Онлайн звездата, която отказа социалните мрежи

| от по BuzzFeed |

„Имах всичко, което си пожелах. И стигнах дотук, да се самосъжалявам, да се чувствам фалшива и подтисната в желанието си да показвам на света „колко щастлив е моят живот, колко стегнато е тялото ми и колко съм велика“. Прекарвах всеки ден вторачена в екрана, разглеждайки останалите потребители на социалните мрежи, сравнявайки се с тях. По-лесно е да виждаш само хубавите и блестящи мигове в живота на хората, отколкото да спреш и да започнеш да живееш истинския си живот. Социалните мрежи ставаха все по-важни за мен, защото полагах много грижи да изпъкна там“.

Това разкри Instagram звездата Есена О’Нийл, която буквални си създаде империя в социалните мрежи. Всичко започва, когато тя е в гимназията и започва собствен блог, а след това YouTube канал. Скоро тя започва да бъде „консумирана“ от потребителите и се превръща в звезда.

„Влюбих се в идеята да бъда оценявана от хората по света. Да кажем, нещо като сериозно пристрастяване към това, да бъда харесвана от другите“, разказва Есена в последното си видео, което публикува в YouTube.

Скоро след това тя се превръща в онлайн сензация. Има над половин милион последователи в Instagram и повече от 250 хиляди абонати в YouTube. Превръща се в истинска онлайн знаменитост, започва да получава предложения за работа от фирми, които да спонсорират селфитата й – практика, която е особено развита в САЩ. Започва да се издържа сама, да работи като модел в Лос Анджелис. В очите на хилядите фенове тя изглежда живее в мечтания свят на славата и суетата. Внезапно О’Нийл признава, че е безкрайно нещастна. Решава да сложи край на това и да направи промяна. Осъзнава, че е спряла да действа според ценностите си и че не живее реален, а виртуален живот.

Миналата седмица Есена съобщава решението на феновете си в социалните мрежи през сълзи. Изтрива акаунтите си, но преди това променя заглавията на всичките си снимки, като разказва истинската история зад кадрите.

За всички тези снимки, на които разкрива невероятно стегнатото си тяло, се е наложило да придобие не толкова здравословни навици, за да получи хиляди лайкове. Редуцира калориите си рязко, понякога не слага и залък в устата си. Невероятната снимка по бански костюм, която изглежда неглиже? – абсолютно режисирана.

Всъщност О’Нийл разкрива, че всички снимки, на които изглежда, че не позира са направени само заради лайковете и коментарите. С някои от дрехите, с които е облечена, никога не е излизала навън. Понякога, за да си направи перфектното селфи, О’Нийл прекарва часове, след което се занимава още време и с редактирането на снимката с многобройни апликации и ефекти.

Понякога нейните снимки са единственото нещо, което я прави щастлива.

Тийн звездата разкрива и колко от снимките й са скрита реклама на фирми, които са я спонсорирали. Тя споделя, че е правила големи пари от най-обикновените си кадри.

Във видеото, което публикува в YouTube без грим, тя започва да плаче, докато обяснява колко е безсмислен животът й.

Сега красавицата предизвиква и останалите да спрат да използват социалните мрежи за една седмица. Дори е създала уебсайт, LEtsBeGameChangers.com ( в превод: „Нека променим правилата на играта), в който окуражава хората да спрат да живеят нереален, виртуален живот, а да посрещнат настоящето.

Как Есена промени не само заглавията под снимките си, но и живота си вижте в галерията.

 
 

Кортни Кокс спря да крие възрастта си

| от chronicle.bg |

Актрисата Кортни Кокс се отказа от козметичната хирургия.

Тя посочи, че това е нещо, към което човек не трябва да пристъпва с лекота. Въпреки че през последните години тя се възползва многократно от услугите й, днес актрисата вече не смята да се докосва повече до козметичната хирургия.

В интервю за модно списание Кортни Кокс призна, че е премахнала всичките си филъри и вече е толкова естествена, колкото може да бъде.

„Чувствам се по-добре, защото изглеждам като себе си. Мисля, че сега приличам повече на човека, който бях“, казва актрисата.

53-годишната Кокс стана известна с ролята си на Моника Гелър в сериала „Приятели“ през 90-те години. Казва, че днес вече е приела, че тялото й ще остарява и външният й вид ще се променя.

„Всичко ще тръгне надолу. Това не са бръчки, това са линиите на усмивката“, казва тя.

“Научих се да прегръщам движението и да разбера, че филърите не са ми приятели”, допълва тя.

 
 

Боксофис класацията у нас

| от chronicle.bg, по БТА |

„Трансформърс: Последният рицар“ е най-гледаният филм за миналия уикенд, сочат обобщените данни от киносалоните у нас. Приключенският екшън на Майкъл Бей е гледан от 14 313 зрители и има 162 764 лева приходи за първите три дни у нас.

На втора позиция е анимацията „Колите 3″, в който Маккуин Светкавицата се впуска в надпреварата за купата Пистън. За десетте дни у нас филмът е гледан от 42 643 зрители и отчита 377 148 лева приходи от билетите им.

Трети по ред сред най-гледаните филми е екшънът „Мумията“. Филмът с Том Круз, чието повествование има допирни точки с едноименния филм от 90-те, но пък представя още начини за надмощието над свръхсилата, идваща от древен Египет, е вече 17 дни на екраните у нас и за това време отчита 59 417 зрители и 635 535 лева приходи.

Четвърта позиция е за приключенския „Карибски пирати: Отмъщението на Салазар“. Прекосяването на моретата от капитан Джак Спароу в търсенето на тризъбеца на Посейдон е гледано от 154 815 зрители и има 1 625 452 лева от билетите им за месец на екраните у нас.

На пето място е „Спасители на плажа“. Познатото заглавие от 90-те години, но вече в пълнометражен филмов формат с нови актьори и забъркани в историята му наркотици и комични ситуации, е от месец на екраните у нас и за това време има 69 058 зрители и 558 315 лева приходи.

Екшънът „Жената чудо“ с израелския топ модел Гал Гаднот в главната роля е на шесто място. За месец на екраните у нас историята за битките на принцесата на Амазония Диана да спре бушуващата война, е гледана от 38 332 зрители и има 558 315 лева приходи.

Седма позиция е за комедията „Тежка нощ“. Историята, започваща със средно ентусиазирано моминско парти с четири приятелки от колежанските години и завършваща с обезвреждането на опасни бандити, е от десет дни на екраните у нас и за това време е гледана от 7 801 зрители и има 66 810 лева приходи.

Осмо място е за анимацията „Дийп“. Испанският поглед върху живота от 2100-та година на Земята, обитавана само от морски създания, е гледан от 8 502 души и има 68 206 лева приходи за 17-те дни на екраните у нас.

На девета позиция е българският екшън „Бензин“. Филмът е от месец и половина на екраните у нас и за това време е гледан от 95 062 зрители и има 768 932 лева приходи.

Десето място сред най-гледаните филми у нас е за втората премиера от миналия уикенд – „Последното лице“. Романтичната драма на Шон Пен с Хавиер Бардем и Шарлийз Терон в главните роли е гледана от 476 зрители и има 4 567 лева от билетите им за първите три дни у нас.

 
 

За късмет: Баба хвърли монета в двигателя на самолет

| от chronicle.bg, по БТА |

Суеверна пътничка забави с няколко часа полет от Шанхай, като хвърли монета в самолетния двигател за късмет, съобщи АФП.

Пътничката, която е на 80 години, е задържана от полицията на международното летище Пудун в Шанхай. Заради нея са евакуирани около 150 пътници от самолета за Кантон. Тя хвърлила осем монети към единия двигател на самолета на компанията Чайна садърн еърлайнс. Една от тях влязла дълбоко в него.

Пътник, който станал свидетел на сцената, предупредил властите.

Възрастната жена обяснила, че хвърлила монетите, като си пожелала сигурен полет. Тя пътувала заедно със съпруга си, дъщеря си и зет си.

 
 

2CELLOS с ново видео към песен от „Властелинът на пръстените“

| от chronicle.bg |

2CELLOS изненадаха феновете си с ново видео към песента „May It Be”. Парчето е кавър от саундтрака на „Властелинът на пръстените: Задругата на пръстена“ и част от последния им албум SCORE. Целият албум, посветен на филмова музика, ще чуем на живо на 4 декември в зала „Арена Армеец“.

За по-малко от месец видеото към “May It Be” събира 1 милион гледания в YouTube.

Това не е първото видео от албума “Score”, заснет в Хърватия. Миналата година, в Дубровник е заснет и клипът към нашумелия кавър на “Game of Thrones”, а през февруари тази година там снимат видеото към “Moon River” – саундтракът на класиката „Закуска в Тифани“. Месец по-късно, видеото към „Now We Are Free” от „Гладиатор“, което е частично снимано в Хърватия, беше представено в Pula Arena – единственият римски амфитеатър, който все още е непокътнат. Във всички видеа от новия албум двамата челисти са придружени от Лондонския симфоничен оркестър.

Чрез новия си албум „Score”, продуциран от Sony Music Masterworks, 2CELLOS представят нов стил, като включват най-обичаните хитове, както в класическата, така и в съвременната музика. Траклистът включва песни от саундтраци като този на „Титаник“, „Властелинът на пръстените“, Закуска в Тифани“, „Кръстникът“, Гладиатор“, „Списъкът на Шиндлер“ и много други.

Билети за концерта, част от световното турне на талантивите музканти, може да закупите в касите на EASYPAY, EPAYGO.BG, OMV, THE MALL и EVENTIM.BG на цена от 50 до 110 лв.