Не Apple, а Amazon прави потребителите най-щастливи

| от |

apple_amazon_271001426940_640x360Проучване на консултантската компания Forrester на това, коя марка прави потребителите щастливи, е установило, че показателите на Apple отбелязват спад, a Amazon остава на върха, пише CNET.

Компанията от Купертино отдавна има репутация, че създава у клиентите си усещане, че се къпят в шоколадов сос, при това с чаша шампанско в ръка. Любопитно е какви са причините за промяната в негативна посока, която проучването на Forrester установява.

Според материал на Wall Street Journal, това е третата година, в която консултантската компания изследва състоянието на удовлетвореност на хората при досега им с определени технологични фирми. За първи път Apple остава назад след Sony, Microsoft и Samsung. Като цяло потребителската оценка, базирана на допитване до 7500 американци, е добра за технологичните гиганти и разликата помежду им не е голяма. Все пак за частичното чувство на неудовлетвореност има причини – може да са твърде претъпканите магазини, където е твърде душно, например.

Само една технологична марка се представя отлично и има максималния брой точки и това е интернет търговецът Amazon. Удоволствието на потребителите при използването на услугите на Амазон отбелязва по-високи стойности в сравнение с миналата година, макар че компанията все още не е въвела доставката с летящи роботи.

Това не е първото проучване на Forrester, което не показва добри резултати за Apple. Преди няколко седмици анализаторите установиха, че Microsoft буди повече доверие у потребителите отколкото Apple.

Samsung

 
 
Коментарите са изключени за Не Apple, а Amazon прави потребителите най-щастливи