите.

Бюджетът на филма е най-малко 100 милиона долара – колаборация между САЩ и Китай. Сред приоритетите на китайското правителство е да разпространи по света културата си. Ако успее да развие филмовата си индустрия, страната ще развие и своята „мека сила”и да популяризира културата си така, както американските филми успяха да пренесат духа на Америка по света. Мат Деймън посочва, че нито за момент не е приемал филма като пропаганден инструмент.

„”Мисля, че светът ни е много по-добро място, когато говорим един с друг и работим заедно, и правим изкуство заедно”, казва той.

Джан Имоу, който е запознат много добре с политическите ограничения пред изкуството в САЩ, казва, че Холивуд също има своите рестрикции.

„Това е система, основата върху продуценти и компании. Доколкото става дума за креативност, не мисля, че има 100% свобода за който и да е режисьор по света. Работата на режисьора е да даде най-доброто от себе си в ситуация на ограничения”, казва той.

мат деймън великата китайска стена