Новата супергероиня

| от |

Супергероите не са това, което бяха едно време. Те пораснаха, промениха се, пренесоха се от хартията на малкия и голям екран. Лично аз ги предпочитам на малкия, но предполагам е въпрос на вкус. Да мразиш супергероите като нов жанр в киното и телевизията обаче, е проява на лош вкус, особено, ако не си се запознал с новото им порастване.

Супергероите съществуват в света на ентъртеймънта от началото на миналия век и имат хиляди разделения и подразделения. Както и огромна фен общност. Те, като повечето неща в модерната поп и комерсиална култура, се променят на базата на времето и публиката, която обслужват. Преди време в едно интервю Крисчън Бейл казва за Батман: „Пичът очевидно не е добре. Все пак броди вечер в костюм на прилеп. Кой нормален човек прави така?“. По този начин Бейл обяснява подхода си към един от най-известните супергерои в света на комиксите. Бейл, начело с Кристофър Нолан, са първите хора, които си позволяват да направят един супергерой по-реалистичен човек. Риск, който тийн културата и досега отказва да поеме с част от продукциите си.

Но не всички са така. Marvel, които иначе имат вселена пълна с позитивни, суперсилни и смели мъже и жени, които се борят със злото, решиха да поемат различен курс със супергероите си. И произведоха два от най-добрите сериала за тази година – първият е „Daredevil“, вторият е последната им продукция в колаборация с гиганта Netflix – „Джесика Джоунс“.

Мадам Джоунс е едно от най-неизвестните творения на Mаrvel. Тя е персонаж от поредицата им за Hell’s Kitchen – мрачно място в Ню Йорк, където бродят големи злодеи. Един вид, техният си Готъм. Най-известният член на бандата от Hell’s Kitchen е Daredevil – сляп адвокат, който помага на бедните и гладните през деня, а вечер облича тесния костюм и благодарение на непогрешимите си инстинкти, се бие с лошите. Daredevil получи славата си, когато преди няколко години Холивуд направи филм за него и беше позорно комерсиализиран, сдъвкан и изплют, заради ужасно произведения продукт, в който той беше централна фигура. Daredevil беше сведен до хартиена изрезка, която носи червен костюм и раздава шутове без причина. Дори Колин Фарел не успя да го спаси. Бен Афлек пък беше позорно нахранен, заради лошото и плоско изпълнение. Но хората някак смятаха, че на супергероите им е предречено да изглеждат и звучат така. Като Афлек. Затова разберете всички скептици, които не му вярват, че ще се справи с Батман.

Daredevil получи своето заслужено възраждане и се превърна в мрачен, плътен и силен персонаж в ръцете на Netflix и прекрасния Чарли Кокс. Daredevil стана най-гледаната премиера в своето време и беше определен като едно от бижутата на телевизионния екран. Веднага след това Netflix обявиха, че планират да възродят цялата поредица на Marvel за Hell’s Kitchen. Втора поред беше Джесика Джоунс.

Естествено е след продукция като Daredevil хората да имат високи очаквания и изисквания към новата супергероиня, която Netflix избират да направят. В екипа на сериала е и сценаристът на „Декстър“ – едно от добрите шоута на Showtimes – Мелиса Розенбърг. И ръкавицата беше хвърлена.

„Джесика Джоунс“ оправдава всички очаквания, че и отгоре. Освен фактът, че е тотално неизвестна и зрителят я гледа като бял лист хартия, за успеха на сериала спомагат и Кристен Ритър – главната актриса и нейният най-голям враг – Килгрейв Purple Man, изигран от британеца Дейвид Тенант.

Истината е, че Кристен Ритър не е чак такава звезда, каквато е Тенант, особен за нърдове като мен. Тенант и досега е любимият Доктор от Doctor Who на милиони хора по света и новото амплоа, което заема в тази продукция толкова му отива, че спира да ти е мъчно, че вече не е толкова активна част от британската телевизия.

Джесика Джоунс е мрачна, затворена жена, която е частен детектив. Освен това има суперсили, за които отказва да говори и да приеме. Докато в живота й една вечер не се връща Килгрейв – зъл мъж и социопат, който може да влезе в главата ти и да те накара да направиш каквото той пожелае. А в повечето случаи той желае смърт или световен хаос, над който да властва, така че…

Колаборацията и химията между Ритър и Тенант е силна, като тенис мач. Те имат динамиката, с която малко екранни двойки могат да се похвалят. Те са като любовен дует, който танцуват танца на смъртта и всеки, който се приближи прекалено близо, бива пометен.

„Джесика Джоунс“ е една от най-добрите продукции, които Netfix са произвеждали в последно време и си личи, че са хвърлили много време, пари и усилия за нея. И всяка стотинка си е заслужавала.

Шоуто разбира се, ще има втори сезон, но преди това Джесика ще има шанс да се срещне с Daredevil и групата пазители на Hell’s Kitchen – The Defenders. Това обаче ще се случи догодина.

През това време, може да изгледате „Daredevil“ и „Джесика Джоунс“, тъй като всичките им епизоди са налични, още един от големите плюсове на Netflix – те не желаят да чакате за тяхната продукция.

А след това нека някой да ви обяснява, че супергероите не ставали за нищо.

 
 

Появи се трейлър на дебютния филм на дъщерята на Скорсезе

| от chronicle.bg |

Доменика Камерън-Скорсезе е дъщеря на великия Мартин Скорсезе и съвсем логично е решила да поеме по пътя на баща си.

Дебютният й филм се нарича „Almost Paris” и е семейна драма. Беше показана за първи път в програмата на Трайбека Филм Фестивал преди няколко месеца.

Прочетете синопсиса на лентата и вижте трейлъра:

В началото на кризата, свързана с ипотеки върху жилища, един бивш банкер се завръща в родния си град. Срещите със семейството и приятелите от детството го карат да осъзнае последствията от действията на финансистите и той се стреми да компенсира любимите си хора… Възстановява отново връзките с приятели и близки роднини в Ойстър Бей, Ню Йорк и се превръща в онзи мъж, който винаги е мечтал да бъде…

Очаква се „Almost Paris” да се разпространява през 2017, но към момента подробности не са известни.

 
 

Джони Деп и Амбър Хърд са на финалната фаза на развода си

| от chronicle.bg, по БТА |

Джони Деп и Амбър Хърд са на финалната фаза на развода си, като двамата уточняват как актьорът да изплати останалите 6,8 милиона от договорената сума.

Джони Деп се съгласи да даде на Амбър Хърд общо 7 милиона долара. Според източник на „И!Нюз“ той ще превежда неизплатените 6,8 милиона през следващите 15 месеца.

Амбър Хърд заяви, че ще дари цялата сума за благотворителност – на организации, борещи се с насилието над жените и на Детската болница в Лос Анджелис, където е работила като доброволка.

През лятото Джони Деп преведе 200 000 долара на две благотворителни организации от името на Амбър Хърд.
Актрисата подаде молба за развод през май след продължил 15 месеца брак и броени дни след това си издейства ограничителна заповед срещу Джони Деп.

 
 

Бременната Ирина Шейк в сцената с грънчарство от филма „Призрак“

| от chronicle.bg, по boredomtherapy.com |

Един от най-лесните начини да направиш една реклама гледаема е да включиш малко плът. Никой няма против малко плът. Във видеото на Шейк има много.

То е реклама на списание Love. Всеки декември списанието прави секси видеа като рекламен подход. На 1 декември те показаха видео с модела на Victoria’s Secret Бела Хадид, която играе фитнес инструктор.

 

На 2 декември е ред на друго ангелче на фирмата за бельо – бременната Ирина Шейк. Тя преви римейк на сцената от филма „Призрак“, Деми Мур върти грънчарско колело заедно с духа на покойният си приятел Патрик Суейзи.

 

 
 

Ери де Лука спечели антинаградата за най-лошо описание на секс

| от chronicle.bg, БТА |

Известният италианският писател Ери де Лука добави съмнително отличие към колекцията си с награди – приза за най-лошо описание на секс в литературно произведение, съобщи АP.

Романът, който донесе на Де Лука наградата, е „Денят преди щастието“. В него се разказва историята на един неаполитански сирак след Втората световна война.

Членовете на журито казаха, че решаващо за присъждането на наградата е било описанието на двама любовници „като балерини, носещи се на палци“. Те допълниха, че победата на Де Лука „напомня, че дори във времето на Брекзит няма граници за лошото описание на секс“.

Ери де Лука е 24-ият лауреат на антинаградата. Тя се присъжда от сп. Literary Review от 1993 г., за да отличи „грубото, безвкусно и често небрежно“ описание на секса в съвременните романи и така да обезкуражи тази практика.

Сред досегашните й лауреати са Норман Мейлър, Том Улф, Себастиан Фолкс. Покойният Джон Ъпдайк е единственият писател, удостоен с „награда за цялостни постижения“.

Наградата не обхваща порнографски романи.