Няколко начина да използваме Twitter Trends най-ефективно

| от |

Хиляди нови теми и хаштагове оживяват всеки ден в океана на информация, наречен Twitter. Всички те представляват „trending topics” за деня и ни дават невероятната възможност да погледнем по-дълбоко в социалната мрежа. Може да разглеждаме тези трендове като „вълни“, които идват точно толкова бързо колкото и изчезват.

Ако човек знае как да ги използва правилно, много лесно може да увеличи броя на своите followers или да постигне невероятен брой retweets. Но не всеки trend води до бързи 15 минути слава. Ето някой трикове, с които да увеличим своето социално КПД.

1. Не разглеждайте само най-популярните 10 тренда
Страницата на Twitter предлага единствено набор от 10 най-популярни тренда, които биват представени без контекст, а често и не става ясно къде точно са популярни. Twitter е глобална мрежа и много често това, което ви интересува, не е това, което е популярно на другия край на света. Използвате third-party apps като hastags.org, които ви позволяват да сортирате трендове по локация или език.

2. Търсете истински трендове, а не изкуствени
Twitter е пълен с изкуствено създадени трендове. За всеки един истински тренд има поне дузина. генерирани от маркетинг експерти трендове. Линията между двете е много тънка и е хубаво да внимавате. Ако намерите хаштага за интересен, забавен или спорен, това най-често е признак за един „истински“ тренд

3. Подгответе се и разберете за какво всъщност става дума
Никога не се месете в разговор, в който нямате и понятие за какво става дума. Това е най-лесният начин да избегнете PR кошмар.

4. Допринесете към разговора
Повечето трендове са безобидни и включвайки се в тях няма да си навредите, но за да видите по-добри резултати трябва да се гмурнете надълбоко. Спорните теми са вашия ключ към успеха, но внимавайте. Участвайте активно за най-добрите резултати

5. Не се отклонявайте от темата
Трендовете могат да бъдат забавни, но не забравяйте с каква цел сте в Twitter. Ако ръководите бранд или компания, основното е да предадете идеята на вашата компания, за да изпълните маркетинговите си цели.

6. Точният момент да изоставим даден тренд
Трендовете в Twitter са като живи организми, които се променят, растат и еволюират. Темата, която е популярна днес, утре много бързо може да бъде забравена. Често се случва даже добрите идеи да бъдат обърнати на майтап или превзети от тролове.

7. Следете резултатите си.
Социалните медии са могат да бъдат един много полезен инструмент за вашата компания, но задължително трябва да покажете резултати черно на бяло. Използвайки правилните инструменти много лесно може да анализирате данните на социалните си акаунти, така че инвестицията си струва. С правилната информация, правилните решения са много по-лесни за намиране.

 

//SumAll

 
 

Shazam се включи в борбата с Алцхаймер

| от chronicle.bg |

Ако сте в Англия и сте ползвали Shazam през последните няколко дни, може да ви е направо впечатление, че приложението за разпознаване на песни се държи като болен от деменция.

Shazam се затрудняваше в опитите си да разпознае песента, която тече, все едно не може да си спомни.

Нормално бе да си помислим, че приложението страда от някакъв бъг, но се оказва, че то всъщност е част от проекта The Shazam Forgot, който цели повишаване информираността за болестта на Алцхаймер.

Когато приложението в крайна сметка успява да идентифицира песента, то показва и реклама на организацията с нестопанска цел Alzheimer’s Research UK. В резултат на тази кампания, повече от 5000 души са посетили страницата на организацията.

 
 

Швеция е в Airbnb. Цялата.

| от chronicle.bg |

В Швеция съществува конституционно право наречено „allemansrätten“. С две думи то представлява правото на свободно движение в страната. Всеки може да се разхожда, да кара колело или да опъне палатка почти навсякъде. Единственото изключение са частните жилища и обработваемата земя.

За да разкажат на целия свят за това шведите са сътворили уникална рекламна кампания, в която… включват цялата страна в Airbnb.

Това не е първата нестандартна реклама на шведския туризъм. Миналата година Швеция създаде „Шведския номер“, на който отговаряше произволен жител на страната.

Тази година Visit Sweden работи в тандем с Airbnb, където рекламира 9 различни вида туризъм – от трудно достъпните гори във Вармланд през западното крайбрежие до панорамните гледки в близост до Националния парк Скюлескоген.

 
 

Ед Шийран е сгоден?

| от chronicle.bg, по БТА |

Актьорът Ръсел Кроу, който е много близък с Ед Шийран, каза, че певецът му гостува „с годеницата си“ Чери Сийборн, когато е в Австралия, съобщи Контактюмзик.

„Запознаха ни общи приятели и когато беше на турне той отсядаше у нас. Сприятелихме се и оттогава е идвал няколко пъти с годеницата си“ – цитира актьора в. „Сън он сънди“.

Ед Шийран е на 26 години. Той е признавал, че с приятелката му Чери „са на път“ към женитба, но още нямат конкретни планове.

„Няма да се женя скоро. Хората непрекъснато ме питат за това. Бих искал един ден да се оженя, но не веднага“ – увери Ед Шийран.

Той е казвал също, че е много щастлив с Чери и двамата почти не се разделят.

 
 

Актьори, използвали дубльори за голи сцени

| от chronicle.bg |

Голите сцени са кофти изживяване. Независимо дали ви звучи яко да сте без дрехи в леглото с Брад Пит, ако всичко е на ужким, а наоколо щъкат оператори, режисьор, гримьори и случайни статисти, едва ли ще искате да показвате гърдите си.

Именно затова мнозина избират да ползват дубльори.

Може би най-известен в последните години е случаят с Лина Хийди от Game of Thrones. Актрисата е в ролята на Церсей, която трябва да преживее „похода на срама“, за да може да се прибере в дома си, след като е държана като затворник от религиозна секта. Героинята на Хийди трябва да премине през целия град напълно гола. Актрисата обаче отказва и вместо нея виждаме тялото на дубльорка.

В галерията ви предлагаме още няколко примера за подобни случки.