Pepsi представи албум посветен на Световното по футбол

| от |

Най-популярните световни музикални изпълнители и режисьори в изключителен проект за футбола – Pepsi® beats of the beautiful game.

FINAL PEPSI COVER + LOGO

Днес 11 юни 2014г. Pepsi® представи специален албум – Pepsi Beats of the Beautiful Game, посветен на футбола. Албумът представлява ексклузивна колекция от 11 песни, придружени от кратки филмчета, които по неповторим начин улавят забележителности, звуци и истории, обединяващи феновете на футбола по целия свят. Албумът събира заедно водещи в класациите музиканти и режисьори с международни награди, за да покажат не само духа на играта, но и силата на музиката, киното и спорта, неразривно свързани помежду си.

Pepsi Beats of the Beautiful Game обединява в еклектичен микс изпълненията на музиканти от целия свят в това число Kelly Rowland, Janelle Monáe, Rita Ora, Don Omar, Santigold, Timbaland, R3hab и Jetta заедно с местните звезди Pearls Negras (Бразилия), Jolin Tsai (Тайван) и Hassan El Shafei (Египет).

Песните послужиха за вдъхновение за 11 кратки филма от известни режисьори като Spike Lee, Idris Elba, Jessy Terrero, Diego Luna, Andy Morahan, The Kolton Brothers и др., които получиха пълна творческа свобода да вдъхнат живот на песните и футболните истории. Всеки филм разказва история, вдъхновена от съответната песен, като по този начин албумът представя великата игра не само музикално, но и визуално.

Pepsi Beats of the Beautiful Game_Janelle Monae - Heroes_Cover
„Веднага бях привлечена от „The Game”, защото се идентифицирам с неговата идея за преодоляване на предизвикателства и за намиране гласа си. Това е много важно послание и за мен е чест да си сътрудничим с Pepsi по проект, който събира в едно света на музиката, спорта и киното.” – казва Kelly Rowland – „Като артист и огромен фен на филмите и спорта, за мен това бе едно невероятно преживяване”.

В продължение на няколко седмици до 8 юли Pepsi ще представя премиерно по една песен седмично като сингъл в iTunes store http://smarturl.it/PepsiBOTBG, където може да се закупи и целият албум. Придружаващият съответната песен кратък филм може да бъде видян на същия ден на www.pepsi.com/thegame. Песните ще са достъпни и на YouTube или Vevo каналите на самите изпълнители.

Pepsi Beats of the Beautiful Game е част от интегрираната футболна кампания за 2014 на Pepsi. Албумът следва представянето на глобалния рекламен клип на марката „Now Is What You Make It”, както и творческата арт колекция „Изкуството на футбола”. Кампанията ще продължи да предлага повече изживявания за феновете през цялата година, като ги доближава до играта, която обичат.

Pepsi Beats of the Beautiful Game – пълен списък на песните:

Janelle Monáe, Heroes с филм от The Young Astronauts
Don Omar, Pura Vida с филм от Jessy Terrero
Rita Ora, I Will Never Let You Down (Switch Remix) с филм от Diego Luna
R3hab feat. Eva Simons, Unstoppable с филм от Idris Elba
Jetta, Crescendo
Kelly Rowland, The Game с филм от Spike Lee
Santigold, Kicking Down Doors с филм от Andy Morahan
Timbaland staring Rachel Assil, Whoever We Are с филм от The Kolton Brothers
Pearls Negras, Guerreira с филм от Cine Favela
Jolin Tsai, Now is the Time с филм от Cai Yiqi
Hassan el Shafei, Ahlam Men Gedial

 

 
 

Рецепта за Агнес хапки

| от Росица Гърджелийска |

Росица работи във филмовата индустрия, но обича да готви и да пътува. Живее няколко години във Великобритания, преди да се завърне в България. Обича да посещава интересни места по света. В блога на Роси www.primalyum.co.uk може да намерите рецепти за интересна и здравословна храна, както и истории за пътешествия.

Днес ви предлагаме рецептата й за Агнес хапки.

Нужни продукти:

за блата:

100 гр масло – на стайна температура
100 гр кокосова/кафява захар
50 гр смлени лешници
50 гр смлени бадеми
50 гр оризово брашно
3 белтъка
ванилия

за глазурата:

3 жълтъка
80гр кокосова/кафява захар
ванилия

За тази рецепта може да пробвате кокосовата захар, тъй като тя се разтваря по-бързо от кафявата.

Начин на приготвяне:

Разбивате маслото и захарта, докато получите пухкав, светъл на цвят крем.

Прибавяте към него ядките и брашното и разбърквате. Ще стане много гъсто.

В друг съд, с чисти и подсушени бъркалки на миксер, започвате да разбивате белтъците на сняг.

Бавно прибавете белтъците към тестото и разбъркайте внимателно.

Изсипете в намазнена силиконова форма и печете около 25 мин на 170 градуса.

Оставете да изстине и през това време направете глазурата.

Разбийте жълтъците със захарта и ванилията до получаване на много гъста и лепкава смес.

Изсипете върху блата и печете още около 5-10 мин на 150 градуса.

Оставете да изстине напълно и след това нарежете на малки квадратчета.

рецепти, агнес хапки

 
 

Samsung ще представи следващо поколение Galaxy Note 7

| от chronicle.bg |

Много хора смятаха, че след злополучния Galaxy Note 7, Samsung ще се откаже да произвежда следващо поколение на модела. Както става ясно от интервю с шефа на Samsung Mobile Д.Дж.Кох обаче, това не е вярно.

Вчера Samsung обяви официално резултатите от вътрешното разследване, което целеше да разбере защо телефоните се сапозапалват.

Koh е заявил, че по време на разследването, са установили , че Note всъщност има много лоялни потребители. Президентът на Samsung US, Тим Бакстър, също е потвърдил, че много от потребителите на Galaxy Note все още са лоялни към модела и чакат нов ъпгрейд.

„Ще предложим по-добър, по-сигурен и много иновативен Note 8″, казва още в интервюто Кох.

Към момента няма информация кога може да се очаква наследника на Galaxy Note 7.

Източник: CNET

 
 

2 седмици до Super Bowl: Любимите реклами на Весислава Антонова

| от |

Лейди Гага ще пее на полувремето на най-важният мач по американски футбол – Super Bowl. Той ще се състои на 5 февруари 2017 година, но приготовленията започват още от сега.

И ако финалистите ще станат ясни след дълъг и оспорван редовен сезон в Националната футболна конференция и Американската футболна конференция, чиито шампиони се срещат в мач превърнал се почти в национален празник на САЩ, то присъствието на големите рекламодатели е 100% сигурно.

Super Bowl e американското спортно събитие, заради което големите компании зад океана плащат милиони за продукция и още толкова за излъчване на новите си рекламни спотове с надеждата да се превърнат във вирално видео. 30 секунди ефирно време струват около пет милиона долара.

Super Bowl е и моментът, в който всички брандове имат възможността да се покажат в най-добрата си светлина. Това ни накара да потърсим кои са любимите реклами на различни популярни (и не толкова популярни личности). С тяхна помощ ще отброим седмиците до 51-вото издание на Super Bowl, чиито реклами вероятно отново ще задминат по популярност самото събитие.

Тази седмица ви представяме любимите реклами на Весислава Антонова, журналист. Работила е 6 години в БНР. А от 13 години работи във вестник „Капитал”. Основните теми по които пише са медиен, рекламен пазар и култура.

„За мен най-добрите реклами са тези на парфюмите на Chanel, дори и заради факта, че са снимани като бляскава и леко сладникава холивудска продукция. Харесвам ги заради естетизма, посланието и заради факта, че също като киното попадаш в различен хармоничен свят абсолютен контрапункт на реалността. Носят ми естетическа наслада и вдъхновение. И в този конкретен случай, за мен няма значение какво пише в букварите за реклама и рекламни послания. Те са от тези реклами, заради които не бих превключила телевизора на друг канал. Като филм във филма. Антракт, който не те дразни”, каза Антонова.

„Рекламата, която приятно ме впечатли заради съдържащото се в нея послание, е тази на Coca Cola Light – Аплодисменти за… – Защото издига като висши цености смелостта за промяна и свободата. Защото акцентът не е върху качествата на продукта, а именно върху ценностните модели, които споделя и развива самия бранд.”

И за финал: Reebok: 25,915 Days