Ново начало и мощни коли

| от |

Когато някой ти каже, че новият филм „Траспортер“ излиза, близо 7 години след последния път, в който Стейтъм облича черния костюм, ти най-малкото си любопитен какво става и какво ще ти покажат. Особено, когато ти кажат, че не, този път Джейсън Стейтъм няма да участва. Лично на мен смяната на актьорите никога не ми е проблем, но когато гледаш „Транспортер: Ново начало“ разбираш, че харизмата на Стейтъм е ключова за съставянето на първите три части. Но този път, той отказва ролята на Франк Мартин, затова в удобния секси костюм влиза младият британец Ед Скрейн, който си тръгва от Game of Thrones заради тази роля, без да се замисли.

„Транспортер: Ново начало“ е точно това, което очаквате от този тип филм, но без Стейтъм и без Бесон – тоест, човекът който го е създал. Той е типичен, дори повече от типичен, екшън, в който се случват нещата, които трябва да се случат, доброто побеждава злото, хора се бият, състезават се с коли. Всички са в костюми, има и красиви жени – източноевропейки. Една от най-хубавите части във филма (с изключение на Audi) е техният акцент.

Проблемът на „Транспортер: Ново начало“ е, че иска и се старае, да е толкова различен от останалите части на филма, че го постига лесно и именно това му изиграва лоша шега. Транспортерът не е точно транспортер, типичният сюжет на пренасящия пратката рицар в черен костюм е леко изменена, а жените този път са четири… Злодеите пък са илюзорни. Те уж са трима мафиоти, но всъщност е цялото лошо, което човек може да причини на друг човек… Което стои плоско в екшън.

За мен „Транспортер“ е като секси стандартен костюм, облечен от красив стандартен мъж. Красив и готин, докато го гледаш, незапомняем, когато отместиш очи. Но въпреки това, по европейски секси и макар някак типичен, доставящ ти удоволствие просто да го гледаш. Нямаш нужда нищо да ти се случва по време на него. Въпреки Скрейн, който не е типично красив, но е секси и костюмите му стоят добре, филмът не е това, което бяха предишните. Макар да носи лекия вкус на европейски екшън. Но липсата на Люк Бесон е явна, видима, усеща се ясно.

Истината е, че аз не страдам за Джейсън Стейтъм като Франк Мартин, все пак два сезона имаше сериал с друг актьор в същата роля, но страдам за Люк Бесон. Макар режисьорът на „Транспортер: Ново начало“ да е човекът, който е снимал американската версия на френския екшън „Предградие 13“, „Твърде лично 2“ и „Транспортер 3“, без Люк Бесон, който да го направлява, той губи нишката на разказ и се опитва да направи от един типичен екшън, нещо нетипично, което не му се получава.

Но пък „Транспортер: Ново начало“ е екшън до мозъка на костите си. Има коли, жени, малко секс, интрига (макар и леко неразбираема на моменти) и много красиви гледки, защото е сниман в Париж и Ница – а те изглеждат великолепни в този филм. „Транспортер 5“ ще има, но още не се знае точно кога ще излезе. Говори се, че Люк Бесон ще се завърне зад кормилото на този франчайз. Дано.

Но до тогава, „Транспортер: Ново начало“ или „Транспортер 4“ е по кината от днес. За всички любители на екшъна и колите.   

 
 

Кристен Стюарт вече живее с приятелката си

| от Chronicle.bg, по БТА |

Стела Максуел, приятелката на актрисата Кристен Стюарт, се пренесе да живее в дома й в Лос Анджелис, съобщи Контактмюзик.

Кристен вече нарича Стела своя съпруга и е казала на приятелите си, че мисли за брак с нея. Тя я е представила и на майка си, която е одобрила избора й.

Приятелите й обаче не са убедени, че Кристен е готова за такова обвързване.

„Кристен има проблеми с връзките и не се опитва да ги реши. Тя много се пали, но след това бързо охладнява.

Промяната може да стане само за няколко часа и всичко приключва – каза човек от обкръжението й пред сп. „Грация“. – Приятелите й се безпокоят, че в крайна сметка тя, или по-вероятно Стела, много ще страда. Сега те прекарват всяка минута заедно и като погледнем назад, това винаги е водело до проблеми.“

Това е първата връзка на Кристен Стюарт след Робърт Патинсън, когато тя мисли за брак.

Стела Максуел е манекенка. Преди Кристен Стюарт тя имаше връзка с певицата Майли Сайръс.

 
 

Семейството на Крис Корнел не вярва, че се е самоубил

| от chronicle.bg |

Семейството на фротмена на Soundgarden Крис Корнел оспорва „заключенията, че той преднамерено и съзнателно“ се е самоубил, съобщава БТА.

Близките на певеца разпространиха изявление, че преди резултатите от токсикологичните изследвания не могат да са сигурни за причините за смъртта му и дали е приел някакви субстанции. Според адвоката Кърк Пасич, Корнел е имал рецепта на лекарството Ативан, което се предписва срещу тревожност и има различни странични ефекти.

Музикантът беше намерен мъртъв в хотелската си стая в Детройт в сряда, след като изнесе концерт в града.
Съпругата му Вики Корнел посочва в изявлението, че когато е говорила с него след концерта в Детройт, той й е казал, че може да е взел „един или два ативана повече“ и говорел завалено.

Съдебният лекар в Детройт каза, че Корнел се е обесил. Полицията обясни пред два местни вестника, че музикантът е намерен с ремък около врата.

 
 

Актьори, използвали дубльори за голи сцени

| от chronicle.bg |

Голите сцени са кофти изживяване. Независимо дали ви звучи яко да сте без дрехи в леглото с Брад Пит, ако всичко е на ужким, а наоколо щъкат оператори, режисьор, гримьори и случайни статисти, едва ли ще искате да показвате гърдите си.

Именно затова мнозина избират да ползват дубльори.

Може би най-известен в последните години е случаят с Лина Хийди от Game of Thrones. Актрисата е в ролята на Церсей, която трябва да преживее „похода на срама“, за да може да се прибере в дома си, след като е държана като затворник от религиозна секта. Героинята на Хийди трябва да премине през целия град напълно гола. Актрисата обаче отказва и вместо нея виждаме тялото на дубльорка.

В галерията ви предлагаме още няколко примера за подобни случки.

 
 

Жан-Люк Годар се завърна

| от chronicle.bg, по БТА |

Легендарният режисьор Жан-Люк Годар се завърна в Кан необичайно в изпълнението на актьора Луи Гарел във филма „Опасният“ на Мишел Азанависиюс, представен в основната конкурсна програма, съобщи АФП.

Филмът показва Годар насред екзистенциалната му криза през май 1968 г. За него Азанависиюс се е вдъхновил от книгата „Една година по-късно“ на Ан Вяземски, бивша съпруга на легендата на новата вълна. Годар, който участва активно в студентските бунтове през май 1968 г., преживява болезнено провала на филма си „Китайката“ с участието на Вяземски.

Филмът на Азанависиюс го показва егоцентричен и ревнив. В крайна сметка той води до отчаяние младата си съпруга, която е толкова влюбена в него.

Някои реплики улучват точно в целта. Зрителят се чуди дали наистина Годар е казал това. Други обаче се забравят мигновено. Мишел Азанависиюс признава, че дори сам не може да се ориентира. Той е използвал както цитати на Годар, така и измислени от него самия фрази.

Луи Гарел в ролята на Годар е в непознато досега амплоа. Изпълнението му го нарежда сред кандидатите за наградата за най-добър актьор.

Самият Жан-Люк Годар, който е на 86 години, живее в Швейцария. Той работи върху новия си филм „Образ и текст“, който Кан с радост би представил. Легендарният режисьор обаче не се вълнува от това. През 2014 г. той дори не пристигна, за да получи присъдената му Награда на журито за „Сбогом на езика“.